Abomka na Gigancie :D
Re: Abomka na Gigancie :D
Hmm, po długim czasie znów coś pokminiłem nad szczurzymi kowbojami, takie małe teoretyzowanie
Warlord @ 264.0 Pts General; Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Bonebreaker; Talisman of Preservation; Skalm; Poison attack; Dragonhelm
Warlord @ 258.0 Pts Heavy Armour; Shield; Bonebreaker; Fell Blade
Chieftain @ 122.0 Pts Halberd; Battle Standard; Armour of Destiny
Warlock Engineer @ 150.0 Pts Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser
Warlock Engineer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Dispel Scroll
20 Stormvermin @ 235.0 Pts Halberd; Heavy Armour; Shields; FCG; Storm Banner
20 Night Runners @ 228.0 Pts Sling; Nightleader; Warp-Grinder
30 Skavenslaves @ 81.0 Pts Shields; Slave Musician; Pawleader
30 Skavenslaves @ 81.0 Pts Shields; Slave Musician; Pawleader
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts Poisoned Attacks; Sling
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts Poisoned Attacks; Sling
6 Poisoned Wind Globadiers @ 65.0 Pts Bombardier
6 Poisoned Wind Globadiers @ 65.0 Pts Bombardier
6 Poisoned Wind Globadiers @ 65.0 Pts Bombardier
Doomwheel @ 150.0 Pts
Doomwheel @ 150.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2399.0
Stormy i slavy mają zadania głównie transportowe, stąd tarcze: kowboje zaczynają w slavach, coby się w miarę bezpiecznie do walki przekombinować, czempioni, coby na pysk wzięli impet przeciwnika, gdyby jakiegoś swojego kowboja pchnął, licząc na utłuczenie moich panów BSB w stormach wędruje po stole, daje przerzuty i czasem coś mniej wypornego ubije. Globki do ogarniania śmieci przeciwnika, kasowania fastów, ostatecznie jako względnie tanie odginaczki. Dwa kółka do robienia zamieszania i straszenia (tylko pytanie kogo? )
Warlord @ 264.0 Pts General; Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Bonebreaker; Talisman of Preservation; Skalm; Poison attack; Dragonhelm
Warlord @ 258.0 Pts Heavy Armour; Shield; Bonebreaker; Fell Blade
Chieftain @ 122.0 Pts Halberd; Battle Standard; Armour of Destiny
Warlock Engineer @ 150.0 Pts Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser
Warlock Engineer @ 125.0 Pts Magic Level 2; Dispel Scroll
20 Stormvermin @ 235.0 Pts Halberd; Heavy Armour; Shields; FCG; Storm Banner
20 Night Runners @ 228.0 Pts Sling; Nightleader; Warp-Grinder
30 Skavenslaves @ 81.0 Pts Shields; Slave Musician; Pawleader
30 Skavenslaves @ 81.0 Pts Shields; Slave Musician; Pawleader
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts Poisoned Attacks; Sling
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts Poisoned Attacks; Sling
6 Poisoned Wind Globadiers @ 65.0 Pts Bombardier
6 Poisoned Wind Globadiers @ 65.0 Pts Bombardier
6 Poisoned Wind Globadiers @ 65.0 Pts Bombardier
Doomwheel @ 150.0 Pts
Doomwheel @ 150.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 137
Total Army Cost: 2399.0
Stormy i slavy mają zadania głównie transportowe, stąd tarcze: kowboje zaczynają w slavach, coby się w miarę bezpiecznie do walki przekombinować, czempioni, coby na pysk wzięli impet przeciwnika, gdyby jakiegoś swojego kowboja pchnął, licząc na utłuczenie moich panów BSB w stormach wędruje po stole, daje przerzuty i czasem coś mniej wypornego ubije. Globki do ogarniania śmieci przeciwnika, kasowania fastów, ostatecznie jako względnie tanie odginaczki. Dwa kółka do robienia zamieszania i straszenia (tylko pytanie kogo? )
Let the River of Blood flow...
W sumie też myślałem nad Night Runnerami z wykopywaczką w rozpie. Zastanowił bym sie nad wrzuceniem elektryka z Brass Orbem (też dużo potrafi zrobić).
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Brass Orb jest niestety drogi, poza tym skuteczny głównie przeciw maszynkom i oddziałom o małej I. Od maszynek mam GR, a Doom Rocket dość skutecznie niszczy siłę żywą, kiedy już trafi Poza tym, kwestia preferencji, zwyczajnie nie lubię BO
Let the River of Blood flow...
skaveny najmocniejsze sa w magii, imo powinno sie ja maxować
a jak juz grasz na fellbladzie to zmaxymalizuj szanse na death frenzy i daj jedna 60tke slavowo pod ten czar, zeby mial jakas sensowna ilosc atakow
a jak juz grasz na fellbladzie to zmaxymalizuj szanse na death frenzy i daj jedna 60tke slavowo pod ten czar, zeby mial jakas sensowna ilosc atakow
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Bardzo podobna rozpa do tej mojej z zeszłorocznego DMP. Tylko bardzo mocno niedopracowana.
Bsb zamiast tej zbroi mógłby nosić MR3, wtedy na niektóre paringi herosi na dużych myszach mieliby osłonę przed magią, elektrycy zresztą też. Sztormów też powinno być więcej, bo jest to jedyny unit, do którego mozesz wejść gosciami na myszach w tej rozpie. Nie wiem też po co Ci aż 5 odginaczek, przecież to przed Tobą będą się odginać. Fajny do tej rozpy byłby też asasin, moze się zakopywać razem z nightrunnersami, fajny byłby też ten jeden goły elektryk z PoF. Zamiast 2x30 slavow, lepsze byłoby 3x 20. Death frenzy super czar, ale na unit w którym siedzą grube myszy, czyli na stormverminów, czyli stormverinów dopakować trzeba. Brass orb zbędny i tak masz dużą szansę, ze nie wylosujesz skiterlipa. Tarcze na slavach? Bez przesady. Kolejny niezbędny przedmiot do rozpy na grubych myszach - ironcurse icon. Condensator zbędny, serio będziesz zamieniał na 2 któryś z czarów jesli wylosujesz 4 i 1, 4 i 3 albo 4 i 5?
Bsb zamiast tej zbroi mógłby nosić MR3, wtedy na niektóre paringi herosi na dużych myszach mieliby osłonę przed magią, elektrycy zresztą też. Sztormów też powinno być więcej, bo jest to jedyny unit, do którego mozesz wejść gosciami na myszach w tej rozpie. Nie wiem też po co Ci aż 5 odginaczek, przecież to przed Tobą będą się odginać. Fajny do tej rozpy byłby też asasin, moze się zakopywać razem z nightrunnersami, fajny byłby też ten jeden goły elektryk z PoF. Zamiast 2x30 slavow, lepsze byłoby 3x 20. Death frenzy super czar, ale na unit w którym siedzą grube myszy, czyli na stormverminów, czyli stormverinów dopakować trzeba. Brass orb zbędny i tak masz dużą szansę, ze nie wylosujesz skiterlipa. Tarcze na slavach? Bez przesady. Kolejny niezbędny przedmiot do rozpy na grubych myszach - ironcurse icon. Condensator zbędny, serio będziesz zamieniał na 2 któryś z czarów jesli wylosujesz 4 i 1, 4 i 3 albo 4 i 5?
Hmm, jak napisałem, Grube myszy wędrują w SLAVACH, w Stormach tylko BSB Tak, na serio na condenserze będę brał 2 Stormy mają zapewnić przeżywalność Sztandarowi, slavy Grubasom. To nie jest 5 odginaczek, pisałem, że w razie potrzeby za nie posłużą, przede wszystkim mają ogarniać śmietnik i park maszynowy przeciwnika ze względu na dużą mobilność i relatywnie dobry shooting. Po kiego MR 3 na BSB? Jeśli tam schowam Grubych, to przeciwnik wszystko co będzie miał, pośle tam w 1 turze... Rozpa jeśli już, to nie nie dopracowana, tylko ma zupełnie inne założenia niż twoja Swoją drogą, podzieliłbyś się, bom ciekaw, a skoro z zeszłego roku, to chyba już nie jest taką tajemnicą
Let the River of Blood flow...
Opos pisze:Hmm, jak napisałem, Grube myszy wędrują w SLAVACH
A co Ty na to?Army Book pisze:The Ratogre Bonebreaker can only join a regiment of Skaven Clanrats, Stormvermin, or Rat Ogres.
Edit: MR3 niezbędny, żeby myszy nie popadały np od snajp ld i stormy za łatwo nie popadały od czegokolwiek. Tarcze na slavach na pewno out.
NR mniejszy unit. Z maszynami mniejszy sobie poradzi a większy nic mocniejszego i tak nie rozwali.
30 slavów i tak wiele nie potrzyma. Albo dopakować unity jako blokery, albo zmniejszyć i dać jako odginaczki.
Mysz bez fellblada potrzebuje albo charmed shielda, albo tę zbroję coś się rozpada jak się walnie z siłą kasującą AS.
Condenser imo może zostać, co najmniej jeden pocisk warto mieć, a jak mieć to już lepiej dopakowany.
Szlag, tak bywa, jak się od roku do booka nie zaglądało No nic, trza będzie przerobić A miało być tak pięknieHoax pisze:A co Ty na to?Army Book pisze:The Ratogre Bonebreaker can only join a regiment of Skaven Clanrats, Stormvermin, or Rat Ogres.
Let the River of Blood flow...
Opos, nie pamiętam dokładnie jaką rozpą grałem wtedy, gdybym teraz miał złożyć rozpę na 2 grubych myszach, to wyglądałaby tak:
(ewentualnie zamiast assassina 3-4 więcej chiftejnów bez przedmiotów)
Warlord on Bonebreaker @ 264.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
World's Edge Armour [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Skalm [30.0]
Warlord on Bonebreaker @ 258.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Fell Blade [100.0]
Assassin @ 170.0 Pts
Potion of Strength [20.0]
Weeping Blade [30.0]
Warlock Engineer @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Crown of Command [35.0]
Scroll of Shielding [15.0]
Warlock Engineer @ 20.0 Pts
Potion of Foolhardiness [5.0]
Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]
45 Stormvermin @ 390.0 Pts FCG; Storm Banner
20 Night Runners @ 208.0 Pts Tunnel Team; Nightleader
4x 20 Skavenslaves @ 46.0 Pts Musician; Pawleader
3x 5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 156
Total Army Cost: 2399.0
(ewentualnie zamiast assassina 3-4 więcej chiftejnów bez przedmiotów)
Warlord on Bonebreaker @ 264.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
World's Edge Armour [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Skalm [30.0]
Warlord on Bonebreaker @ 258.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Fell Blade [100.0]
Assassin @ 170.0 Pts
Potion of Strength [20.0]
Weeping Blade [30.0]
Warlock Engineer @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Crown of Command [35.0]
Scroll of Shielding [15.0]
Warlock Engineer @ 20.0 Pts
Potion of Foolhardiness [5.0]
Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
Charmed Shield [5.0]
45 Stormvermin @ 390.0 Pts FCG; Storm Banner
20 Night Runners @ 208.0 Pts Tunnel Team; Nightleader
4x 20 Skavenslaves @ 46.0 Pts Musician; Pawleader
3x 5 Gutter Runners @ 60.0 Pts
Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
Models in Army: 156
Total Army Cost: 2399.0
Major14 pisze:Ponowie pytanie, bo jestem początkującym, a bardzo mi zależy na odpowiedzi...
- Jakie zadanie ma unit Night runnerów z warp grinderem, skoro mamy gutersów?
- Jakie zadania ma 3-4 pustych chieftainów?
hej początkujący graczu
- ten oddział może wyjść w dowolnej formacji, co przy 6 calach ruchu daje mu ogromny zasięg szarży, którą mogą wykonać już w turze, w której się wykopali (!!) i potencjał zwycięstwa na niektóre rozpiski, gdzie np 2 arcymagów siedzi w 10 łuków, czy 20 szkieletów TK, na niektóre paringi jest to unit bezużyteczny, ale przy tej rozpie zawsze masz coś co szybko zabija każde działo, demoniczne, ogrowe, dwarfickie, zmusza takze przeciwnika do zupełnie innego wystawienia się, bo nawet dla 4 demigryfów przyjęcia na bok szarży oddziału z kilkoma szeregami moze być problematyczne, zwłaszcza jeśli nie są w zasiegu generała
- 3-4 chiftejnów z halabardami ma zajmować miejsce w pierwszym szeregu, tak żeby jak najdłużej przeciwnik nie mógł bić po magach i bsb, kiedy są w rozpisce, sztormvermini moga isc w hordzie, a magowie sa i tak nie do ruszenia w walce, do tego jeśli uda Ci się rzucić na oddział death frenzy, to kazdy robi się niezłym kozakiem, 5A z S5 z modelu daje niezły efekt
do tego skiterlip przestaje być jednorazowy czarem, co ture mozesz wyteleportowac jakiegoś chiftejna, żeby odginał, czy zabijał bolca
Kalesoner, fakt, bardzo dobra rozpa, ale jest kilka "ale" :
1) na Ojro możesz mieć max 3 oddziały slavów
2) nie brałem abomy, żeby mieć dwa działa (siłą rzeczy jeszcze dwa ruchome: vide 2x Doomwheel )
3) Wiem, że WEA to fajna, jednorazowa ochrona przeciw armatkom, ale za jego cenę wchodzi dragonhelm i poisony... Imo, lepszy wybór, choć to kwestia gustu
1) na Ojro możesz mieć max 3 oddziały slavów
2) nie brałem abomy, żeby mieć dwa działa (siłą rzeczy jeszcze dwa ruchome: vide 2x Doomwheel )
3) Wiem, że WEA to fajna, jednorazowa ochrona przeciw armatkom, ale za jego cenę wchodzi dragonhelm i poisony... Imo, lepszy wybór, choć to kwestia gustu
Let the River of Blood flow...
Opos pisze:Kalesoner, fakt, bardzo dobra rozpa, ale jest kilka "ale" :
1) na Ojro możesz mieć max 3 oddziały slavów
2) nie brałem abomy, żeby mieć dwa działa (siłą rzeczy jeszcze dwa ruchome: vide 2x Doomwheel )
3) Wiem, że WEA to fajna, jednorazowa ochrona przeciw armatkom, ale za jego cenę wchodzi dragonhelm i poisony... Imo, lepszy wybór, choć to kwestia gustu
1 - znów sie mylisz
2 - ta rozpa ma robić napór, dwa działa są świetne, ale do rozpy z dwoma myszami aboma lepsza
3 - przeciw armatkom, pitkom, słonkom, dwelersom itd... przeczytaj faq do skavenów, to polubisz ten przedmiot