Rozpiski *8ED
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski *8ED
20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)
Co lepsze według Was ?
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)
Co lepsze według Was ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
W takim ustawieniu to opcja nr 2 Poison na scoutach przyda się w unieszkodliwianiu wszelkiej maści maszynek i różnego tałatajstwa na tyłach / flankach wrogaLuc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)
Co lepsze według Was ?
Jak jesteśmy przy takich wyborach, to mam zamiar grać przeciwko krasnoludom i w takim wypadku lepsze strzałki na scoutach z posionem czy te, które powodują, że ignorują minusy do trafienia? (chodzi mi tutaj o jakieś okopy czy coś w tym stylu co daje chyba -2)
_______________________________
Opcja jeden bardziej uniwersalna, a do zdejmowania maszynek nie potrzeba skautów.Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)
Co lepsze według Was ?
daleki + ruch + soft lub daleki + hard i tak trafiasz na 6
Ruch -1Dydu pisze:Opcja jeden bardziej uniwersalna, a do zdejmowania maszynek nie potrzeba skautów.Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)
Co lepsze według Was ?
daleki + ruch + soft lub daleki + hard i tak trafiasz na 6
Daleki-1
Hard -2
Na 6 nie trafiasz...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
a ile GG mają BS'a teraz? 5?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ale Dydu stara się robić tak, by mieć minimum 6+bigpasiak pisze:Ruch -1Dydu pisze:Opcja jeden bardziej uniwersalna, a do zdejmowania maszynek nie potrzeba skautów.Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)
Co lepsze według Was ?
daleki + ruch + soft lub daleki + hard i tak trafiasz na 6
Daleki-1
Hard -2
Na 6 nie trafiasz...
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Jak dla mnie spekulacje WW x2 czy zakaz dublowania strzał jest daremny, armia jest zbyt dobrze zbalansowana i jak zaczną przy niej tak majstrować to będzie bardzo mało grywalna. Duże plusy ( mobilność, strzelanie ) duże minusy ( T3 , żadnych save ).
Nie wchodź do lasu, on gryzie
jestem po 2 bitwach na 2,4k
Wrażenia są takie, że strzelanie jest lepsze niż poprzednio ale (przynajmniej przy moich rzutach:D) nie gniecie systemu (przy braniu 70-80 pestek, licząc ww za 2). Natomiast różnice robią wildzi. Tylko jak sie nimi szarżuje to z drugiej strony oddzialu przeciwnika trzeba stawiać orła, żeby mieli sie na czym zatrzymać:D
Wrażenia są takie, że strzelanie jest lepsze niż poprzednio ale (przynajmniej przy moich rzutach:D) nie gniecie systemu (przy braniu 70-80 pestek, licząc ww za 2). Natomiast różnice robią wildzi. Tylko jak sie nimi szarżuje to z drugiej strony oddzialu przeciwnika trzeba stawiać orła, żeby mieli sie na czym zatrzymać:D
Maszyny raczej nie są wystawione na zasięg strzału... Mylę się?Scimitar pisze: Ale Dydu stara się robić tak, by mieć minimum 6+
Trzeba do nich podejść...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
A nie lepiej dać powiedzmy na GG w corach:
- bez kar za ruch
- poisony
A na 1 mały oddział scoutów płonące strzały?
I tak chodzi tylko o zadanie 1 rany żeby zdjąć regenkę, a GG bez kar wychodzą najbardziej uniwersalne i są jeszcze te poisony na ewentualne maszyny
- bez kar za ruch
- poisony
A na 1 mały oddział scoutów płonące strzały?
I tak chodzi tylko o zadanie 1 rany żeby zdjąć regenkę, a GG bez kar wychodzą najbardziej uniwersalne i są jeszcze te poisony na ewentualne maszyny
No takich chłopaków właśnie mam w rozpisceAndreFW pisze:A nie lepiej dać powiedzmy na GG w corach:
- bez kar za ruch
- poisony
A na 1 mały oddział scoutów płonące strzały?
I tak chodzi tylko o zadanie 1 rany żeby zdjąć regenkę, a GG bez kar wychodzą najbardziej uniwersalne i są jeszcze te poisony na ewentualne maszyny
20 - bez kar
20 - z poisonami
10 scoutów z flamingami vs Evil
I pytam się właśnie, która konfiguracja lepsza....ale chyba zostawię te 20 poisonów bo vs evil nie zawsze się gra i wtedy mam 20 chłopa "mniej" użytecznych
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Luc, powiem tak: WALIĆ POISONY!!! IMO bardzo sytuacyjne, zdecydowanie lepszy brak kar, wg mnie najlepsze strzałki... Wiecie co będzie, jeśli puszczą je zdublowane? Aktualnie popróbuję na czymś takim:
Treeman Ancient @ 380.0 Pts General; Magic Level 4; Strangleroots; Lore of Life
Glade Captain @ 162.0 Pts Light Armour; Battle Standard; Asrai Spear; Elf Steed; Hail of Doom Arrow; Opal Amulet; Charmed Shield
Spellsinger @ 170.0 Pts Lore of Fire; Magic Level 2; Dispel Scroll; Ruby Ring of Ruin
Waystalker @ 90.0 Pts
Waystalker @ 90.0 Pts
19 Glade Guard @ 305.0 Pts Lord's Bowman; Musician; Trueflight Arrows
6 Glade Riders @ 148.0 Pts Musician; Moonfire Shot
6 Glade Riders @ 148.0 Pts Musician; Starfire Shafts
7 Sisters of the Thorn @ 192.0 Pts Handmainden
5 Deepwood Scouts @ 65.0 Pts
5 Deepwood Scouts @ 65.0 Pts
17 Waywatchers @ 340.0 Pts
Treeman @ 245.0 Pts Strangleroots
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2400.0
Generalnie antyczny brokuł mnie dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczył, na tyle, że skonwertowałem Treekina od Rastiego (coś z nimi muszę zrobić ) i popróbuję na nim pograć więcej, nawet kolegę mu dołożyłem Life to trochę koopa, ale kiedy trzeba, to pomaga, dodatkowo, chyba jednak nie da się grać bez łuków w corach Próbowałem dziś masochistycznej wersji z Eternalami za 443 pkt, ale jakoś tak dziwnie nic nie zrobili Fire na małym, żeby mieć co robić w magii, gdy się zaczyna, a ring, żeby sobie przypomnieć jaki jest atrybut domeny
Treeman Ancient @ 380.0 Pts General; Magic Level 4; Strangleroots; Lore of Life
Glade Captain @ 162.0 Pts Light Armour; Battle Standard; Asrai Spear; Elf Steed; Hail of Doom Arrow; Opal Amulet; Charmed Shield
Spellsinger @ 170.0 Pts Lore of Fire; Magic Level 2; Dispel Scroll; Ruby Ring of Ruin
Waystalker @ 90.0 Pts
Waystalker @ 90.0 Pts
19 Glade Guard @ 305.0 Pts Lord's Bowman; Musician; Trueflight Arrows
6 Glade Riders @ 148.0 Pts Musician; Moonfire Shot
6 Glade Riders @ 148.0 Pts Musician; Starfire Shafts
7 Sisters of the Thorn @ 192.0 Pts Handmainden
5 Deepwood Scouts @ 65.0 Pts
5 Deepwood Scouts @ 65.0 Pts
17 Waywatchers @ 340.0 Pts
Treeman @ 245.0 Pts Strangleroots
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2400.0
Generalnie antyczny brokuł mnie dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczył, na tyle, że skonwertowałem Treekina od Rastiego (coś z nimi muszę zrobić ) i popróbuję na nim pograć więcej, nawet kolegę mu dołożyłem Life to trochę koopa, ale kiedy trzeba, to pomaga, dodatkowo, chyba jednak nie da się grać bez łuków w corach Próbowałem dziś masochistycznej wersji z Eternalami za 443 pkt, ale jakoś tak dziwnie nic nie zrobili Fire na małym, żeby mieć co robić w magii, gdy się zaczyna, a ring, żeby sobie przypomnieć jaki jest atrybut domeny
Let the River of Blood flow...
W sumie kosztują tylko 1 pkt więcej, a nie dość, że mozna ich wystawiać gdzie chcesz, to jeszcze mogą strzelać po marszu więc ogólnie jako skirmish są mega mobilni. A w specjalach to poza wildami i sisterkami w sumie nic ciekawego nie ma, więc czemu nie
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Nie mówie, ze sa słabi, wiem ile kosztuja i jakie mają zasady, ale po wystawieniu w rozpie lorda/lordów, bsbka i jakiegoś herosa, wystawieniu orłów, wayów i corów, po dołożeniu 2 unitów wildów/sisterek już nie ma na nich miejsca, zwłaszcza jak im ktoś kupuje magiczne strzałki. Najbardziej mnie przekonują wersji za 65pkt jako jednorazowy skrin albo odginaczka.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Są bez dwóch zdań fajni i jak tylko będą punkty to zawsze się u mnie znajdzie dla nich miejsce.
Mimo że na pierwszy rzut oka oczywistym wyborem dla nas są WR i Sisters to zarówno pierzaści jak i scouci oraz WD też są grywalni.
Wyzwaniem dla nas teraz jest nie mocna rozpiska - bo ją łatwo złożyć ale dobre nią zagranie bo możliwości WE są teraz ogromne tylko gra wymaga większego skila
Mimo że na pierwszy rzut oka oczywistym wyborem dla nas są WR i Sisters to zarówno pierzaści jak i scouci oraz WD też są grywalni.
Wyzwaniem dla nas teraz jest nie mocna rozpiska - bo ją łatwo złożyć ale dobre nią zagranie bo możliwości WE są teraz ogromne tylko gra wymaga większego skila
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Zalet jest kilka:
Dopłacasz tylko +1pkt i otrzymujesz Glade Guarda z zasadą Scout i Skirmish ?
Deepwood Scout może mieć strzałki czyli wciąż mamy tylko o +1 pkt drożej łucznika
Zmniejszamy ilość wystawień - przy obecnym booku tura więcej strzelania zanim przeciwnik zacznie do nas strzelać wydaje się dość kluczowa
Wildów mają wszyscy i tak w rozpiskach, reszta modeli to już zależy od rozpiski
Z tancerzami się nie pożegnałem ale chwilowo nie ma dla nich miejsca.
Sisterki jak dla mnie strata punktów...wolę kilku łuczników więcej jednak
Ostatnio było narzekanie, że WE łucznicy nie mogą maszerować i chodzą w ciasnych formacjach, z nimi nie mam takiego problemu, a w połączeniu z Moonstoone mam oddział w którym trzymam kadrę i który służy mi do ucieczki (awaryjnie mam jeszcze 10 wayów)
Dopłacasz tylko +1pkt i otrzymujesz Glade Guarda z zasadą Scout i Skirmish ?
Deepwood Scout może mieć strzałki czyli wciąż mamy tylko o +1 pkt drożej łucznika
Zmniejszamy ilość wystawień - przy obecnym booku tura więcej strzelania zanim przeciwnik zacznie do nas strzelać wydaje się dość kluczowa
Wildów mają wszyscy i tak w rozpiskach, reszta modeli to już zależy od rozpiski
Z tancerzami się nie pożegnałem ale chwilowo nie ma dla nich miejsca.
Sisterki jak dla mnie strata punktów...wolę kilku łuczników więcej jednak
Ostatnio było narzekanie, że WE łucznicy nie mogą maszerować i chodzą w ciasnych formacjach, z nimi nie mam takiego problemu, a w połączeniu z Moonstoone mam oddział w którym trzymam kadrę i który służy mi do ucieczki (awaryjnie mam jeszcze 10 wayów)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.