Jak startować?
Moderator: #helion#
Re: Jak startować?
na euro 7 maks, czyli 2 pudła a jednego to możesz od kogoś dokupić, są oferty albo w dziale kupie zamieść info
To ja wezmę drugiego demisia
Jakby co to PW.

WrocWar
http://wrocwar.blogspot.com/
http://wrocwar.blogspot.com/
19 halabard (sklejeni 10/19 mam wszystkie bitsy)
10 strzelców (sklejeni , mam wszystkie bitsy)
7 rycerzy (Sklejeni)
bsb (Pudełko Empire Generał )
konny generał (Pudełko Empire Generał )
mam jeszcze konika i rycerza jednego w częściach , ale konika wezmę do bsb i sklęję konne bsb a rycerzyk nie wiem , macie jakieś propzycję ? ( mogę pobawić się z green stuffem i bitsami i zrobić z niego war priesta
)
Czy takie sklejenie ma sens czy lepiej przeprowadzić przeszczep rąk strzelcom i wyposażyć ich w kusze
?
Co do tego dokupić w najbliższym czasie i czy to co posiadam na chwilę obecną nada się do nauki gry
?
10 strzelców (sklejeni , mam wszystkie bitsy)
7 rycerzy (Sklejeni)
bsb (Pudełko Empire Generał )
konny generał (Pudełko Empire Generał )
mam jeszcze konika i rycerza jednego w częściach , ale konika wezmę do bsb i sklęję konne bsb a rycerzyk nie wiem , macie jakieś propzycję ? ( mogę pobawić się z green stuffem i bitsami i zrobić z niego war priesta


Czy takie sklejenie ma sens czy lepiej przeprowadzić przeszczep rąk strzelcom i wyposażyć ich w kusze

Co do tego dokupić w najbliższym czasie i czy to co posiadam na chwilę obecną nada się do nauki gry

Brakuje Ci tego co w imperium najlepsze, czyli maszyn. IMO na początek działo+czołg. Dalej obowiązkowo dwóch magów, a potem już sam dojdziesz czego Ci potrzeba.
Konny generał raczej Ci się nie przyda, za to konny BSB jak najbardziej, podobnie konny warrior priest.
IMO strzelców lepiej przerobić na halabardy/włócznie jeśli Ci się uda, ewentualnie łuczników. Ani kusznicy ani strzelcy nie są warci wystawienia.
Konny generał raczej Ci się nie przyda, za to konny BSB jak najbardziej, podobnie konny warrior priest.
IMO strzelców lepiej przerobić na halabardy/włócznie jeśli Ci się uda, ewentualnie łuczników. Ani kusznicy ani strzelcy nie są warci wystawienia.
czesc. po dlugim rozmyslaniu zdecydowalem sie na Empire.
jako ,ze jestem mega poczatkujacy i widze tutaj na forum jakies ograniczenia, ktorych nie ma w ksiazce armii, mam pytanie.
a mianowicie jak nalezaloby zaczac swoja przygode z ta armia? czy wszystko w ksiedze armii nadaje sie do gry? i ktore jednostki sa najsilniejsze?
pozdrawiam
jako ,ze jestem mega poczatkujacy i widze tutaj na forum jakies ograniczenia, ktorych nie ma w ksiazce armii, mam pytanie.
a mianowicie jak nalezaloby zaczac swoja przygode z ta armia? czy wszystko w ksiedze armii nadaje sie do gry? i ktore jednostki sa najsilniejsze?
pozdrawiam
W rarach jest rakietnica. Jest kompletnie bezużyteczna. W specialach są flagellanci i mortary. Również bardzo słabe wybory.
Na pewno warto brać demigryfy, działo oraz magów. Cała reszta jest indywidualnym wyborem i proponowałbym najpierw trochę pograć i zobaczyć co komu bardziej odpowiada, a dopiero potem robić jakieś większe zakupy.
Na pewno warto brać demigryfy, działo oraz magów. Cała reszta jest indywidualnym wyborem i proponowałbym najpierw trochę pograć i zobaczyć co komu bardziej odpowiada, a dopiero potem robić jakieś większe zakupy.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Imperium to bardzo elastyczna armia. Można ją złożyć ofensywnie i defensywnie. Warto się zastanowić co Ci bardziej odpowiada i co chcesz grać. Możesz złożyć armie bardziej piechociarsko - strzelecką lub full napór na samej kawalerii. Obydwie opcje potrzebują solidnego wsparcia magii. Opcji jest dużo 
Najpopularniejsze wybory w chwili obecnej to (w nawiasach w jakich oddziałach mniej więcej się ich wystawia):
CORE
- duże oddziały Knights of the Inner Circle (12-15)
- małe Knightly Orders (~5)
- Halabardnicy w dużych klockach (35-40)
- detachmenty łuczników
SPECIAL:
- Demigryfy (3-5/6 modeli w oddziale w zależności od roli)
- Reiksguard (mniej popularni, głównie przez moc gryfów, ale mają swoje zastosowania)
- Działa (1-3)
- Greatswordzi (~30 dają radę, ale bardzo drodzy w punktach, więc mało ludzi ich wystawia, turniejowo w ogóle)
- Pistoliersi (~5 czasami ludzie wciskają małe oddziały)
RARE:
- Hellblaster (1 max 2 koniecznie z inżynierami, zdania co do skuteczności mocno podzielone
)
- Czołg (1)
- Celestial Hurricanum / Luminark of Hysh (1, mniej popularne, ale ja np. jestem fanem Luminarka)
Herosi/Lordowie bardzo różnie. Generałem najczęściej jest Arch Lector (opcje na piechote, na koniu i na wózku w zależności od kompozycji armii) i Grand Master. Do tego każda rozpa powinna mieć dużego maga. Z Herosów na pewno potrzebny jest kapitan BSB, przydaje się kapitan na pegazie, czasami pojedyńcze konie są szałowe, ale to już wyższa szkoła jazdy).
Jak wybierzesz coś z powyższej listy to będziesz miał na stole raczej grywalne modele. Jak złożysz wszystko do kupy z głową to wyjdzie Ci nawet silna armia
To czego nie ma na liście jest albo słabe, albo kosztosłabe, albo wymaga wyższego poziomu kminy żeby działało, ale skoro jesteś początkującym to raczej nie polecam 
PS - wszystko powyższe to moje osobiste zdanie, jeżeli ktoś ma inne pomysły to tym lepiej dla tematu

Najpopularniejsze wybory w chwili obecnej to (w nawiasach w jakich oddziałach mniej więcej się ich wystawia):
CORE
- duże oddziały Knights of the Inner Circle (12-15)
- małe Knightly Orders (~5)
- Halabardnicy w dużych klockach (35-40)
- detachmenty łuczników
SPECIAL:
- Demigryfy (3-5/6 modeli w oddziale w zależności od roli)
- Reiksguard (mniej popularni, głównie przez moc gryfów, ale mają swoje zastosowania)
- Działa (1-3)
- Greatswordzi (~30 dają radę, ale bardzo drodzy w punktach, więc mało ludzi ich wystawia, turniejowo w ogóle)
- Pistoliersi (~5 czasami ludzie wciskają małe oddziały)
RARE:
- Hellblaster (1 max 2 koniecznie z inżynierami, zdania co do skuteczności mocno podzielone

- Czołg (1)
- Celestial Hurricanum / Luminark of Hysh (1, mniej popularne, ale ja np. jestem fanem Luminarka)
Herosi/Lordowie bardzo różnie. Generałem najczęściej jest Arch Lector (opcje na piechote, na koniu i na wózku w zależności od kompozycji armii) i Grand Master. Do tego każda rozpa powinna mieć dużego maga. Z Herosów na pewno potrzebny jest kapitan BSB, przydaje się kapitan na pegazie, czasami pojedyńcze konie są szałowe, ale to już wyższa szkoła jazdy).
Jak wybierzesz coś z powyższej listy to będziesz miał na stole raczej grywalne modele. Jak złożysz wszystko do kupy z głową to wyjdzie Ci nawet silna armia


PS - wszystko powyższe to moje osobiste zdanie, jeżeli ktoś ma inne pomysły to tym lepiej dla tematu
