Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
Grail Knight - to z lekka sobie sam zaprzeczasz ...
karlee - wydaje mi sie, że coldone'y mają mieć ogólny re-design, więc pewni charioty będą nowe. Jeśli chodzi o Twoją "teorię spiskową" to w możliwe, że masz rację, bo to rzeczywiście chyba jest nowa polityka GW.
A charioty - zwykłe - to jeden box, plastikowy, z tymi niezwykłymi.
karlee - wydaje mi sie, że coldone'y mają mieć ogólny re-design, więc pewni charioty będą nowe. Jeśli chodzi o Twoją "teorię spiskową" to w możliwe, że masz rację, bo to rzeczywiście chyba jest nowa polityka GW.
A charioty - zwykłe - to jeden box, plastikowy, z tymi niezwykłymi.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
OK, mamy pierwsze potwierdzone ploty (przekazane przez Alessia na włoskim Golden Demonie)
- Jedyny lord to vampire count, który będzie nieco tańszy niż obecnie i będzie mógł wziąć 100 pkt magicznych przedmiotów i do tego 100 pkt bloodline'ów. Krwiste. Necro lord i vampire lord wypadają z podręcznika.
- Potwierdzone supa dupa thralle na koniach a'la Khorne z Siłą 5, 2 Atakami, frenzy itd za ponad 50 pkt/sztuka.
- Ciekawostka - Black knighci (a dokładniej wszystkie nightmare'y) dostają eteryczny ruch. Jeśli nie zwiększą im kosztu (a ponoć ma tak być), będzie troszkę rzeźnia.
- Dostajemy szybką jednostkę z MV 9 o bardzo dużym hitpowerze - jakieś wilkołaki czy cuś.
- Wraithy będą w roli skirmishującej jednostki, z banshee jako championem. Krzyk banshee działa na wszystko jak kaszkiet Khemri.
- Vampiry i nekrosi mają mieć różną magię - vampiry magię krzywdzącą, nekrosi - lecząco-wspierającą.
- Black coach zgodnie z wcześniejszymi plotami
- Ghule będą w klockach, tracą skirmish i zasadę "alive".
- Jest czar wysysający życie i wskrzeszający nowe oddziały duchów za zadane rany.
Ogólnie to dziwne te ploty. Strasznie duże zmiany. Boję się ich trochę.
- Jedyny lord to vampire count, który będzie nieco tańszy niż obecnie i będzie mógł wziąć 100 pkt magicznych przedmiotów i do tego 100 pkt bloodline'ów. Krwiste. Necro lord i vampire lord wypadają z podręcznika.
- Potwierdzone supa dupa thralle na koniach a'la Khorne z Siłą 5, 2 Atakami, frenzy itd za ponad 50 pkt/sztuka.
- Ciekawostka - Black knighci (a dokładniej wszystkie nightmare'y) dostają eteryczny ruch. Jeśli nie zwiększą im kosztu (a ponoć ma tak być), będzie troszkę rzeźnia.
- Dostajemy szybką jednostkę z MV 9 o bardzo dużym hitpowerze - jakieś wilkołaki czy cuś.
- Wraithy będą w roli skirmishującej jednostki, z banshee jako championem. Krzyk banshee działa na wszystko jak kaszkiet Khemri.
- Vampiry i nekrosi mają mieć różną magię - vampiry magię krzywdzącą, nekrosi - lecząco-wspierającą.
- Black coach zgodnie z wcześniejszymi plotami
- Ghule będą w klockach, tracą skirmish i zasadę "alive".
- Jest czar wysysający życie i wskrzeszający nowe oddziały duchów za zadane rany.
Ogólnie to dziwne te ploty. Strasznie duże zmiany. Boję się ich trochę.
Ale głupstwo!? Ghule bez "alive"?! Całkowicie mi się to niepodoba :/
Wilkołaki i wampiry w jednej armi, oj cyba klimat coś tu ucierpi
Thral z frenzy ... :/
Mały wybur lordów
Wraithy w skirmishu? Jakoś dziwnie mi to wygląda:/
Czyli BC jaki ma być?
Wilkołaki i wampiry w jednej armi, oj cyba klimat coś tu ucierpi
Thral z frenzy ... :/
Mały wybur lordów
Wraithy w skirmishu? Jakoś dziwnie mi to wygląda:/
Czyli BC jaki ma być?
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Wraithy jak już mają być w jednostce to lepiej w skirmishu niż w klocku. Banshee jeśli zaistnieje jako ich champion i nadal będzie mogła krzyczeć (i to we wszystkich w zasięgu) to mocno ją wzmocni.
Nie wiem co Wam klimatycznie nie pasuje w wampirach i wilkołakach razem?
Martwi mnie tylko brak "alive" przy gulach. To już trąci brakiem klimatu. Chyba że to jedynie zabieg kosmetyczny na zasadzie że jak coś nie ma zasady Undead to znaczy że jest "żywe" bez konieczności zapisywania tego.
Nie wiem co Wam klimatycznie nie pasuje w wampirach i wilkołakach razem?
Martwi mnie tylko brak "alive" przy gulach. To już trąci brakiem klimatu. Chyba że to jedynie zabieg kosmetyczny na zasadzie że jak coś nie ma zasady Undead to znaczy że jest "żywe" bez konieczności zapisywania tego.
karlee pisze: I tak mi sie jakos wydaje ze w DE nie bedzie nowych modeli DR, RBT, Chariotow... i tak dalej w kolo macieju.
Nie zgodzę sie co do Chariotow.. skoro robią nowe Coldy to pewnie Chariot tez będzie nowy.
kto powiedział, że bedą UNDEAD?
po prostu nie będą miały zasady ALIVE.
co to ma z fluffem wspólnego?
po prostu nie będą miały zasady ALIVE.
co to ma z fluffem wspólnego?
A skoro jest powrót do starej zasady eterycznego movementu steedów, to może twórcy podręcznika pójdą za ciosem i przypakują rónwnież trochę Black knightów - skoro powrót do korzeni, to całą gębą
Ghoule w regimentach, to nie jest przecież nowość, przynajmniej nie dla tych, którzy mieli styczność ze starą armią Undeadów.
To samo dotyczy Wraithów i ich championa - tak BTW, może pojawią się nowe wzory Banshee.
Jedynie te Werewolfy to zupełna nowość, plus reorganizacja w dziale Characters.
A tak przy okazji, jak zobaczyłem zdjęcia nowych Grave guardów to moim pierwszym skojarzeniem była okładka i concept arty ze starego Undeadowskiego podręcznika.
Ghoule w regimentach, to nie jest przecież nowość, przynajmniej nie dla tych, którzy mieli styczność ze starą armią Undeadów.
To samo dotyczy Wraithów i ich championa - tak BTW, może pojawią się nowe wzory Banshee.
Jedynie te Werewolfy to zupełna nowość, plus reorganizacja w dziale Characters.
A tak przy okazji, jak zobaczyłem zdjęcia nowych Grave guardów to moim pierwszym skojarzeniem była okładka i concept arty ze starego Undeadowskiego podręcznika.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Były zywe z tą różnicą że niezłąmywalne dopóki przewyższały przeciwnika liczebnie.
Ghoule nie beda alive, ale pewnie te wilkolaki beda i bedzie jeszcze czym robic flee.
Zmiany mi sie podobaja jak narazie Szkoda tylko ze posrod tylu pakernych jednostek zgubimy gdzies pewnie te fajne hordy zombich...
Zmiany mi sie podobaja jak narazie Szkoda tylko ze posrod tylu pakernych jednostek zgubimy gdzies pewnie te fajne hordy zombich...
ee tylko wilkołaki bedą pewno dużo pkt kosztować. Widze że teraz wampiry nie będą hordowa armia tylko cos ala chaos, Magia bedzie gorsza, bo mniej wskrzeszania bedzie jak wampiry beda mialy inne czary.karlee pisze:Ghoule nie beda alive, ale pewnie te wilkolaki beda i bedzie jeszcze czym robic flee.
Zmiany mi sie podobaja jak narazie Szkoda tylko ze posrod tylu pakernych jednostek zgubimy gdzies pewnie te fajne hordy zombich...
Mi się w sumie te zmiany podobaja tylko właśnie te ghule beda dupne. No ale bardzo podoba mi się pomysł tych wrightów z banshee jako championem. Bedzie to taki mocny skirmish jakiego vc potrzebowało. No i zachwycaja mnie ci blood knighci z s5 i eteryczny ruch dla nightmarów. Już widze fajne rozwiazania taktyczne dla tych jednostek.
Jesli to wszystko rzeczywiście sie sprawdzi to czeka nas naprawde mocna armia