Over Satan 2 - 1666 pkt 16.08.2014 RACIBÓRZ
Over Satan 2 - 1666 pkt 16.08.2014 RACIBÓRZ
ZAPRASZAMY TURNIEJ "OverSatan" DO RACIBORZA W RAMACH KONWENTU GOBLIKON 2014. http://www.goblikon.pl/
----------------------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------------------
Format: 4 bitwy po 1666pkt na stołach 48x48
Miejsce i termin: Zespół Szkół Mechanicznych w Raciborzu
ul. Zamkowa 1 47-400 Racibórz , Sobota 16.08.2014.
Termin zakończenia zapisów: 15.08.2014 godz. 22.00
Do turnieju zgłaszamy się na forum lub na e-mail wychwa@wp.pl
W zgłoszeniu podajemy Imię i nazwisko , armię ,, ID - bez tych danych zgłoszenie nie będzie akceptowane- W ZGŁOSZENIU PROSZĘ ZAZNACZYĆ CZY DANA OSOBA ZOSTAJE DO KOŃCA KONWENTU.
Rozpisek nie drukujemy.
Turniej zgłoszony do ligi -4152
Limit miejsc: 32 ( możliwość zwiększenia)
Wstęp:
Udział w turnieju: 10zł (na nagrody) + 10zł za wstęp na konwent. Organizatorzy dorzucają nagrody o wartości 50 zł
Dla uczestników całego imprezy przez 3 dni jest 5 zł zniżki za wejście na konwent
Nagrody:
-Top3 nagroda pieniężna i mono jaki puchar tyż bezie.
Sędzia:
Tomasz Wychowański
,,Sędzia zastrzega sobie prawo interpretowania zasad i rozstrzygania wszelkich sporów po przez rzut kostką ; (lub przekupstwo w zł,frank,euro lub funt ;]"
Losowanie par :
1 bitwa.
Zgłoszeni gracze zostaną zapisani na karteczkach i wrzuceni do "maszyny losującej". Następnie będą losowane pary i przydzielane do numeru stołu np: (ten i ten gracz stół pierwszy) itd.
Jeśli dana osoba wylosuje kolegę z klubu , los ten będzie powtórzony aż do skutku ;]
2-4 bitwa
Szwajcar ;]
Progi co 140 pkt
Generał i Bsb za 75 pkt
Sztandar 25 pkt
50% pkt za uciekający lub "z ćwiartkowany" oddział.
Jest możliwość wyzwania przeciwnika na pojedynek ale tylko z innego klubu i tylko w pierwszej bitwie. Pojedynki muszą być zgłoszone przed turniejem.
-uczestnicy mają się stawić najpóźniej o 9.30
10.00 - Start i parowanie 1 bitwy
10:10-12:10 I bitwa
12:10-12:25 przerwa
12:30-14:30 II bitwa
14:30-14.45 przerwa
14:50-16:50 III bitwa
16:50-17:00 przerwa
17.10-19:30 IV bitwa - tutaj mamy trochę więcej czasu ;]
19-40-20:00 liczenie i ogłoszenie wyników ;]
----------------------------------------------
II.ZASADY I OGRANICZENIA
----------------------------------------------
- Gramy 4 bitwy "szyk bojowy"
- Koszt jednostki/bohatera/oddziału nie może przekraczać 400 pkt.
- Zgodne z 8 edycją WFB.
- Rozpiski jawne, zakaz wystawiania lordów,lordów imiennych i bohaterów imiennych.
- Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie http://www.mediafire.com/view/?jeol14ejlxotcnz
- Gramy na SLOS
-Maksymalnie 3 maszyny,jednostki,modele i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów) za wyjątkiem Tanka.
- Large Targets z sekcji RARE(jednostek rzadkich) 0-1
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35modeli (nie wliczając w to bohaterów ,rydwanów i maszyn)
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty generujące kostki, channeling), 5 kości na czar ,można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania liczą się do tego limitu)
- przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Elektrycy 0-3
- Folding Fortress & Power Scroll zakazane.
------------------------------------
III. USTALENIA DODATKOWE
-------------------------------------
I.Hobbystyka
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Proxy emmm mogą być
-Wyśiwig nie jest wymagany
II. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników)w pierwszej bitwie dostaje wynik 15:5 ,drugiej 13:7,trzeciej 11:9
BYE zawsze jest na najniższym stole
III. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
IV. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania.
Czasami zamykamy w dyby ;]
V. CHAMSKIE ZACHOWANIE
Chamski zachowanie , wyzwiska , rzucanie przedmiotami itp.itd będzie skutkowało usunięciem (gracza mniej lub bardziej bolesnym sposobem) z turnieju. U nas gramy czysto dla zabawy , bez spin i w/w zachowań Razz Pozdrawiam wychwa.
----------------------------------------------
IV. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
1.Tomasz "wychwa" Wychowański EMP 3508
2.Robert "Bercik" Piechaczek WOC 3968 - (cały konwent)
3.Sylwester Bugiel, OK 4337 - (tylko tur)
4.Grzegorz "Kruszyna" Swoboda OK 3969 - (cały konwent)
5. Przemysław 'Remo" Ziemkiewicz DF 2009
6.Marek "Asmo" Pawłowicz Skv 4037
7. Jakub "Kopernik" Cymbalista LIZ 4041
8. Krzysztof "Fanatic" Woźniak EMP 4045
9. Michał "Milutki" Sowa WE 4425
10.Mateusz "Podwys" Podwysocki Vc 3554
11.Jędrzej "Jędras" Malcherek DF 3933 - (cały konwent)
12.Marek "Marks"Bugiel HE 4335
13.Rafał "Asura" Hynek HE
14."Kopyt" Marcin Kołodziej DE 4445
15.Marcin Bohm "Cobra" 3504 WE 3504
16.Adam "Qc" Kuc DOCH 3607 - (tylko tur)
17. Jakub Drozdowski Emp 3507
18.Michał "Pawlak" Pawlarczyk EMP 2139
19.Damian "Felek" Felczak OK 2136
20.Szymon "Siara" Głąb Bret
21.Radosław Prach DE 3739
22.Józef Mazur HE 4451 Turniej
23.
24.Przemysław Zioło Zieliński WE 2433
25.Dominik WOCH 4435
26.Palen DE 4436
27.Mateusz "Bober" Bury WOCH 3975
28.Jacek "Dragomar" Lasota DF 4166 cały konwent
----------------------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------------------
Format: 4 bitwy po 1666pkt na stołach 48x48
Miejsce i termin: Zespół Szkół Mechanicznych w Raciborzu
ul. Zamkowa 1 47-400 Racibórz , Sobota 16.08.2014.
Termin zakończenia zapisów: 15.08.2014 godz. 22.00
Do turnieju zgłaszamy się na forum lub na e-mail wychwa@wp.pl
W zgłoszeniu podajemy Imię i nazwisko , armię ,, ID - bez tych danych zgłoszenie nie będzie akceptowane- W ZGŁOSZENIU PROSZĘ ZAZNACZYĆ CZY DANA OSOBA ZOSTAJE DO KOŃCA KONWENTU.
Rozpisek nie drukujemy.
Turniej zgłoszony do ligi -4152
Limit miejsc: 32 ( możliwość zwiększenia)
Wstęp:
Udział w turnieju: 10zł (na nagrody) + 10zł za wstęp na konwent. Organizatorzy dorzucają nagrody o wartości 50 zł
Dla uczestników całego imprezy przez 3 dni jest 5 zł zniżki za wejście na konwent
Nagrody:
-Top3 nagroda pieniężna i mono jaki puchar tyż bezie.
Sędzia:
Tomasz Wychowański
,,Sędzia zastrzega sobie prawo interpretowania zasad i rozstrzygania wszelkich sporów po przez rzut kostką ; (lub przekupstwo w zł,frank,euro lub funt ;]"
Losowanie par :
1 bitwa.
Zgłoszeni gracze zostaną zapisani na karteczkach i wrzuceni do "maszyny losującej". Następnie będą losowane pary i przydzielane do numeru stołu np: (ten i ten gracz stół pierwszy) itd.
Jeśli dana osoba wylosuje kolegę z klubu , los ten będzie powtórzony aż do skutku ;]
2-4 bitwa
Szwajcar ;]
Progi co 140 pkt
Generał i Bsb za 75 pkt
Sztandar 25 pkt
50% pkt za uciekający lub "z ćwiartkowany" oddział.
Jest możliwość wyzwania przeciwnika na pojedynek ale tylko z innego klubu i tylko w pierwszej bitwie. Pojedynki muszą być zgłoszone przed turniejem.
-uczestnicy mają się stawić najpóźniej o 9.30
10.00 - Start i parowanie 1 bitwy
10:10-12:10 I bitwa
12:10-12:25 przerwa
12:30-14:30 II bitwa
14:30-14.45 przerwa
14:50-16:50 III bitwa
16:50-17:00 przerwa
17.10-19:30 IV bitwa - tutaj mamy trochę więcej czasu ;]
19-40-20:00 liczenie i ogłoszenie wyników ;]
----------------------------------------------
II.ZASADY I OGRANICZENIA
----------------------------------------------
- Gramy 4 bitwy "szyk bojowy"
- Koszt jednostki/bohatera/oddziału nie może przekraczać 400 pkt.
- Zgodne z 8 edycją WFB.
- Rozpiski jawne, zakaz wystawiania lordów,lordów imiennych i bohaterów imiennych.
- Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie http://www.mediafire.com/view/?jeol14ejlxotcnz
- Gramy na SLOS
-Maksymalnie 3 maszyny,jednostki,modele i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów) za wyjątkiem Tanka.
- Large Targets z sekcji RARE(jednostek rzadkich) 0-1
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35modeli (nie wliczając w to bohaterów ,rydwanów i maszyn)
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty generujące kostki, channeling), 5 kości na czar ,można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania liczą się do tego limitu)
- przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Elektrycy 0-3
- Folding Fortress & Power Scroll zakazane.
------------------------------------
III. USTALENIA DODATKOWE
-------------------------------------
I.Hobbystyka
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Proxy emmm mogą być
-Wyśiwig nie jest wymagany
II. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników)w pierwszej bitwie dostaje wynik 15:5 ,drugiej 13:7,trzeciej 11:9
BYE zawsze jest na najniższym stole
III. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
IV. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania.
Czasami zamykamy w dyby ;]
V. CHAMSKIE ZACHOWANIE
Chamski zachowanie , wyzwiska , rzucanie przedmiotami itp.itd będzie skutkowało usunięciem (gracza mniej lub bardziej bolesnym sposobem) z turnieju. U nas gramy czysto dla zabawy , bez spin i w/w zachowań Razz Pozdrawiam wychwa.
----------------------------------------------
IV. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
1.Tomasz "wychwa" Wychowański EMP 3508
2.Robert "Bercik" Piechaczek WOC 3968 - (cały konwent)
3.Sylwester Bugiel, OK 4337 - (tylko tur)
4.Grzegorz "Kruszyna" Swoboda OK 3969 - (cały konwent)
5. Przemysław 'Remo" Ziemkiewicz DF 2009
6.Marek "Asmo" Pawłowicz Skv 4037
7. Jakub "Kopernik" Cymbalista LIZ 4041
8. Krzysztof "Fanatic" Woźniak EMP 4045
9. Michał "Milutki" Sowa WE 4425
10.Mateusz "Podwys" Podwysocki Vc 3554
11.Jędrzej "Jędras" Malcherek DF 3933 - (cały konwent)
12.Marek "Marks"Bugiel HE 4335
13.Rafał "Asura" Hynek HE
14."Kopyt" Marcin Kołodziej DE 4445
15.Marcin Bohm "Cobra" 3504 WE 3504
16.Adam "Qc" Kuc DOCH 3607 - (tylko tur)
17. Jakub Drozdowski Emp 3507
18.Michał "Pawlak" Pawlarczyk EMP 2139
19.Damian "Felek" Felczak OK 2136
20.Szymon "Siara" Głąb Bret
21.Radosław Prach DE 3739
22.Józef Mazur HE 4451 Turniej
23.
24.Przemysław Zioło Zieliński WE 2433
25.Dominik WOCH 4435
26.Palen DE 4436
27.Mateusz "Bober" Bury WOCH 3975
28.Jacek "Dragomar" Lasota DF 4166 cały konwent
Ostatnio zmieniony 9 sie 2014, o 19:35 przez wychwa, łącznie zmieniany 8 razy.
tyle że opole x 6
To zgłoś i mnie : Cobra 3504 armia WE
Michał "Pawlak" Pawlarczyk ID 2139. Empire
Będę na 90% i może wezmę Felka. Jutro będę wiedział więcej, jak z wolnym na 16.
Będę na 90% i może wezmę Felka. Jutro będę wiedział więcej, jak z wolnym na 16.
Ostatnio zmieniony 6 sie 2014, o 22:13 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 1 raz.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
palen poproszę o pełne zgłoszenie ;] Resztę z radością zapisuję ;]
Bede
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jak bede na chacie to was dodam. Taaak zrobimy melanż heh
Nie wiem czy to ważne, ale pisałem, że interesuje mnie wyłącznie turniej, nie konwent.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Spoko oko. Mialo to pomóc organizatorom ale dostalem info że dadzą sobie radewiec jak ktos nie napisze to nic sie nie stanie. Po 22 dodam nowych mo chyba ze ktos inny to zrobi.
Jak rozumiem krasie max co mogą tu wystawić to 2 żyrki i jedną machinę lub dwie machiny i 1 żyrka?
poprawiono ;]
Dragomar dobrze mówisz.
Dragomar dobrze mówisz.