Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Moderator: misha
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
jakie gięte
jak się zapomni spada około 73% oddziału
jak się zapomni spada około 73% oddziału
czas bardzo sympatyczny bo o ile ktoś w piechocie pokozaczy i wpuści...to "6" jeszcze nie ma szału, niektórzy nawet "5" jeszcze potrzymają...lecz gdy czar dobija do "4" wtedy nie spotkałem jeszcze takiego mocnego by to nie zbijał.
czar fajny bo albo marnujesz na to 2-3 kości by zbić, lub w swojej turze, mam już spory problem czy nie odpuścić sobie czaru i zbić to tatałajstwo.
czar fajny bo albo marnujesz na to 2-3 kości by zbić, lub w swojej turze, mam już spory problem czy nie odpuścić sobie czaru i zbić to tatałajstwo.
To kwestia na co rzucasz - oplaca sie w sumie na kloce piechoty lub kloce kawy 10+ modeli.Kacpi 1998 pisze:jakie gięte
jak się zapomni spada około 73% oddziału
druga kwestia nie wiem jak ci wyszlo 73% bo to można rozproszyc zanim dojdzie do lepszych rzutow
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Co robicie z organkami krasnali? Myślałem nad tym żeby wystawiać mnogość unitów po dwa duże baty, żeby tylko dwa baty poświęcać na stać i strzelać.
Co wystawiać przeciwko oddziałom z great weapon? W ostatniej bitwie mocno mnie bolały rany na 2+ redukujące sava (czy w 8ed inicjatywa ma wogóle jakieś znaczenie oprócz przy potyczkach pojedynczych celi/niedobitków?)
Co wystawiać przeciwko oddziałom z great weapon? W ostatniej bitwie mocno mnie bolały rany na 2+ redukujące sava (czy w 8ed inicjatywa ma wogóle jakieś znaczenie oprócz przy potyczkach pojedynczych celi/niedobitków?)
Organki nie moga robić stand and shoot. Fell baty dobrze ogarniają maszyny, przez co rozumiem zajęcie ich walka żeby nie mogły strzelać. Krasnoludy to w miare łatwy paring dla VC. Musisz zdjąć żyrokoptery bo to jedyne odginaczki krasnali. Potem po prostu wjeżdzasz w jego oddziały swoimi i go gnieciesz.
Vampiry mają też całkiem dobrą magię - gaze of negash po gutersach/latarach, dzięki Rise Dead możesz postawić obok latarki zombie i w następnej zaszarżować, powinny spokojnie ją unieruchomić/zabić albo możesz w ten sposób blokować abomę. Klątwa na sztormy, do tego standardowo duża popychaczka (dance macabre). Jak masz deatha to D&D i snajpy. Obecnie abomki często nie mają magicznych ataków ze względu na HEcki baner, więc możesz próbować ją przyblokować eterykami, samemu zaś zabijać klocuszki, jeden po drugim. Uważaj tylko żeby assassyn nie posadził Ci wampira i wskrzeszaj się kiedy to konieczne. Brass orba i tak wpuścisz prędzej czy później, więc najzwyczajniej w świecie wlicz go w bilans .
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Czy VC maja cokolwiek na podstawkach 25mm?
a ty nie grałeś sam Skavenami kiedyś? czy przesiadke do VC kminisz z Demonów?Janus pisze:A jak radzicie sobie ze skavenami? Bo mocna magia i 2 cannony są strasznie mocne.
Random Movement nie zablokujesz może ci normalnie szarże zrobić, no tyle, że najwyżej ture więcej postoi.Marks pisze:dzięki Rise Dead możesz postawić obok latarki zombie i w następnej zaszarżować, powinny spokojnie ją unieruchomić/zabić albo możesz w ten sposób blokować abomę.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Czasem turę, czasem wiecej - zalezy od liczby przyzwanych zombie 2k6, ataków abomy, oraz kolejnych czarów: 2k6 z Rise Dead + ewentualne 2k6 + lvl z Neheka. Tak czy inaczej czasem można zrobić naprawdę duże rzeczy tym czarem, procz "darmowej" odginaczki można zmusić przeciwnika do ucieczki na pokazna liczbe cali czy blokować reformy. Strasznie mi go brakuje u HE.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Mam pytanie o działanie Mortisa, ponieważ nie jestem pewien czy tak ono się zachowuje. Czy Mortis daje na początku tury regenke 6+ na wszystkie sprzymierzone oddziały DO KOŃCA WŁASNEJ tury? Czyli w przypadku regimentu zombie mają oni regenke w close combcie we własnej turze a już w turze przeciwnika ona znika? Idąc tym tropem Mortis nie może zwiększyć regenki temu regimentowi zombie na 5+ gdyż znika ona szybciej niż zdążyła by się zsumować? Wieć Mortis w swoim zasięgu daję zasadę regeneracja 6+ na turę własną lub zwiększa o jeden modelom które już taką zasadę posiadają.
działa inaczej niż napisałeś
na początku własnej tury rzucasz na zasięg aury - 2D6 + nr tury
wrogie jednostki dostają D6 hitów każda z S = nr tury
twoje jednostki undead dostają +1 do regeneracji do twojej następnej tury
czyli aura działa w turze twojej i przeciwnika, po czym ponownie rzucasz na zasięg
możesz skumulować regenerację na 5+ z 2 mortisów czy 4+ z 3 mortisów
z racji, że aura przestaje działać 1 mortis nie ma możliwości kumulacji aura spada i na nowo jest dodawana
oczywiście jednostki mogą normalnie poruszać się, nie muszą być ciągle w zasięgu aury, dostały regenerację i mogą lecieć 20 cali gdzie sobie chcą
mam nadzieję, że wyjaśniłem
na początku własnej tury rzucasz na zasięg aury - 2D6 + nr tury
wrogie jednostki dostają D6 hitów każda z S = nr tury
twoje jednostki undead dostają +1 do regeneracji do twojej następnej tury
czyli aura działa w turze twojej i przeciwnika, po czym ponownie rzucasz na zasięg
możesz skumulować regenerację na 5+ z 2 mortisów czy 4+ z 3 mortisów
z racji, że aura przestaje działać 1 mortis nie ma możliwości kumulacji aura spada i na nowo jest dodawana
oczywiście jednostki mogą normalnie poruszać się, nie muszą być ciągle w zasięgu aury, dostały regenerację i mogą lecieć 20 cali gdzie sobie chcą
mam nadzieję, że wyjaśniłem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Prawda to dzieki. Zedytowalem.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Pewnie nie ale mala konwersja by nie była złaKuras pisze:Witam mam pytanie podoba mi sie strasznie model Krella lord of undead jak myslicie czy ktos by sie obrazil jak bym go wystawial jako vampire lorda?
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice