Nieudane rzucenie czaru w fazie magii skutkuje przerwaniem koncentracji danego czarodzieja czy w ogóle? Czy inny czarodziej może podejmować próbę jeśli w puli mocy mam jeszcze kości?
w przypadku nieudanego rzucanie czaru dany czarodziej nie może już czarować podczas tej tury, natomiast pozostali normalnie mogą (oczywiście jeżeli jescze zostały Ci kostki)
Ponawiam pytanie:
Gram z opcją LoS od Dreaded 13th Spell. Po resolvie czaru 2 bohaterów zdało LoS i cały unit został zmieniony w clanraty. Z tego co się orientuję, herosi muszą być umieszczeni 1" od unitu (zakładam, że stosując zasady ETC są w tym przypadku traktowani analogicznie, jak herosi typu non-infantry z opisu).
Czy:
- są umieszczani 1" od unitu clanratów osobno, czy muszą być umieszczeni razem (tworząc dwuosobowy unit)?
- czy muszą zdawać liderkę (jeśli są umieszczeni osobno, to czy każdy z osobna)?
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, o 11:29 przez raat, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Jest deklaracja szarży i reakcja "stać i strzelać" - Czy najpierw strzelanie a później rzut na szarże - czy odwrotnie?
2. I podobnie przy reakcji ucieczka. Najpierw szarżowany rzuca na dystans ucieczki a później jest rzut na szarże czy inaczej?
3. Kiedy zdawać testy paniki uciekających jednostek, na samym początku jeszcze przed szarżami? Czy w wypadku zdania testu jednostka po reorganizacji może się normalnie poruszać włącznie z maszerowaniem? Czy też marsz jej nie przysługuje?
1. Najpierw strzelanie, później dystans szarży
2. Najpierw ucieczka, później dystans szarży
3. Testy paniki, czy zbieranie uciekających? To jest wyraźnie napisane w fazach ruchu - najpierw szarże, później zbieranie uciekających. Po zebraniu się jednostki uciekającej (jeśli nie jest fastem, który dał reakcję uciekać) nie przysługuje nic oprócz reorganizacji.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Nie byłem ostatnio pewien, jeżeli kółko dojedzie w target lecz zabije go już w shootingu,
to jest traktowany jakby wygrał combat ( może overunować lub sie obrócić ) czy po prostu stoi w miejscu ?
Drugie pytanie, kółko może wypaść za stół czy zatrzymuje się na krawędzi ( compulsory move jest przed rest moves czyli wyjściem z krawędzi ).
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
W polskim RB jest jednostka wsparcia: spacz-kruszarka kopiąca tunele jako przejścia dla posiłków.
Składając armie army builder nie mam takiej jednostki, jest natomiast jednostka Gutter runner i dopiero w jej opcjach jest tunneler team. Jak to ze sobą powiązać? Czy ta spacz kruszarka to gutter runner?
Warp grinder (spaczkruszarka) to weapon team - nie może go wziąć osobno, dołączasz go do unitu w rozpie. Mogą go wziąć tylko night runnersi i gutter runersi z tego co się orientuję.
1. Najeżdżanie - Czy aby je wykonać to musi być szarża i zwycięstwo w tej samej turze? czy jeśli jednostka wygra walkę po 2 lub 3 turach to tez przysługuje?
2. Jednostka w wyniku złamani ucieka. Jednostka szarżująca nie powstrzymała się od pogoni ale nie dogania uciekających. Czy w kolejnej turze musi zdać test Zdolności przywódczych aby zakończyć ten pościg i się zreorganizować,? Czy jeśli go nie zda to goni dalej? Pościg staje się ruchem przymusowym?