[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY
Re: [MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY
Pod warunkiem posiadania 1000 pts w Nagashu
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
Damn, to będzie prawie jak aliant z knighta w 40k jeśli będzie dopuszczony to chyba się skuszę i kupię Nagasha.Nijlor pisze:Pod warunkiem posiadania 1000 pts w Nagashu
Z 1 figurką na turniej
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Jak wyjdzie będzie wiadomo, ale jakoś tego nie widzę zważywszy na prawdopodobny brak specjali granie na Undead Legions bez wzięcia Nagasha możesz być przez to wzięty za cienkiego bolka jego wartość punktowa i to czy się mieści to inna bajkaSzmajson pisze:czy Undead Legions będzie dopuszczony?
Wtedy gracze DE i SK będą burczeć. Sloty mogą być cięte. Dogadujemy.Grichalk pisze:Dajcie sojusze według RB. No i czy będą cięte sloty, np. brak lrdów w armii na 1000 ?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Tak jak Marvin mówi, tylko raczej bez "Pana Końca Czasów" i bardziej w opcji dla "klimaciarzy" (chyba, że kogoś nie doceniamy w tej kwestii ), bo jednak "Parówka" pozwala w pewien sposób to zbalansować i niekoniecznie musi być to ten najmocniejszy sojuszmarvin pisze:Mamy jakiś pomysł na UL. Czy przejdzie to się niedługo okaże
Legion + cokolwiek....
Chyba trzeba by pomyśleć o odpuszczeniu turnieju...
Gdyby każda armia dostała alternatywną rozpę i możliwości to można by to wziąć pod uwagę... ale tylko niumarlaki?
Chyba trzeba by pomyśleć o odpuszczeniu turnieju...
Gdyby każda armia dostała alternatywną rozpę i możliwości to można by to wziąć pod uwagę... ale tylko niumarlaki?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Ja stwierdzam fakty, płaczesz Ty, że czytać się Tobie nie chce. Ogarnij się pomyśl czy da się to jakkolwiek przyciąć... Nie macie 50% na lordów.... Uch, ach, coś jeszcze?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pomysł jest Azurixa, nie mój.
Póki co nie dopuszczony i raczej tak pozostanie. Między innymi dlatego bo zakłada przymusowy sojusz UL+UL a to się nie zgadza z zakazem sojuszy tych samych armii. Ponadto dochodzi kwestia że nikt jeszcze nie napisał sensownego batrepu z gry nie wykorzystując żadnych Nagashy czy Mortarchów tylko samą moc booka i wątpię by takowy się pojawił w przeciągu tygodnia, dwóch.
Poza tym naprawdę nie ma co płakać bo Azur naprawdę paroma ograniczeniami zrobił z tego kadłubek, że ciężko by to było nazwać nawet "możliwością przetestowania sobie ULa".
Póki co na pewno mogę powiedzieć że będzie dość rozbudowana modelarka i prawie na pewno będą imienni. Pracujemy nad compem i jest nieźle jak na ilość możliwych kombinacji do zrobienia na parówce
Póki co nie dopuszczony i raczej tak pozostanie. Między innymi dlatego bo zakłada przymusowy sojusz UL+UL a to się nie zgadza z zakazem sojuszy tych samych armii. Ponadto dochodzi kwestia że nikt jeszcze nie napisał sensownego batrepu z gry nie wykorzystując żadnych Nagashy czy Mortarchów tylko samą moc booka i wątpię by takowy się pojawił w przeciągu tygodnia, dwóch.
Poza tym naprawdę nie ma co płakać bo Azur naprawdę paroma ograniczeniami zrobił z tego kadłubek, że ciężko by to było nazwać nawet "możliwością przetestowania sobie ULa".
Póki co na pewno mogę powiedzieć że będzie dość rozbudowana modelarka i prawie na pewno będą imienni. Pracujemy nad compem i jest nieźle jak na ilość możliwych kombinacji do zrobienia na parówce
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Kiedy można się spodziewać info odnośnie:
1. Jakie sojusze? Czy można łączyć bez konsekwencji złe i dobre?
2. Ograniczenia lub chociaż ich zarys?
3. Scenariusze?
1. Jakie sojusze? Czy można łączyć bez konsekwencji złe i dobre?
2. Ograniczenia lub chociaż ich zarys?
3. Scenariusze?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
1. Sojusze dla wszystkich ze wszystkimi to niepewne podręcznikowe. Przemyślana sprawa dzięki której o ile niektóre sojusze mają lepiej niż by miały a inne mają gorzej to eliminuje to najbardziej problematyczne od strony balansu sojusze pewne. Dodatkowo łatwiej jest mniejszym środowiskom zebrać się w jakieś pary.
2. "Zarys" ograniczeń to PKS na dużą armię i poznańskie ograniczenia na małą. Pozmieniane do sojuszy. Mimo tego że trochę tekstu jest to naprawdę mało przycinamy i widzimy że można zbudować rzeczy sporo ciekawsze niż zwykle.
3. Battleline, Meeting bez rezerw, B&G, Battleline, Battleline. B&G w trzeciej bitwie by można było wcześniej skończyć dzień.
4. Mapki Euro. Póki co wydają się najodpowiedniejsze mimo że nie były raczej projektowane do parówek
5. Częściowa odpowiedź w pkt 2. Ponadto dość łatwo zrobić nawet z "plewnej" armii coś dobrego jeśli się przemyśli sojusz i weźmie na siebie odpowiednie zadanie. Zazwyczaj (choć nie zawsze naturalnie) armia jest plewą bo nie radzi sobie ze wszystkim a z pewnym wycinkiem zadań. Tutaj resztę zadań może załatwić sojusznik.
6. Podobnie jak w pkt2. Magia jak jest zbyt mocna za łatwo psuje zabawę niestety. Będziesz mógł cisnąć z mniejszej ilości kości.
Na koniec tego tygodnia najpewniej spora część regulaminu będzie stała już tutaj. Przyznam się że pracujemy już prawie tylko nad doszacowaniem lizaków i wychodzi problematycznie.
A właśnie - imienni dopuszczeni podobnie jak na Silesianie czyli 3 będzie przyciętych.
2. "Zarys" ograniczeń to PKS na dużą armię i poznańskie ograniczenia na małą. Pozmieniane do sojuszy. Mimo tego że trochę tekstu jest to naprawdę mało przycinamy i widzimy że można zbudować rzeczy sporo ciekawsze niż zwykle.
3. Battleline, Meeting bez rezerw, B&G, Battleline, Battleline. B&G w trzeciej bitwie by można było wcześniej skończyć dzień.
4. Mapki Euro. Póki co wydają się najodpowiedniejsze mimo że nie były raczej projektowane do parówek
5. Częściowa odpowiedź w pkt 2. Ponadto dość łatwo zrobić nawet z "plewnej" armii coś dobrego jeśli się przemyśli sojusz i weźmie na siebie odpowiednie zadanie. Zazwyczaj (choć nie zawsze naturalnie) armia jest plewą bo nie radzi sobie ze wszystkim a z pewnym wycinkiem zadań. Tutaj resztę zadań może załatwić sojusznik.
6. Podobnie jak w pkt2. Magia jak jest zbyt mocna za łatwo psuje zabawę niestety. Będziesz mógł cisnąć z mniejszej ilości kości.
Na koniec tego tygodnia najpewniej spora część regulaminu będzie stała już tutaj. Przyznam się że pracujemy już prawie tylko nad doszacowaniem lizaków i wychodzi problematycznie.
A właśnie - imienni dopuszczeni podobnie jak na Silesianie czyli 3 będzie przyciętych.
Precyzujcie te zasady, bo Włocławek chce zrobić turniej 27.09 na Wasze zasady