Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Bretonia to generalnie zły paring, za szybcy są, ale pomaga zdecydowanie posiadanie wielu way watcherów (10-20 w obecnej mecie się używa). Do tego do kupienia potrzebujesz glade guardów (w ilości do 50), mogą od razu robić za scoutów. Bardzo popularne są buildy na Wild raiderach w ilościach od 2x7 do 3x7. Niektórzy grają na siostrach, 1x7-10 wystarcza. 2 orły to w zasadzie podstawa rozpisek. Dalej to różnie. Niektórzy grają na grade raidersah, na warhawkach, na innych patentach. z bohaterów 2x mag, 1x bsb, 2-3x waystalker.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Eternale są bardzo fajną jednostką - wysoki WS i stubborn, który jest unikalny wśród jednostek core - ale ich problemem jest to, że są ciekawsze opcje w tej sekcji (łucznicy). Można pomyśleć o 10 które mogłyby coś przytrzymać i czekać na kontrę Wildów od flanki ale to już zależy od sposobu grania.Knopers pisze:A co z jednostkami: eternal guards, treeman, dryads? W ogóle się nie sprawdzają?
Driady wydają mi się nadal ciekawą opcją i wezmę się za ich testowanie w dużych, zwartych klockach. Niewątpliwie potrzebują jakiegoś boosta bo siła 3 i ward 6+ nie zachwyca, jest za to hatred, wytrzymka 4 i dużo ataków. Ten sam problem co eternale - w core są lepsze opcje.
Treeman, podobnie jak inne duchy lasu został osłabiony (siła o 1 niższa). Nadal jednak jest to twardziel, z dużą wytrzymką i liczbą ran, ma lepsze strzelanie (k6+1 z siłą 5) no i fajną umiejętność na duże cele z niską inicjatywą (tree whack). Niestety jak dla mnie przegrywa w punktach z waywatcherami ale dużo zależy od tego, jak Ty chciałbyś grać
Bretonnia jest akurat bardzo dobrym dla nas paringiem.
Klucz to ogarnięcie pegazów - do tego świetnie się nadają wildzi czy hawki. Na lance działają łuki, każde. Waye to nemezis bretki - kluczem jest umożliwienie im ostrzału możliwie jak najdłużej.
co do sklepu polecam http://www.gnom-sklep.pl/ jeden z najtańszych o ile nie najtańszy w Polsce
Klucz to ogarnięcie pegazów - do tego świetnie się nadają wildzi czy hawki. Na lance działają łuki, każde. Waye to nemezis bretki - kluczem jest umożliwienie im ostrzału możliwie jak najdłużej.
co do sklepu polecam http://www.gnom-sklep.pl/ jeden z najtańszych o ile nie najtańszy w Polsce
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
wiem, ze mamy duzo argumentow ale 2xlanca +3x pedzie to ciezki paring, przynajmniej dla mnie ;P
czy waystalker z BoL może łączyć go z no asv?
czy waystalker z BoL może łączyć go z no asv?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
tyle ze maja 1'' mniej zasiegu, wiec to raczej pegazy lapia ich, nie odwrotnie ? i wiem, ze na shadow dobrze schodza.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
1 cal oznacza że jak dobrze ich będziesz ruszał to nikt w nikogo nie wpadnie a tymczasem ładujesz w nich ile wlezie.
Nie widzę szans dla bretki która pójdzie do przodu na WE obecnie
(ja mam też hawki i heaven a jedno i drugie działa na bretkę)
Nie widzę szans dla bretki która pójdzie do przodu na WE obecnie
(ja mam też hawki i heaven a jedno i drugie działa na bretkę)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Jeśli wiesz jak wygląda poduszka na szpilki to wiesz jak wygląda taka bitwa.
Ze strzałkami na 3+ ogry, które nie mają praktycznie żadnego save mają w czoko straszliwie. Ilekroć gram z ogrami - jedna salwa 20 strzałek na 3+ to są przynajmniej 2 meneaters albo irunguts w piach. Mourfangi z T4 są ładnie karceni przez wayów. Dla mnie jedynym problemem jest zawsze zdjęcie działa które ciężko ustrzelić a dodatkowo świetnie się bijeJacobs pisze:WE z Ogrami też nie, bo bez obniżajki tafa ranimy wszystkim na 5 albo 6+
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Macie jakiś dobry pomysł na nogi do wildriderów?
-rozważyłem juz opcje gladeriderów.
-rozważyłem juz opcje gladeriderów.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
że liczba dostępnych korpusów nie pokrywa się z ilością nóg
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com