Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Trochę niestandardowa rozpa, przeciwnik krasie myślicie że ma racje bytu? ETC
Unnamed2700 Pts - Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 315.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]
1 Doombull @ 356.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Arabyan Carpet [50.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
1 Bray Shaman @ 152.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
60 Gor Herd @ 550.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician; Champion
Razor Standard [45.0]
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiers @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
42 Bestigor Herd @ 549.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Standard of Discipline [15.0]
5 harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Jabberslythe @ 275.0 Pts
Models in Army: 143
Total Army Cost: 2700.0
W pierwszej turze doomek i jabber wylatuja zza gorki/domku, w fazie przeciwnika odpalam chalice i licze ze ktorys przezyje zeby potem ubic maszyny, w razie co harpie mają pomoc. Szaman idzie w bestigorach boostuje oddzialy a w ostatecznoci zamienia sie w chimere No i kroimy w CC
Unnamed2700 Pts - Beastmen Army
1 Great Bray-Shaman @ 315.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]
1 Doombull @ 356.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Arabyan Carpet [50.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
1 Bray Shaman @ 152.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; 2ndWeapon; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
60 Gor Herd @ 550.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician; Champion
Razor Standard [45.0]
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
5 Ungor Raiers @ 33.0 Pts
Short Bow; Musician
42 Bestigor Herd @ 549.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion
Standard of Discipline [15.0]
5 harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
1 Jabberslythe @ 275.0 Pts
Models in Army: 143
Total Army Cost: 2700.0
W pierwszej turze doomek i jabber wylatuja zza gorki/domku, w fazie przeciwnika odpalam chalice i licze ze ktorys przezyje zeby potem ubic maszyny, w razie co harpie mają pomoc. Szaman idzie w bestigorach boostuje oddzialy a w ostatecznoci zamienia sie w chimere No i kroimy w CC
Dawno nie grałem, więc nie wiem do końca jak się standard zmienił ale powiem Ci tak - grałem cały czas na euro na 50 gorach z 206. I te 50 gorów to już był overkill, bo:
a) takim klocem się za cholerę nie da manewrować jakkolwiek prócz parcia na pałę do przodu (no niby po to są gory...)
b) jedna panika oblana i pół armii za stołem
c) 50A z przerzutami i s4 spokojnie wystarczy żeby posiekać niemalże wszystko co ma AS 2+ albo wyższy
a) takim klocem się za cholerę nie da manewrować jakkolwiek prócz parcia na pałę do przodu (no niby po to są gory...)
b) jedna panika oblana i pół armii za stołem
c) 50A z przerzutami i s4 spokojnie wystarczy żeby posiekać niemalże wszystko co ma AS 2+ albo wyższy
Cześć
Co powiecie na taką rozpiske na małe punkty?
Czy ma ona jakieś możliwości i czy jest w ogóle legalna?
@Heroes [ 1 ]
Doombull (223pt.) Hand Weapon; Hand weapon; Heavy armour; The Steel-Claws; Gnarled Hide;
@Core units [ 2 ]
30x - Gor Herd (265pt.)
> 1x - For-render (18pt.); Hand weapon (x2);
> 1x - Gor (18pt.); Hand weapon (x2); Standard bearer;
> 1x - Gor (13pt.); Hand weapon (x2); Musician;
> 27x - Gor (8pt.); Hand weapon (x2);
17x - Gor Herd (161pt.)
> 1x - For-render (18pt.); Hand weapon (x2);
> 1x - Gor (18pt.); Hand weapon (x2); Standard bearer;
> 1x - Gor (13pt.); Hand weapon (x2); Musician;
> 14x - Gor (8pt.); Hand weapon (x2);
@Special units [ 1 ]
5x - Minotaurs (350pt.)
> 1x - Bloodkine (84pt.); Enchanted shield; Hand weapon (x2); Light armour;
> 1x - Minotaur (79pt.); Hand weapon (x2); Light armour; Standard bearer;
> 1x - Minotaur (69pt.); Hand weapon (x2); Light armour; Musician;
> 2x - Minotaur (59pt.); Hand weapon (x2); Light armour;
@Created by Head Quarters - online roster builder
Co powiecie na taką rozpiske na małe punkty?
Czy ma ona jakieś możliwości i czy jest w ogóle legalna?
@Heroes [ 1 ]
Doombull (223pt.) Hand Weapon; Hand weapon; Heavy armour; The Steel-Claws; Gnarled Hide;
@Core units [ 2 ]
30x - Gor Herd (265pt.)
> 1x - For-render (18pt.); Hand weapon (x2);
> 1x - Gor (18pt.); Hand weapon (x2); Standard bearer;
> 1x - Gor (13pt.); Hand weapon (x2); Musician;
> 27x - Gor (8pt.); Hand weapon (x2);
17x - Gor Herd (161pt.)
> 1x - For-render (18pt.); Hand weapon (x2);
> 1x - Gor (18pt.); Hand weapon (x2); Standard bearer;
> 1x - Gor (13pt.); Hand weapon (x2); Musician;
> 14x - Gor (8pt.); Hand weapon (x2);
@Special units [ 1 ]
5x - Minotaurs (350pt.)
> 1x - Bloodkine (84pt.); Enchanted shield; Hand weapon (x2); Light armour;
> 1x - Minotaur (79pt.); Hand weapon (x2); Light armour; Standard bearer;
> 1x - Minotaur (69pt.); Hand weapon (x2); Light armour; Musician;
> 2x - Minotaur (59pt.); Hand weapon (x2); Light armour;
@Created by Head Quarters - online roster builder
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
hej beastlordowie
jedzie ktoś do włocławka bestiami
wieje chłodem w naszym dziale ...
niestety sam dawno nie grałem bestiami a na obecny draft nie mam pomysłów.
jakie magiczne sztandary dajecie gorom tylko +1 do Ld
jedzie ktoś do włocławka bestiami
wieje chłodem w naszym dziale ...
niestety sam dawno nie grałem bestiami a na obecny draft nie mam pomysłów.
jakie magiczne sztandary dajecie gorom tylko +1 do Ld
Ja zrezygnowałem z wyjazdu niestety, a wydawało mi się że na 100% będe.
Na obecnych zasadach gram na:
Dmooblul regena i Toporki z re-rolem
Doombull klasyczna puszka z ASFi Sv1+
Gorebull - ward4+ dwurak
Gorebull taki sam ale z charm schieldem
Shaman 2 lv ze scrolem i wardem na maszyny
4x6 Raidersów z championem i muzykiem (w nich biegają krowy)
duuży kloc Gorów z +1 LD
3 duże rydwany
3 x Harpie z scoucie
Mieści sie jeszcze duża świnka
Powiem taaak.. Jako że magia jest dla słabych planuje zrobić pre przesunięć. Wywalę maga całkiem, pokombinuje z przedmiotami i dorzucę 5 klepacza.
NA euro gram praktycznie albo tak albo Bretką bez jakiejkolwiek magii i tylko w grze z Orkami przeklinam pod nosem brak antymagii.
Na obecnych zasadach gram na:
Dmooblul regena i Toporki z re-rolem
Doombull klasyczna puszka z ASFi Sv1+
Gorebull - ward4+ dwurak
Gorebull taki sam ale z charm schieldem
Shaman 2 lv ze scrolem i wardem na maszyny
4x6 Raidersów z championem i muzykiem (w nich biegają krowy)
duuży kloc Gorów z +1 LD
3 duże rydwany
3 x Harpie z scoucie
Mieści sie jeszcze duża świnka
Powiem taaak.. Jako że magia jest dla słabych planuje zrobić pre przesunięć. Wywalę maga całkiem, pokombinuje z przedmiotami i dorzucę 5 klepacza.
NA euro gram praktycznie albo tak albo Bretką bez jakiejkolwiek magii i tylko w grze z Orkami przeklinam pod nosem brak antymagii.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Dibo pisze:Ja zrezygnowałem z wyjazdu niestety, a wydawało mi się że na 100% będe.
do niedawna wydawało się, że nie będę jechał, ponieważ pierwsza data 12-13 nie pasowała mi. właśnie 12 lipca wyruszyłem w drogę powrotną z nad morza. 2 tygodnie temu dowiedzialem się, że przesunęli mastera o tydzień później... jadę,..................ale okazało się że od pół roku zaproszona jest rodzina na pierwsze urodziny mojej córkiKołata pisze:Ja jadę z beastlordem, 4 magami i piechotą, także będzie nas dwóch. O dwóch więcej niż na ETC
przecież graczowi WFB mogło się zdarzyć zapomnieć
tylko kilka chwil znów cieszyłem się z wyjazdu.
niestety miałem jechać woch-em, ponieważ przy obecnym euro wali nie napiszę czym...po prostu brak już mi jakichkolwiek pomysłów
jak grałem tak to gość mi przedstawił jedną tezę:Dibo pisze:Na obecnych zasadach gram na:
Dmooblul regena i Toporki z re-rolem
strzelam w niego z armaty z płónącymi i jak mu zdejmę regeną to on ma tylko warda na płonące...
co wy na to
?? Nie kumam, chyba lepiej mieć warda na 2+ niż regene na 4+ no nie? Nie kumam w czym jest rzecz?rudobrody79 pisze: jak grałem tak to gość mi przedstawił jedną tezę:
strzelam w niego z armaty z płónącymi i jak mu zdejmę regeną to on ma tylko warda na płonące...
co wy na to
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
1) armata z płonącymi strzela do gościa z regeną i wardem na flaming
2) kula dolatuje i rani
3) model traci regenę do końca fazy, ale rzuca na luzie warda
4) jeśli teraz poprawimy z drugiej nie-płonącej armaty, to heros nie ma żadnej ochrony
Jeśli pytasz czy tak się da zrobić to tak.
2) kula dolatuje i rani
3) model traci regenę do końca fazy, ale rzuca na luzie warda
4) jeśli teraz poprawimy z drugiej nie-płonącej armaty, to heros nie ma żadnej ochrony
Jeśli pytasz czy tak się da zrobić to tak.
Często tak robię grając skavenami. Najpierw w fazie magii 5 z ruiny (płonąca templatka), potem jak starczy kostek to 2 ruiny, a jak nie, to poprawka z WLC. Można wtedy ściągać oddziały z regenką.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Nic podobnego, regenerację traci się tylko gdy model zostanie zraniony płonącym atakiem. Jeśli model z powyższego przykładu zda warda od ognia, to nie dostaje rany a więc nie traci regeneracji.Stan pisze:1) armata z płonącymi strzela do gościa z regeną i wardem na flaming
2) kula dolatuje i rani
3) model traci regenę do końca fazy, ale rzuca na luzie warda
4) jeśli teraz poprawimy z drugiej nie-płonącej armaty, to heros nie ma żadnej ochrony
Jeśli pytasz czy tak się da zrobić to tak.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
tylko czym się podeprzeć taką interpretacją
Jest tak jak napisał Debelial, nie kumam tych kombinacji.
Zdejmowanie regeny działa tylko na faze a nie turę.
Zdejmowanie regeny działa tylko na faze a nie turę.
Z całym szacunkiem Przecież to bzdura.Stan pisze: 3) model traci regenę do końca fazy, ale rzuca na luzie warda
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Stan pisze:A WLC nie strzela w fazie strzelania? Wtedy już chyba jest regena, bo ściągasz tylko do końca fazy magii.
Tak, WLC strzela w fazie strzelania. Jednak jak w magii w wbije jakieś rany to potem próbuję z WLC (zawsze jest szansa, że coś się jeszcze wbije).
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Sprawa wygląd tak:rudobrody79 pisze:tylko czym się podeprzeć taką interpretacją
Strzela działo płonące, leci kulka, trafia, rzut na ranienie, rzut na warda 2+
Jeżeli oblejesz warda na 2+ i przeżyjesz to tylko wtedy nie masz już regeny do końca fazy strzelania.
Dlaczego rzucasz ward a nie regene - bo zawsze używasz najlepszego dla siebie współczynnika. Nie możesz używać równocześnie i regeny i warda
Dla uzupełnienia: Regene stracisz kiedy ktoś ci wbije nie wysejvowaną płonąca ranę, a nie tylko zda zranienie
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Co myślicie o mojej rozpie?
1 Beastlord @ 243.0 Pts
General; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Ogre Blade [40.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4;
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
49 Gor Herd @ 427.0 Pts
2ndWeapon; FCG; Banner of Eternal Flame
38 Bestigor Herd @ 501.0 Pts
FCG; Standard of Discipline
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts
Cygory mi się podobają, bo mimo że są trochę przydrogawe to jako jedyna rzecz w tej armii potrafią skutecznie rozwalać maszyny i duże cele. Myślę czy małemu magowi nie dać Shadowa.
1 Beastlord @ 243.0 Pts
General; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Ogre Blade [40.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4;
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
49 Gor Herd @ 427.0 Pts
2ndWeapon; FCG; Banner of Eternal Flame
38 Bestigor Herd @ 501.0 Pts
FCG; Standard of Discipline
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts
1 Cygor @ 275.0 Pts
Cygory mi się podobają, bo mimo że są trochę przydrogawe to jako jedyna rzecz w tej armii potrafią skutecznie rozwalać maszyny i duże cele. Myślę czy małemu magowi nie dać Shadowa.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds