Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

Zablokowany
Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Re: Co zmieni się w 9 edycji?

Post autor: Eltharion »

Gościu tobie nie jest potrzebna nowa edycja weź zwyczajnie kup sobie podręcznik do 7 i graj :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

A jednak - 3 książki (fluff, arty i zasady):
Obrazek
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Eltharion pisze:Gościu tobie nie jest potrzebna nowa edycja weź zwyczajnie kup sobie podręcznik do 7 i graj :roll:

Nieprawda, bo jest sporo rzeczy ktore w tej edycji sa swietne. Budowa armii w % pkt a nie ilosciowo liczba oddzialow, moedel magii jest fajny tylko niektore czary za mocne, walka wg inicjatywy jest super i to ze zawsze oddaja, wprowadzenie rodzajow jednostek mega i wiele wiele innych fajnych rzeczy.
Artur pisze:To generalnie życzysz nam powrotu do ery kamienia łupanego ...

Nie bardzo, po prostu mniej zbednego kulania, mniej modeli w rozpach. Jak w jednej turze combatu ginie po kilkanascie modeli to wole zeby ginelo mniej i mniej wystawiania. IMO swego rodzaju mix 7 i 8 edycji bylby idealny jak dla mnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Duże oddziały do oddziały, które dobrze wyglądają. Nie wiem, czy grałeś w 7mą edycję, ale bitwy na 2.000, albo na 2.250 pkt wyglądały czasem jak burdy we wsi okraszone armatnimi salwami i rykami umierających smoków.

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

+1

Bitwy na tony modeli są fantastyczne 8)
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Nawet nie na tony, ale od kiedy na stołach zaczęła pojawiać się piechota w ilośći 30-40 modeli na oddział, to nagle jakoś wszystko zaczęło wyglądać lepiej, niż w czasach, gdy piechota chodziła w klocku po 10 kolesi.

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Przygode z wfb zaczalem od 6 edycji. Walkę z drugiego szeregu jeszcze ok ale horda imo jest zbędna.

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Hord i tak mało kto używa, a mimo wszystko fajnie to wygląda jak trup ściele się gęsto :D
Wygrywanie walk jak w 7 ed. po zdjęciu 2-3 modeli i wyliczaniu sobie bannerów itd, było strasznie słabe.
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Magnus pisze:Przygode z wfb zaczalem od 6 edycji. Walkę z drugiego szeregu jeszcze ok ale horda imo jest zbędna.
I wtedy zabieramy monsterom Thunderstompa rozumiem?

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Nie sądzę by brak hord sprawił ze thunderstomp będzie robił grę, w przypadku potworów nto różnica 4 ataków jak walczą na przodzie.

Awatar użytkownika
Lechu
Kretozord
Posty: 1864
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lechu »

Magnus, a może powinieneś grać w jakiegoś skirmisza? :)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Zdecydowanie powinien. ;)
Magnus pisze:Nie sądzę by brak hord sprawił ze thunderstomp będzie robił grę, w przypadku potworów nto różnica 4 ataków jak walczą na przodzie.
Ale dlaczego w ogóle kasować hordy? W czym ci hordy przeszkadzają?

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Naviedzony pisze:Zdecydowanie powinien. ;)
Magnus pisze:Nie sądzę by brak hord sprawił ze thunderstomp będzie robił grę, w przypadku potworów nto różnica 4 ataków jak walczą na przodzie.
Ale dlaczego w ogóle kasować hordy? W czym ci hordy przeszkadzają?
Pewnie zbyt wiele $ na nie potrzeba :mrgreen:

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Nikt nie musi grać na hordach. Zawsze można kupić WoCh albo ogry. :P

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Jak dwie hordy są w cc i trzeba rzucać parodziesiecioma kostkami nie przypadlo mi to do gustu. Wystarczyłoby walczenie z 2 rankow imo. A bez sensu jest nie grać kiedy to sie opłaca,
To rownie dobrze można powiedzieć zeby nie narzekać na brak balansu w jednostkach, przecież nie trzeba na nich grać ;) a jednak
anarzekac czasem trzeba :p

Jednak jeśli Wam sie podoba to fajnie, wyraziłem mój pogląd ot co ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Ja muszę rzucać 60 kostkami ataku z jednego oddziału :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no niby tak, nawet twoja kadra ma po 3-4 ataki :P ej poza tym miałeś grac na łukach, więc 10 ataków mniej

8 edycja WFB jest fajna :D tir figurek, wiadro kostek i skrzynki browarów na poprawę humoru po noszeniu pozostałych 2 rzeczy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

co to za oddział

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Jak dwie hordy są w cc i trzeba rzucać parodziesiecioma kostkami nie przypadlo mi to do gustu.
Jesteś leniwy po prostu. :D

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

PSz pisze:co to za oddział
podejrzewam, że minimum 30 Savage Orks z ahw. Normalnie to 50 ataków, kwestia jaka kadra siedzi w środku, żeby podbić wyżej.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Zablokowany