Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Iron nie chroni przed snajperkami i noAsv.
+1Stan pisze:Iron nie chroni przed snajperkami i noAsv.
Wole mieć 50% szansy w wardzie niż ciut więcej T... w końcu to tylko bsb....

Żadnych innych zastrzeżeń co do rozpy ?
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Przerzuć tarczę z lorda na runiarza. Save 1+ od strzelania jest chyba zbędny, a podnosisz mocno przeżywalność runiarza.
Kusze nie sprawdzą się zbytnio w ogarnianiu śmietnika, niby coś tam czasem odstrzelą, ale nie jestem przekonany do tak małego oddziału.
Kusze nie sprawdzą się zbytnio w ogarnianiu śmietnika, niby coś tam czasem odstrzelą, ale nie jestem przekonany do tak małego oddziału.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Cory to 604pk czyli to co napisałem
11 kusz z gw i 30 longow z gw fcg lub 16 kusz z gw i 35 wariorsow z gw fcg... innych pomysłów nie mam
11 kusz z gw i 30 longow z gw fcg lub 16 kusz z gw i 35 wariorsow z gw fcg... innych pomysłów nie mam
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Ale Iron daje dodatkowego wounda, a wardem 5+ wątpie abyś wybronił się więcej niż raz. Niby jest szansa, że dzięki 2x warding przezyjesz killing blowa czy multiplikacje, ale z doświadczenia wiem, że na 5+ ochronę nie ma co liczyćStan pisze:Iron nie chroni przed snajperkami i noAsv.


Wyniki niedzielnego lokala w Kielcach (2400 Euro):
Pingu - 2
Lividus - 4
Śmiem twierdzić, że Pingu stracił szansę na I miejsce tylko przez pecha w losowaniu (przeciwnik nie dojechał i zamiast 20 wpadło 13 pkt).
Ja straciłem szansę na III także przez pecha - trafiłem na Pingu
A tak na powaznie - przerzuty z "nielubienia" + skill gracza + przewaga w żyrkach zrobiły tu swoje.
Rozpiska (w skrócie): Kowal AG, Spbk, Kowal Spbkx2, Kowal Spbkx2+burning, Thane BSB MRoGrungni, LB x 25 z GW, QR x 14 z GW, HM x 18 z tarczami, Gyrokrasnal, działo przerzut, działo przerzut+ogień, katapka oba przerzuty+powiększona siła, ID z torpedą, organki przerzut+bonus do trafienia, jakies śmieci w runach.
z TK 20:0
z Pingu 0:20
z Imperium 10:10 (w małych do przodu)
Korekty "po": z run zostają tylko roStone i różnicujące kombinację "pięciopunktówki", trzech Kowali zostaje i ten BSB także, maszyny bez zmian, LB z tarczami i bez GW, kusznicy z tarczami bez GW, HM zostają z tarczami, drejkowie z samym veteranem jako trzymajką do torpedy, po korektach zmieści się drugi latacz, którego brakowało.
Pingu ma pomysł nieco inny, ale zasadniczo zbliżony, będziemy się ścigać
Niech sam się wypowie.
Kłaniam po klepisko.
Pingu - 2
Lividus - 4
Śmiem twierdzić, że Pingu stracił szansę na I miejsce tylko przez pecha w losowaniu (przeciwnik nie dojechał i zamiast 20 wpadło 13 pkt).
Ja straciłem szansę na III także przez pecha - trafiłem na Pingu

A tak na powaznie - przerzuty z "nielubienia" + skill gracza + przewaga w żyrkach zrobiły tu swoje.
Rozpiska (w skrócie): Kowal AG, Spbk, Kowal Spbkx2, Kowal Spbkx2+burning, Thane BSB MRoGrungni, LB x 25 z GW, QR x 14 z GW, HM x 18 z tarczami, Gyrokrasnal, działo przerzut, działo przerzut+ogień, katapka oba przerzuty+powiększona siła, ID z torpedą, organki przerzut+bonus do trafienia, jakies śmieci w runach.
z TK 20:0
z Pingu 0:20
z Imperium 10:10 (w małych do przodu)
Korekty "po": z run zostają tylko roStone i różnicujące kombinację "pięciopunktówki", trzech Kowali zostaje i ten BSB także, maszyny bez zmian, LB z tarczami i bez GW, kusznicy z tarczami bez GW, HM zostają z tarczami, drejkowie z samym veteranem jako trzymajką do torpedy, po korektach zmieści się drugi latacz, którego brakowało.
Pingu ma pomysł nieco inny, ale zasadniczo zbliżony, będziemy się ścigać

Niech sam się wypowie.
Kłaniam po klepisko.
Moja rozpa: 2x kowal ze zjadarkami, BSB ze mobilnym wardem, 12 kusz tarcze, 30 longów stauborn i tarcze, 28 hamków, 2 działa, 3 zyrki, 2 organy i bomber
pierwsz bitwa stoopowałem
druga 20:0 z krasiami musiałem brnąć do przodu ale malo co zstraciłem
ostatnio WE 15:5 w plecy oj cięzko sie z nimi gra 40 łuków 10 WW pełno wildów sisterki, warhawki i magowie smierci
koniec końców 2 miejsce
pierwsz bitwa stoopowałem
druga 20:0 z krasiami musiałem brnąć do przodu ale malo co zstraciłem
ostatnio WE 15:5 w plecy oj cięzko sie z nimi gra 40 łuków 10 WW pełno wildów sisterki, warhawki i magowie smierci
koniec końców 2 miejsce
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Domyślam się, że poprzez "lordowie" kolega zwrócił się do nas
Ale Tarczownik ze smitingiem i mightem nie jest taką stratą punktów, ostatnio zrobił mi grę.
A co do pytania to ja lubię grać na longach, ws5 i s4 robi swoje, wtedy można dać im tarcze i są nawet twardzi - runesmith do środka dla armour piercingu i jest miło. Jeżeli grasz na Bretonie/Imperium lubiące kawalerie i steam tanki czy chaos, to jednak polecam longów z dwuręcznymi toporami. Poza tym naprawdę nawet ld10 z przerzutem czasem potrafi wyjść sobie za stół

A co do pytania to ja lubię grać na longach, ws5 i s4 robi swoje, wtedy można dać im tarcze i są nawet twardzi - runesmith do środka dla armour piercingu i jest miło. Jeżeli grasz na Bretonie/Imperium lubiące kawalerie i steam tanki czy chaos, to jednak polecam longów z dwuręcznymi toporami. Poza tym naprawdę nawet ld10 z przerzutem czasem potrafi wyjść sobie za stół


o longach z tarczami pisalem juz jakis czas temu, praktycznie zaraz po wydanie AB - sa mega. raz nawet skombowalem ich z kowadlem by mieli +1AS wiecej. bardzo przyjemne aczkolwiek drogie rozwiazanie
a tak to daje do srodka runesmitha i maja S4 i armour piercing.
ba... dzieki temu, ze w szarzy maja +1S to potrafia sporo namieszac
@slayer
wtedy, na te armie, ma sie jeszcze hammerersow

a tak to daje do srodka runesmitha i maja S4 i armour piercing.
ba... dzieki temu, ze w szarzy maja +1S to potrafia sporo namieszac

@slayer
wtedy, na te armie, ma sie jeszcze hammerersow

DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Czasem chamstwo nie wystarczyMorsereg pisze: @slayer
wtedy, na te armie, ma sie jeszcze hammerersow

Przy okazji to zapytam się - co sądzicie o kowadle? Według mnie mega dramat, nawet głupie zaklęcie z metalu daje +2 do save'a, a 24 cale zasięgu na czymś co po ruchu nie może rzucić zaklęcia to kiepski żart.

Czasem (zazwyczaj), na coś ponad HM nie wystarczy z kolei punktówSlayer Zabójców pisze:Czasem chamstwo nie wystarczyMorsereg pisze: @slayer
wtedy, na te armie, ma sie jeszcze hammerersow
Przy okazji to zapytam się - co sądzicie o kowadle? Według mnie mega dramat, nawet głupie zaklęcie z metalu daje +2 do save'a, a 24 cale zasięgu na czymś co po ruchu nie może rzucić zaklęcia to kiepski żart.

Kowadło - półka. A na stole - dla klimatu, w domówkach od 3,5 K w górę.
przy 5k 2 kowadła na stole ^^
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
siemka, po ponad rocznej przerwie wracam do grania w chopki
co myślicie o takiej rozpisce na Ojro ?
Runesmith @ 118.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking x2
Thane @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Rune of Fire
Rune of Stone
Rune of the Furnace
Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
30 Longbeards @ 450.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
10 Thunderers @ 120.0 Pts
Dwarf Handgun; Heavy Armour
10 Quarrellers @ 120.0 Pts
Dwarf Crossbow; Heavy Armour
30 Hammerers @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician; Champion
10 Miners @ 110.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
Cannon @ 150.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
Cannon @ 145.0 Pts
Rune of Forging
Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Gyrocopter @ 80.0 Pts
Gyrocopter @ 80.0 Pts
Organ Gun @ 145.0 Pts
Rune of Accuracy
Myślę o wywaleniu Longów i wstawieniu za to 40 Warriorów z dwurakami, są trochę słabsi w CC i zasadach ale od strzelania i magii giną niestety tak samo i tu Warriorzy są na plus bo mają 10 woundów więcej

Runesmith @ 118.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Rune of Spellbreaking x2
Thane @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Rune of Fire
Rune of Stone
Rune of the Furnace
Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
30 Longbeards @ 450.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
10 Thunderers @ 120.0 Pts
Dwarf Handgun; Heavy Armour
10 Quarrellers @ 120.0 Pts
Dwarf Crossbow; Heavy Armour
30 Hammerers @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician; Champion
10 Miners @ 110.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
Cannon @ 150.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
Cannon @ 145.0 Pts
Rune of Forging
Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Gyrocopter @ 80.0 Pts
Gyrocopter @ 80.0 Pts
Organ Gun @ 145.0 Pts
Rune of Accuracy
Myślę o wywaleniu Longów i wstawieniu za to 40 Warriorów z dwurakami, są trochę słabsi w CC i zasadach ale od strzelania i magii giną niestety tak samo i tu Warriorzy są na plus bo mają 10 woundów więcej


2400 pts
1 Dwarf Lord @ 244.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Shield
Rune of Stone
Rune of Warding x3
1 Thane @ 138.0 Pts
Shield; Battle Standard
Rune of Stone
Fiery Ring of Thori
Rune of the Furnace
1 Runesmith @ 118.0 Pts
Shield
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Rune of Stone
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Shield
Rune of Spellbreaking x2
Rune of Stone
28 Warriors @ 300.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
28 Warriors @ 300.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
23 Hammerers @ 417.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Master Rune of Groth One-Eye
1 Cannon @ 145.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 150.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 170.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Forging
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Korci mnie patent, aby lord na tarczy dzięki szmacie ze stubornem trzymał jakieś klocki S5 i niżej - choć ta szmata jest mega droga, btw jak wrażenia z gry Iron-drakami bo myślę nad nimi, na papierze fajnie wyglądają, ale to ciągle bs-owe strzelanie, jak dla mnie mocno losowe i ten zasięg 18" ;(
1 Dwarf Lord @ 244.0 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Shield
Rune of Stone
Rune of Warding x3
1 Thane @ 138.0 Pts
Shield; Battle Standard
Rune of Stone
Fiery Ring of Thori
Rune of the Furnace
1 Runesmith @ 118.0 Pts
Shield
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Rune of Stone
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Shield
Rune of Spellbreaking x2
Rune of Stone
28 Warriors @ 300.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
28 Warriors @ 300.0 Pts
Great Weapon; Standard; Musician
23 Hammerers @ 417.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Master Rune of Groth One-Eye
1 Cannon @ 145.0 Pts
Rune of Forging
1 Cannon @ 150.0 Pts
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 145.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 170.0 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Forging
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Korci mnie patent, aby lord na tarczy dzięki szmacie ze stubornem trzymał jakieś klocki S5 i niżej - choć ta szmata jest mega droga, btw jak wrażenia z gry Iron-drakami bo myślę nad nimi, na papierze fajnie wyglądają, ale to ciągle bs-owe strzelanie, jak dla mnie mocno losowe i ten zasięg 18" ;(
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Za 1 punkt Ironbreaker swapuje tarcze na warda 6+/2+ przed ogniem i spluwe z s5 flaming, armor piercing - champion może wziąć wyrzutnię rakiet z s8, flamingiem i d3 woundów. Fajni są, nie tylko na papierzeArtur pisze:btw jak wrażenia z gry Iron-drakami bo myślę nad nimi, na papierze fajnie wyglądają, ale to ciągle bs-owe strzelanie, jak dla mnie mocno losowe i ten zasięg 18" ;(


-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Ją bardzo lubie ID. Celność nie powala ale dużą sila w pełni to rekompensuje. Poza tym to ciągle doskonała piechota. Używam ją do ustawiania przed górka z maszynami. Mało co zaatakuje. Ostatnio 10 zatrzymało i przegonilo oddział czarnych orkow. Zuchy. A Trolhammer torpedo to fajna rezerwa ją Ci maszyny padną a potwory leza. Teraz zamierzam zwiększyć do 12-14. Ich największą zaleta jest reakcja przeciwników jak dowiadują się o S5: "ile k...?!"
Pozdrawiam
Garland

Pozdrawiam
Garland