Podziękuję Po prostu nie ma co sie dziwić, że nie ma się czym bić. To armia nastawiona mega na strzelanie, pomyślcie co by było jakbyśmy mieli jeszcze gięte CC. Póki co, AB zapowiada się świetnie jeśli chodzi o zbalansowanie bo nie jest za mocny ani nie za słaby. Wszystko na swoim miejscuDębek pisze:Graj orkami. Tam dopiero wszystko żyje własnym życiem. Będzie Pan zadowolony.Jeśli 130 pkt rozkręci jakiś oddział to rybka mi na prawdę, czy overanują czy nie \
Generalnie jak patrze na ogół booka jest dobrze. Nawet bardzo.
NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE (zbiór plot str. 73)
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Tam chyba było, że nie można dwóch na tym samym oddziale dać.Shino pisze:to luki moga miec magiczny sztandar? wydawalo mi sie, ze nie moga. nie mozesz tez powtarzac strzal na oddzialach raczej, wiec poison zostaje albo na fascie albo na scoutach.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
To i tak nic nie zmienia, bo obstawiam, że w rozpiskach będą MAX 3 unity łuków. Na wiecej nie pozwoli ani comp, ani punkty itp.
Ale jak pisałem wcześniej, zapowiada się na prawdę ciekawie! Czekałem tyle lat na nowy book, w końcu się doczekałem...
Po prostu jaram się jak Loren w trakcie najazdu beastmenów <3
Ale jak pisałem wcześniej, zapowiada się na prawdę ciekawie! Czekałem tyle lat na nowy book, w końcu się doczekałem...
Po prostu jaram się jak Loren w trakcie najazdu beastmenów <3
Z tymi strzałkami będzie trzeba poczekać na faq, niby nie są opisane w magic itemach tylko w elf armory przy zasadach armii, ale w opisie napisali ze są enchanted itemami. faktycznie może być tak ze konkretny rodzaj strzał można wziąć tylko raz na armie choć tego nigdzie nie napisali. ps Strzał przed bitwa w gienka jest tylko jeden bez względu na ilość naszych herosów z tym skillem.
Tak samo jak banner odporności na magię 2+ u HE świetnie zbalansowany, nie zamocny, ani nie za słaby. W sam razPodziękuję Po prostu nie ma co sie dziwić, że nie ma się czym bić. To armia nastawiona mega na strzelanie, pomyślcie co by było jakbyśmy mieli jeszcze gięte CC. Póki co, AB zapowiada się świetnie jeśli chodzi o zbalansowanie bo nie jest za mocny ani nie za słaby. Wszystko na swoim miejscu
Wildzi nie są gięci w CC? 9M, 3A z S5 z AP z ASF +bonusy w lesie +atak z S4 z dołu. Żarty na bok. Fakt, że nie mogą mieć więcej as niż 4+ jest drobą niedogodnością, a nie wadą przy uber łukach. piechota za 11 z 1/2 S5 pkt? czy wardancerzy z wardem na 3+? ten book jest obleśnie przegięty. Obejrzałem go sobie dzisiaj i niestety wszystkie suchary jak strzelanie na początku gry do generała z bohaterów i lorda jest smutną prawdą. Jak wyjdą do tego cięcia to niezdziwiłbym się, gdyby WE miały najwięcej ze wszystkich armii.
Ale oni maja fasta. Nie s tylko forest spiritami
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie będę się odnosił do tego płaczu, zapytam tylko o jedną rzecz, tą pogrubioną. Kilka osób pisało, że nie strzelają wszyscy herosi z tą zasadą, tylko jeden heros, który akurat jest generałem. Więc jaka jest wersja ostateczna?Jarlaxle pisze:Tak samo jak banner odporności na magię 2+ u HE świetnie zbalansowany, nie zamocny, ani nie za słaby. W sam razPodziękuję Po prostu nie ma co sie dziwić, że nie ma się czym bić. To armia nastawiona mega na strzelanie, pomyślcie co by było jakbyśmy mieli jeszcze gięte CC. Póki co, AB zapowiada się świetnie jeśli chodzi o zbalansowanie bo nie jest za mocny ani nie za słaby. Wszystko na swoim miejscu
Wildzi nie są gięci w CC? 9M, 3A z S5 z AP z ASF +bonusy w lesie +atak z S4 z dołu. Żarty na bok. Fakt, że nie mogą mieć więcej as niż 4+ jest drobą niedogodnością, a nie wadą przy uber łukach. piechota za 11 z 1/2 S5 pkt? czy wardancerzy z wardem na 3+? ten book jest obleśnie przegięty. Obejrzałem go sobie dzisiaj i niestety wszystkie suchary jak strzelanie na początku gry do generała z bohaterów i lorda jest smutną prawdą. Jak wyjdą do tego cięcia to niezdziwiłbym się, gdyby WE miały najwięcej ze wszystkich armii.
żaden heros tak naprawdę nie strzela. jest zapisane ze jak wrogi generał jest w zasiegu 36" od którego kolwiek herosa z tą zasadą to dostaje hita z s3 nsv
aha , jeszcze line of sight jest wymagany
aha , jeszcze line of sight jest wymagany
tak tak
ale czy dostaje generał przeciwnika od kazdego lorda i herosa WE, czy tylko od tego, który jest generałem?
o to chodzi w moim pytaniu, a nie o to czy to sie nazywa strzał, ani jaki jest wymagany zasięg, bo to było podane już 100 razy
ale czy dostaje generał przeciwnika od kazdego lorda i herosa WE, czy tylko od tego, który jest generałem?
o to chodzi w moim pytaniu, a nie o to czy to sie nazywa strzał, ani jaki jest wymagany zasięg, bo to było podane już 100 razy
1 hit ,a herosa sobie wybierasz (tego od ktoreg jest zasieg ,los no i ma ta zasade) ,ja to tak zrozumialem
nic przegietego w takim razie
Tak na chlodno coraz bardziej nie podoba mi sie ten book Najbardziej irytujace jest ,ze uwalili jednostki na ktorych chcialem grac tzn. tancerze ,treekiny i drzewo Nie wiem kto tam pisal ,ze jak zaczniemy skladac bedzie jakl z kraskami ... punkty sie za szybko beda sie konczyc
ps-Czy drzewo moze mic jakies magiczne przedmioty ? Czy z lvl magii i jakimis przedmiotami da sie zlozyc cos na ksztalt ubogiego DP
ps-Czy drzewo moze mic jakies magiczne przedmioty ? Czy z lvl magii i jakimis przedmiotami da sie zlozyc cos na ksztalt ubogiego DP
nie wiem co kto już pisał
-WE stawiają las i to taki Citadel Wood
-magowie mają +1 do casta w lesie
-duchy forest strider, magiczne ataki wodr 6+ o ItP
-zasada Forest stalker, strzelanie i walka w lesie z jednego szeregu wiecej, przerzucanie jedynek na wond
-specjalne strzały dla oddziałów, głównie AP czy inny zatruty atak
-WE stawiają las i to taki Citadel Wood
-magowie mają +1 do casta w lesie
-duchy forest strider, magiczne ataki wodr 6+ o ItP
-zasada Forest stalker, strzelanie i walka w lesie z jednego szeregu wiecej, przerzucanie jedynek na wond
-specjalne strzały dla oddziałów, głównie AP czy inny zatruty atak
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Arrow of Kurnous posiada:
Glade Lord
Glade Capitan
Dział to tak, że po wystawieniu unitów jesli wrogi generał jest w zasięgu 36" i spełniamy LoS to dostaje hita z S3
Nic nie jest napisane, że strzela nasz generał, nic nie jest napisane, że ma look outa.....więc jak dla mnie w podstawowej rozpisce jeśli mam obu to strzelam 2x do Gienka wrogiego jako zasada Arrow of Kurnous a potem dobijam Waystalkerami - dziękuje, dobranoc
Glade Lord
Glade Capitan
Dział to tak, że po wystawieniu unitów jesli wrogi generał jest w zasięgu 36" i spełniamy LoS to dostaje hita z S3
Nic nie jest napisane, że strzela nasz generał, nic nie jest napisane, że ma look outa.....więc jak dla mnie w podstawowej rozpisce jeśli mam obu to strzelam 2x do Gienka wrogiego jako zasada Arrow of Kurnous a potem dobijam Waystalkerami - dziękuje, dobranoc
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.