Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: mnp21 »

Na turniej powinny mieć podstawki, zza których maszyna nie "wystaje".
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Armata 50X75 mm
Hebel 50x50
jeżeli nie masz podstawki wszelkie kontrowersje rozstrzygane są na Twoją niekorzyść
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

mnp21 pisze:Na turniej powinny mieć podstawki, zza których maszyna nie "wystaje".
ok mam mortar 5 edycyjny to jest taki maly kwadracik z lufa idealnie wpasowuje się w koło o d podstawki termosów czyli nie wystaje.....armaty trzeba zmienić;/
thx
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Wilqu pisze:
mnp21 pisze:Na turniej powinny mieć podstawki, zza których maszyna nie "wystaje".
ok mam mortar 5 edycyjny to jest taki maly kwadracik z lufa idealnie wpasowuje się w koło o d podstawki termosów czyli nie wystaje.....armaty trzeba zmienić;/
thx
Nie prościej zmienić podstawkę? :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Wilqu pisze:
mnp21 pisze:Na turniej powinny mieć podstawki, zza których maszyna nie "wystaje".
ok mam mortar 5 edycyjny to jest taki maly kwadracik z lufa idealnie wpasowuje się w koło o d podstawki termosów czyli nie wystaje.....armaty trzeba zmienić;/
thx
liczy sie najnowszy model figurki. mozdziec na 40x40 okraglej nie przejdzie.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Powinny być 80x40

Awatar użytkownika
Stundstorm
Warzywo
Posty: 19

Post autor: Stundstorm »

Może mi ktoś odpowiedzieć jak jest dokładna wielkość wyprostowanego ,pieszego żołnierza imperialnego?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Dokładnie ciężko stwierdzić
Około 3cm

oczywiście pisząc wielkość masz na myśli wysokość?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Stundstorm
Warzywo
Posty: 19

Post autor: Stundstorm »

Tak mam na myśli wysokość. Dzięki :D .

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Hej
w jaki sposób najskuteczniej wyciagnac fanatyków (pegaz?)
czy ruch vanguard na początku bitwy może doprowadzić do wypuszczenia fanatyka?
dziek. za odp .
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Orki to generalnie dosyć ciężki paring, pegaz powinien ogarniać maszyny. Fantyków można zdjąć na różne sposoby - piątki łuczników, 5 konnych, pistoliers, zależy co masz w rozpisce.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Wiesz no tracić konnice na fanatyka nie idę na taka wymianę pegaz za cenny także, pistoliersi no ok ale tylko wciąż droga wymiana a fanola będzie 2-3 pewno w klocuszku. Tak myślę trzeba za wszelka cenę spanikować chyba ten klocek z fanatykami zanim wyjdą. Kuxwa no pieprzone zielone ścierwo.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Fakt - strasznie działające na nerwy.
Jednak lepiej stracić oddział za 120 pkt niż ma to wybiec w złym momencie i rozwalić oddział za 600
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Wilqu pisze: w jaki sposób najskuteczniej wyciagnac fanatyków (pegaz?)
Polecam pegaza z 1+ przerzucanego asv. Wyciąga fanole tam gdzie przeciwnik raczej nie chce, raczej przeżywa i czasami nawet może się jednocześnie ustawić do szarży na maszyny.
Wilqu pisze: czy ruch vanguard na początku bitwy może doprowadzić do wypuszczenia fanatyka?
Nie wiem jak chciałbyś to zrobić. Vanguard nie może wejść w 12 cali od przeciwnika, a fanole się wypuszczają na 8.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Wilqu - spoko, wpuść fanola w konnicę z generałem i BSB. Albo w demiśki. Te 120pkt straty to najlepsza wymiana, jeśli nie masz detachmentów. Mały oddział konnicy nie wygrywa bitwy z orkami, lepiej go oddać niż dać przeciwnikowi pół głównego klocka.

Macias - przerzut save'a jest IMO potrzebny na BSB.

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Czesc! Właśnie doszedl do mnie batalion!!

Jak go skleić? I czego będę potrzebował by te rzeczy z batalionu były grywalne?
I jeszcze w jakich formacjach te jednostki powinny być żeby było najlepiej?




Dziękuję

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

State troops sklej jako halabardy, a maszynę jako działo. Konnicy najlepiej dać lance.
Strzelców albo nie sklejaj w ogóle i sprzedaj albo spróbuj im dopasować włócznie.

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

ok ile tych halabard bedzie mi potrzebne?
2 duze oddzialy czy 1?

dzialo tez tak myslalem
jak dam im lance to beda jako kto w army booku? knighci? i ile ich? moze dokupie i zrobie 2x5?

ze strzelcow nie da sie zrobic lucznikow jako datachment? widzialem ,ze pare osob tak gra. strze;lcy serio kiepscy??

i dzieki za odp ;)

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

Wszystko zależy od tego czy będziesz grał armią na kawalerii, czy na piechocie.
Halabard potrzebujesz około 40 w jednym oddziale. Można potem grać na 2 oddziałach halabard, około 80 w sumie.
Jak dasz rycerzom lance to wystawiasz ich jako Knightly Orders, Inner Circle, albo Reiksguard. Potrzebujesz tak do 15 w oddziale, albo jako odginaczki po 5.
Ze strzelców dałbyś rade zrobić łuczników, jakbyś miał wolne łuki (których nie ma w batalionie), a tak poz tym, to strzelcy są za drodzy punktowo, w porównaniu do tego jak wypadają na stole.

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

ok juz wszystko wiem i mi swita ;)

jeszcze tylko:

np 40 halabard to szereg po 10 tak?

a kawaleria? jak mam np 15 to 3 szeregi po 5 czy dodac bohatera i 2 po 8? jak lepiej sie to robi?


pozdrawiam

ODPOWIEDZ