Z czego wynika, że cały oddział po teleportacji musi znaleźć się w zasięgu działania Hand of Gork? Z opisu wynika, że tylko model, który pierwszy przestawiamy ma być w zasięgu a resztę do niego się dostawia (oczywiście z utrzymaniem formacji wyjściowej i ogólną w grze legalnością pozycji - 1", no impass, itp). Nie znalazłem zapisu, że reszta dostawianych modeli też ma być w zasięgu. Były jakieś uściślenia co do tego czy FAQ'i?paulinka17 pisze:Odnośnie teleportu: przenoś jeden model i dostawiaj oddział, chyba że wszystkie modele są w zasięgu 3D6/5D6 - wtedy możesz po prostu przenieść trej, tylko zachowaj formację.
Dlaczego Mad Max nie ma racji? Bo jak działasz zgodnie z instrukcją czyli najpierw jeden model a potem reszta do niego, to masz szanse część oddziału przenieść dalej niż suma rzutu 3D6/5D6.
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Re: Zapytania o zielone zasady
Ludzie weźcie się ogarnijcie. Wszyscy mówicie o tym samym tylko w inny sposób. Przestawiany model ma być w 3d6/5d6, reszta może przekroczyć ten zasięg. Paulinka dokładnie to napisał tak samo jak cała reszta. A dyskusja jak o cyckach ![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Heh, a no zorbiło sie małe zamieszanie :p
Czyli przy teleporcie NG z fanolami, teleportujemy jeden model NG i jeśli jest w odległości nie większej jak 8" to od razu wypuszcza wariatów?![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
OnG robi gąbke z mózgu XD Myslalem, że zapoznałem sie z zasadami Wh, a nie wiem NIIIIC!!!
"very meny" rules.... to "very meny"
Czyli przy teleporcie NG z fanolami, teleportujemy jeden model NG i jeśli jest w odległości nie większej jak 8" to od razu wypuszcza wariatów?
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
OnG robi gąbke z mózgu XD Myslalem, że zapoznałem sie z zasadami Wh, a nie wiem NIIIIC!!!
"very meny" rules.... to "very meny"
no widzisz ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
nocne gobosy jedzą grzyby i wiedzą wszystko dzięki temu
crazygandalf nie doczytał co paulinka napisał jakoś
rozmowa jak o cyckach to dobre
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
nocne gobosy jedzą grzyby i wiedzą wszystko dzięki temu
crazygandalf nie doczytał co paulinka napisał jakoś
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
rozmowa jak o cyckach to dobre
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tu mamy taki smaczek. Jak teleportujesz NG z fanolami to musisz klocek zatrzymać gdy się zbliżysz na 8 cali do przeciwnika, wypuścić fanoli i możesz kontunuować teleport. Takie zapiski z faq.
"Q:Canaunit of Night Goblinsthat are concealing Fanatics be
placed any closer than 8" to an enemy using the Hand of Gork spell?
(p53/72)
A:Yes, though you must follow all the normal rules for
stopping to release the Fanatics from 8" away before you finish
your move."
"Q:Canaunit of Night Goblinsthat are concealing Fanatics be
placed any closer than 8" to an enemy using the Hand of Gork spell?
(p53/72)
A:Yes, though you must follow all the normal rules for
stopping to release the Fanatics from 8" away before you finish
your move."
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
Totalny debil pisał ten punkt faq akurat ale czego wymagać od gucio wiedzących.Słowian pisze:Tu mamy taki smaczek. Jak teleportujesz NG z fanolami to musisz klocek zatrzymać gdy się zbliżysz na 8 cali do przeciwnika, wypuścić fanoli i możesz kontunuować teleport. Takie zapiski z faq.
"Q:Canaunit of Night Goblinsthat are concealing Fanatics be
placed any closer than 8" to an enemy using the Hand of Gork spell?
(p53/72)
A:Yes, though you must follow all the normal rules for
stopping to release the Fanatics from 8" away before you finish
your move."
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Nie deklarujesz gdzie ma być tylko przesuwasz do osiągnięcia 8" od przeciwnika, wypuszczasz , i przesuwasz dalej.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Ehhh... to przez te żarcie grzybów i oglądanie cycków w nocy nie zrozumiałem Paulinki. Jeszcze mnie MadMax zmylił swoją interpretacją. OK, sorry za zamieszanie. Mea culpa.misha pisze:no widzisz
nocne gobosy jedzą grzyby i wiedzą wszystko dzięki temu
crazygandalf nie doczytał co paulinka napisał jakoś![]()
rozmowa jak o cyckach to dobre
@Grolshek
to nie teleport przecież tylko boska ręka gorka unosząca oddział i przenosząca go w inne miejsce, oczywiście grzyb jeden wie dlaczego gork akurat niesie oddział 8" nad ziemią, więc zawsze zahaczy o przeciwnika, no ale cóż![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
to nie teleport przecież tylko boska ręka gorka unosząca oddział i przenosząca go w inne miejsce, oczywiście grzyb jeden wie dlaczego gork akurat niesie oddział 8" nad ziemią, więc zawsze zahaczy o przeciwnika, no ale cóż
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
To FaQ to już chyba przegięcie. faq faqiem ale jako przeciwnik chyba bym się nie zgodził na takie "dopieszczenie" tHoG. Wychodzi na to, że posiadając 3 fanoli można rozbić 3 przystanki, puścic po jednym fanolu i dopiero ustawić sie w docelowym położeniu? Chyba, że trzeba cały 3'pak wypuścić na raz (nie pamietam dokladnie ich zasad)
Grolshek - jeśli poleciał na 8" to pownien wpaść. W końcu jak mamy 8 do wrogiego oddziału i rzycimy 8 to kontkat z podstawką będzie. No, chyba że zabraknie nam np 0,01 cala :p
Grolshek - jeśli poleciał na 8" to pownien wpaść. W końcu jak mamy 8 do wrogiego oddziału i rzycimy 8 to kontkat z podstawką będzie. No, chyba że zabraknie nam np 0,01 cala :p
Na 8' dochodzisz do oddziału przeciwnika ( jeżeli wypuszczasz po najkrótszej drodze). Zawsze wypuszczasz wszystkich na raz ( nie robimy 3 przystanków).
Zgadzam się że jest to niemożliwie głupie, nielogiczne i bardzo komplikujące sprawę ( puszczanie fanatyków gdy przelatują nad impasem, itp
). Ale z drugiej strony było niesamowicie mocne puszczenie 3 fanatyków przez całą armię wroga ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Zgadzam się że jest to niemożliwie głupie, nielogiczne i bardzo komplikujące sprawę ( puszczanie fanatyków gdy przelatują nad impasem, itp
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran
Mieliśmy puszczanie 2x3 fanatyków przez armię wroga i +200 pkt. na euro i jakoś szału nie było. Uczyło za to przeciwników mądrzejszego rozstawiania oddziałów żeby fanole nie śmigały po całej armii.Słowian pisze:Na 8' dochodzisz do oddziału przeciwnika ( jeżeli wypuszczasz po najkrótszej drodze). Zawsze wypuszczasz wszystkich na raz ( nie robimy 3 przystanków).
Zgadzam się że jest to niemożliwie głupie, nielogiczne i bardzo komplikujące sprawę ( puszczanie fanatyków gdy przelatują nad impasem, itp). Ale z drugiej strony było niesamowicie mocne puszczenie 3 fanatyków przez całą armię wroga
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Przesadzacie z mocą takiego zagrania.
Od strony zasad wszystko opisałem i wygląda to ładnie. Imho najlepszy sposób na rozegranie takiej sytuacji jest przedstawiony w faq, no może poza możliwością wypuszczenia fanatyków z tej części oddziału która nie jest przenoszona![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Od strony taktyki to jak uda się coś takiego odpalić i nawet przeciwnik dostanie 3 fanatyków na twarz to i tak nie wygrywa to gry i nie ma co płakać.
Parę gier już czekałem na sytuację gdzie bym mógł to zastosować (od stycznia jakoś) i z tego co kojarzę raz tylko się złożyło że miałem teleport, wilki i nocniki z fanatykami blisko przeciwnika i w zasięgu szamana tak że mogłem tak się poustawiać wilkami i nocnikami by przenieść nocniki nad wagonem wilków by wypuścić fanatyków na twarz i wylądować w sensownym miejscu na flance przeciwnika. To nie jest takie proste i woundów to też tak dużo znowu nie wypłaci.
Zresztą to nie temat z taktyką tylko zasadowy a obojętne czy ten Faq jest głupi czy nie to wyjaśnia sprawę zasad mniej więcej (jakkolwiek by to głupio nie wyglądało).
Od strony zasad wszystko opisałem i wygląda to ładnie. Imho najlepszy sposób na rozegranie takiej sytuacji jest przedstawiony w faq, no może poza możliwością wypuszczenia fanatyków z tej części oddziału która nie jest przenoszona
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Od strony taktyki to jak uda się coś takiego odpalić i nawet przeciwnik dostanie 3 fanatyków na twarz to i tak nie wygrywa to gry i nie ma co płakać.
Parę gier już czekałem na sytuację gdzie bym mógł to zastosować (od stycznia jakoś) i z tego co kojarzę raz tylko się złożyło że miałem teleport, wilki i nocniki z fanatykami blisko przeciwnika i w zasięgu szamana tak że mogłem tak się poustawiać wilkami i nocnikami by przenieść nocniki nad wagonem wilków by wypuścić fanatyków na twarz i wylądować w sensownym miejscu na flance przeciwnika. To nie jest takie proste i woundów to też tak dużo znowu nie wypłaci.
Zresztą to nie temat z taktyką tylko zasadowy a obojętne czy ten Faq jest głupi czy nie to wyjaśnia sprawę zasad mniej więcej (jakkolwiek by to głupio nie wyglądało).
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Też uważam, że nie powinno się ustawiać gry pod tą konkretną taktyke, ale jak już wpadnie nam w ręce łapa Gorka to można urozmaicić sobie rozgrywkę ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Szkoda, że "większa" ręka nie pozwala na przemieszczenie np k3 oddziałów ^^
Jeszcze raz podziękował wszytskim za rozwianie wątpliwości!
Udanego weekend'u ewrybady :]
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Szkoda, że "większa" ręka nie pozwala na przemieszczenie np k3 oddziałów ^^
Jeszcze raz podziękował wszytskim za rozwianie wątpliwości!
Udanego weekend'u ewrybady :]
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Co z punktu widzenia właściciela jednostki bardziej się opłaca jako podstawka pod doom diver'a ?
a) chariotowa
b) okrągła 60mm
a) chariotowa
b) okrągła 60mm
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
ręcznie zrobiona 45-50mm x 60 mm
albo względnie okrągłą 60mm, rydwanowa to deko przesadzasz, sam siebie wystawiasz na ostrzał, Doom Diver ne ma 10 cm długości...
rzut maszyny na płaszczyznę ma się zmieścić, załogę ignorujesz
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
rzut maszyny na płaszczyznę ma się zmieścić, załogę ignorujesz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A