Rozpiski 8ed - Towarzyskie
Moderator: misha
Re: Rozpiski 8ed - Towarzyskie
A czemu nie Kinga od razu? Limit na Lordów W End Times przecież zwiększony.
TROSKLIWE MISIE
Hej,
Mam do złożenia rozpiskę na 2000 open, a nie mam zbyt dużego doświadczenia w grze. Docelowo chcę grać bardziej na kontrę z małą możliwością oddawania punktów. Nie używam Oto co obecnie ułożyłem:
Lords:
Vampire Lord (4 lvl LoV, heavy armor, shield, Talisman of Preservation, potek siły, dragonhelm, furia, quickblood) 489 pkt
Heroes:
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Vampire (1 lvl Death, heavy armor, Enchanted SHield, Flying Horror) 144 pkt
Necromancer (2 lvl LoV, Book of Arkhan)
Core:
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
5 Dire Wolves 40 pkt
50 Zombies (muzyk, sztandar) 160 pkt
49 Zombies (muzyk, sztandar) 157 pkt
Rare:
Terrorgheist 225 pkt
Terrorgheist 225 pkt
2000/2000 pkt
Brakuje mi trochę siły rażenia magią z dystansu, ale nie wiem jak sensowniej sobie to ustawić :/.
Pozdrawiam,
Abrasus
Mam do złożenia rozpiskę na 2000 open, a nie mam zbyt dużego doświadczenia w grze. Docelowo chcę grać bardziej na kontrę z małą możliwością oddawania punktów. Nie używam Oto co obecnie ułożyłem:
Lords:
Vampire Lord (4 lvl LoV, heavy armor, shield, Talisman of Preservation, potek siły, dragonhelm, furia, quickblood) 489 pkt
Heroes:
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Vampire (1 lvl Death, heavy armor, Enchanted SHield, Flying Horror) 144 pkt
Necromancer (2 lvl LoV, Book of Arkhan)
Core:
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
5 Dire Wolves 40 pkt
50 Zombies (muzyk, sztandar) 160 pkt
49 Zombies (muzyk, sztandar) 157 pkt
Rare:
Terrorgheist 225 pkt
Terrorgheist 225 pkt
2000/2000 pkt
Brakuje mi trochę siły rażenia magią z dystansu, ale nie wiem jak sensowniej sobie to ustawić :/.
Pozdrawiam,
Abrasus
tylko takie masz modele czy jakieś inne?
żebyś nie grał kartonami może
brakuje tu drugiego oddziału który być był w stanie utrzymać, kwestia trochę z kim grasz, jak twój przeciwnik nie ma armat to Terrorgeisty będą bezpieczne i możesz nastawiać się na grę czykami.
Dla wampira klepacza lepszą natomiast ochroną byłoby 30-40 ghouli czy 40 szkieletów, zombiaki bym zredukował, tak samo ilość wilków
zamiast potka siły Ogre Blade +3S na stałe masz
żebyś nie grał kartonami może
brakuje tu drugiego oddziału który być był w stanie utrzymać, kwestia trochę z kim grasz, jak twój przeciwnik nie ma armat to Terrorgeisty będą bezpieczne i możesz nastawiać się na grę czykami.
Dla wampira klepacza lepszą natomiast ochroną byłoby 30-40 ghouli czy 40 szkieletów, zombiaki bym zredukował, tak samo ilość wilków
zamiast potka siły Ogre Blade +3S na stałe masz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Manfred von Carstein
7 x 20 Zombies, FCG
28 Zombies FCG
5 x Dire wolf
5 x Banshee
2xTerrorgheist
Powodzenia
7 x 20 Zombies, FCG
28 Zombies FCG
5 x Dire wolf
5 x Banshee
2xTerrorgheist
Powodzenia
Może podzielić zombie na mniejsze oddziały i wskrzeszać. Z silną LoV działa nie bolą za bardzo terrorów z kontry.brakuje tu drugiego oddziału który być był w stanie utrzymać
Bardziej przydałby mu się Death na 4levelu - lepsza szansa na Doom and Darkness i słoneczko.
Ewentualnie można i tak. Chyba taniej wychodzi, bo wszystko ma w "standardzie"Manfred von Carstein
Tego trochę nie rozumiem. Po co to tu?Vampire (1 lvl Death, heavy armor, Enchanted SHield, Flying Horror) 144 pkt
Ostatnio zmieniony 12 gru 2014, o 12:19 przez Asmodai, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem ograniczony z góry przez 120 zombie, 30 ghuli i 0 szkieletów . Mogę zamienić jedne zombie na ghule i wywalić pieski zupełnie. Mam poza tym vargheisty, crypt horrory, 5 hexów, więcej bohaterów dowolnego rodzaju - ale nie wiem czy to się tutaj w koncepcję wpasowuje.
Potek siły kosztuje 20 pkt, ogre blade 60 pkt - a i tak pewnie więcej niż 2 tury w combacie ten lord nie będzie.
Co do magii - death na 4 lvlu nie mogę mieć na dużym vampirze, więc musiałbym dorzucać drugiego dużego lorda albo zamienić necro + małego vampira na jakiegoś master necro. Wtedy tracę możliwość rzucania wskrzeszania dwa razy w turze, ale to chyba nie jest aż tak duży problem?
Mały wampir docelowo był do wylatywania z zombich i wpadania w maszyny/łuczników.
Ewentualnie zamiast jednej Banshee, małego vampira i necromancera wepchnąć małego Manfreda i dużego necro z 4lvl death, wtedy niepotrzebny mi 4lvl lov na generale.
Potek siły kosztuje 20 pkt, ogre blade 60 pkt - a i tak pewnie więcej niż 2 tury w combacie ten lord nie będzie.
Co do magii - death na 4 lvlu nie mogę mieć na dużym vampirze, więc musiałbym dorzucać drugiego dużego lorda albo zamienić necro + małego vampira na jakiegoś master necro. Wtedy tracę możliwość rzucania wskrzeszania dwa razy w turze, ale to chyba nie jest aż tak duży problem?
Mały wampir docelowo był do wylatywania z zombich i wpadania w maszyny/łuczników.
Ewentualnie zamiast jednej Banshee, małego vampira i necromancera wepchnąć małego Manfreda i dużego necro z 4lvl death, wtedy niepotrzebny mi 4lvl lov na generale.
No i po poprawkach to by wyglądało tak:
Lords:
Vampire Lord (Gen, Lov, lvl 1, heavy armor, potek siły, dragonhelm, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Red Fury, Quickblood) 386 pkt
Master Necro(LoD, lvl 4, Rod of Flaming Death, Dispell Scroll) 265 pkt
Heroes:
Mannfred the Acolyte 200 pkt
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Core:
32 Zombie (muzyk, sztandar) 106 pkt
31 Zombie (muzyk, sztandar) 103 pkt
30 Crypt Ghouls 300 pkt
Rare:
Terrorgheist 225 pkt
Terrorgheist 225 pkt
2000/200
Lords:
Vampire Lord (Gen, Lov, lvl 1, heavy armor, potek siły, dragonhelm, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Red Fury, Quickblood) 386 pkt
Master Necro(LoD, lvl 4, Rod of Flaming Death, Dispell Scroll) 265 pkt
Heroes:
Mannfred the Acolyte 200 pkt
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Core:
32 Zombie (muzyk, sztandar) 106 pkt
31 Zombie (muzyk, sztandar) 103 pkt
30 Crypt Ghouls 300 pkt
Rare:
Terrorgheist 225 pkt
Terrorgheist 225 pkt
2000/200
masz 1000 ptk na Lordów możesz zmieścić obu
Ogre Blade miałem na myśli tę z +2S, wieć 40ptk, nazwę dobrą tylko siłę nie tą podałem, lepsze bo masz to zawsze i taki Wampir jest groźny w każdej turze
poza tym użycie fiolki deklarujesz na początku TURY. jak spalisz szarżę to zmarnowałeś a z S5 wampir nie jest już takim wymiataczem
Generał klepacz wówczas 1 level, a Manfred 4 z Loremasterami 2 domen i mały necro ze scrollem, szafa gra
może zmieścisz nawet 2 Terrorgeisty
Ogre Blade miałem na myśli tę z +2S, wieć 40ptk, nazwę dobrą tylko siłę nie tą podałem, lepsze bo masz to zawsze i taki Wampir jest groźny w każdej turze
poza tym użycie fiolki deklarujesz na początku TURY. jak spalisz szarżę to zmarnowałeś a z S5 wampir nie jest już takim wymiataczem
Generał klepacz wówczas 1 level, a Manfred 4 z Loremasterami 2 domen i mały necro ze scrollem, szafa gra
może zmieścisz nawet 2 Terrorgeisty
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
I winklujemy w stronę ogranego schematu. Skoro siłą tej rozpy mają być krzyki, to po kiego mu piechotny klepak?Generał klepacz wówczas 1 level
Dyskusyjne. Build jak build - jeden lepszy na jedno, drugi na co innego.Ogre Blade miałem na myśli tę z +2S, wieć 40ptk, nazwę dobrą tylko siłę nie tą podałem, lepsze bo masz to zawsze i taki Wampir jest groźny w każdej turze
poza tym użycie fiolki deklarujesz na początku TURY. jak spalisz szarżę to zmarnowałeś a z S5 wampir nie jest już takim wymiataczem
Inny motyw
Manfred
Master Necro 4lev Death, cursed book.
Banshetki - ile się zmieści
Reszta to zombie/wilki/ghule (aby stykło 500pkt)
2*terror.
Potencjalnie 3 DoD - oby tylko kostek powera stykło.
Niezbyt mądre mając manfreda z SCoTN. Jak masz dużo, to możesz dopakować pieski i zapolować na jakieś małe punkty.i wywalić pieski zupełnie
master 4 lev death zna sygnaturę tylko bo loremaster death z manfreda nie pozwala na duplikowanie czarow, nara
EDIT: poza tym kto powiedzial ze jakiś schemat jest zły? lord klepacz sprawdza się w takim złożeniu i tyle jest uniwersalny, ma ochronę i dobrą siłę uderzenia, zdejmuje na tyle dużo pancerza, że może walczyć i z kawalerią i coś im zrobić
jak nie ma klepacza to strata terror'ów eliminuje tę rozpiskę, nie ma co nabić ptk, chyba, że rzucanie purple sun z 6 kości na open, i ryzyko miscasta na generale który nie ma Warda nawet
EDIT: poza tym kto powiedzial ze jakiś schemat jest zły? lord klepacz sprawdza się w takim złożeniu i tyle jest uniwersalny, ma ochronę i dobrą siłę uderzenia, zdejmuje na tyle dużo pancerza, że może walczyć i z kawalerią i coś im zrobić
jak nie ma klepacza to strata terror'ów eliminuje tę rozpiskę, nie ma co nabić ptk, chyba, że rzucanie purple sun z 6 kości na open, i ryzyko miscasta na generale który nie ma Warda nawet
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ok - to daje małych necro z lev.1 i dopycha banshetkami. Kwestia ogrania, bo koncept nie jest zły.master 4 lev death zna sygnaturę tylko bo loremaster death z manfreda nie pozwala na duplikowanie czarow, nara
Mając eteryczną ścianę jedyne co go boli w kombacie to magiczna broń. Mając snipy powinien go wyjąć.
Zawsze myślałem ,że jak ktoś wybiera zaklęcia, to robi to na poziomie rozpiski, nie przed bitwą więc duplikować można - ale kłocił się nie będę.
ryzyko jest zawsze. To towarzyska rozpiska, więc na punkty nie ma ciśnienia.i ryzyko miscasta na generale który nie ma Warda nawet
poleganie na samej magii jest imo dalece nie stosowne
ściana banshee to też na papierze działa, kosztują dużo na 2K nie ma na nią zbyt miejsca chyba, że rezygnujemy z krzyków albo 2 lorda
poza tym w takim układzie nia ma kontry, a większość kowbojów ma magiczną pukawkę
jeśli to rozpiska ma być pod konkretną armię i jest jakaś koncepcja co może mieć przeciwnik to można ją usprawniać, jak nie to powinna być w miarę uniwersalna, a granie na samej magii i death z krzykami takie nie jest tyle w temacie ode mnie
ściana banshee to też na papierze działa, kosztują dużo na 2K nie ma na nią zbyt miejsca chyba, że rezygnujemy z krzyków albo 2 lorda
poza tym w takim układzie nia ma kontry, a większość kowbojów ma magiczną pukawkę
jeśli to rozpiska ma być pod konkretną armię i jest jakaś koncepcja co może mieć przeciwnik to można ją usprawniać, jak nie to powinna być w miarę uniwersalna, a granie na samej magii i death z krzykami takie nie jest tyle w temacie ode mnie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ok, wersja praktycznie już ostateczna, chyba do takiej koncepcji się bardziej przekonam:
Lords:
Count Mannfred 530 pkt
Heroes:
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Vampire (1lvl, LoV, Dispel Scroll, Sword of Swift Slaying, Red Fury, heavy armour) 209 pkt
Core:
26 Zombies (sztandar, muzyk) 88 pkt
26 Zombies (sztandar, muzyk) 88 pkt
30 Crypt Ghouls 300 pkt
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
Rare:
Terrorgheist 225 pkt
Terrorgheist 225 pkt
2000/2000
Docelowo - w jednym klocku zombie 3 banshetki, w drugim vampir klepacz, w klocku ghuli siedzi Mannfred, dire wolfy siedzą z tyłu aż się odpowiednio nie powiększą.
Lords:
Count Mannfred 530 pkt
Heroes:
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Banshee 95 pkt
Vampire (1lvl, LoV, Dispel Scroll, Sword of Swift Slaying, Red Fury, heavy armour) 209 pkt
Core:
26 Zombies (sztandar, muzyk) 88 pkt
26 Zombies (sztandar, muzyk) 88 pkt
30 Crypt Ghouls 300 pkt
5 Dire Wolves (doom wolf) 50 pkt
Rare:
Terrorgheist 225 pkt
Terrorgheist 225 pkt
2000/2000
Docelowo - w jednym klocku zombie 3 banshetki, w drugim vampir klepacz, w klocku ghuli siedzi Mannfred, dire wolfy siedzą z tyłu aż się odpowiednio nie powiększą.