NoWE (zbiór plot str. 113)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Re: NoWE (zbiór plot str. 73)

Post autor: Hoax »

Jan z Czarnolasu pisze:Hoax
Nie chodzi mi o jednostkę tylko o fakt, że nazwą najtańszej jednostki określa się koszt punktowy innych jednostek.
A to przepraszam ;)
Sam pierwszy raz spotkałem się przy nowych dwarfach, czyli też niedawno.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

Juz widze nowe ograniczenia dla we, max 3 dodatkowe lasy;)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Furion pisze:Heeehehe jednak jest fchuj tych lasów: 1 z bazy (zasada armii - nie doczytalem) i d3 z orzeszków.
no i super! Im not even mad xD

Własnie zdałem sobie sprawę, że skoro driady już nie są w skirmishu to nie mamy już mobilnej jednostki mogącej zbierać ostrzał. Skauci bez pancerza? hmm hmm

Właśnie co ze SKAUTAMI???
Z tego co dało się zobaczyć z WD to są tam dwie fotografie ukazujące nowe modele.
To się obudziłeś :P już dawno wiadomo jak wyglądają wszystkie modele. Wyrzuć te zdjecia bo cała strona się rozjechała ;)
Pozdro
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, o 18:33 przez Me_gusta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Zacznę od podstaw może ;)

1. jest las (7-10" taki jak w RB) - i tak jak POWINNO być na połowie stołu wystawiany a nie tylko w deployu
2. łuki nie mają już S4 :(
3. znikła zasada brak kary za ruch do strzelania :(
4. 36" na starcie gry gong w przeciwnika generała z S3 no Asv :twisted:
5. Wszystko co mieliśmy zobaczyć już widzieliśmy - nic więcej nowego nie ma

Kidredy i Spites - bye bye
Itemy tylko 10 z tych co pamiętacie to:
Spirit Sword 2d6 +LD jeśli wygrasz jak po staremu jeśli przegrasz nic się nie dzieje - 85p
Hoda S4 i AP - 30p
Helm of hunt (po staremu)
Moonstoone po staremu
Item do generowania lasek - D3 :D (przed wystawieniem unitów, i kazdy z nich poruszy się przed gra o 2d6 random zanim zaczniesz gre) - 100p
Bow of loren - po staremu prawie ale nie mozna kombować z enchanted items A+1 - 20p
baner MR3 i Unbreakable once per GAME - 100p

Kory
Dryady - klocek S3 A2 Hate - 11p
GG - po staremu ale brak S4, ale maja AP i strzały tak jak klops napisał (flaming, poisony, extra rank w lesie do strzelania, -3ap, brak kar - każda w innej cenie od 2-5 chyba) 12p
GR - ambushers+strzały tak jak GG - 19p
EG - Stuborn, LD9, WS5 S3 T3 - 11p Trochę bieda

Mourinho the special One :D
Wildzi Frenzy,devastating, czyli 3A S5 w szarzy i moga wykupic shield 26p
Sisterki - tak jak na screenach 4+ward, 2 czary, moga robić flee, 26p
Tancerzyki - 2A S3 (S4 już nie), tańce jak wyżej (+1A, KB, ranki, Ward 3+)
Warhawki - bieda, szkoda pisać
Treekiny - bieda, szkoda pisać
Drwale - S5 ASF WS5 ITP, +1 vs fear/terror - 11p

Rzadkie
Treeman S5 T6 W5 +20pkt za korzenie (d6+1 S5 12") i ma threewhack, asv 3+/6++, bieda aż piszczy 225p
Orzeł - taki sam (bieda, myslalem ze bedzie taki jak HE)
Waye - ZŁO WCIELONE!!! :D nie mają już KB, nie mają dodatkowego minusa jak do nich strzelasz.....no ale mają zamiast KB 2 tryby strzelania:
-bez save
-multi shot (2)
20p za głowę

Magia - w lesie mamy +1 do casta - mega zło :twisted: :twisted: :twisted:
Atrybut HE mnie ciekawi - dajesz wlasnemu modelowi/unitowi protector counter i zamiast otrzymac gonga sciagasz encountera - moze byc ciekawe
Atrybut DE bieda

Ancient ma WS4 S5 T6 W6 A3 i moze byc 4lv magiem life - 320pkt za full zestaw 4lv - ~290 goły chyba
Duza suka 185p - all lory + DE/HE
Lord - nie pamietam
Shadowdancer - 100p (+60 i staje sie 1lv shadow) - jaja jak berety ;)
Waywatcher - 90pkt (7BS!!!!, A1, zasady Wayów, sniper!, scout)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Jan z Czarnolasu
Mudżahedin
Posty: 269
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Jan z Czarnolasu »

Nie podoba mi się w tych nowych elfach nastawienie na kawalerie. Leśne elfy powinny być zaraz przed krasnoludami, skavenami i TK najmniej kawaleryjską armią w battlu z tego względu, że w lesie konnicą się nie walczy albowiem jest ona tam nieprzydatna. Wystarczyłaby elfom jedna kawaleryjska jednostka. Np. 1 kawaleria, dodatkowo 1 latająca kawaleria, 1 oddział jednorożców, 3 rodzaje łuczników, z 5 rodzajów piechoty do walki wręcz (driady, eternale, wardancerzy + 2 inne jednostki). Większość powinna mieć skirmisza (poza 1 łucznikiem i 2 jednostkami piechoty do ww). Jakoś tak klimatyczniej by było.

A tak wpieprzyli bezsensowny oddział dziewic orleańskich, ksero jednostkę będącą połączeniem Delfickich warlocków i Hajelfickich dziewic. Zero klimatu. Gdyby nie strzelały to bym zamiast nich jednorożce sobie wystawił.

Bez polotu to wszystko.

Będzie dużo rozkminy nad konwersjami i alternatywnymi modelami bo w życiu nie kupię tych figurek.
Nikt nie da nam zbawienia.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

takie pytanie

co daje w końcu zasada forest stalker? ( dobrze napisałem ?)

czy łuki mają 36 cali ?

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

scouci chyba 7,5 slava mogą brać strzały special 5+
jakby co to waye też 5+ więc możan wystawić 30

forest stalkers
forest strider
zasady armijne he i de w lesie (minimum 50 %jednostki w lesie by działał bonus)


smok 150 slavów i 3 zianie s2 -3 do as stupidity
oreł 25
stag 32,5 d3 impakty
unicorn 30
koń 10 lord,5 hero

-3 do as to max jaki można wyciągnąć a brak kar za strzelanie tyczy się wszystkiego (moim zdaniem moc daleki skirmisz hardkower ruch nadal na 3+ za 1,5 slava
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, o 18:54 przez Klops, łącznie zmieniany 1 raz.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

bardzo nie podoba mi się, że trzeba dopłacić za dawną umiejętność mobilnego strzelania.

AP z łuków na całym zasięgu? i czy kumuluje się z -3 AP do wykupienia ?

czy waye mogę wykupywać ulepszenia na łuk? jak tak to super :)

czyli nie ma 3ciej fali modeli ?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, o 18:53 przez war2bone, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

war2bone pisze:takie pytanie

co daje w końcu zasada forest stalker? ( dobrze napisałem ?)

czy łuki mają 36 cali ?
-extra ranks in woods and reroll 1 to wound
-30"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

war2bone pisze:bardzo nie podoba mi się, że trzeba dopłacić za dawną umiejętność mobilnego strzelania.

AP z łuków na całym zasięgu? i czy kumuluje się z -3 AP do wykupienia ?
NIc sie ni kumuluje bo nie ma AP3! Są za to strzały z no armour save ;)

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Me_gusta pisze:
war2bone pisze:bardzo nie podoba mi się, że trzeba dopłacić za dawną umiejętność mobilnego strzelania.

AP z łuków na całym zasięgu? i czy kumuluje się z -3 AP do wykupienia ?
NIc sie ni kumuluje bo nie ma AP3! Są za to strzały z no armour save ;)
Są strzałki -3AP za 5p ;)

Ale lepiej się opłaca brać Wayów niż te strzałki


A właśnie - scouci też mogą brać strzałki i kosztuja 13p za model :)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Scouci nadal Core i więcej GG niż scoutów?

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Luc pisze:Są strzałki -3AP za 5p

Ale lepiej się opłaca brać Wayów niż te strzałki

A właśnie - scouci też mogą brać strzałki i kosztuja 13p za model
Ok już mi się miesza z nadmiaru wrażen xD

Wygląda na to że ciężar przyjmowania na siebie pestek spadnie na Scoutów, zwłaszcza że są w niezłej cenie

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Urban pisze:Scouci nadal Core i więcej GG niż scoutów?
Special i nie ma tego wymogu.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Przyznam, że patrząc na to wszystko - na taką armię czekałem :) Ciekawe ile z tego zostanie po cięciach :D

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Ogólnie book nastawiony na morze łuczników.....gladzi, waye, ridersi jako ambush, do walki styknie nam 25-30 drwali i 15 wildów :D

Wildzi jak w coś wpadną to powinni wyjechać drugą stroną :P

To będzie mega mocno pocięta armia....Laik na Szczyrk nie tnij nic :P
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Droższe łuki = mniej pestek, papierowe CC - SK uradowane :mrgreen:

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

A ja już widzę te 10 scoutów z poisonem ściągające maszyny od pierwszej tury :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Hoax pisze:Droższe łuki = mniej pestek, papierowe CC - SK uradowane :mrgreen:
Tyle że nagle 1-3 unity driad które do tej pory były wylatują bo są warzywne i wychodzi na to samo :mrgreen:

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

na pewno zbanują lasy bo d3+1 x 10X7 "lasu czyni naszą połowę stołu nie do zdobycia( tree singing wtedy lekko gniecie system)

Zablokowany