Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Hejka!
Trzy pytania:
1. Czy Gyrobomber/Copter może strzelać z działka po locie na 20' (czyli marszu)?
2. Czy oddział czarujący, np. WE "Siostry Sisters" liczy się jako wizard na potrzeby krasnoludzkiego odczarowywania?
3. Czy robiąc "make way" krasnoludzkim lordem z tarczownikami na flankę dostawiamy go do wrogiego oddziału większą (przodem) czy miejszą (bokiem) krawędzią podstawki?
Pozdr
Trzy pytania:
1. Czy Gyrobomber/Copter może strzelać z działka po locie na 20' (czyli marszu)?
2. Czy oddział czarujący, np. WE "Siostry Sisters" liczy się jako wizard na potrzeby krasnoludzkiego odczarowywania?
3. Czy robiąc "make way" krasnoludzkim lordem z tarczownikami na flankę dostawiamy go do wrogiego oddziału większą (przodem) czy miejszą (bokiem) krawędzią podstawki?
Pozdr
MOLON LAVE
1) nie, to nie jest breath weapon. ale moga zrzucic bomby
2) nie bardzo rozumiem.
3) tak jak napisalem ci w pytaniach ogolnych: ustawiasz go tak, by po przesunieciu sie, nadal stal legalnie ustawiony. na flanke dostawiasz go mniejszym bokiem do przeciwnika.
2) nie bardzo rozumiem.
3) tak jak napisalem ci w pytaniach ogolnych: ustawiasz go tak, by po przesunieciu sie, nadal stal legalnie ustawiony. na flanke dostawiasz go mniejszym bokiem do przeciwnika.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Dzięki Moreseg.
W drugim pytaniu chodzi o to czy taki "czarujący" oddział liczy się jako wizard i kasuje krasnoludzką zdolność odczarowywania: "natural resistance".
Co do Twojej odpowiedzi na temat wystawiania maszyn w dawn attack to z kolei ja nie rozumiem, czy w końcu jednocześnie w jednej wylosowanej strefie, czy każdą osobno różnych w wylosowanych. No i ważne: czy grałeś w dawn attack kiedyś na turnieju, czy opierasz to na jakichś własnych domniemaniach.
Pozdr
W drugim pytaniu chodzi o to czy taki "czarujący" oddział liczy się jako wizard i kasuje krasnoludzką zdolność odczarowywania: "natural resistance".
Co do Twojej odpowiedzi na temat wystawiania maszyn w dawn attack to z kolei ja nie rozumiem, czy w końcu jednocześnie w jednej wylosowanej strefie, czy każdą osobno różnych w wylosowanych. No i ważne: czy grałeś w dawn attack kiedyś na turnieju, czy opierasz to na jakichś własnych domniemaniach.
Pozdr
MOLON LAVE
ok, tylko na tej stronie padlo juz 3 razy pytanie odnoszace sie do tej samej rzeczy.
panowie, przed zadaniem pytania warto by przeczytac troche ten temat.
steam gun zyrokoptera nie jest breath weaponem z tego tez powodu, moze byc uzyty pare razy na gre i nie mozna z niego strzelac po marszu.
@zawisza
aaa o to ci chodzilo
w RB na stronie 35 jest napisane, ze jezeli po stronie krasnoludow walcza jacys czarodzieje to traca swoj bonus. tak wiec nie beda mieli bonusow do dispelli z tego wzgledu, ze takie unity maja dopisek by traktowac oddzial jako czarodzieja ktoregos poziomu.
jesli chodzi o dawn atack
to jedyna roznica miedzy normalna rozgrywka jest to, ze musimy rzucic na to by dowiedziec sie w ktorej czesci stolu jednostka zostanie ustawiona. pozostale zasady wystawiania sie nie zmieniaja.
tak wiec masz ograniczenie co do 'strefy' wystawienia swoich maszyn. nadal trzeba wystawic je wszystkie na raz ale moga byc porozmieszczane w roznych miejscach (strona 142 w RB).
tak wiec bedzie to wygladalo mniej wiecej tak.
twoja tura wystawiania. decydujesz sie wystawic maszyne, wiec wiesz, ze bedziesz musial wystawic je wszystkie na raz. za kazda jednak rzucasz koscia osobno by dowiedziec sie ktora bedzie na lewej flance, ktora na prawej a ktora w centrum.
panowie, przed zadaniem pytania warto by przeczytac troche ten temat.
steam gun zyrokoptera nie jest breath weaponem z tego tez powodu, moze byc uzyty pare razy na gre i nie mozna z niego strzelac po marszu.
@zawisza
aaa o to ci chodzilo
w RB na stronie 35 jest napisane, ze jezeli po stronie krasnoludow walcza jacys czarodzieje to traca swoj bonus. tak wiec nie beda mieli bonusow do dispelli z tego wzgledu, ze takie unity maja dopisek by traktowac oddzial jako czarodzieja ktoregos poziomu.
jesli chodzi o dawn atack
to jedyna roznica miedzy normalna rozgrywka jest to, ze musimy rzucic na to by dowiedziec sie w ktorej czesci stolu jednostka zostanie ustawiona. pozostale zasady wystawiania sie nie zmieniaja.
tak wiec masz ograniczenie co do 'strefy' wystawienia swoich maszyn. nadal trzeba wystawic je wszystkie na raz ale moga byc porozmieszczane w roznych miejscach (strona 142 w RB).
tak wiec bedzie to wygladalo mniej wiecej tak.
twoja tura wystawiania. decydujesz sie wystawic maszyne, wiec wiesz, ze bedziesz musial wystawic je wszystkie na raz. za kazda jednak rzucasz koscia osobno by dowiedziec sie ktora bedzie na lewej flance, ktora na prawej a ktora w centrum.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Dzięki Morsereg.
Zaskoczyłeś mnie, że steam gun to nie breath weapon, już zedytowałem poprzednie podpowiedzi.
Natomiast co do wystawiania maszyn w dawn attack to przecież wszystkie jednostki wystawiamy jednocześnie, nie tylko maszyny. Najpierw wszystko wystawia jeden potem drugi przeciwnik (prócz scout'ów). Stąd wynika moje pytanie o to czy maszyn nie należy wystawić jednocześnie w jednej wylosowanej strefie.
Zaskoczyłeś mnie, że steam gun to nie breath weapon, już zedytowałem poprzednie podpowiedzi.
Natomiast co do wystawiania maszyn w dawn attack to przecież wszystkie jednostki wystawiamy jednocześnie, nie tylko maszyny. Najpierw wszystko wystawia jeden potem drugi przeciwnik (prócz scout'ów). Stąd wynika moje pytanie o to czy maszyn nie należy wystawić jednocześnie w jednej wylosowanej strefie.
MOLON LAVE
odpisałem w głównym wątku, ale tu dopiszę, rozstawienie w kolejności oddziały (wszystkie maszyny naraz) na koncu herosi i scouci jest jak masz alternating deployment - przy Dawn Attack nie ma tego tak jak i Meeting Engagement nie pamiętam jak inne, rozstawiasz jak chcesz w dowolnej kolejności
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
s.72 w RB
ward sie combuje z magice resem.
tak wiec na magiczne pociski bedzie ward 4+
--- edit ---
w sumie to pingu ci juz to wczesniej napisal
ward sie combuje z magice resem.
tak wiec na magiczne pociski bedzie ward 4+
--- edit ---
w sumie to pingu ci juz to wczesniej napisal
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie