Rozpiski *8ED

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Re: Rozpiski *8ED

Post autor: Luc »

20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)

Co lepsze według Was ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)

Co lepsze według Was ?
W takim ustawieniu to opcja nr 2 :) Poison na scoutach przyda się w unieszkodliwianiu wszelkiej maści maszynek i różnego tałatajstwa na tyłach / flankach wroga :)

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Jak jesteśmy przy takich wyborach, to mam zamiar grać przeciwko krasnoludom i w takim wypadku lepsze strzałki na scoutach z posionem czy te, które powodują, że ignorują minusy do trafienia? (chodzi mi tutaj o jakieś okopy czy coś w tym stylu co daje chyba -2)
_______________________________

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)

Co lepsze według Was ?
Opcja jeden bardziej uniwersalna, a do zdejmowania maszynek nie potrzeba skautów.
daleki + ruch + soft lub daleki + hard i tak trafiasz na 6

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dydu pisze:
Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)

Co lepsze według Was ?
Opcja jeden bardziej uniwersalna, a do zdejmowania maszynek nie potrzeba skautów.
daleki + ruch + soft lub daleki + hard i tak trafiasz na 6
Ruch -1
Daleki-1
Hard -2

Na 6 nie trafiasz...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a ile GG mają BS'a teraz? 5?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Dydu przecież dobrze napisał policzcie sobie, soft jest za 1 jak celuje na hard to się nie rusza i tyle
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

bigpasiak pisze:
Dydu pisze:
Luc pisze:20 Glade Guards (Poison) vs 10 Scouts (+1 to Wound vs Destruction, Flamming)
czy
20 Glade Guards (+1 to Wound vs Destruction, Flamming) vs 10 Scouts (Poison)

Co lepsze według Was ?
Opcja jeden bardziej uniwersalna, a do zdejmowania maszynek nie potrzeba skautów.
daleki + ruch + soft lub daleki + hard i tak trafiasz na 6
Ruch -1
Daleki-1
Hard -2

Na 6 nie trafiasz...
Ale Dydu stara się robić tak, by mieć minimum 6+
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
PDKonrad
Warzywo
Posty: 16
Lokalizacja: Opole

Post autor: PDKonrad »

Jak dla mnie spekulacje WW x2 czy zakaz dublowania strzał jest daremny, armia jest zbyt dobrze zbalansowana i jak zaczną przy niej tak majstrować to będzie bardzo mało grywalna. Duże plusy ( mobilność, strzelanie ) duże minusy ( T3 , żadnych save ).
Nie wchodź do lasu, on gryzie ;)

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

jestem po 2 bitwach na 2,4k

Wrażenia są takie, że strzelanie jest lepsze niż poprzednio ale (przynajmniej przy moich rzutach:D) nie gniecie systemu (przy braniu 70-80 pestek, licząc ww za 2). Natomiast różnice robią wildzi. Tylko jak sie nimi szarżuje to z drugiej strony oddzialu przeciwnika trzeba stawiać orła, żeby mieli sie na czym zatrzymać:D

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Scimitar pisze: Ale Dydu stara się robić tak, by mieć minimum 6+
Maszyny raczej nie są wystawione na zasięg strzału... Mylę się?
Trzeba do nich podejść...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

No to podchodzi się jedną turę, prawda?
Pytanie było czy lepiej 20 starfire i 10 poisonow czy odwrotnie, wiec wyrazilem swoja opinie, no i mimo wszystko 20 poisonow na GG a 10 poisonow na skautach to i tak GG wychodzą na plus

AndreFW
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: AndreFW »

A nie lepiej dać powiedzmy na GG w corach:
- bez kar za ruch
- poisony

A na 1 mały oddział scoutów płonące strzały?

I tak chodzi tylko o zadanie 1 rany żeby zdjąć regenkę, a GG bez kar wychodzą najbardziej uniwersalne i są jeszcze te poisony na ewentualne maszyny

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

AndreFW pisze:A nie lepiej dać powiedzmy na GG w corach:
- bez kar za ruch
- poisony

A na 1 mały oddział scoutów płonące strzały?

I tak chodzi tylko o zadanie 1 rany żeby zdjąć regenkę, a GG bez kar wychodzą najbardziej uniwersalne i są jeszcze te poisony na ewentualne maszyny
No takich chłopaków właśnie mam w rozpisce :)

20 - bez kar
20 - z poisonami
10 scoutów z flamingami vs Evil

I pytam się właśnie, która konfiguracja lepsza....ale chyba zostawię te 20 poisonów bo vs evil nie zawsze się gra i wtedy mam 20 chłopa "mniej" użytecznych :P
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Luc, powiem tak: WALIĆ POISONY!!! :lol2: IMO bardzo sytuacyjne, zdecydowanie lepszy brak kar, wg mnie najlepsze strzałki... Wiecie co będzie, jeśli puszczą je zdublowane? :twisted: Aktualnie popróbuję na czymś takim:

Treeman Ancient @ 380.0 Pts General; Magic Level 4; Strangleroots; Lore of Life
Glade Captain @ 162.0 Pts Light Armour; Battle Standard; Asrai Spear; Elf Steed; Hail of Doom Arrow; Opal Amulet; Charmed Shield
Spellsinger @ 170.0 Pts Lore of Fire; Magic Level 2; Dispel Scroll; Ruby Ring of Ruin
Waystalker @ 90.0 Pts
Waystalker @ 90.0 Pts
19 Glade Guard @ 305.0 Pts
Lord's Bowman; Musician; Trueflight Arrows
6 Glade Riders @ 148.0 Pts Musician; Moonfire Shot
6 Glade Riders @ 148.0 Pts Musician; Starfire Shafts
7 Sisters of the Thorn @ 192.0 Pts Handmainden
5 Deepwood Scouts @ 65.0 Pts
5 Deepwood Scouts @ 65.0 Pts
17 Waywatchers @ 340.0 Pts
Treeman @ 245.0 Pts
Strangleroots

Models in Army: 71
Total Army Cost: 2400.0

Generalnie antyczny brokuł mnie dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczył, na tyle, że skonwertowałem Treekina od Rastiego (coś z nimi muszę zrobić :lol2: ) i popróbuję na nim pograć więcej, nawet kolegę mu dołożyłem ;) Life to trochę koopa, ale kiedy trzeba, to pomaga, dodatkowo, chyba jednak nie da się grać bez łuków w corach :| Próbowałem dziś masochistycznej wersji z Eternalami za 443 pkt, ale jakoś tak dziwnie nic nie zrobili :lol2: Fire na małym, żeby mieć co robić w magii, gdy się zaczyna, a ring, żeby sobie przypomnieć jaki jest atrybut domeny :lol2: :lol2: :lol2:
Let the River of Blood flow...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Mnie zastanawia dlaczego w większości rozpisek dajecie skautów?
Przecież to special i do tego zajmuje punkty które można dać na inne wiele fajniejsze rzeczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

W sumie kosztują tylko 1 pkt więcej, a nie dość, że mozna ich wystawiać gdzie chcesz, to jeszcze mogą strzelać po marszu więc ogólnie jako skirmish są mega mobilni. A w specjalach to poza wildami i sisterkami w sumie nic ciekawego nie ma, więc czemu nie ;)
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie mówie, ze sa słabi, wiem ile kosztuja i jakie mają zasady, ale po wystawieniu w rozpie lorda/lordów, bsbka i jakiegoś herosa, wystawieniu orłów, wayów i corów, po dołożeniu 2 unitów wildów/sisterek już nie ma na nich miejsca, zwłaszcza jak im ktoś kupuje magiczne strzałki. Najbardziej mnie przekonują wersji za 65pkt jako jednorazowy skrin albo odginaczka.
Obrazek

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

Są bez dwóch zdań fajni i jak tylko będą punkty to zawsze się u mnie znajdzie dla nich miejsce.
Mimo że na pierwszy rzut oka oczywistym wyborem dla nas są WR i Sisters to zarówno pierzaści jak i scouci oraz WD też są grywalni.

Wyzwaniem dla nas teraz jest nie mocna rozpiska - bo ją łatwo złożyć ale dobre nią zagranie bo możliwości WE są teraz ogromne tylko gra wymaga większego skila :)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Zalet jest kilka:
Dopłacasz tylko +1pkt i otrzymujesz Glade Guarda z zasadą Scout i Skirmish ?
Deepwood Scout może mieć strzałki czyli wciąż mamy tylko o +1 pkt drożej łucznika
Zmniejszamy ilość wystawień - przy obecnym booku tura więcej strzelania zanim przeciwnik zacznie do nas strzelać wydaje się dość kluczowa :)

Wildów mają wszyscy i tak w rozpiskach, reszta modeli to już zależy od rozpiski :)
Z tancerzami się nie pożegnałem ale chwilowo nie ma dla nich miejsca.
Sisterki jak dla mnie strata punktów...wolę kilku łuczników więcej jednak :)

Ostatnio było narzekanie, że WE łucznicy nie mogą maszerować i chodzą w ciasnych formacjach, z nimi nie mam takiego problemu, a w połączeniu z Moonstoone mam oddział w którym trzymam kadrę i który służy mi do ucieczki (awaryjnie mam jeszcze 10 wayów)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

ODPOWIEDZ