Pytanie : Czy gdy czołg zostaje zaszarżowany przez oddział z dzwonem to impakty które czołg oddaje idą w dzwon czy w oddział dzwonu? W Opisie zasad czołgu jest ujęte "Units that cause impact hits suffer d6 impact hits themselfs" .
Ponadto podpunkt b. Czy w takim razie oddział rydwanów wpadajacy w czołg zbiera tylko d6 czy d6 za każdy rydwan?
Dzwon vs. Steam Tank w H-t-H
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
impakty w 7 edycji ida jak shooting. jak wyglada strzelanie do oddzialu z dzwonwm?
Chyba wybiera sie czy strzelasz w dzwon czy w klocek. A jak z tymi oddziałami rydwanów?
chyba samsobie odpowiedziałeś - units czyli cała jednostka dostaje d6hitówRzymek pisze: "Units that cause impact hits suffer d6 impact hits themselfs" .
Ponadto podpunkt b. Czy w takim razie oddział rydwanów wpadajacy w czołg zbiera tylko d6 czy d6 za każdy rydwan?
Tak mi sie własnie wydaje ale chcę byc pewnym...w tym kraju już różne cudaczne rzeczy sie dzieją;) No i wazniejsze jest to z dzwonem