Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)
Re: Co zmieni się w 9 edycji?
Nie skomplikowali wordingu, raczej zaadaptowali ten wpis do nowej możliwej sytuacji.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
A czy przez przypadek nie chodzi tutaj o nowy dodatek Triumph & Treachery. Są możliwości najmowania oddziałów innych armii.
PS naprawdę narzekacie na działa a chcecie jednostek z niemodyfikowalnym as1+, i jaki sens ma stary CR przy wbiciu się oddziałem 5 konnych w hordę 40 wojów i ich zmiażdżeniu.
Ale szarżę przy pomocy konnicą z lancą/włócznia mogły by raz na grę przechodzić przez oddział zadająć mu x ran.
Nie ma co narzekać na losowość, to tylko k6 nie k20 ;P. Ja tam nie mam ciśnienia na grę i wyniki, człowiek dostanie w dupę raz 2, 3 dojdzie do wniosków i nawet gdy kości nie idą skilem nadrobi.
Wspomniany Furion zapewne ma coś na każdą okazję nawet jak kości pójdą nie tak, a nie zaklina kości
PS naprawdę narzekacie na działa a chcecie jednostek z niemodyfikowalnym as1+, i jaki sens ma stary CR przy wbiciu się oddziałem 5 konnych w hordę 40 wojów i ich zmiażdżeniu.
Ale szarżę przy pomocy konnicą z lancą/włócznia mogły by raz na grę przechodzić przez oddział zadająć mu x ran.
Nie ma co narzekać na losowość, to tylko k6 nie k20 ;P. Ja tam nie mam ciśnienia na grę i wyniki, człowiek dostanie w dupę raz 2, 3 dojdzie do wniosków i nawet gdy kości nie idą skilem nadrobi.
Wspomniany Furion zapewne ma coś na każdą okazję nawet jak kości pójdą nie tak, a nie zaklina kości
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
A imperium/zieloni to nie byli w starterze 6 ed
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Specem od 40k nie jestem, ale zdaje się, że dość diametralnie zmienili fazę "magii", zbliżając ją jednocześnie kształtem do naszej.
Gdybyśmy mieli dostać coś podobnego, to w fazie magii mogłyby się pojawić większe różnice w ilości posiadanych kostek PD czy DD, bo
mając dwóch 4 lvl magów i grająć przeciwko Wochowi z 2 lvl na fajerze, mielibyśmy na
starcie +6 kostek, jeśli rzut na K6 wypadnie na naszą korzyść, to różnica może
wynieść nawet 11 PD, a to już jest coś. Oczywiście pozostaje jeszcze moc czarów, ale posiadanie w rozpie dwóch 4lvlwców w mniejszym
niż dotychczas stopniu byłoby przeinwestowaniem fazy magii,
bo sama ich obecność zapewnia stabilny dopływ +8PD na turę.
Gdybyśmy mieli dostać coś podobnego, to w fazie magii mogłyby się pojawić większe różnice w ilości posiadanych kostek PD czy DD, bo
mając dwóch 4 lvl magów i grająć przeciwko Wochowi z 2 lvl na fajerze, mielibyśmy na
starcie +6 kostek, jeśli rzut na K6 wypadnie na naszą korzyść, to różnica może
wynieść nawet 11 PD, a to już jest coś. Oczywiście pozostaje jeszcze moc czarów, ale posiadanie w rozpie dwóch 4lvlwców w mniejszym
niż dotychczas stopniu byłoby przeinwestowaniem fazy magii,
bo sama ich obecność zapewnia stabilny dopływ +8PD na turę.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Według mnie, jeśli magia miałaby zostać na podobnie wysokim poziomie wpływu na grę, co obecnie, to magowie powinni stać się znacznie trudniejsi do obrony. Połączenie teraźniejszej magii i zeszłoedycyjnego, stabilnego generowania kostek zamieni tę grę w wojnę magów. Bohaterowie walczący wręcz nie będą już brani prawie w ogóle, ponieważ nawet jeśli ktoś nie chce korzystać z magii samemu, weźmie magów do generowania ochrony antymagicznej. To nie może tak wyglądać.
Może, bo pomiędzy ilością magów a liczbą generowanych przez nich PD, są jeszcze czary, które mogą być po prostu mniej zabójcze.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
O tym pisałem w pierwszym zdaniu poprzedniego posta.