Mielec - 27.09 - Jesienny smark - 1600 pkt
Mielec - 27.09 - Jesienny smark - 1600 pkt
Cześć
zapraszamy na turniej do Mielca. Sympatyczny format, małe punkty, 4 bitwy!
Miejsce: Mielec, Kusocińskiego 13A, SDK
Wpisowe: 15zł od osoby
Nagrody: finansowe uzależnione od frekwencji
Format:
- 1600 pkt
Ograniczenia kompozycyjne (ogólne):
- Koszt oddziału max 450 pkt, monstrous infantry/cavalry/beast max 300pkt
- Zakaz wystawiania lordów oraz bohaterów imiennych.
- Gramy na SLOS ( tak jak na EURO).
- Maksymalnie 3 maszyny (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów.
- Zakaz triplowania specjali.
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6, strzały z zasadą multiple liczą się za tyle ile mają multiple (np. WW liczą się za 2, DE kusze liczą się za 2)
- Każda armia może wygenerować 2 dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, 4 kości na czary z death, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- Max 4 czary na armię, w tym death max 2 spelle
- Każdy BSB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
-Dwarfs- maszyny/żyrki (powyżej drugiego) max 3
-Empire- Steam Tank/ cannon max 2 , Steam Tank albo Demigryfs max 6, priest liczy się jako 1lvl
- Woch: bohater może mieć max WSv 4+ , chimera 0-1, rydwany (wszystkich rodzajów) 0-3, trzecie oko nie może być na bohaterze z WSv 4+
- Doch: max 4 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1, Beast of Nurgle/Drons of Nurgle max 6 modeli w armii
- Lizaki: Jednostki/bohaterowie Latający each 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8, hexwrighty max 5 modeli w oddziale, eteryki 0-2 nie mogą się dublować.
- Skaven: Elektrycy bez lvl 0-2
- ChD: Chalice zakazane
- DE: warlocki max 5 modeli w oddziale , boh. na pegazie/ warlock max 2
- HE: BoWD bsb only
- WE: Wild Riders max 10 , Waystalker > 1 (powyżej 1 modelu w armii) do limitu strzelania liczeni są jako 5.
- OK: Maneaters poison+sniper lub ironblaster ,Mourfang max 4, core unit max 450 pkt/unit, Leadbelcherami liczą się jako 3 do limitu pestek.
- TK: Hierofanat nie liczy się do limitu 4 lvl, Hierotitan liczy się jako 1 lvl magii
- Undead Legion - NIEDOPUSZCZONY
Progi:
Kod:
*0*-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Gramy na stołach 48x48 cala
Harmonogram:
Zapisy 8:30-8:50
1 bitwa 9-11
2 bitwa 11:20-13:20
przerwa na przekąskę
3 bitwa 14-16
4 bitwa 16:20-18:20
19 wzwyż zajęcia fakultatywne w jednej z mieleckich knajp.
Zgłoszenia:
1. Insejn (Rzeszów)
2. Laiq (Rzeszów)
3. EmpGex (Rzeszów)
4. Szymon S (Rzeszów)
5. Qba (Lewa Flanka)
6. Nina_love (Lewa Flanka)
7. Medzik (Lewa Flanka)
8. wA_wa (Lewa Flanka)
9. Witek (Lewa Flanka)
10. Arik (Tarnów)
11. Matamata (Tarnów)
12. Diamo (Kraków)
13. Valdi (Lewa Flanka)
14. elVictor (Lewa Flanka)
15. Opos (Tarnów)
zapraszamy na turniej do Mielca. Sympatyczny format, małe punkty, 4 bitwy!
Miejsce: Mielec, Kusocińskiego 13A, SDK
Wpisowe: 15zł od osoby
Nagrody: finansowe uzależnione od frekwencji
Format:
- 1600 pkt
Ograniczenia kompozycyjne (ogólne):
- Koszt oddziału max 450 pkt, monstrous infantry/cavalry/beast max 300pkt
- Zakaz wystawiania lordów oraz bohaterów imiennych.
- Gramy na SLOS ( tak jak na EURO).
- Maksymalnie 3 maszyny (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów.
- Zakaz triplowania specjali.
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6, strzały z zasadą multiple liczą się za tyle ile mają multiple (np. WW liczą się za 2, DE kusze liczą się za 2)
- Każda armia może wygenerować 2 dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, 4 kości na czary z death, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- Max 4 czary na armię, w tym death max 2 spelle
- Każdy BSB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
-Dwarfs- maszyny/żyrki (powyżej drugiego) max 3
-Empire- Steam Tank/ cannon max 2 , Steam Tank albo Demigryfs max 6, priest liczy się jako 1lvl
- Woch: bohater może mieć max WSv 4+ , chimera 0-1, rydwany (wszystkich rodzajów) 0-3, trzecie oko nie może być na bohaterze z WSv 4+
- Doch: max 4 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1, Beast of Nurgle/Drons of Nurgle max 6 modeli w armii
- Lizaki: Jednostki/bohaterowie Latający each 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8, hexwrighty max 5 modeli w oddziale, eteryki 0-2 nie mogą się dublować.
- Skaven: Elektrycy bez lvl 0-2
- ChD: Chalice zakazane
- DE: warlocki max 5 modeli w oddziale , boh. na pegazie/ warlock max 2
- HE: BoWD bsb only
- WE: Wild Riders max 10 , Waystalker > 1 (powyżej 1 modelu w armii) do limitu strzelania liczeni są jako 5.
- OK: Maneaters poison+sniper lub ironblaster ,Mourfang max 4, core unit max 450 pkt/unit, Leadbelcherami liczą się jako 3 do limitu pestek.
- TK: Hierofanat nie liczy się do limitu 4 lvl, Hierotitan liczy się jako 1 lvl magii
- Undead Legion - NIEDOPUSZCZONY
Progi:
Kod:
*0*-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Gramy na stołach 48x48 cala
Harmonogram:
Zapisy 8:30-8:50
1 bitwa 9-11
2 bitwa 11:20-13:20
przerwa na przekąskę
3 bitwa 14-16
4 bitwa 16:20-18:20
19 wzwyż zajęcia fakultatywne w jednej z mieleckich knajp.
Zgłoszenia:
1. Insejn (Rzeszów)
2. Laiq (Rzeszów)
3. EmpGex (Rzeszów)
4. Szymon S (Rzeszów)
5. Qba (Lewa Flanka)
6. Nina_love (Lewa Flanka)
7. Medzik (Lewa Flanka)
8. wA_wa (Lewa Flanka)
9. Witek (Lewa Flanka)
10. Arik (Tarnów)
11. Matamata (Tarnów)
12. Diamo (Kraków)
13. Valdi (Lewa Flanka)
14. elVictor (Lewa Flanka)
15. Opos (Tarnów)
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, o 18:29 przez Qba, łącznie zmieniany 16 razy.
instagram.com/kuba.michonski
Do Mielca bardzo chętnie
Ale po co skleiłem 24 wildów jak tylko 10 mogę wystawić 


Opos - dopisany.
Arik - raczej 4x battleline. Każdorazowe wprowadzanie scenariuszy zaskakująco często kończy się obopólną propozycją graczy by dać sobie spokój z głupotami i skupić się na klasycznych "battllajnowych" podchodach
Czopku -nie wiem - ja mam podobnie ze skavenami - 5 inżynierów, 2 abomy, 2 kanony.. No way bym zagrał tym wszystkim jednocześnie
Arik - raczej 4x battleline. Każdorazowe wprowadzanie scenariuszy zaskakująco często kończy się obopólną propozycją graczy by dać sobie spokój z głupotami i skupić się na klasycznych "battllajnowych" podchodach

Czopku -nie wiem - ja mam podobnie ze skavenami - 5 inżynierów, 2 abomy, 2 kanony.. No way bym zagrał tym wszystkim jednocześnie

instagram.com/kuba.michonski
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
No patrzcie i podziwiajcie dlaczego mielecki klub jest najlepszy - ledwo człowiek pomyślał, że trzeba pojechać a już jest wpisany na listę i zaklepany. No, który jeszcze klub tak potrafi? Heh! 

Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.