Ograniczenia ETC dla WE
Moderator: Gremlin
Ograniczenia ETC dla WE
Mam prośbę, czy ktoś może wrzucić tutaj do temaciku najbardziej aktualne pomysły ograniczeń nad jakimi AR.Com pracuje? Byłoby łatwiej i przejrzyściej znaleźć, zamiast grzebać w paru tematach i na paru forach. Z góry dziękuję.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Propozycja z 14.05.2014
Cautious "better safe than sorry" version
• Non character model with Asrai longbow/Hail of Doom Arrow (counts as 5), max 90
• Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers(counts as 2)/Waystalker (counts as 5), max 50
• Lore of death on spellweaver/moonstone of the hidden ways/3 or more Waystalkers, max 1
• 6 or more Sisters of the Thorn in the same unit/Spellweaver on Elven Steed with Death or Dark magic, max 1
(• Forests placed by wood elf player can be magical)
Soft version
• Non character model with Asrai longbow, max 90
• Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers(counts as 2)/Waystalker (counts as 5), max 60
• Lore of death on spellweaver/moonstone of the hidden ways/3 or more Waystalkers, max 1
• 8 or more Sisters of the Thorn in the same unit/Spellweaver on Elven Steed with Death or Dark magic, max 1
(• Forests placed by wood elf player can be magical)
Nie ogarniam tych 2 pierwszych zapisow ... Moge miec (w tej 1 wersji ciec) 25 wayow + 65 lukow z multiple shot ? (Tylko poison i brak kar jest x2) ?
W teorii tak. Tylko takie coś kosztuje ponad 1600 pkt.szczurek pisze:Nie ogarniam tych 2 pierwszych zapisow ... Moge miec (w tej 1 wersji ciec) 25 wayow + 65 lukow z multiple shot ? (Tylko poison i brak kar jest x2) ?
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Nie , możesz dublować strzały dopóki shino tego nie zabroni.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
No tak ,ale zawsze mozna 25 wayow + 2 x 20 gg z multiple shot... Nie wyglada jakos padacznie Do tego zsotaje sporo z limitu na luki (przycinajac wayow mozna na przyklad dac 10 skaltow z poisonem ). Wszystko do przeliczenia przy skladaniu rozpy ... ja i tak czekam na ostateczne rozwiazanie "sprawy lesnej"W teorii tak. Tylko takie coś kosztuje ponad 1600 pkt.
Marr pisze:Propozycja z 14.05.2014
Cautious "better safe than sorry" version
• Non character model with Asrai longbow/Hail of Doom Arrow (counts as 5), max 90
• Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers(counts as 2)/Waystalker (counts as 5), max 50
• Lore of death on spellweaver/moonstone of the hidden ways/3 or more Waystalkers, max 1
• 6 or more Sisters of the Thorn in the same unit/Spellweaver on Elven Steed with Death or Dark magic, max 1
(• Forests placed by wood elf player can be magical)
Soft version
• Non character model with Asrai longbow, max 90
• Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers(counts as 2)/Waystalker (counts as 5), max 60
• Lore of death on spellweaver/moonstone of the hidden ways/3 or more Waystalkers, max 1
• 8 or more Sisters of the Thorn in the same unit/Spellweaver on Elven Steed with Death or Dark magic, max 1
(• Forests placed by wood elf player can be magical)
Wersja numer dwa jest do przyjęcia, pierwsza jest śmieszna i żałosna. Najbardziej mnie bawi zapis że WS x5, robią w majty przed sniperem z 3 siły w strzale bez saveów i 3T ...
Nie wchodź do lasu, on gryzie
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Brak save'a i 3T nie przeszkadzają mu siedzieć w oddziale po drugiej stronie stołu i z bezpiecznej odległości anihilować wrogich magów.
wersja pierwsza z 60 strzalkami i 7 sisterkami. takie "po srodku" i wg mnie dobre.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Maneaterzy maja tez snajpe + pojson i też mogą anihilować z drugiego końca stołu (24" zasięgu + 6 ruchu )
Do tego są prawie o połowę tańsi maja s4 ap i walą z dwóch broni na dystans
+ maja 4A z s5 wiec jak coś w nich chce wpaść to musi to dość mocno przemyśleć
Ale tak WS jest mega op
pzdr
Do tego są prawie o połowę tańsi maja s4 ap i walą z dwóch broni na dystans
+ maja 4A z s5 wiec jak coś w nich chce wpaść to musi to dość mocno przemyśleć
Ale tak WS jest mega op
pzdr
MarcinC pisze:Maneaterzy maja tez snajpe + pojson i też mogą anihilować z drugiego końca stołu (24" zasięgu + 6 ruchu )
Do tego są prawie o połowę tańsi maja s4 ap i walą z dwóch broni na dystans
+ maja 4A z s5 wiec jak coś w nich chce wpaść to musi to dość mocno przemyśleć
Ale tak WS jest mega op
pzdr
Nie znam cie kolego ale już cie lubie, jedna z niewielu osób która prawdę prawi ;] !!
Nie wchodź do lasu, on gryzie
A wpadłeś na to że maneaterzy mają 3 BS mniej? Chyba widzisz różnicę między trafianiem na 7+ i 4+, nie? Nie wspominając już o tym, że maneater np nie robi nic kolesiowi z 1+ asv z przerzutem. A waystalker tak.MarcinC pisze:Maneaterzy maja tez snajpe + pojson i też mogą anihilować z drugiego końca stołu (24" zasięgu + 6 ruchu )
Do tego są prawie o połowę tańsi maja s4 ap i walą z dwóch broni na dystans
+ maja 4A z s5 wiec jak coś w nich chce wpaść to musi to dość mocno przemyśleć
Ale tak WS jest mega op
pzdr
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki