Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Grats! Da się tak grać bez niczego do bicia?
Jak duże siostry?
Jak duże siostry?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Rozpiski tego typu sypia sie jak domki z kart na paringach typu imperium woch czy krasie. Na format euro bym tak raczej nie zaryzykowal tym grac. Ale jak pisalem wyzej, na lokala dla zabawy jak najbardziej, szczegolnie ze to male punkty.
Ale kilka wnioskow da sie wyciągnąć,
Zeby sciagac regenke na czyms duzym to unit sisterek musi byc wiekszy lub 2x6-7, bo w krytycznym momencie mozna tej 5tki czy 6tki na wounda nie rzucic. Generalnie mi sie ten unit sprawdzal rewelacyjnie, strzelanie z s4 zawsze spoko tylko trzeba je dobrze wystawiac bo bez muzyka nie maja swiftow. Aha i najlepiej na poczatku za coverem czy gorka bo przeciwnicy jakos ich nie lubią:p
Shadow warriors, maly oddzial do blokowania vanguardow i wkurzania jedyniw moze być, wiekszy to przerost formy nad treścią. U mnie ta 10tka dokladala jedynie pojedyncze rany tu i tam i trzymala herosa z shadow armourem.
Noble z tym ekwipunkiem co ma, fajna zabawa ale nic poza tym:p mimo 3 strzalow ja z reguly trafiam 2 i rzucam w jednym rzucie na ranienie 1, wiec na **** ten ten reaver bow caly; pp
Ale kilka wnioskow da sie wyciągnąć,
Zeby sciagac regenke na czyms duzym to unit sisterek musi byc wiekszy lub 2x6-7, bo w krytycznym momencie mozna tej 5tki czy 6tki na wounda nie rzucic. Generalnie mi sie ten unit sprawdzal rewelacyjnie, strzelanie z s4 zawsze spoko tylko trzeba je dobrze wystawiac bo bez muzyka nie maja swiftow. Aha i najlepiej na poczatku za coverem czy gorka bo przeciwnicy jakos ich nie lubią:p
Shadow warriors, maly oddzial do blokowania vanguardow i wkurzania jedyniw moze być, wiekszy to przerost formy nad treścią. U mnie ta 10tka dokladala jedynie pojedyncze rany tu i tam i trzymala herosa z shadow armourem.
Noble z tym ekwipunkiem co ma, fajna zabawa ale nic poza tym:p mimo 3 strzalow ja z reguly trafiam 2 i rzucam w jednym rzucie na ranienie 1, wiec na **** ten ten reaver bow caly; pp
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Grałem na łuczniku z Reaver Bowem na ostatnim turnieju i bardzo fajnie mi się sprawdzał. Uważam, że jest trochę przeinwestowany, co prawda, ale zawsze to jakaś odmiana.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Niby to dupy nie urywa, ale HODa w WE jest grywalna, a daje 3D6 strzałów z S4 i AP. Reaver Bow ma Siłę 5, a używany do końca gry, daje poniekąd 18 strzałówNaviedzony pisze:Grałem na łuczniku z Reaver Bowem na ostatnim turnieju i bardzo fajnie mi się sprawdzał. Uważam, że jest trochę przeinwestowany, co prawda, ale zawsze to jakaś odmiana.
Ja wczoraj Lokala wygrałem, grając totalnie Defensem w HE (jak mnie WE oblazły, to się Corner Hammer zrobił chwilowo), a że było to Euro, to dopiero zobaczyłem, jaka ta linijka z RBTami, Archerami, Sisterkami i Shadow Warriorami jest niewygodna w składaniu rozpiski. Niby mamy "max 7", a nie mieszczę tego, co bym chciał
Ostatnio zmieniony 18 maja 2014, o 16:50 przez Azurix, łącznie zmieniany 1 raz.
2400 ETC?Azurix pisze:Ja wczoraj Lokala wygrałem, grając totalnie Defensem w HE (jak mnie WE oblazły, to się Corner Hammer zrobił chwilowo), a że było to Euro, to dopiero zobaczyłem, jaka ta linijka z RBTami, Archerami, Sisterkami i Shadow Warriorami jest niewygodna w składaniu rozpiski. Niby mamy "max 7", a nie mieszczę tego, co bym chciał
Daj jakis raport mały
Jest różnica pomiędzy wypłaceniem w jednej turze 3k6 hitów, a potencjalnie wypłacanymi 18 pestkami (los, walki itd.)Azurix pisze:Niby to dupy nie urywa, ale HODa w WE jest grywalna, a daje 3D6 strzałów z S4 i AP. Reaver Bow ma Siłę 5, a używany do końca gry, daje poniekąd 18 strzałów
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Granie corner hammera Hajami przeciwko WE... Muszę wejść na ten poziom abstrakcji.Azurix pisze:Ja wczoraj Lokala wygrałem, grając totalnie Defensem w HE (jak mnie WE oblazły, to się Corner Hammer zrobił chwilowo), a że było to Euro, to dopiero zobaczyłem, jaka ta linijka z RBTami, Archerami, Sisterkami i Shadow Warriorami jest niewygodna w składaniu rozpiski. Niby mamy "max 7", a nie mieszczę tego, co bym chciał
Ograniczenia Europ najbardziej uprzykrzają życie tym, którzy chcieliby odejść od standardów.
Uzywajac hody tez musisz najpierw trafic...Marks pisze:Jest różnica pomiędzy wypłaceniem w jednej turze 3k6 hitów, a potencjalnie wypłacanymi 18 pestkami (los, walki itd.)Azurix pisze:Niby to dupy nie urywa, ale HODa w WE jest grywalna, a daje 3D6 strzałów z S4 i AP. Reaver Bow ma Siłę 5, a używany do końca gry, daje poniekąd 18 strzałów
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Nie wstawiam zwykle rozpisek na forum, bo rozwiązania staram się wymyślać indywidualne i nie kieruję się niczyimi złożeniami, a potem mogą się pojawiać podobne koncepcje, ale najwyżej raz wyjątek zrobię i poczekam na efekty tej decyzji. Grałem na: 4xRBTa, 1xSW, 1xSoA, 2xOrzeł, 2xSH, 1xŁucznicy, WL z BotWD, Sea Helmie z Pierścieniem oraz Kolegium Światła z Siłą 7 na Banishmentcie, żeby mieć coś poza Balistami na wysoki Save i Toughness
Armie trafiłem całkiem ciekawie, bo grałem po kolei z DE, HE i WE:
1. Na lewej flance SW, SoA i jedni SH starają się zająć uwagę Balist (tylko 2 były), Shade'ów i Dark Riderów, co w ostatecznym rozrachunku spowodowało zdjęcie Balist i stratę wszystkich 3 oddziałów. Na prawej flance Łucznicy dziesiątkują systematycznie Dark Riderów, Exeków i Harpie. RBTy zestrzeliły oba oddziały Warlocków. White Lioni na środku starają się dojść do CC, ale przez całą grę dobili Smoka, którego Banishment uszczuplił (2 rany na Lordzie i 4 na Smoku wbił) oraz wykończyli Korsarzy (20 cali Marszu z Birony na dupę i Net of Amyntok zablokował ich w miejscu, aby się nie obrócili). Poza tym Banishment zdjął Mantykorę, a RBTy dobiły Noble'a z Cloak of Twilight. Straciłem to, co na lewej flance, połowę Łuków oraz RBTy od Harpii i Orły od odginania, a przeciwnikowi na stole zostały Shade'y i Harpie, co dało 18:2 dla mnie.
2. Arcymag z Metalem i Lifem w White Lionach, SH z BSB i Feniks idą z prawej flanki, a RBTa i Łucznicy z Magiem z Death na lewej strzelają. Fasty okrążają z obu stron i strzelają w SH, zdejmując 1 sztukę. Transmutacja zdejmuje 1/3 z Łuczników i zabijają małego Maga w środku, a Dwellersy próbują uszczuplić WL, ale nie wchodzą lub je rozpraszam. Łucznicy przeciwnika zdejmują mi RBTę ze strzelania, no i tracę Orła odginając SH. Ja staram się Banishmentem zdjąć Feniksa, ale wbijam 2 rany i zapominam 3 zaklęcia, więc robotę muszą RBTy dokończyć. Feniks w międzyczasie zjada mi Sisterki. Silver Helmsami wpadam w Skycutter i go łamię. Orzeł leci na RBTę i overrunując po niej wpada w Łuczników, któremu od flanki pomagają ich zabić WL. White Lionów przeciwnika uszczuplam Łukami i RBTami do 16-18szt i resztę dożynają Łucznicy w CC. Silver Helmsi przeciwnika, blokowani przeze mnie, na koniec trafiają na White Lionów. Ostatecznie wyrżnąłem wszystko, z wynikiem 20:0.
3. Bitwa najbardziej "Competetive" z najlepiej ogranym przeciwnikiem na turnieju. Rozpiska to taki Standard, który na Border Princes widać, ale 2xArcymag był z Shadow+High. Ustawiłem się na początku w rogu wszystkim i zacząłem coraz szerszą ekspansję. Zagraliśmy 3 tury tylko, bo na więcej czasu nie było. Gra wyglądała tak, że oboje staraliśmy się do siebie strzelać i zadawać obrażenia z magii, w czym miałem łatwiej. Banishment zdjął 2xWildów i Waywatcherów. Łuki, SW, isterki i RBTy rozstrzelały Glade Guardów i Fasty oraz drugich Waywatcherów i Waystalkera. Przeżył w sumie bunkier Maidenek z Magami i BSB oraz Waystalker i jedni Glade Guardzi u przeciwnika, a ze Strzelania i Magii zćwiartkował mi Łuczników (HODa, Glade guardzi i Płomienie Feniksa), zabił małego Maga ze Scrollem swoimi Waystalkerami (bo miał Pha's Protection) oraz rozstrzelał Sisterki. Bunkier kosztował 1000pkt ponad, a ciągle się kampił za górką, więc przez 3 tury nie udało mi się nic z tym zrobić, co dało 15:5.
Wybaczcie, ale do Raportów talentu nie mam, więc mogę żywić nadzieję, że wyszło zadowalająco
Armie trafiłem całkiem ciekawie, bo grałem po kolei z DE, HE i WE:
1. Na lewej flance SW, SoA i jedni SH starają się zająć uwagę Balist (tylko 2 były), Shade'ów i Dark Riderów, co w ostatecznym rozrachunku spowodowało zdjęcie Balist i stratę wszystkich 3 oddziałów. Na prawej flance Łucznicy dziesiątkują systematycznie Dark Riderów, Exeków i Harpie. RBTy zestrzeliły oba oddziały Warlocków. White Lioni na środku starają się dojść do CC, ale przez całą grę dobili Smoka, którego Banishment uszczuplił (2 rany na Lordzie i 4 na Smoku wbił) oraz wykończyli Korsarzy (20 cali Marszu z Birony na dupę i Net of Amyntok zablokował ich w miejscu, aby się nie obrócili). Poza tym Banishment zdjął Mantykorę, a RBTy dobiły Noble'a z Cloak of Twilight. Straciłem to, co na lewej flance, połowę Łuków oraz RBTy od Harpii i Orły od odginania, a przeciwnikowi na stole zostały Shade'y i Harpie, co dało 18:2 dla mnie.
2. Arcymag z Metalem i Lifem w White Lionach, SH z BSB i Feniks idą z prawej flanki, a RBTa i Łucznicy z Magiem z Death na lewej strzelają. Fasty okrążają z obu stron i strzelają w SH, zdejmując 1 sztukę. Transmutacja zdejmuje 1/3 z Łuczników i zabijają małego Maga w środku, a Dwellersy próbują uszczuplić WL, ale nie wchodzą lub je rozpraszam. Łucznicy przeciwnika zdejmują mi RBTę ze strzelania, no i tracę Orła odginając SH. Ja staram się Banishmentem zdjąć Feniksa, ale wbijam 2 rany i zapominam 3 zaklęcia, więc robotę muszą RBTy dokończyć. Feniks w międzyczasie zjada mi Sisterki. Silver Helmsami wpadam w Skycutter i go łamię. Orzeł leci na RBTę i overrunując po niej wpada w Łuczników, któremu od flanki pomagają ich zabić WL. White Lionów przeciwnika uszczuplam Łukami i RBTami do 16-18szt i resztę dożynają Łucznicy w CC. Silver Helmsi przeciwnika, blokowani przeze mnie, na koniec trafiają na White Lionów. Ostatecznie wyrżnąłem wszystko, z wynikiem 20:0.
3. Bitwa najbardziej "Competetive" z najlepiej ogranym przeciwnikiem na turnieju. Rozpiska to taki Standard, który na Border Princes widać, ale 2xArcymag był z Shadow+High. Ustawiłem się na początku w rogu wszystkim i zacząłem coraz szerszą ekspansję. Zagraliśmy 3 tury tylko, bo na więcej czasu nie było. Gra wyglądała tak, że oboje staraliśmy się do siebie strzelać i zadawać obrażenia z magii, w czym miałem łatwiej. Banishment zdjął 2xWildów i Waywatcherów. Łuki, SW, isterki i RBTy rozstrzelały Glade Guardów i Fasty oraz drugich Waywatcherów i Waystalkera. Przeżył w sumie bunkier Maidenek z Magami i BSB oraz Waystalker i jedni Glade Guardzi u przeciwnika, a ze Strzelania i Magii zćwiartkował mi Łuczników (HODa, Glade guardzi i Płomienie Feniksa), zabił małego Maga ze Scrollem swoimi Waystalkerami (bo miał Pha's Protection) oraz rozstrzelał Sisterki. Bunkier kosztował 1000pkt ponad, a ciągle się kampił za górką, więc przez 3 tury nie udało mi się nic z tym zrobić, co dało 15:5.
Wybaczcie, ale do Raportów talentu nie mam, więc mogę żywić nadzieję, że wyszło zadowalająco
To nie był Corner Hammer, tylko zacząłem, ustawiając wszystko w rogu, bo taką Euro-Mapkę dostałem, a WE i tak mają samych Fastów i Scoutów, więc nie chciałem zostać okrążony przy swoich klockach w 1 turze oraz dać możliwość wejścia na tyły z Moonstone'a. Od początku gry rozpoczęła się ekspansja (dalej blokowałem Las), która zmusiła przeciwnika do wycofywania się na coraz bardziej odległe pozycje i nie pozwoliła biegać wokół, a ja w 3 turze zająłem jakieś 2/3 stołuNaviedzony pisze:Granie corner hammera Hajami przeciwko WE... Muszę wejść na ten poziom abstrakcji.Azurix pisze:Ja wczoraj Lokala wygrałem, grając totalnie Defensem w HE (jak mnie WE oblazły, to się Corner Hammer zrobił chwilowo), a że było to Euro, to dopiero zobaczyłem, jaka ta linijka z RBTami, Archerami, Sisterkami i Shadow Warriorami jest niewygodna w składaniu rozpiski. Niby mamy "max 7", a nie mieszczę tego, co bym chciał
Nie napisałem, że problemem jest trafianie, tylko rozbicie tych pestek na 6 tur, a w trakcie tych tur możesz nie mieć losa, nie mieć do czego strzelać itd.Galharen pisze: Uzywajac hody tez musisz najpierw trafic...
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Weź pod uwagę, że 3D6 to statystycznie 10-11 strzałów i o ile HODa modyfikuje Save tak samo, to Ranisz swoim Łukiem o 1 oczko łatwiej, więc już po 3 turach użycia Reaver Bow'u, osiągasz mniej więcej podobny efekt teoretycznie. W praktyce faktycznie masz trochę racji, że w ogólnym rozrachunku średnio się spłaca, bo rozdrabniasz ten ostrzał na różne cele
Reaver bow i tak trafia/rani zawsze tylko jeden raz, wiec bezsensowanie płacimy tylko za karę za multiple:D
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Wiesz, mnie HODa zabiła ostatecznie 4 modele Łuczników, więc Reaver Bow aż tak źle nie wypada w tym wypadku. Kwestia tego, jak kto rzuca, bo statystyka jest na korzyść Reaver Bow'u, ale masz trochę racji, bo jak ja go wystawiłem, to przez 3 tury strzelania nie mogłem zabić samotnie biegającej Banshee
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Mi zawsze wszystko trafia z Reaver Bowa, nie wiem jak Wy z niego strzelacie.
Kurde, myślałem, że tylko mi ten reaver bow rzuca te gały jak najety...
Masakra z tym.
Hoda jest dwukroć lepsza. Wolę zabić fasta w jednej turze, niż dwa razy spanikowac i zostać odgietym przez ostatni model. Albo wypalić wszystko na raz w chimere, niż czekać aż mi zje WL i dalej ją sztutchac...
Widzieliście rozpiskę Furiona? Co myślicie?
Masakra z tym.
Hoda jest dwukroć lepsza. Wolę zabić fasta w jednej turze, niż dwa razy spanikowac i zostać odgietym przez ostatni model. Albo wypalić wszystko na raz w chimere, niż czekać aż mi zje WL i dalej ją sztutchac...
Widzieliście rozpiskę Furiona? Co myślicie?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Jeśli dobrze kulasz na 5+ to rozpiska przekozacka
Grałem na identycznych bohaterach, ale SH na 2 równe klocki rozbiłem. Mi się nie sprawdzało, ale nigdy nie grałem na 3 Feniksach, tylko na Star Dragonie
Ja lubię monster trucki więc mi się rozpa bardzo podoba.
Wygrywasz rzut na rozpoczęcie i cała armia pod nosem przeciwnika.
Ja lubię monster trucki więc mi się rozpa bardzo podoba.
Wygrywasz rzut na rozpoczęcie i cała armia pod nosem przeciwnika.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM