Sponsorzy:
Format turnieju:
- Turniej klasy MASTER
- 2400p (8edycja)
- Wymóg na turnieju: Całkowicie pomalowana armia, brak proxów.
- Ograniczenia Euro
(https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub)
WE:
Kod: Zaznacz cały
Non character model with Asrai longbow, max 90
• Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers(counts as 2)/Waystalker (counts as 5), max 60
• Lore of death on spellweaver/moonstone of the hidden ways/3 or more Waystalkers, max 1
• 8 or more Sisters of the Thorn in the same unit/Spellweaver on Elven Steed with Death or Dark magic, max 1
(• Forests placed by wood elf player can be magical)
(https://www.dropbox.com/s/5ppxvomgn7tsh ... owskie.pdf)
- Erraty by Games Workshop
(http://www.blacklibrary.com/faqs-and-errata.html)
Gdzie i kiedy:
28-29 czerwca 2014 roku
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
(Szkolna aula).
ul. Puszkina 31
66-400 Gorzów Wlkp.
CAŁKOWITY ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU ITD. NA TERENIE SZKOŁY!
Szkoła-Google:
TUTAJ
Mapka
Parking dla zmotoryzwanych:
Uwaga! Parking dla uczestników jest po drugiej stronie szkoły:
http://goo.gl/maps/LDwVb
Wjazd:
35zł od uczestnika - przedpłata +2DP (przelewem - 56 1090 1623 0000 0000 6105 5453 Piotr Szmajewski). W dniu turnieju 40zł.
W cenie nocleg z soboty na niedzielę na terenie szkoły.
Obiad [opcjonalnie]:
Istnieje możliwość zamówienia obiadu jedno lub dwudaniowego.
I danie - 4 zł: zupa jarzynowa.
II danie - 9 zł do wyboru:
- opcja mięsna: schabowy, ziemniaki, surówka
- opcja wegetariańska: placki ziemniaczene ze śmietaną.
Zestaw I + II = 13 zł
Osoby zainteresowane obiadem proszone są o dodanie odpowiedniej kwoty (4/9/13 zł) do kwoty wpisowego oraz zaznaczenie w tytule przelewu czy chcą danie mięsne czy wegetariańskie. W wypadku braku zaznaczenia wyboru, uznamy, że zamówiona została opcja mięsna.
Rozpiski:
Gramy na jawne rozpiski.
Rozpiski należy wysłać na kgb.rogatyszczur@gmail.com do 25.06.2014r włącznie.
Osoby które przysłały rozpiski (bez błędów) w wyznaczonym czasie otrzymają +4DP do klasyfikacji ogólnej.
+1DP dodatkowo jeżeli osoba poda swoje ID (http://ranking.wfb-pol.org), Imię, Nazwisko, Klub.
Rozpiski podsyłać w formacie txt lub *.rst (najnowszy plik by Debelial).
Za zmienianie rozpiski (po wyznaczonym terminie)/błędy, będą punkty ujemne.
Sędziowie:
Sędzia - Szmajson
Sędzia - Toczek
Sędzia - Sławol (malowanie)
Ilość bitew:
Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub 3 godziny.
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:00 - 9:50 Zapisy
10:00 - 13:00 Bitwa pierwsza
13:30 - 16:30 Bitwa druga
17:00 - 20:00 Bitwa trzecia
Niedziela
8:30 - 11:30 Bitwa czwarta
12:00 - 15:00 Bitwa piąta
15:15 - 15:30 Zakończenie imprezy
Stoły, mapki i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Gramy na mapki ETC 2014.
Wyjątek! Można wchodzić do domku (można wyłącznie zwykłym ruchem, nie można wejść do domku wykonując wcześniej swift-reform, można wejść do domku ruchem z fazy magii).
(https://docs.google.com/file/d/0B4HDD5W ... dBd0k/edit)
Wszystkie domki mają 2 poziomy. Obowiązuje zasada 5ciu modeli strzelających na poziom.
Scenariusze:
5x Standard + Misje: Master&Blaster.
Master&Blaster:
Misje Master.
Wykonanie misji daje 250 małych punktów w bitwie, w której została wykonana. Aby wykonać misję, należy na początku bitwy, przed wylosowaniem czarów, położyć pod jedną z makiet kartę misji dołączoną przez organizatorów. Próba wykonania misji jest jednorazowa (jedna misja na jedną bitwę / w następnych bitwach nie można powtórzyć tej samej misji).
1. The One! Zabij generała przeciwnika
2. Come clean! Twój generał musi przeżyć i być w stanie nie-ucieczki w ostatniej turze.
3. Until the end! Na koniec bitwy zabij więcej jednostek specjalnych i rzadkich niż sam strać. Jednostka to jednostka, bez różnicy na ilość modeli w danym oddziale.
4. One Night In Bangkok! Na koniec gry musisz mieć jednostkę w budynku.
5. Get closer! Na koniec bitwy miej więcej jednostek nieuciekających w strefie rozstawienia przeciwnika, niż on sam.
6. Hypnotic Tango Twierdza! Na koniec bitwy miej więcej jednostek nieuciekających w swojej strefie rozstawienia, niż przeciwnik.
Karty Blaster.
Każdy z graczy otrzyma do dyspozycji 6 kart Blaster. Każda z kart może być użyta tylko raz. Można użyć tylko 1 karty Blaster w danej bitwie.
1. Who You? Można zagrać na początku fazy walki, przed jakimikolwiek rzutami, na dowolną jednostkę. Do końca tury jednostka traci zasadę hordy.
2. We want Thunderdome! Można zagrać gdy przeciwnik odmówił pojedynku. Musi go przyjąć jednym z modeli zdolnych do pojedynku.
3. Not shit! Energy! Można zagrać wyłącznie przed rzutami na wiatry magii. Otrzymuje się dodatkową kość. Może ona przekroczyć każdy limit, poza limitem 12 kości.
4. FETCH! Można zagrać w dowolnym momencie, na dowolną jednostkę. Jednostka otrzymuje +1WS do końca tury. W wypadku, gdy w starciu uczestniczą jednostki o takiej samej Inicjatywie, ewentualnie obie posiadające ASF lub ASL karty należy użyć przed jakimikolwiek rzutami na trafienie.
5. You want foot in face? Można zagrać na początku fazy walki, przed jakimikolwiek rzutami, na dowolną jednostkę. Do końca tury jednostka otrzymuje lub traci zasadę Fear .
6. Who run Bartertown? Można zagrać wyłącznie na początku tury, zanim zostaną wykonane jakiekolwiek szarże, na dowolną jednostkę. Do końca tury jednostka otrzymuje zasadę Frenzy .
Punktacja:
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 135:
- 100 z bitew,
- 4 za wysłanie rozpiski w terminie,
- 1 za dodatkowe dane przy zgłoszeniu,
- 2 przedpłata,
-18 z oceny hobbystycznej,
-10 z testu wiedzy.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy wg progów:
0-150 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1501+ - 20-0
Kolejność sortowania po rundach:
DP/Wykonane misje Master/różnica MP/
Ocena hobbystyczna armii:
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii (sugerowana przez LL, wyjątek ocena WOW wliczas się do puli).
Na turnieju zostanie wyłoniony najlepszy hobbysta.
W tej kategorii będzie liczył się test wiedzy oraz punkty z malowania.
Kategoria ta dotyczy tylko i wyłącznie tych osób, które same pomalowały swoją armię.
Jakość pomalowania 0-4
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii 0-3
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów 0-3
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSYWIG 0-2
0 - rażące braki WYSYWIG na oddziałach
1 - WYSYWIG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSYWIG na oddziałach
Przygotowanie do gry 0-3
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
WOW 0-3
- Unikalność, przeróbki, klimat, wygląd itd 0,1,2,3p.
MAX = 18DP
Templaty wymagane są wtedy, gdy armia gracza ich używa lub będzie zmuszona do ich użycia, jeżeli ktoś używa specjalnych kostek np. artilery dice, to musi je posiadać w ramach kostek.
Test wiedzy:
Podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Test obejmie 10 pytań. Do zdobycia do 10DP.
Inne opcje noclegowe:
Akademik AWF ul. Myśliborska 36.
Rezerwacje: tel. 95 7279114 w godzinach od 7.00-14.30
Informacje na temat akademika -TUTAJ-
Mapka (trasa między akademikiem, a szkołą):
http://goo.gl/maps/gP5mc
Akademik "desant" ul. gen. Józefa Piłsudskiego 9
+48 95 7216 099
od 7:30 do 14:00 można rezerwować miejsca.
Informacje na temat akademika -TUTAJ-
Mapka (trasa między akademikiem, a szkołą):
http://goo.gl/maps/2pxfD
Hotel Pod Słońcem (http://www.podsloncem.eu/)
Hotel Azyl ( http://hotelazyl.prv.pl/)
Hotel Dworcowy (przy dworcu PKP) ( http://www.hotelikdworcowy.pl) - jeżeli strona nie działa to: Dworcowa 1 Gorzów Wielkopolski 95 722 85 91
Hotle Huzar (http://www.hotel-huzar.pl)
Hotel Gorzów (http://www.hotelgorzow.pl)
Schronisko Młodzieżowe
(http://panoramafirm.pl/lubuskie,,gorzów ... i.html#tab )
Hotle MCM ( http://www.hotel-gorzow.pl/ )
I trochę droższe:
Hotle Gracja *** (http://www.hotelgracja.pl/)
Hotle Mieszko *** (http://www.hotel-mieszko.pl/)
Hotel Qubus **** (http://www.qubushotel.com/hotele.php?id_h=2&lang=1)
Hotel Best Western *** ( http://www.bestwesterngorzowwlkp.pl/ )
- Jeżeli ktoś chce coś więcej się dowiedzieć o GWlkp. http://www.gorzow.pl/przystan/
- A jak ktoś wybiera się z osobą towarzyszącą-kibicującą to polecamy:
- http://www.slowianka.pl/
- http://www.nova-park.pl/
- http://www.galeria-askana.pl/pl/index.php
- http://www.hotgorzow.pl/ (imprezy/klubu/restauracje itd.)
INNE:
- szkoła posiada dużą ilość pryszniców.
- automat z kawą / napojami / przekąskami.
- W pobliżu jest NETTO.
- Ulotki z jedzeniem na dowóz będą dostępne przy stoliku sędziowskim. Warto obadać linka poniżej.
Taxi:
"Tylko Gorzów" 957288888 (Low cost )
"Eska Taxi" 957222222
"NoVa Taxi" 957255555
"Plus Taxi" 95 1 9661
"City Taxi" 95 1 9627
"Joker Taxi" 95 1 9464
"TOP Taxi" 95 1 9629
30-05-2014 - poprawione zasady kart BLASTER.
01-06-2014 - dopisane ograniczenia do WE
02-06-2014 - dodany sponsor
08-06-2014 - dodany sponsor
LISTA ZGŁOSZONYCH:
https://www.dropbox.com/s/famibj4fcz5ke78/turniej.pdf