Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
30 halabard to mało. Żeby ten kloc coś robił musi ich być 40, inaczej szybko tracisz steadfast i w efekcie oddział. Poza tym z niskim WS potrzebują oni albo WS10 z lighta albo hate, najlepiej oba.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
To zależy jaką funkcję posiadają. Gdyby miał spearmenów to na spearach można osiągnąć ten sam efekt.
Swojego czasu miałem 3 piątki rycków i taki bunkierek. Działa bardzo dobrze, tylko wydaje mi się, że przy bieżącej mecie lepiej mieć 2 kloce halabard.
Po tylu radach powinien sam zagrać i sprawdzić
Swojego czasu miałem 3 piątki rycków i taki bunkierek. Działa bardzo dobrze, tylko wydaje mi się, że przy bieżącej mecie lepiej mieć 2 kloce halabard.
Po tylu radach powinien sam zagrać i sprawdzić
Nie ma. Potrzeba co najmniej 5 demi żeby był los.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ok, dzięki za odpowiedź. I rozumiem, że jeżeli jest 5 modeli, to nie może być w tym oddziale Championa, bo on się nie liczy do minimum 5 modeli, które muszą być w oddziale żeby Character dostał lookouta (str. 99 rulebooka)? Sorry, że tak mocno cisnę temat, ale chcę mieć jasność
Dokładnie tak jak mówisz. 5 bez championa lub 6 z championem.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Odział halabardników walczy z Kadai Destroyer. Halabardnicy mają na sobie modlitwę "Hammer of Sigmar".
Czy to znaczy że przerzucają wszystkie rzuty na ranienie?
A jeśli tak, to te które nie zraniły, a zostały przerzucone z "Hammer of Sigmar" na takie które zraniły nie mogą już zostać przerzucone drugi raz z umiejętności Kadaia?
Czy to znaczy że przerzucają wszystkie rzuty na ranienie?
A jeśli tak, to te które nie zraniły, a zostały przerzucone z "Hammer of Sigmar" na takie które zraniły nie mogą już zostać przerzucone drugi raz z umiejętności Kadaia?
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Jeżeli Hammer of Sigmar to modlitwa która daje przerzuty to wound to w takim wypadku nie przerzucasz w ogóle.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Jak sprawić żeby GSi byli grywalni przeciwko H.elfom?
Jak złożyć taką niesamowitą rozpiskę (z gwardią) żeby początkujący gracz zabrał choć połowę długouchych do piekła razem ze swoimi 2,4 k punktami?
Jak złożyć taką niesamowitą rozpiskę (z gwardią) żeby początkujący gracz zabrał choć połowę długouchych do piekła razem ze swoimi 2,4 k punktami?
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
Smutek i żałość.
25 gs'ów i 10 teutogenów wraz z lordem na gryfie będą łapali kurz.
A zamiast huricanum skleiłem sobie permanentnie luminarka, pozostaje obrać kierunek konnicy.
25 gs'ów i 10 teutogenów wraz z lordem na gryfie będą łapali kurz.
A zamiast huricanum skleiłem sobie permanentnie luminarka, pozostaje obrać kierunek konnicy.
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
Kto wie. Pamiętaj że zasady do prawie wszystkiego z imperium są tak naprawdę napisane w rulebooku, a ten ma wyjść nowy we wrześniu.
Może masz topową armię, tylko jeszcze nie wiesz
Może masz topową armię, tylko jeszcze nie wiesz
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Nie prawda, ja często grywam GSami i nie raz kopałem elitarne oddziały HE. Podstawa, to ward 5+ do combatu z priesta. Light też pięknie dopala. Scaly skin z metalu takżeHerbata pisze:Smutek i żałość.
25 gs'ów i 10 teutogenów wraz z lordem na gryfie będą łapali kurz.
A zamiast huricanum skleiłem sobie permanentnie luminarka, pozostaje obrać kierunek konnicy.
Najmilej wspominam walki GSów z DE - a dokładniej z witchkami - ward 5+ był zbędny w momencie gdy wlazł scaly skin z metalu. 2+ save w piechocie drogą nie chadza