NoWE (zbiór plot str. 113)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Re: NoWE (zbiór plot str. 73)

Post autor: Hoax »

Urban pisze:
Hoax pisze:Droższe łuki = mniej pestek, papierowe CC - SK uradowane :mrgreen:
Tyle że nagle 1-3 unity driad które do tej pory były wylatują bo są warzywne i wychodzi na to samo :mrgreen:
No niezbyt, bo z tymi drwalami to ja się chętnie będę bił - slavami nawet. Driady na stubbornie w kresce już nie były takie fajne.
Poza tym te łuki na bank potną.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Klops pisze:na pewno zbanują lasy bo d3+1 x 10X7 "lasu czyni naszą połowę stołu nie do zdobycia( tree singing wtedy lekko gniecie system)
jest tylko jedno tree singing teraz - z przedmiotu.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Hoax pisze:
Urban pisze:
Hoax pisze:Droższe łuki = mniej pestek, papierowe CC - SK uradowane :mrgreen:
Tyle że nagle 1-3 unity driad które do tej pory były wylatują bo są warzywne i wychodzi na to samo :mrgreen:
No niezbyt, bo z tymi drwalami to ja się chętnie będę bił - slavami nawet. Driady na stubbornie w kresce już nie były takie fajne.
Poza tym te łuki na bank potną.
Driady straciły skirmish, przy S3 i 11 pkt są warzywne

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Wsztsko super na serio myśle że bedzie można tym wygrać.
Jedna rzecz jedynie mnie smuci- to co zrobili z leśna częścia armii- zwarzywili warda, osłabili siłę, co prawda dali
jakiś tam pancerz ale to dużo nie pomaga.
Driady powinny być przynajmniej jeszcze z punkt tańsze jak na moje oko, na treekiny raczej zabraknie punktów
w rozpie, Treeman może jeden się czasem zaplącze bo atak z korzeni jest całkiem niezły.
Smutek że nie można drzewek chować w lesku. Byle armata i 220-240pkt z głowy, albo czaimy się za górką. Szkoda

Awatar użytkownika
vfn
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: vfn »

Waye ogólnie lipa i bez pomysłu... czym to się rożni od normalnych GG poza większym BS i skirmiszem? Zero klimatu

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Z całym szacunkiem, fuszerka odwalona po całej gębie ;d Z WE zrobiono połączenie HE z DE ;d ale gnój. Wszystko się ciekawie zapowiadało, a tu taka lipa ;( Można było zrobić typową armie strzelającą z jakimiś fajnymi zasadami, a tu ctrl+c - ctrl-v ;d Magia HE/DE, zasady HE/DE...na ch*** to robić. Ogólnie cała mechanika gry będzie wyglądała tak, że wszystko się ukisi w 2-4 lakach i hulaj dusza...IMO WE RIP [*]
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Urban pisze: Driady straciły skirmish, przy S3 i 11 pkt są warzywne
Wiem, ale na starym booku nie były. Wtedy było dla mnie niefajnie, teraz jest fajnie. O ile potną lasy :P
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, o 19:14 przez Hoax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Hoax pisze:Droższe łuki = mniej pestek, papierowe CC - SK uradowane :mrgreen:
Co masz droższe ? Łuki tyle samo kosztują - dopiero ulepszeni więcej - dryady na półkę więc jeszcze bedziesz miec zapas pkt ;)
Ja już mam wizję rozpiski......zło totalne!! Teraz tylko punkty policzyć dokładnie bo nie wiem ile tego wejdzie, ale bedzie sie działo :)

Kowbojów odpuszczam bo nie pamiętam itemów wszystkich ale nic kozackiego nie złozę chyba tak jak pamiętam...spirit sword swietny ale drogi

Ogólnie armia drzewna w ostawkę ostrą...polityka GW jest "genialna" - wydali kozackiego Treemana, którego nikt nie kupi bo nie ma najmniejszego sensu go wystawiać =D> =D>
[Z całym szacunkiem, fuszerka odwalona po całej gębie ;d Z WE zrobiono połączenie HE z DE ;d ale gnój. Wszystko się ciekawie zapowiadało, a tu taka lipa ;( Można było zrobić typową armie strzelającą z jakimiś fajnymi zasadami, a tu ctrl+c - ctrl-v ;d Magia HE/DE, zasady HE/DE...na ch*** to robić. Ogólnie cała mechanika gry będzie wyglądała tak, że wszystko się ukisi w 2-4 lakach i hulaj dusza...IMO WE RIP [*]
Za przeproszeniem wszystkich tu obecnych ale pieprzysz głupoty straszne. [-X
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Jan z Czarnolasu
Mudżahedin
Posty: 269
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Jan z Czarnolasu »

Co za bezsens. Mogli wydać normalne zasady, a tak trzeba czekać aż zostaną pocięte i będzie można na spokojnie przemyśleć zakupy.
Nikt nie da nam zbawienia.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Luc pisze:
Kowbojów odpuszczam bo nie pamiętam itemów wszystkich ale nic kozackiego nie złozę chyba tak jak pamiętam...spirit sword swietny ale drogi
Czyli lord na orle z potką siły i spiritem do kasowania dużych celów nie wchodzi?

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Jan z Czarnolasu pisze:Co za bezsens. Mogli wydać normalne zasady, a tak trzeba czekać aż zostaną pocięte i będzie można na spokojnie przemyśleć zakupy.
Nie wiem co posiadasz, ale zakup łuczników Glade Guard (~10-20) oraz Waywatchers (~10) Ci się przyda.
Herosi wiadomo, Wildzi 5 z pewnością się przyda/zamiennie na 5 sisterek, 2 orły, a z resztą śmiało możesz się wstrzymać ;)
Urban pisze:
Luc pisze:
Kowbojów odpuszczam bo nie pamiętam itemów wszystkich ale nic kozackiego nie złozę chyba tak jak pamiętam...spirit sword swietny ale drogi
Czyli lord na orle z potką siły i spiritem do kasowania dużych celów nie wchodzi?
Spirit - 85 to Ci wejdzie co do tego ? Charmed, Dragonbane Gem lub the other trickster shard
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Uspokujcie się z tymi cięciami. Jeszcze nikt nie zagrał a już chcecie ciąć wszystko. Łuków nie ma raczej po co ciąć bo przy obecnych cenach to 40 bedzie MAX.
Ciać laski? Myślicie że będzie na to taki popyt? To kosztuje 100pts! Jeden darmowy raczej wystarczy. Poza tym one wcale nie są takie duper pomocne bo przeszkadzają nam strzelać jak zastawimy wszystko lasem
Jedyne czego się przestraszą to pewnie Waye i ich nam ograniczą jakoś, ale myśle że jakichś potęznych cięć nie będzie.
Pamiętajcie że my nadal nie mamy żadnej przeżywalności. Wsztsko co wystawimy będzie miało T3, a najpancerniejszą jednostką będą dupeczki z wardem 4++ :P

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

40 pestek AP3 - nie no spoko, spoko, jasne, nic do cięcia :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Luc pisze: [Z całym szacunkiem, fuszerka odwalona po całej gębie ;d Z WE zrobiono połączenie HE z DE ;d ale gnój. Wszystko się ciekawie zapowiadało, a tu taka lipa ;( Można było zrobić typową armie strzelającą z jakimiś fajnymi zasadami, a tu ctrl+c - ctrl-v ;d Magia HE/DE, zasady HE/DE...na ch*** to robić. Ogólnie cała mechanika gry będzie wyglądała tak, że wszystko się ukisi w 2-4 lakach i hulaj dusza...IMO WE RIP [*]
Za przeproszeniem wszystkich tu obecnych ale pieprzysz głupoty straszne. [-X
Jak tam wolisz ;) zapomniałem zaznaczyć, że jest to tylko moje indywidualne zdanie ;)
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Przecież ETC tnie wszystko więc jakieś cięcia będą na 100% słusznie czy nie.

Patrząc na ograniczenia innych armii na pewno będzie jakiś limit na łuczników/scoutów/waywatcherów

I pewnie zbanują sadzenie drzewek albo połączą to z innym badziewnym ograniczeniem ;)

Reszta raczej nie jest gięta więc nie powinna być ograniczana.

Z tego co widziałem to gdyby nie straszne OP przy łucznikach to bardzo fajna dosyć zbalansowana armia bo oprócz łuczników w core z strzałami i waywatcherów nie ma jakiś turbo idiotyzmów. Strzelanie trochę ETC potnie i będzie bardzo fajnie. I mówię to obiektywnie gram HE więc akurat WE jakoś mi raczej krzywdy nie robią większej.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Hardy pisze:
Luc pisze: [Z całym szacunkiem, fuszerka odwalona po całej gębie ;d Z WE zrobiono połączenie HE z DE ;d ale gnój. Wszystko się ciekawie zapowiadało, a tu taka lipa ;( Można było zrobić typową armie strzelającą z jakimiś fajnymi zasadami, a tu ctrl+c - ctrl-v ;d Magia HE/DE, zasady HE/DE...na ch*** to robić. Ogólnie cała mechanika gry będzie wyglądała tak, że wszystko się ukisi w 2-4 lakach i hulaj dusza...IMO WE RIP [*]
Za przeproszeniem wszystkich tu obecnych ale pieprzysz głupoty straszne. [-X
Jak tam wolisz ;) zapomniałem zaznaczyć, że jest to tylko moje indywidualne zdanie ;)
Tak już lepiej :)
A tak poważnie to jest mega klimat na łucznikach, oni będą teraz takie cuda odwalać :)
40 pestek AP3 - nie no spoko, spoko, jasne, nic do cięcia
700 pkt =D>
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Hoax pisze:40 pestek AP3 - nie no spoko, spoko, jasne, nic do cięcia :mrgreen: :mrgreen:
Dzisiaj grałem przeciwko 60. Wygrałem. Sejwa nie miałem. Puchy niech się martwią :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

A nie dostaliśmy może h. armour na bohaterach? ;)

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Hoax pisze:40 pestek AP3 - nie no spoko, spoko, jasne, nic do cięcia :mrgreen: :mrgreen:
Po pierwsze niekt nie weźmie wszystkiego z AP3 bo jak trafi na niepancerną armię typu orki/wampiry itp to sie tym AP3 bedzie mógł w cztery litery podrapać :P
Po drugie nawet gdyby wziął 40 pestek AP3 - to jest 680 pkt, doliczając na miękko 30pkt za sztandary i muzyków to daje 710pkt czyli 30% całej armii

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Dobra po tych informacjach nowe WE spełniają moje oczekiwania. Co prawda od nie tej strony co trzeba ale im się udało.

Glade Guard nie mają skirmishu, co było dla mnie ogromną bolączką. Ale jeśli Scouci kosztują 13 punktów za model i moga brać strzałki to w zupełności mi wystarcza. Scouci wchodzą za GG.

Największy boost w stosunku do mocy z poprzedniego booka dostali GR. Ambush, strzały, AP oraz 19 pkt - to obok scoutów najlepszy deal. Z najdroższymi strzałami kosztują tyle co starzy GR.

Smucą mnie Warhawki. Liczę, że jednak coś da się z nich wyciągnąć. Mimo to dostali i tak dużego boosta w stosunku do starych warhaków. Pytanie - czy warhawk riderzy mają łuki i mogą brać strzały? Jeśli tak to nie będzie z nimi może tak źle.

Z krzaków najlepiej wypadają treekiny. Jeśli miałbym decydować się na krzaki to zdecydowanie wybrałbym treekiny.

Waye - to przegięcie. Przesadzili z nimi.

Ogólnie armia spełnia wymóg dobrej partyzantki. Armie widzę tak:
Core:
Glade Riderzy
Spec:
Scouci (ci zastępują GG)
Rare:
Waye

Reszta armii uzupełnia ten trzon.

Zablokowany