Warszawa, 19.07.2014, 1750 pkt, Szturm #4 - Hobbystyczny
Warszawa, 19.07.2014, 1750 pkt, Szturm #4 - Hobbystyczny
Klub Adeptus Mechanicus wraz ze wspierającym go sklepem Galaktyka Gier oraz Kromlech.eu, zaprasza na czwarty już "Szturm" - pierwszy w Warszawie hobbystyczny turniej Warhammera. Turniej nie będzie zgłoszony do Ligii.
Fotki z trzeciej edycji Szturmu są na forum klubu na Facebook'u. Jeśli chcesz zobaczyć to kliknij o przyjęcie do grupy.
Galaktyka Gier
Dzięki uprzejmości Kromlech.eu będą małe niespodzianki, które otrzyma trzech losowych uczestników turnieju
Kromlech
Dzięki uprzejmości GameMat.eu zagramy na ich fantastycznych matach
GameMat.eu
REGULAMIN
DATA: 19-07-2014 (sobota)
MIEJSCE: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL. Jeśli jeszcze u nas nigdy nie byłeś napisz mi PM lub wyślij e-mail na youngolo@gmail.com.
FORMAT: OPEN + Comp Score, 1750 pkt
LIMIT GRACZY: 10
WEJŚCIÓWKA: 20zł
SĘDZIA: Aleksander "YoungOlo" Kaczor
Obowiązuje Kodeks Wojownika (Warhammer World Warrior's Code), czyli:
1) Wszystkie używane w turnieju modele są produkcji Games Workshop (citadel, Forge World lub Warhammer Forge)
2) Wszystkie modele muszą być całkowicie pomalowane
3) Wszystkie modele muszą mieć zrobione podstawki
4) Wszystkie modele muszą być kompletne i całkowicie złożone
5) Rozpiska musi być zrobiona na podstawie obowiązującej publikacji GW *
6) Wszystkie modele w armii muszą mieć broń/wyposażenie z rozpiski odwzorowane na modelu
7) Wszystkie oddziały składające się z więcej niż 1 modelu muszą mieć pomalowaną podstawkę regimentową odpowiednich rozmiarów
8 ) Unit fillery nie mogą przekraczać 20% oddziału i muszą reprezentować coś porównywalnego do modeli, które zastępują
9) Nie używamy proxów
10) Wszystkie poważniejsze konwersje muszą zostać zatwierdzone przez organizatora turnieju
11) Gramy fair i szanujemy przeciwnika
12) Przestrzegamy Najważniejszej Zasady, gramy w duchu gry i nie grzęźniemy w dysputach na temat zasad.
* - dodatkowo dopuszczona jest armia Dogs of War wraz z dodatkiem Regiments of Renown
Szczegóły tutaj: Warrior's Code
PLAN DNIA:
09:00 - 09.45 zapisy*
10.00 - 12.00 pierwsza bitwa
12.15 - 14.15 druga bitwa
14.15 - 14.45 przerwa obiadowa i głosowanie na najlepszą armię
14.45 - 16.45 trzecia bitwa
17.00 - 19.00 czwarta bitwa
19:00 - ogłoszenie wyników
*Przy zapisach sprawdzane będą wymogi turniejowe, prosimy więc przygotować:
- armię (wystawić wszystkie modele)
- Podręcznik, Księgę Armii**, czytelną rozpiskę, kostki, miarkę, używane wzorniki, długopis
Dopiero po sprawdzeniu wymogów (i oczywiście wpłacie wejściówki) wydawane będą karty graczy. Cały proces może chwilę zająć, lepiej więc przyjść wcześniej niż wpaść na ostatnią chwilę i na dzień dobry dostać karniaka za spóźnienie!
PUNKTACJA:
+20 PT* (Punktów Turniejowych) za wygranie bitwy (zwycięstwo w bitwie określają zasady scenariusza)
+3 PT za wygranie bitwy Masakrą (podwójna przewaga w VP)
+10 PT* za remis
+5 PT* za przegraną bitwę
+3 PT za każdy głos "Najlepsza Gra" jaki otrzymasz od przeciwników
+50 PT za przestrzeganie Kodeksu Wojownika przez cały turniej
+1 PT za przesłanie rozpiski na czas
-1 PT za brak każdego z następujących: Podręcznik, Księga Armii**, czytelna rozpiska, kostki, miarka, używane wzorniki, długopis
-1 PT za każde spóźnienie (na zapisy, rozpoczęcie bitwy, zakończenie bitwy itp)
* te punkty są modyfikowane przez zasady Oceny Kompozycji
**lub odpowiednia publikacja z zasadami armii, np. Tamurkhan dla Chaos Dwarfów lub Battle Scroll dla Bel'akora
Ocena Kompozycji (Comp Score):
Stosujemy system kompozycji pulowej, zapożyczony z jednego z największych turniejów Warhammera w Wielkiej Brytanii (South Coast Grand Tournament). W skrócie chodzi o to, że liście armii (rozpisce) każdego gracza przypisujemy liczbę. Im ta liczba jest wyższa, tym rozpiska potencjalnie silniejsza - im niższa, tym rozpiska potencjalnie słabsza. Po każdej grze, punkty każdego gracza modyfikuje się o tyle, ile wynosi różnica pomiędzy Ocenami Kompozycji obu graczy. Pełne zasady Kompozycji Pulowej są do pobrania w pliku PDF: Kompozycja Pulowa na Szturm, v1.0
Najlepsza Gra:
Po zakończeniu ostatniej bitwy, każdy gracz może oddać głos na jednego ze swoich przeciwników, z którym bitwa była dla niego najlepsza z jakiegoś powodu. Być może jego armia zapierała dech w piersiach, może nauczył Cię nowej taktyki a może po prostu dobrze się bawiłeś?
NAGRODY:
Najlepszy Generał
Gracz z największą ilością PT (w razie remisu rozstrzygną VP) otrzyma certyfikat "Najlepszego Generała" oraz jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier
Najlepsza Armia
Gracz, którego armia zbierze najwięcej głosów na najładniejszą armię, otrzyma certyfikat "Najlepsza Armia" oraz jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier
SCENARIUSZE:
Wszystkie bitwy gramy na stołach 72x48, a teren jest ustawiony przez organizatora.
Bitwa 1: Atak o świcie (Dawn Attack) - lewa i prawa flanka normalnie 18"
Bitwa 2: Krew i Chwała (Blood & Glory) - Punkt Złamania (Breaking Point) wynosi: 2
Bitwa 3: Bój Spotkaniowy (Meeting Engagement)
Bitwa 4: Szyk Bojowy (Battleline)
FAQ:
Q1: Czy na Szturmie naprawdę mogę używać tylko modeli GW (punkt 1. Kodeksu Wojownika)?
A1: Punkt 1. Kodeksu Wojownika należy rozpatrywać wspólnie z punktem 10. (o konwersjach). Połączenie punktów 1. i 10. należy interpretować jako: "Jeśli masz odpowiedni model, z automatu możesz go użyć. Jeśli masz model inny niż oryginalny, musisz uzyskać zgodę organizatora turnieju na jego użycie". Ma to na celu zapewnienie uczestnikom turnieju, że po drugiej stronie stołu nie zobaczą żadnych "kfiatków", a jednocześnie daje szanse użycia innych niż oryginalne modeli ludziom, którzy je skonwertowali aby wzbogacić wygląd swojej armii.
Q2: Czy full WYSIWYG obowiązuje też na bohaterach?
A2: Tak, obowiązuje na wszystkich modelach w armii. Szczegółowy opis co musi a co nie musi być odwzorowane, znajduje się w Kodeksie Wojownika.
Q3: Czy naprawdę za brak długopisu będę miał karniaka?
A3: Tak. Niestety, ale doświadczenie pokazuje, że to jedyny skuteczny sposób "zachęcenia" graczy do przyniesienia długopisu, który jest konieczny do wpisywania zdobytych punktów na karcie gracza...
Q4: Jak uzyskać zatwierdzenie przez organizatorów "poważnej konwersji" do turnieju?
A4: Należy wysłać na PM lub e-mail youngolo@gmail.com, zawierający:
- zdjęcie modelu
- nazwę jednostki, którą model ma reprezentować (zgodną z nazwą w Księdze Armii - żeby uniknąć nieporozumień)
- pełną listę wyposażenia/opcji wymaganych do odwzorowania na modelu przez Kodeks Wojownika (takich jak broń, pancerz, wierzchowiec czy sztandar)
ZGŁOSZENIA:
Zgłaszamy się w tym temacie lub bezpośrednio u organizatora, podając: imię i nazwisko (+ opcjonalnie ksywa). Nie trzeba podawać armii.
Aby zgłoszenie było kompletne, najpóźniej na tydzień przed turniejem (czyli do 12.07) należy wysłać czytelną rozpiskę (TXT, DOC lub PDF) zawierającą wyliczoną Ocenę Kompozycji na e-mail youngolo@gmail.com. Po sprawdzeniu rozpiski, każdy otrzyma e-mail zwrotny z potwierdzeniem tego faktu, a na liście zgłoszeń przy nazwisku pojawi się czerwona gwiazdka ( * ).
Niekompletne zgłoszenia będą przenoszone na listę graczy rezerwowych.
1. Mateusz "Thorash" Mańka *
2. Paweł "Profi" Botor *
3. Karol "gervaz" Siadul *
4. Szczepan "Bearded 'Un" Kalisiak *
5. Andrzej "Dziekan" Bystrek *
6. Michał "PanDwaM" Mońka *
7. Malwina "Amarell" Streflik *
8.
9.
10.
GRACZE REZERWOWI:
1. Paweł "Gobbo" Róg
X. Aleksander "YoungOlo" Kaczor
ODPADLI:
1. Jan Jankowski
2. Bogusław "Bobson" Kułakowski
Fotki z trzeciej edycji Szturmu są na forum klubu na Facebook'u. Jeśli chcesz zobaczyć to kliknij o przyjęcie do grupy.
Galaktyka Gier
Dzięki uprzejmości Kromlech.eu będą małe niespodzianki, które otrzyma trzech losowych uczestników turnieju
Kromlech
Dzięki uprzejmości GameMat.eu zagramy na ich fantastycznych matach
GameMat.eu
REGULAMIN
DATA: 19-07-2014 (sobota)
MIEJSCE: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL. Jeśli jeszcze u nas nigdy nie byłeś napisz mi PM lub wyślij e-mail na youngolo@gmail.com.
FORMAT: OPEN + Comp Score, 1750 pkt
LIMIT GRACZY: 10
WEJŚCIÓWKA: 20zł
SĘDZIA: Aleksander "YoungOlo" Kaczor
Obowiązuje Kodeks Wojownika (Warhammer World Warrior's Code), czyli:
1) Wszystkie używane w turnieju modele są produkcji Games Workshop (citadel, Forge World lub Warhammer Forge)
2) Wszystkie modele muszą być całkowicie pomalowane
3) Wszystkie modele muszą mieć zrobione podstawki
4) Wszystkie modele muszą być kompletne i całkowicie złożone
5) Rozpiska musi być zrobiona na podstawie obowiązującej publikacji GW *
6) Wszystkie modele w armii muszą mieć broń/wyposażenie z rozpiski odwzorowane na modelu
7) Wszystkie oddziały składające się z więcej niż 1 modelu muszą mieć pomalowaną podstawkę regimentową odpowiednich rozmiarów
8 ) Unit fillery nie mogą przekraczać 20% oddziału i muszą reprezentować coś porównywalnego do modeli, które zastępują
9) Nie używamy proxów
10) Wszystkie poważniejsze konwersje muszą zostać zatwierdzone przez organizatora turnieju
11) Gramy fair i szanujemy przeciwnika
12) Przestrzegamy Najważniejszej Zasady, gramy w duchu gry i nie grzęźniemy w dysputach na temat zasad.
* - dodatkowo dopuszczona jest armia Dogs of War wraz z dodatkiem Regiments of Renown
Szczegóły tutaj: Warrior's Code
PLAN DNIA:
09:00 - 09.45 zapisy*
10.00 - 12.00 pierwsza bitwa
12.15 - 14.15 druga bitwa
14.15 - 14.45 przerwa obiadowa i głosowanie na najlepszą armię
14.45 - 16.45 trzecia bitwa
17.00 - 19.00 czwarta bitwa
19:00 - ogłoszenie wyników
*Przy zapisach sprawdzane będą wymogi turniejowe, prosimy więc przygotować:
- armię (wystawić wszystkie modele)
- Podręcznik, Księgę Armii**, czytelną rozpiskę, kostki, miarkę, używane wzorniki, długopis
Dopiero po sprawdzeniu wymogów (i oczywiście wpłacie wejściówki) wydawane będą karty graczy. Cały proces może chwilę zająć, lepiej więc przyjść wcześniej niż wpaść na ostatnią chwilę i na dzień dobry dostać karniaka za spóźnienie!
PUNKTACJA:
+20 PT* (Punktów Turniejowych) za wygranie bitwy (zwycięstwo w bitwie określają zasady scenariusza)
+3 PT za wygranie bitwy Masakrą (podwójna przewaga w VP)
+10 PT* za remis
+5 PT* za przegraną bitwę
+3 PT za każdy głos "Najlepsza Gra" jaki otrzymasz od przeciwników
+50 PT za przestrzeganie Kodeksu Wojownika przez cały turniej
+1 PT za przesłanie rozpiski na czas
-1 PT za brak każdego z następujących: Podręcznik, Księga Armii**, czytelna rozpiska, kostki, miarka, używane wzorniki, długopis
-1 PT za każde spóźnienie (na zapisy, rozpoczęcie bitwy, zakończenie bitwy itp)
* te punkty są modyfikowane przez zasady Oceny Kompozycji
**lub odpowiednia publikacja z zasadami armii, np. Tamurkhan dla Chaos Dwarfów lub Battle Scroll dla Bel'akora
Ocena Kompozycji (Comp Score):
Stosujemy system kompozycji pulowej, zapożyczony z jednego z największych turniejów Warhammera w Wielkiej Brytanii (South Coast Grand Tournament). W skrócie chodzi o to, że liście armii (rozpisce) każdego gracza przypisujemy liczbę. Im ta liczba jest wyższa, tym rozpiska potencjalnie silniejsza - im niższa, tym rozpiska potencjalnie słabsza. Po każdej grze, punkty każdego gracza modyfikuje się o tyle, ile wynosi różnica pomiędzy Ocenami Kompozycji obu graczy. Pełne zasady Kompozycji Pulowej są do pobrania w pliku PDF: Kompozycja Pulowa na Szturm, v1.0
Najlepsza Gra:
Po zakończeniu ostatniej bitwy, każdy gracz może oddać głos na jednego ze swoich przeciwników, z którym bitwa była dla niego najlepsza z jakiegoś powodu. Być może jego armia zapierała dech w piersiach, może nauczył Cię nowej taktyki a może po prostu dobrze się bawiłeś?
NAGRODY:
Najlepszy Generał
Gracz z największą ilością PT (w razie remisu rozstrzygną VP) otrzyma certyfikat "Najlepszego Generała" oraz jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier
Najlepsza Armia
Gracz, którego armia zbierze najwięcej głosów na najładniejszą armię, otrzyma certyfikat "Najlepsza Armia" oraz jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier
SCENARIUSZE:
Wszystkie bitwy gramy na stołach 72x48, a teren jest ustawiony przez organizatora.
Bitwa 1: Atak o świcie (Dawn Attack) - lewa i prawa flanka normalnie 18"
Bitwa 2: Krew i Chwała (Blood & Glory) - Punkt Złamania (Breaking Point) wynosi: 2
Bitwa 3: Bój Spotkaniowy (Meeting Engagement)
Bitwa 4: Szyk Bojowy (Battleline)
FAQ:
Q1: Czy na Szturmie naprawdę mogę używać tylko modeli GW (punkt 1. Kodeksu Wojownika)?
A1: Punkt 1. Kodeksu Wojownika należy rozpatrywać wspólnie z punktem 10. (o konwersjach). Połączenie punktów 1. i 10. należy interpretować jako: "Jeśli masz odpowiedni model, z automatu możesz go użyć. Jeśli masz model inny niż oryginalny, musisz uzyskać zgodę organizatora turnieju na jego użycie". Ma to na celu zapewnienie uczestnikom turnieju, że po drugiej stronie stołu nie zobaczą żadnych "kfiatków", a jednocześnie daje szanse użycia innych niż oryginalne modeli ludziom, którzy je skonwertowali aby wzbogacić wygląd swojej armii.
Q2: Czy full WYSIWYG obowiązuje też na bohaterach?
A2: Tak, obowiązuje na wszystkich modelach w armii. Szczegółowy opis co musi a co nie musi być odwzorowane, znajduje się w Kodeksie Wojownika.
Q3: Czy naprawdę za brak długopisu będę miał karniaka?
A3: Tak. Niestety, ale doświadczenie pokazuje, że to jedyny skuteczny sposób "zachęcenia" graczy do przyniesienia długopisu, który jest konieczny do wpisywania zdobytych punktów na karcie gracza...
Q4: Jak uzyskać zatwierdzenie przez organizatorów "poważnej konwersji" do turnieju?
A4: Należy wysłać na PM lub e-mail youngolo@gmail.com, zawierający:
- zdjęcie modelu
- nazwę jednostki, którą model ma reprezentować (zgodną z nazwą w Księdze Armii - żeby uniknąć nieporozumień)
- pełną listę wyposażenia/opcji wymaganych do odwzorowania na modelu przez Kodeks Wojownika (takich jak broń, pancerz, wierzchowiec czy sztandar)
ZGŁOSZENIA:
Zgłaszamy się w tym temacie lub bezpośrednio u organizatora, podając: imię i nazwisko (+ opcjonalnie ksywa). Nie trzeba podawać armii.
Aby zgłoszenie było kompletne, najpóźniej na tydzień przed turniejem (czyli do 12.07) należy wysłać czytelną rozpiskę (TXT, DOC lub PDF) zawierającą wyliczoną Ocenę Kompozycji na e-mail youngolo@gmail.com. Po sprawdzeniu rozpiski, każdy otrzyma e-mail zwrotny z potwierdzeniem tego faktu, a na liście zgłoszeń przy nazwisku pojawi się czerwona gwiazdka ( * ).
Niekompletne zgłoszenia będą przenoszone na listę graczy rezerwowych.
1. Mateusz "Thorash" Mańka *
2. Paweł "Profi" Botor *
3. Karol "gervaz" Siadul *
4. Szczepan "Bearded 'Un" Kalisiak *
5. Andrzej "Dziekan" Bystrek *
6. Michał "PanDwaM" Mońka *
7. Malwina "Amarell" Streflik *
8.
9.
10.
GRACZE REZERWOWI:
1. Paweł "Gobbo" Róg
X. Aleksander "YoungOlo" Kaczor
ODPADLI:
1. Jan Jankowski
2. Bogusław "Bobson" Kułakowski
Ostatnio zmieniony 18 lip 2014, o 23:02 przez YoungOlo, łącznie zmieniany 13 razy.
Lista zmian w stosunku do poprzednich edycji:
- gramy na 1750 pkt
- gramy na stołach 72"x48"
- przeskalowana punktacja: Zwycięstwo 20 (+ew. 3 za masakrę), Remis: 10, Przegrana 5, pozostałe punkty też przeskalowane
- wprowadziliśmy ocenę kompozycji, która wpływa na ilość Punktów Turniejowych zdobytych w bitwie Kompozycja Pulowa na Szturm, v1.0
- w pierwszej bitwie nie losujemy paringów, tylko dobieramy według oceny kompozycji (dwie najmocniejsze rozpiski grają ze sobą itd)
- rozpiskę (z wyliczoną oceną kompozycji) należy przesłać do 12.07 na youngolo@gmail.com
- gramy na 1750 pkt
- gramy na stołach 72"x48"
- przeskalowana punktacja: Zwycięstwo 20 (+ew. 3 za masakrę), Remis: 10, Przegrana 5, pozostałe punkty też przeskalowane
- wprowadziliśmy ocenę kompozycji, która wpływa na ilość Punktów Turniejowych zdobytych w bitwie Kompozycja Pulowa na Szturm, v1.0
- w pierwszej bitwie nie losujemy paringów, tylko dobieramy według oceny kompozycji (dwie najmocniejsze rozpiski grają ze sobą itd)
- rozpiskę (z wyliczoną oceną kompozycji) należy przesłać do 12.07 na youngolo@gmail.com
I'm in Paweł Profi Botor - OnG (WAAAGH!)
Miło będzie zobaczyć stare i nowe mordki .
Miło będzie zobaczyć stare i nowe mordki .
No wreszcie wreszcie!!! Nie tylko nowy szturm - ale ten dzień mam wyjątkowo wolny!
Zgłaszam się ochoczo
Karol "gervaz" Siadul - skaveny
I od razu mam pytanie do sędziego: z przedstawionych plików wynika, że mogę dać do rozpiski modele ze Storm of Magic. Czy to na pewno prawda, czy dobrze to rozumiem?
Zgłaszam się ochoczo
Karol "gervaz" Siadul - skaveny
I od razu mam pytanie do sędziego: z przedstawionych plików wynika, że mogę dać do rozpiski modele ze Storm of Magic. Czy to na pewno prawda, czy dobrze to rozumiem?
Dopisanygervaz pisze:Karol "gervaz" Siadul - skaveny
Dobrze rozumiesz, modele z Storm of Magic możesz brać z puli Specialgervaz pisze:I od razu mam pytanie do sędziego: z przedstawionych plików wynika, że mogę dać do rozpiski modele ze Storm of Magic. Czy to na pewno prawda, czy dobrze to rozumiem?
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Czy można miec ujemny Comp Score?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Czy Battle Scrolls są dopuszczone?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Same dobre niusy
Proszę o dopisanie do listy!
Szczepan Kalisiak
Proszę o dopisanie do listy!
Szczepan Kalisiak
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Jeszcze jedno pytanko o compscore. Konkretnie o punkty soft za generała z Ld 7 lub mniejszym - wliczając bonusy ze SiN. Sęk w tym że ten bonus jest warunkowy - przysługuje tylko wtedy, jeśli unit jest wystarczająco duży. Jak to rozliczyć?
Jeśli generał (konkretnie - warlord) jest w jednostce z min. 3 szeregami pow. 1 - ma 10. Jeśli z niej wyjdzie - ma 7. Jeśli jest cal za tą jednostką - ma 7, ale jednostka korzysta z jego Ld i dodaje swój bonus - a więc ma 10.
W pierwszym przypadku - generał może sytuacyjnie mieć Ld >7. Czy jest wtedy punkt do soft pool czy nie?
Jeśli generał (konkretnie - warlord) jest w jednostce z min. 3 szeregami pow. 1 - ma 10. Jeśli z niej wyjdzie - ma 7. Jeśli jest cal za tą jednostką - ma 7, ale jednostka korzysta z jego Ld i dodaje swój bonus - a więc ma 10.
W pierwszym przypadku - generał może sytuacyjnie mieć Ld >7. Czy jest wtedy punkt do soft pool czy nie?
Wystarczy, że generał może potencjalnie (przez dołączenie do oddziału) mieć Ld wyższe od 7 to nie ma punktu Soft. Czyli żeby dostać Skavenami ten punkt mając Generała z Ld 7 musiałbyś nie mieć żadnego oddziału, do którego dołączając twój generał miałby Ld podniesione powyżej 7.
Poprosze o dopisanie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
martwy zapis... jedynie co to mógłbyś to zastosować to VC bez lordów i armii gobliniej - gra nie warta świeczki tak czy siak dla tego punktu z softKonkretnie o punkty soft za generała z Ld 7 lub mniejszym
turniej south coast był na 2400, to co da się wycisnąć na takie ptk nie wejdzie na 1750, ale cięcia są takie same a nawet większe.
Beastmeni i Breta nie mieli nic w puli mocy, a tu sa pozycje dopisane jak i sporo innych
poza tym 8 ptk dla Orków czy Beastów nie ma porównania dla 8 ptk w VC/DE/WoCh/DoCh, najsłabsze armie a nadal dostają po zadzie
serio 50 ptk za ten kodeks wielbiciela GW to za dużo trochę 10 było poprzednio i starczało
o twój heros ma Great Weapon i tarczę, ale na modelu nie ma tarczy! ty zły ludziu nie chciałeś wiercić swojej pięknie pomalowanej figurki! będziesz się smażył na oleju rzepakowym w warzywniaku nie dostaniesz 50 PT
jak będę mógł to może przyjdę, mam wdrożenie w pracy lub opcję mastera jeszcze
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A