Rozpiski 8ed - 2k+ Turniejowe ETC/PKS/Inne
Moderator: misha
Rozpiski 8ed - 2k+ Turniejowe ETC/PKS/Inne
Temat do wpisywania i dyskusji o rozpiskach do gier turniejowych 2000+ ptk, Zwłaszcza ETC/PKS.
Dla usprawnienia proszę podać podstawowe ograniczenia turnieju, bądź link do niego z działu Turnieje w głównej części forum Border Princes.
Rozpiski i komentarze mogą być tutaj bez potrzeby wklejania linków do działu Rozpiski w głównej części forum Border Princes.
Temat zostanie przyklejony.
Dla usprawnienia proszę podać podstawowe ograniczenia turnieju, bądź link do niego z działu Turnieje w głównej części forum Border Princes.
Rozpiski i komentarze mogą być tutaj bez potrzeby wklejania linków do działu Rozpiski w głównej części forum Border Princes.
Temat zostanie przyklejony.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
format ETC:
• Zombies, max 3 units and 120 models
• Ethereal Characters (max 2)/Ethereal units, max 3
• 2nd Crypt Horror unit/11 or more Hexwraith models (max 20)/3 or more Death spells in the army/Quickblood (only if combined with Red Fury), max 1
• Terrorgheist (max 1)/9 or more Crypt Horror models (max 16)/one or more Banshees/Red Fury, max 2
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
Vampire Lord @ 524.0 Pts
-->General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
-->Talisman of Preservation; potek siły; dragonhełm; miecze ASF
-->furia; beguile; aura
Wight King @ 134.0 Pts
-->Heavy Armour; Shield
-->Nightshroud; Luckstone
39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; boa
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; scroll
4oodziały po 5 Dire Wolves @ 40.0 Pts x 5 =180
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
2 Spirit Hosts @ 90.0 Pts
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2400.0
takie coś wymyśliłem Złożenie Lorda pozwala mi obejść zakaz i wystawić mi 2oddziały hexów. Uważam że lord z tak złożonym WK przy boku powinien dać rade
tak nieśmiało ja zacznę
• Zombies, max 3 units and 120 models
• Ethereal Characters (max 2)/Ethereal units, max 3
• 2nd Crypt Horror unit/11 or more Hexwraith models (max 20)/3 or more Death spells in the army/Quickblood (only if combined with Red Fury), max 1
• Terrorgheist (max 1)/9 or more Crypt Horror models (max 16)/one or more Banshees/Red Fury, max 2
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
Vampire Lord @ 524.0 Pts
-->General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
-->Talisman of Preservation; potek siły; dragonhełm; miecze ASF
-->furia; beguile; aura
Wight King @ 134.0 Pts
-->Heavy Armour; Shield
-->Nightshroud; Luckstone
39 Skeleton Warriors @ 245.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; boa
Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; scroll
4oodziały po 5 Dire Wolves @ 40.0 Pts x 5 =180
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
8 Hexwraiths @ 240.0 Pts
8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
2 Spirit Hosts @ 90.0 Pts
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2400.0
takie coś wymyśliłem Złożenie Lorda pozwala mi obejść zakaz i wystawić mi 2oddziały hexów. Uważam że lord z tak złożonym WK przy boku powinien dać rade
tak nieśmiało ja zacznę
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2014, o 23:14 przez Szamot, łącznie zmieniany 1 raz.
a tym małym necro koniecznie 2 lev chcesz? czy po prostu chcesz zagwarantować sobie odpowiednio wszystkie czary?
może jednego zwróć na 1 lev to 35 ptk a inwokacje i tak dobrze rzuca w 6"
może jednego zwróć na 1 lev to 35 ptk a inwokacje i tak dobrze rzuca w 6"
a tu chyba 160 ptk, 4x40 a nie 54oodziały po 5 Dire Wolves @ 40.0 Pts x 5 ==200
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
misha pisze:a tym małym necro koniecznie 2 lev chcesz? czy po prostu chcesz zagwarantować sobie odpowiednio wszystkie czary?
może jednego zwróć na 1 lev to 35 ptk a inwokacje i tak dobrze rzuca w 6"
a tu chyba 160 ptk, 4x40 a nie 54oodziały po 5 Dire Wolves @ 40.0 Pts x 5 ==200
fakt przepraszam myślałem że są tam basiorki duże, ale nie ma więc tak 4x40 to 160 bez czempionów
koniecznie chce mieć dwie popychajki, dwójkę i czwórkę, dla mnie warto pakować po 35 pkt na łeb(łącznie 70 na dwóch nerkos) na te levele by mieć prawie pewniaka na taki zestaw
po za tym co sobie wcisnę za 70 ptk? raczej po jednym hexie w oddziale/dwa oddziały nietoperzy, aż tak mocno mnie nie zratują(choć akurat te 2x2 nietoperki to warte przemyślenia), tak czy siak wolę porządny zestaw magiczny.
SCGT:
http://www.heelanhammer.com/SCGT/SCGT20 ... ack1_6.pdf - pliczek z zasadami.
Jadę z taka rozpą.
Od dawna chciałem zagrac na Manfredzie.
Gdybym mial Hexy, to na 100% wystawiłbym ich.
Misha - co do naszej rozmowy o tym, że Terror lub Mortis mogą być łatwym celem, to na dniach dowiedziałem się, że np górka nie zasłania LT
Do tego jak domek nie zalania, to też może LT czoko dostać
Nie ma LOS od Dwallersow ;/
No i nie sądziłem, że Angole też pocisną jakieś dziwne kombo rozpiski, a tu Ogry mają po 2 działa, prawie w każdej rozpie, a w demmonach wysyp Bestii Nurgla
Taktyka prosta, nie ma co cisnąc na maxa do przodu.
Czarować, a jak ktoś podejdzie to D&D i krzyczymy.
Nie wiem tylko gdzie baśki wstawić.
Format rozpiski taki, jaki wybrali organizatorzy
Lord - Count Mannfred Von Carstein 530
General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Lore of Death; Lore of Vampires, Sword of Unholy Power 0, Armour of Templehof 0, Dark Acolyte 0, Master of the Black Arts 0, Summon Creatures of the Night 0
530
Hero - Necromancer 65
Lore of Vampires, Dispel Scroll 25,
90
Hero – Necromancer 65
Lore of Vampires, Obsidian Lodestone 45,
110
Hero – Tomb Banshee 95
95
Hero – Tomb Banshee 95
95
Core - 40 Crypt Ghouls 400
Ghast 10
410
Core - 21 Zombies 63
Standard 5, Musician 5,
73
Core - 20 Zombies 60
Standard 5, Musician 5,
70
Core - 5 Dire Wolves 40
40
Core – 5 Dire Wolves 40
40
Special - 10 Crypt Horrors 380
380
Rare - Terrorgeist 225
225
Rare - Mortis Engine 220
Blaspemous Tome 20
240
Total Lord – 530
Total Hero – 390
Total Core - 633
Total Special – 380
Total Rare – 465
Army Total – 2398
Power Pool Choices 4
Soft Pool Choices 0
Comp Score 5-4+0=1
http://www.heelanhammer.com/SCGT/SCGT20 ... ack1_6.pdf - pliczek z zasadami.
Jadę z taka rozpą.
Od dawna chciałem zagrac na Manfredzie.
Gdybym mial Hexy, to na 100% wystawiłbym ich.
Misha - co do naszej rozmowy o tym, że Terror lub Mortis mogą być łatwym celem, to na dniach dowiedziałem się, że np górka nie zasłania LT
Do tego jak domek nie zalania, to też może LT czoko dostać
Nie ma LOS od Dwallersow ;/
No i nie sądziłem, że Angole też pocisną jakieś dziwne kombo rozpiski, a tu Ogry mają po 2 działa, prawie w każdej rozpie, a w demmonach wysyp Bestii Nurgla
Taktyka prosta, nie ma co cisnąc na maxa do przodu.
Czarować, a jak ktoś podejdzie to D&D i krzyczymy.
Nie wiem tylko gdzie baśki wstawić.
Format rozpiski taki, jaki wybrali organizatorzy
Lord - Count Mannfred Von Carstein 530
General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Lore of Death; Lore of Vampires, Sword of Unholy Power 0, Armour of Templehof 0, Dark Acolyte 0, Master of the Black Arts 0, Summon Creatures of the Night 0
530
Hero - Necromancer 65
Lore of Vampires, Dispel Scroll 25,
90
Hero – Necromancer 65
Lore of Vampires, Obsidian Lodestone 45,
110
Hero – Tomb Banshee 95
95
Hero – Tomb Banshee 95
95
Core - 40 Crypt Ghouls 400
Ghast 10
410
Core - 21 Zombies 63
Standard 5, Musician 5,
73
Core - 20 Zombies 60
Standard 5, Musician 5,
70
Core - 5 Dire Wolves 40
40
Core – 5 Dire Wolves 40
40
Special - 10 Crypt Horrors 380
380
Rare - Terrorgeist 225
225
Rare - Mortis Engine 220
Blaspemous Tome 20
240
Total Lord – 530
Total Hero – 390
Total Core - 633
Total Special – 380
Total Rare – 465
Army Total – 2398
Power Pool Choices 4
Soft Pool Choices 0
Comp Score 5-4+0=1
to co grać będziecie na True Line of Sight? jak w Rulebooku? to wówczas rzeczywiście każdy LT dostanie w czoko hehe
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Gąsior może pochwal sie rozpą z frontu
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
grichalk 20:0
miał tylko 2 działa i aż 6 żyrków. nie wylosowałem popychaczki także stwierdziłem że muszę grać na minora. Fuksem wyjmuje z gazów działo z flamingiem, w tym momencie mortis i cc są bezpieczne bo schowane za obeliskiem. grichalk poszedł, łezkował, zrzucał bomby, a ja się leczyłem i leczyłem próbując mu wcisnać słońce w idący kloc z całą kadrą (lord miał 7 T i 6 W - 2+ save i 4++). w przedostatniej wbił się w strzygę z baśkami i bsb w ghulach. Lordowie się nie pozabijali (zdał 5 na 6 przerzucanych wardów). Za to wepchnałem tam od tyłu duże pany i zabiłem wszystko a lord uciekł. Krzyki i mortis poradziły sobie z żyrkami.
straciłem baśkę i baty i nekrosa małego (252 pkt)
malfoj - 15:5
Wszystkie odginaczki w jednym rogu a dwa razy plagusy, działo i kupa w drugim. zdążyłem zabić wszystkie odginaczki do 4 tury, później wysadził sobie działo. W swojej 6 zaszarżowałem 8 dużych na jedne plagusy z herosem. Udało się wrzucić DD i z krzyków zabiłem sporo. Grube posadziły herosa. W jego turze dobiłem połowe oddziału.
straciłem baty (32 pkt)
Tore z Niemieckiej kadry -14:6
Zagrał agresywnie. Szyki pokrzyżowało mi nety na skarbonce z IFki i nie zdanie na 6 testu siły. Na szczęście duże pany dzielnie przyjęły szarżę 7 demisi. W odwodzie stał strzyga z bsb, wpadłem i zabiłem demisie z BSB. Ghoule poradziły sobie z halabardami. Fakt że ostatnie tury graliśmy na dużej szybkości i zapomniałem zrobić reforma po wygranej walce. Miałbym może jeszcze jedną turę żeby ubić altara.
straciłem baty, baśkę i pół oddziału dużych (279 pkt)
Jagal z bret - 15:5
Pełna wyżynka. NIestety domek jako obelisk ograniczył mi w pełni manewrowość. Mi została cała kadra plus dwa oddziały zombie. Jagalowi trebek, lord, palladyn i 2 realmów
Straciłem dużo
Sill z DE 20:0
W pierwszej zakrzykuje pegaziste. Później Sill gra agresywnie, a ja tak jak zawsze z DE. uszczuplam witchi z pocisków i klątwy do stanu w którym mogę się bić (mniej niż 10). Sill szarżuje DR z kadrą na moje walczącą skarbone - dobrze dostawiam BSB, wyłączam mu bonusy do siły. Strzyga rozkręca jego lorda, BSB zabija 3 DR. Sill się odbija i jest po grze. Poźniej już tylko dokrzyczałem otoczonych warlocków
straciłem baty (32 pkt)
pozwólcie że pełnej rozpiski nie wrzucę. I tak Niemcy mają już łatwiej
miał tylko 2 działa i aż 6 żyrków. nie wylosowałem popychaczki także stwierdziłem że muszę grać na minora. Fuksem wyjmuje z gazów działo z flamingiem, w tym momencie mortis i cc są bezpieczne bo schowane za obeliskiem. grichalk poszedł, łezkował, zrzucał bomby, a ja się leczyłem i leczyłem próbując mu wcisnać słońce w idący kloc z całą kadrą (lord miał 7 T i 6 W - 2+ save i 4++). w przedostatniej wbił się w strzygę z baśkami i bsb w ghulach. Lordowie się nie pozabijali (zdał 5 na 6 przerzucanych wardów). Za to wepchnałem tam od tyłu duże pany i zabiłem wszystko a lord uciekł. Krzyki i mortis poradziły sobie z żyrkami.
straciłem baśkę i baty i nekrosa małego (252 pkt)
malfoj - 15:5
Wszystkie odginaczki w jednym rogu a dwa razy plagusy, działo i kupa w drugim. zdążyłem zabić wszystkie odginaczki do 4 tury, później wysadził sobie działo. W swojej 6 zaszarżowałem 8 dużych na jedne plagusy z herosem. Udało się wrzucić DD i z krzyków zabiłem sporo. Grube posadziły herosa. W jego turze dobiłem połowe oddziału.
straciłem baty (32 pkt)
Tore z Niemieckiej kadry -14:6
Zagrał agresywnie. Szyki pokrzyżowało mi nety na skarbonce z IFki i nie zdanie na 6 testu siły. Na szczęście duże pany dzielnie przyjęły szarżę 7 demisi. W odwodzie stał strzyga z bsb, wpadłem i zabiłem demisie z BSB. Ghoule poradziły sobie z halabardami. Fakt że ostatnie tury graliśmy na dużej szybkości i zapomniałem zrobić reforma po wygranej walce. Miałbym może jeszcze jedną turę żeby ubić altara.
straciłem baty, baśkę i pół oddziału dużych (279 pkt)
Jagal z bret - 15:5
Pełna wyżynka. NIestety domek jako obelisk ograniczył mi w pełni manewrowość. Mi została cała kadra plus dwa oddziały zombie. Jagalowi trebek, lord, palladyn i 2 realmów
Straciłem dużo
Sill z DE 20:0
W pierwszej zakrzykuje pegaziste. Później Sill gra agresywnie, a ja tak jak zawsze z DE. uszczuplam witchi z pocisków i klątwy do stanu w którym mogę się bić (mniej niż 10). Sill szarżuje DR z kadrą na moje walczącą skarbone - dobrze dostawiam BSB, wyłączam mu bonusy do siły. Strzyga rozkręca jego lorda, BSB zabija 3 DR. Sill się odbija i jest po grze. Poźniej już tylko dokrzyczałem otoczonych warlocków
straciłem baty (32 pkt)
pozwólcie że pełnej rozpiski nie wrzucę. I tak Niemcy mają już łatwiej
always Vampire
kombinacja fajna i gry widzę ciekawe były.
Strzyga z Mortisem i CC do dawania ASF to całkiem całkiem.
Na CC wrzuciłeś ten balefire do -1 do casta czy przerzuty do inwokacji?
Mistrzowskie rozpiski to tajna sprawa.
Strzyga z Mortisem i CC do dawania ASF to całkiem całkiem.
Na CC wrzuciłeś ten balefire do -1 do casta czy przerzuty do inwokacji?
Mistrzowskie rozpiski to tajna sprawa.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 * Vampire Lord @ 530.0 Pts
General; Lore of Vampires; 2ndWeapon; Heavy armour; Magic Level 4
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]
Beguile [15.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
1 Vampire @ 176.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires; Heavy armour;
Shield
Banner of Swiftness [15.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
1 Corpse Cart @ 105.0 Pts
Balefire [0.0]
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 The Restless Dead @ [0.0] Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon
5 Skeletal steed @ [0.0] Pts
7 Crypt Horrors @ 314.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blasphemous Tome
1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 Spirit Horde @ [0.0] Pts
38 Crypt Ghouls @ 380.0 Pts
24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 60.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2399.0
Zachęcam do komentowania/krytykowania
1 * Vampire Lord @ 530.0 Pts
General; Lore of Vampires; 2ndWeapon; Heavy armour; Magic Level 4
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]
Beguile [15.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
1 Vampire @ 176.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires; Heavy armour;
Shield
Banner of Swiftness [15.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
1 Corpse Cart @ 105.0 Pts
Balefire [0.0]
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 The Restless Dead @ [0.0] Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon
5 Skeletal steed @ [0.0] Pts
7 Crypt Horrors @ 314.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blasphemous Tome
1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts
1 Corpsemaster @ [0.0] Pts
1 Spirit Horde @ [0.0] Pts
38 Crypt Ghouls @ 380.0 Pts
24 Zombies @ 82.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 60.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2399.0
Zachęcam do komentowania/krytykowania
2W T4 i 4+ save na BSB? jasne, że straszakiem jest Lord, ale nadal to miękki typo za 270 ptk dla przeciwnika
może jakiś Ward i +2 WS +Beguile drugi mu dać zamiast sztandaru, jak jest w oddziale z Lordem to i tak nie będzie musiał wyzywac na pojedynki a 8WS już
jak chłopaki będą stali obok siebie to można jeden model 2x wybrać z zasady beguile i będzie zdawać na -4
jakoś mi BSB wampirzy nie sprawdza się, już bez wolę grać i mieć 2 Banshee za podobne punkty
może jakiś Ward i +2 WS +Beguile drugi mu dać zamiast sztandaru, jak jest w oddziale z Lordem to i tak nie będzie musiał wyzywac na pojedynki a 8WS już
jak chłopaki będą stali obok siebie to można jeden model 2x wybrać z zasady beguile i będzie zdawać na -4
jakoś mi BSB wampirzy nie sprawdza się, już bez wolę grać i mieć 2 Banshee za podobne punkty
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
@Elvis Ludzie grają z powodzeniem na pieszym vampirze bsb, ja podobnie jak misha nie jestem do niego przekonany, hexy natomiast trudne do prowadzenia na starą metę teraz dostały nowego naturalnego wroga w postaci We, już nie tylko hoda ich gwałci - proponuje z nich zrezygnować.
no niestety WE to nie jest idealny paring dla eterycznych wampirów, ale może nagle z lasu Athel Loren nie wylezą setki ukrytych fanów elfów którzy od dawna w sercu mieli przyrodę ale dotychczas woleli się nie ujawniać jak to przy każdym AB wychodzi hehe
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Rozważałem jeszcze opcję z wywaleniem hexów, zamiast vampirzego bsb - bsb wight king i wciśnięciem terrorgheista, muszę popróbować z różnymi wariantami. Wczoraj grałem sparing z demonami( wrona, klocek plagusów z heraldem, klocek demonetek z heraldem, 6 jaggerów, 2 x 5 demonetek i 2 x pieski khorna wychodzące z ambusha) i było nieźle, co prawda wynik zmodyfikowała ifka na 2 kostkach i wywalenie się generałem do warpa skończyło się remisem, a mogłobyć 14-6/13-7. Jak widzicie motyw z terrorem?
terror przydatny na niektóre armie, na inne płynie
armie z którymi ma ciężko to:
Elfy(magia, bolce/dużo łuków u WE)
imperium-->kanony
krasie i mroczne krasie-->maszyny
orki-->maszyny
skaveny-->kółko/działa
trochę lepiej ma z bretą/TK(tam są same katapy, nimi trochę ciężej trafić niż działem), ogry demony(ja widuje ogry bez dział, choć bolą ludojady z poisonem, demony na jednym dziale, no jeszcze można przeżyć i nawet skrzyczeć to działo), Lizaki choć spam pisonów ze skinek jest ciężko, ale wolałbym to od 2 dział po drugiej stronie, bo te skinki można zawsze starać się spychać/przytulać klockami
dobrze mamy z Wochem(bez helek), bestie, breta bez trebków(raczej nie widywana), inne VC
ciągle niegłupim, lecz bardzo ryzykownym zestawieniem dla mnie jest krzyczący lord-->mamy terrogheista 4W skrytego w klocku, to wygada asyst basiek, lecz wtedy wypadają nam hexy.
armie z którymi ma ciężko to:
Elfy(magia, bolce/dużo łuków u WE)
imperium-->kanony
krasie i mroczne krasie-->maszyny
orki-->maszyny
skaveny-->kółko/działa
trochę lepiej ma z bretą/TK(tam są same katapy, nimi trochę ciężej trafić niż działem), ogry demony(ja widuje ogry bez dział, choć bolą ludojady z poisonem, demony na jednym dziale, no jeszcze można przeżyć i nawet skrzyczeć to działo), Lizaki choć spam pisonów ze skinek jest ciężko, ale wolałbym to od 2 dział po drugiej stronie, bo te skinki można zawsze starać się spychać/przytulać klockami
dobrze mamy z Wochem(bez helek), bestie, breta bez trebków(raczej nie widywana), inne VC
ciągle niegłupim, lecz bardzo ryzykownym zestawieniem dla mnie jest krzyczący lord-->mamy terrogheista 4W skrytego w klocku, to wygada asyst basiek, lecz wtedy wypadają nam hexy.
Co o tym myślicie ? [ już czuje hejty za GG ]
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Strigoi Ghoul King @ 445.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Talisman of Preservation [45.0]
Ogre Blade [40.0]
Curse of the Revenant [55.0]
Quickblood [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Vampire @ 206.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Master of the Dead
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
35 Skeleton Warriors @ 215.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
14 Black Knights @ 439.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Razor Standard [45.0]
30 Grave Guard @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of the Barrows [50.0]
Models in Army: 118
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Strigoi Ghoul King @ 445.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Talisman of Preservation [45.0]
Ogre Blade [40.0]
Curse of the Revenant [55.0]
Quickblood [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Vampire @ 206.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Necromancer @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires; Master of the Dead
Dispel Scroll [25.0]
1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
35 Skeleton Warriors @ 215.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
14 Black Knights @ 439.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Razor Standard [45.0]
30 Grave Guard @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of the Barrows [50.0]
Models in Army: 118
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Zamiast zmieniac armie co 3 tygodnie pograj w koncu
Nie masz fastow i magii. Nie mozna miec wszystkiego, ale jak magia sie nie przebijesz to nie uleczysz nic poza tym wskrzesasz 3 rycerzy maks jesli necro bedzie w zasięgu. ...
Nie masz fastow i magii. Nie mozna miec wszystkiego, ale jak magia sie nie przebijesz to nie uleczysz nic poza tym wskrzesasz 3 rycerzy maks jesli necro bedzie w zasięgu. ...
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A