Flagusie są bardzo mocne, ale wymagają dopałki, gdy walczą z kimś o wyższej iniciatywie.ravtheone pisze:Mam też 40 Flagelentów, ale jeszcze ich nie testowałem.
Z mojego doświadczenia - jeśli chcesz grać na flagellantach, to najlepiej wziać Light - bo zwiększy im to iniciatywę, WS, utrudni ich trafienie lub nadawet doda ataki i ASF
Shadow też się sprawdza - obniżenie przeciwnikowi I lub S.
Jest tu problem z Life - zwiększenie wytrzymałości oddziału powoduje, że trudniej jest im otrzymać bonusy z męczenników.
I wszystkim innym w 12"ravtheone pisze:Natomiast GS dają radę. Pomyślę o tym banner of discipline, bo on wtedy daje wyższego Ld trzem oddziałom.
W pełni rozumiem takie zastosowanie Priesta - jako taniej odginaczki albo jednostki do poświęceniaravtheone pisze:Oczywiście priest w oddziale może zginąć. Ale... Mogę go trochę chronić odpowiednim wyzwaniem nim lub championem. Szeregowe modele moga o oczywiście tez ubić, ale wtedy GS są bezpieczniejsi. Moi nadzy priest'ci są stosunkowo tani, więc można ich stracić. Jeżeli zaś straci się priest'a, to rzeczywiście nici z hate'a, ale reroll z bound spella działa nadal, co przy WS4 i +1 do trafienia (z wózka) nie jest takie straszne.