Problemy początkującego

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Problemy początkującego

Post autor: Khuman »

vfn pisze:Słaba opcja :( już lepiej na jaggerze. Grasz na bloodcrusherach? 3,4 a może 5 z HoK? (chociaż w tej opcji mnóstwo ataków się marnuje).

jak BC to min. 4 z muzykiem, potem opcjonalnie

z 5 BC to bym jechał FCG, war banner, FA, +1M, +1LD, jak z HoK to 7, by lookout za szybko nie spadł

z Heroldem na jaggerze jest problem SV, 4+ to mało, a z giftami na jaggu i jako BSB kosztuje drogo i może się nie spłacić w porę, a pieszego BSB totalnie sienie opłaca po za nurglowcem

Kuras
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Kuras »

Witam czy ktoś pomógł by w objaśnieniu jak działa Plague Wind? w ogóle nie rozumiem jak to dziala
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Jesli uda Ci sie go rzucić, to kładziesz mały znacznik w styku z podstawką czarującego, i tak aby otwór znajdował się w przednim łuku (front arc).
Następnie wybierasz kierunek, w którym chcesz, aby znacznik się przemieszczał (nawet do tyłu, przez czarującego), rzucasz artyleryjką i mnozysz wynik przez poziom czarującego, co stanowi dystans, o jaki przemieszcza sie znacznik. Jesli konczy swój ruch na jednostce lub na fragmencie terenu "impassable" lub na budynku, to omija je, a jego finalna pozacja znajduje się cal za przeszkodą.
Wszystkie modele przez które przeleciał znacznik az do osiągnięcia dystansu wyznaczonego przez rzut koscią, sa objete efektem czaru, zas modele ominiete w celu znalezienia finalnej, legalnej pozycji, nie.
Znacznik pozostaje w grze.

Nie wiem czy opisałem to klarownie, mozesz spróbowac wczytac sie w paragraf o "magical vortex'ach" w podręczniku.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Kuras
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Kuras »

czyli jezeli znacznik zakończy bieg to juz zostaje w grze? na danym miejscu? nie da sie go usunąć?
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

W opisie czaru masz wyraźnie podane, co dzieje się w kolejnych turach.
Vortexy są czarami typu "remains in play".
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Kuras
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 42

Post autor: Kuras »

doczytałem ze zostaje w grze i sie porusza sie w losowym kierunku czyli rzucam skaterem a potem artyleryjska ile cali sie porusza czy jak?
[CENTER]Obrazek[/CENTER]

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

otóż to :D a jeśli będzie niewypał to vortex się zapada i znika

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Nie umiem tylko znaleźć cytatu, ze vortexy mogą być rzucane w walce, co swego czasu mnie nieźle zaskoczyło. Chyba było to w FAQ, ale obecnie nie widze.
Bearded Unclean 'Un pisze: Wszystkie modele przez które przeleciał znacznik az do osiągnięcia dystansu wyznaczonego przez rzut koscią, sa objete efektem czaru,
Mnie się udało raz DP Nurgla puścić vortexa wzdłuż linii skavenów. Efekt: 38 ran wbitych. :) Efekt uboczny: "dorobionych" 12 plagusów, co pozwoliło utrzymać jednostkę w walce z abomką, a w finale wykończyć ją. Tylko w ferworze walki zapomniałem, że vortex zostaje na polu bitwy i dalej działa...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

KrzysiekW pisze:Nie umiem tylko znaleźć cytatu, ze vortexy mogą być rzucane w walce, co swego czasu mnie nieźle zaskoczyło. Chyba było to w FAQ, ale obecnie nie widze.
Nie mam pod ręką podręcznika, ale to wynika z BRB, w sekcji magia, tam gdzie są opisy typów czarów. W skrócie chodzi o to, że generalnie z czarów nie można "targetować" w jednostę w CC (wyjątek hexy i augmenty, które mają to wyraźnie zaznaczone) - z opisu vortexów wynika, że one technicznie nie mają "celu" stąd interpretacja, że można je rzucić do CC (a zakaz rzucania czarów będąc w CC mają chyba tylko magic missile - każdy inny typ można rzucać).

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Mnie chodzi też o to, że vortexy może rzucać mag bbędący w walce, bo to dość istotna informacja (pamiętam moje zdziwienie za pierwszym razem kiedy "spętałem" plagusami w walce jakiegoś maga i myślałem, ze może mi nakukać słoneczkiem, a ten się tylko cieszył... :P ).

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Vortexy można rzucać z walki, do walki nawet za siebie jak masz ochotę ;-)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Właściwie to przez siebie, bo vortex i tak zaczyna swoje życie przed magiem.

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Co się lepiej sprawdza w obecnej mecie?

Latający DP z death czy KOS z shadow? Różnica to 25 pkt. KOS ma +1 A,T,W i większą inicjatywę o 2. DP za to lata, ma 4+ save i jest 25 pkt tańszy. Nie mogę się zdecydować co kupić na początek a na dwóch mnie nie stać.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

cichy pisze:Co się lepiej sprawdza w obecnej mecie?

Latający DP z death czy KOS z shadow? Różnica to 25 pkt. KOS ma +1 A,T,W i większą inicjatywę o 2. DP za to lata, ma 4+ save i jest 25 pkt tańszy. Nie mogę się zdecydować co kupić na początek a na dwóch mnie nie stać.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=147&t=44984
przejrzyj te rozpy :)
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Hmn 0 KOS 1 DP i to bez latania. Nadal nic nie wiem. Po za tym ich meta to nie koniecznie nasza meta
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Sprobuj zagrac bez duzego demona.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Wiele zalezy od tego co będziesz miał w rozpisce, osobiscie wole Slaanesha na KOS.
Oba modele sa warte posiadania, spójrz na nie bardziej przez pryzmat swojej rozpiski, a nie metagamingu.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

cichy pisze:Co się lepiej sprawdza w obecnej mecie?

Latający DP z death czy KOS z shadow? Różnica to 25 pkt. KOS ma +1 A,T,W i większą inicjatywę o 2. DP za to lata, ma 4+ save i jest 25 pkt tańszy. Nie mogę się zdecydować co kupić na początek a na dwóch mnie nie stać.
ja bym przejzal to:

https://docs.google.com/document/d/19KE ... soj8Q/edit

w sprawie samego dp vs kos:

dp na pewno daje ci ld twoim glowym oddzialom. Kos prawie na pewno jej nie daje ;) za to ma znacznie lepsze staty i lepiej sie kombuje z giftami.

przemysl tez z jakimi armiami twoje dmeony moga miec problem. to moze ci jakos odpowiedziec ktora magie i lorda wybrac (czy bardziej potrzebujesz snajperek/slonca i soulblighta czy tez - do s/t/ws i pitki).

Jak masz malo innych magow w armii to lepiej jednak brac death, bo w przeciwienstwie do shadowa wyciaga kostki od 1 tury.

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Kupuje KOSa i DP nurgla. Reaper ma figsy tanie jak barszcz i udało mi się całkiem ładne zamienniki znaleźć. Może nie takie fajne jak robi np titanforge ale powinny przejść na każdym turnieju a jak się dorobię to kupię coś ładniejszego. Razem kosztują 14$ :D

DP nurlgla
Obrazek

KOS
Obrazek

tu macie porównanie wielkości z WE
Obrazek
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Obrazek

cos w stylu: zrob to sam.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

ODPOWIEDZ