Koniec Tomb Kings jakich znamy??
Moderator: Shino
Re: Koniec Tomb Kings jakich znamy??
@Shino
Nie rozumiem twojej wypowiedzi o rozpiskach brettonia/orki. Jak to się ma do obecnych ograniczeń dla TK i graniu na UL ? Dodanie UL wymusi zmiany rozpisek w pozostałych armiach. Zadowolenie będzie takie samo, a chwilowe paniczne reakcje przeminą.
Specyfika armii wymaga magii, bardziej niż w jakiejkolwiek innej armii, ale przecież o tym wiesz. Na turniejach widzę, że bywa ona przycięta równo dla wszystkich, u TK czasem bardziej (Hierophant i Casket wliczane w limity PD/DD). Najbardziej rozwalają mnie ograniczenia przy mniejszych punktach typu : Lordowie maksymalnie z 1 lvl magii. Czyli 2W z T3 trzymają całą armię. Bo tak wyszło z ograniczeń i nikt się nie przyjrzał jak to działa u TK.
Nie wiem co to za kategorie dyplomów o których piszesz ale gratuluję. TK jakie rankingowo zajmują miejsca na turniejach, a jakie ty?
TK wskoczy na top ranking armii z zasadami UL? Znasz chociaż te zasady?
Nie rozumiem twojej wypowiedzi o rozpiskach brettonia/orki. Jak to się ma do obecnych ograniczeń dla TK i graniu na UL ? Dodanie UL wymusi zmiany rozpisek w pozostałych armiach. Zadowolenie będzie takie samo, a chwilowe paniczne reakcje przeminą.
Specyfika armii wymaga magii, bardziej niż w jakiejkolwiek innej armii, ale przecież o tym wiesz. Na turniejach widzę, że bywa ona przycięta równo dla wszystkich, u TK czasem bardziej (Hierophant i Casket wliczane w limity PD/DD). Najbardziej rozwalają mnie ograniczenia przy mniejszych punktach typu : Lordowie maksymalnie z 1 lvl magii. Czyli 2W z T3 trzymają całą armię. Bo tak wyszło z ograniczeń i nikt się nie przyjrzał jak to działa u TK.
Nie wiem co to za kategorie dyplomów o których piszesz ale gratuluję. TK jakie rankingowo zajmują miejsca na turniejach, a jakie ty?
TK wskoczy na top ranking armii z zasadami UL? Znasz chociaż te zasady?
pokazuje ci, ze to nijak sie ma do roznorodnosci armii.Nie rozumiem twojej wypowiedzi o rozpiskach brettonia/orki. Jak to się ma do obecnych ograniczeń dla TK i graniu na UL ? Dodanie UL wymusi zmiany rozpisek w pozostałych armiach. Zadowolenie będzie takie samo, a chwilowe paniczne reakcje przeminą.
Meta tez sie nie zmieni, gdyz te oddzialy juz sa w batlu. Nic nowego (oprocz morghastow, ktore maja odpowiedniki w dronach chocby) sie tam nie dodaje. Watpie tez, zeby ludzie sie na to bardziej side'owali niz na obecne vc. Jednak przekresli to prawie calkowicie armie tk.
z reguly jesli sa ograniczenia magii, to tk moga wygenerowac wiecej kosci niz inne armie. MI oraz tytan z reguly tez przyciete nie sa.Na turniejach widzę, że bywa ona przycięta równo dla wszystkich, TK czasem bardziej (Hierophant i Casket wliczane w limity PD/DD).
mowisz o formacie poznanskim, gdzie jest 300 pkt w slocie hero/lord czy tez o ograniczeniach 1500, ktore beda w Warszawie za tydzien? bo na te drugie tk sa dosc mocne, a na te pierwsze i tak sie wiele nie miesci w armiach. A to czy [hant ma 2 czy 3 woundy i jego T niewiele zmienia, bo i tak nie moze wchodzic on w walke.Najbardziej rozwalają mnie ograniczenia przy mniejszych punktach
dyplom dla najlepszego gracza dana armia w sezonie. Dosc latwy sposob, zbey sprawdzic kto jak zna ktora armie.Nie wiem co to za kategorie dyplomów o których piszesz
ja zajmowalem miejsca rozne. Najwyzej na masterze to 2 ale jak wychodzilem nawet poza top10 to raczej juz nie poza top15.TK jakie rankingowo zajmują miejsca na turniejach, a jakie ty?
TK wskoczy na top ranking armii z zasadami UL? Znasz chociaż te zasady?
tk zniknie z rankingu armii. bedzie tylko ul, ktore jest lepsze od tk. zalezy tez od tego jakby mialy przejsc ogolnie zasady end times. Bo 50% na hero i lord boostuje bardzo kilka i tam mocnych armii.
znam te zasady.
Meta się zmieni, bo "odginaczek" nie trzeba będzie wystawiać. Będzie je można wysummonowac z Lore of Undeath.
Morghasty z army bannerem podnoszą grywalność konstruktów u TK. Czy aż do zmiany rozpisek turniejowych TK nie wiem.
Na ETC Hierotytan jest warty 1PD i nie można generować więcej niż 2PD (Casket). A niektóre turnieje się tym wzorują.
50% Lords/Hero to poziom nie do przyjęcia na turniejach z tego powodu, że gra się na nich tylko jeden i to najmniej finezyjny scenariusz.
Dodanie "Blood and Glory" i byłaby rewolucja heh, a TK nie byliby tutaj stratni
Ograniczenie Lord 1lvl magic widziałem ostatnio na formatach 1500 punktów.
W i T Hierophanta mają znaczenie gdy przeciwnik na niego poluje, żeby wygrać tym bitwę. Czyli każdy rozgarnięty przeciwnik.
Doradź jak go chronić jeśli jest właśnie Hero na stole 48"x48", a armię chcesz mieć ofensywną, a nie defensywną.
Na koniu to jego LOS! obstawa wychodzi drogo. Na piechotę to nie ucieknie przed szybkimijednostkami (brak marszu u TK bez zasad UL). Mam tu problem.
Morghasty z army bannerem podnoszą grywalność konstruktów u TK. Czy aż do zmiany rozpisek turniejowych TK nie wiem.
Na ETC Hierotytan jest warty 1PD i nie można generować więcej niż 2PD (Casket). A niektóre turnieje się tym wzorują.
50% Lords/Hero to poziom nie do przyjęcia na turniejach z tego powodu, że gra się na nich tylko jeden i to najmniej finezyjny scenariusz.
Dodanie "Blood and Glory" i byłaby rewolucja heh, a TK nie byliby tutaj stratni
Ograniczenie Lord 1lvl magic widziałem ostatnio na formatach 1500 punktów.
W i T Hierophanta mają znaczenie gdy przeciwnik na niego poluje, żeby wygrać tym bitwę. Czyli każdy rozgarnięty przeciwnik.
Doradź jak go chronić jeśli jest właśnie Hero na stole 48"x48", a armię chcesz mieć ofensywną, a nie defensywną.
Na koniu to jego LOS! obstawa wychodzi drogo. Na piechotę to nie ucieknie przed szybkimijednostkami (brak marszu u TK bez zasad UL). Mam tu problem.
-
- Wałkarz
- Posty: 81
- Lokalizacja: Łódź/Kruszów
Może nie gram TK zbyt długo ale wydaje mi się że to co piszesz Xyxel to bzdury. A niech se polują na hierofantę, gdy przeciwnik skupia całą uwagę na hiero traci kontrolę nad resztą stołu. Po za tym Kluczowe odziały typu sfinksy, węże i kaszkiet nie sypią się mają liderkę 8. Też chciałbym żeby TK dostały boosta ale End of Times nie ma szans na turniejach. Wyobraź sobie że grasz na Woch w którym lata 3 niezabijalnych lordów 4 herosów i 5 rydwanów w corach.
Armie:
TK - 3500 pkt
TK - 3500 pkt
No to bzdury czy sam nie grasz zbyt długo? Zdecyduj
Czary snajperskie, bronie snajperskie, działa, miscast - nie trzeba przeciwnikowi skupiac całej armii do tego, żeby upolować Hierophanta z 2W. A jak dojdzie do combatu to Hierophant na 100% do piachu i armia się sypie. 8Ld to mało w takich sytuacjach. Cory posypią się jeszcze szybciej. :/
Co do 50% Lord/Hero to ja przy tym nie obstawałem. Zasugerowałem, że nie byłby to problem przy innych scenariuszach. Stare 25% też będzie ok
Na Chaos masz w TK katapulty i Casket of Souls.
Czary snajperskie, bronie snajperskie, działa, miscast - nie trzeba przeciwnikowi skupiac całej armii do tego, żeby upolować Hierophanta z 2W. A jak dojdzie do combatu to Hierophant na 100% do piachu i armia się sypie. 8Ld to mało w takich sytuacjach. Cory posypią się jeszcze szybciej. :/
Co do 50% Lord/Hero to ja przy tym nie obstawałem. Zasugerowałem, że nie byłby to problem przy innych scenariuszach. Stare 25% też będzie ok
Na Chaos masz w TK katapulty i Casket of Souls.
Myślę, że i tak wraz z wejściem 9 ed lordy i herosy będą miały 50% udziału. Teraz może na turniejach to nie będzie akceptowalne ale za jakiś rok to już będzie standardem
nijak nie wplywa to na metagame gry. nigdy nie side'ujesz sie armia na odginaczki jakie ma przeciwnik. to, ze bedziesz mial w armii ok 100-200 pkt wiecej nie rokuje na nic.Xyxel pisze:Meta się zmieni, bo "odginaczek" nie trzeba będzie wystawiać. Będzie je można wysummonowac z Lore of Undeath.
nie. morghasty w armii obnizaja grywalnosc innych oddzialow w tym samym slocie.Morghasty z army bannerem podnoszą grywalność konstruktów u TK.
niezaleznie od tego ile razy to napiszesz, nie staje sie to prawda.Na ETC Hierotytan jest warty 1PD i nie można generować więcej niż 2PD (Casket). A niektóre turnieje się tym wzorują.
na etc tk jako jedna z 2 armii moze dogenerowac 3 pd. Jest to dobra liczba sprawiajaca, ze widac przewage tej armii w magii a jednoczesnie nie maksujesz jej do jakiegos niewyobrazalnego poziomu.
hierotytan na zasady etc nie liczy sie jako kostka power dice.
na polowie + masterow jest scenariusz blood and glory grany. Nie jest grany tylko, bo generuje bardzo skrajne wyniki z reguly.50% Lords/Hero to poziom nie do przyjęcia na turniejach z tego powodu, że gra się na nich tylko jeden i to najmniej finezyjny scenariusz.
Dodanie "Blood and Glory" i byłaby rewolucja heh, a TK nie byliby tutaj stratni
tak wiec i tu nie jest prawda to co piszesz.
to ograniczenie jest poloczone z kilkoma innymi bonusami dla tk.Ograniczenie Lord 1lvl magic widziałem ostatnio na formatach 1500 punktów.
jak to jak? jak chcesz grac ofensywnie to nie graj armia, ktora nie moze maszerowac. To tak samo jakbys narzekal, ze dwarfy nie graja ofensywnie.W i T Hierophanta mają znaczenie gdy przeciwnik na niego poluje, żeby wygrać tym bitwę. Czyli każdy rozgarnięty przeciwnik.
Doradź jak go chronić jeśli jest właśnie Hero na stole 48"x48", a armię chcesz mieć ofensywną, a nie defensywną.
Jesli chodzi o samo chowanie hierofanty to z reguoy pomagaja przy tym tereny (gorki, obeliski i domki) oraz wlasne oddzialy, przez ktore przeciwnik sie nie przebija.
inna sprawa, ze nawet jakby tk mialy marsz to zdradze ci tajemnice, ze ofens opierajacy sie na piechocie z mv 4 (jak zauwazyles bunkier kawaleryjski jest za drogi) to nie do konca dobry ofens.
Xyxel sorry bo wiem że jesteś z mojego miasta, ale:
Jeśli twojej armii najbardziej boli cie to że jest słabsza od innych na obecną mete to nia nie graj. Chcesz silna amie? Weź woch czy ogry. Nie zmuszaj innych by buffowawli ci armie bo ty tak chcesz. Gram VC i też średnio podobają mi sie ograniczenia. Chciałbym pograc na smoku itp ale sie nie da. Nic nie poradze. Trzeba sie dostosować.
UL nigdy nie zostanie dopuszczone. Po pierwsze jest to zbyt gięte po drugie jest to dodatek do 8edycji. Tak jak nie graliśmy na storm of Chaos tak nie pogramy na End of Times.
Nie płacz, GW kiedyś da ci kredki.
Jeśli twojej armii najbardziej boli cie to że jest słabsza od innych na obecną mete to nia nie graj. Chcesz silna amie? Weź woch czy ogry. Nie zmuszaj innych by buffowawli ci armie bo ty tak chcesz. Gram VC i też średnio podobają mi sie ograniczenia. Chciałbym pograc na smoku itp ale sie nie da. Nic nie poradze. Trzeba sie dostosować.
UL nigdy nie zostanie dopuszczone. Po pierwsze jest to zbyt gięte po drugie jest to dodatek do 8edycji. Tak jak nie graliśmy na storm of Chaos tak nie pogramy na End of Times.
Nie płacz, GW kiedyś da ci kredki.
No no no...Andrzej pisze:A za parę miesięcy nikt już nie będzie pamiętał o UL, tak jak to było ze SoM
Pohamuj się Waszmość z takimi opiniami - bardzo proszę.
Dlaczego?
Ano dlatego, że wszystkie armie ze Storm of Chaos były dopuszczane na Masterach.
Sam grałem w wielu Masterach w tamtych czasach i ilość Errantry War (Bretka), The Army of Sylvania (VC) czy choćby Skaven Clan Eshin (skaveny - grające na zasadach "nocy" - widoczność na 3xartyleryjka) była zatrważająca.
Nie widziałem jeszcze książki do UL - więc się nie wypowiadam, ale argument o armiach z poprzedniej kampanii jest TOTALNIE nietrafiny
No chyba trochę jednak przesadzasz.eliah91 pisze:W UL TK robią za pazia dla VC (są praktycznie dodatkiem)
Regimenty rydwanów leczone na zasadach UL z możliwością marszu - to ma być "paź"?
Że o podwójnej popychaczce (potrzebny LoN) nawet nie wspomnę?
Albo o tanich, wykopujących się skorpionach?
No to ja bym sobie życzył więcej takich PAZIÓW...
Nie twierdzę, że będą breakerem - ale jesem przekonany, że w UL jednak miejsce dla TK się znajdzie...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
połączenie byłoby ciekawe ale na określonych i ograniczonych zasadach jak w Soch bo te armie były w miarę zbalansowane. A dziś wampiry wg mnie to wynaturzenie battla z Krypt horrorami i Vargheistami w takiej cenie punktowej i eterycznym wozie. Daj wampirom możliwość wzięcia cascetu i katapult i masz uberarmię.
@Shino
No to widoczne patrzyłem na jakieś stare/inne zasady ETC (mój błąd w przypadku 2-3PD) gdzie :
"• Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive."
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2039bf742d
Przykład turnieju 1500 z Wrocławia (może to wyjątek od innych tego formatu turniejów) :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=45447
Nie widzę tam bonusów dla TK oprócz 100 punktów które i trzeba wydać na ochronę osłabionego Hierophanta. To już bym wolał bez tych +100 przy możliwości wystawienia Hierophanta z Lordów.
Jak gram TK defensywnie to ugrywam max. remisy. Jak gram ofensywnie to udaje się minor victory czasem ugrać.
Na armie typu gunline rozpiska defensywna TK to słaba perspektywa.
A Dwarfy potrafią grać ofensywnie (z kowadłem i górnikami) raz widziałem
Z marszem w 12" od Generała (zasady UL) i dodatkowym ruchem z sygnatury Nehekary TK to byłaby potencjalnie bardzo mobilna armia.
Dalej nie będzie to armia wygrywająca turnieje więc nie wiem skąd opór u niektórych osób.
@Jarekk
Mam nie grać armią, bo loża sędziowska ustaliła sobie takie, a nie inne zasady? Za silna była armia TK? Gram tą armią, bo lubię ich klimat nie jestem PG, żeby zmieniać ją na jakąkolwiek inną byle najsilniejszą, to jest dla ludzi jeszcze dorastających. Widuję czasem takich młodzików z instrukcjami (na papierze!) jak grać, bez jakiejkolwiek wiedzy o innych jednostkach tej armii o backgroundzie nie wspominając.
Rzeczywiście bardzo rzadko bywam na turniejach z TK dla odmiany jak gram WoCHem (nurglowym, a nie jedynym słusznym z interneta) to czuję się jak na trybie EASY. Nie wypowiadam się za innych graczy TK, ale nie widuję ich tłumów na turniejach - to świadczy o podejściu organizatorów do tych graczy, warunków jakie im stworzono. Nie chcę by buffowano "mi" armię, chce, żeby można było nią grać bez narzuconych ograniczeń.
I znowu, jesteś kolejną osobą twierdzącą, że UL to jest dodatek podczas gdy jest to oficjalny update zasad. Pora kończyć aby się nie powtarzać. Over&out.
No to widoczne patrzyłem na jakieś stare/inne zasady ETC (mój błąd w przypadku 2-3PD) gdzie :
"• Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive."
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2039bf742d
Przykład turnieju 1500 z Wrocławia (może to wyjątek od innych tego formatu turniejów) :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=45447
Nie widzę tam bonusów dla TK oprócz 100 punktów które i trzeba wydać na ochronę osłabionego Hierophanta. To już bym wolał bez tych +100 przy możliwości wystawienia Hierophanta z Lordów.
Jak gram TK defensywnie to ugrywam max. remisy. Jak gram ofensywnie to udaje się minor victory czasem ugrać.
Na armie typu gunline rozpiska defensywna TK to słaba perspektywa.
A Dwarfy potrafią grać ofensywnie (z kowadłem i górnikami) raz widziałem
Z marszem w 12" od Generała (zasady UL) i dodatkowym ruchem z sygnatury Nehekary TK to byłaby potencjalnie bardzo mobilna armia.
Dalej nie będzie to armia wygrywająca turnieje więc nie wiem skąd opór u niektórych osób.
@Jarekk
Mam nie grać armią, bo loża sędziowska ustaliła sobie takie, a nie inne zasady? Za silna była armia TK? Gram tą armią, bo lubię ich klimat nie jestem PG, żeby zmieniać ją na jakąkolwiek inną byle najsilniejszą, to jest dla ludzi jeszcze dorastających. Widuję czasem takich młodzików z instrukcjami (na papierze!) jak grać, bez jakiejkolwiek wiedzy o innych jednostkach tej armii o backgroundzie nie wspominając.
Rzeczywiście bardzo rzadko bywam na turniejach z TK dla odmiany jak gram WoCHem (nurglowym, a nie jedynym słusznym z interneta) to czuję się jak na trybie EASY. Nie wypowiadam się za innych graczy TK, ale nie widuję ich tłumów na turniejach - to świadczy o podejściu organizatorów do tych graczy, warunków jakie im stworzono. Nie chcę by buffowano "mi" armię, chce, żeby można było nią grać bez narzuconych ograniczeń.
I znowu, jesteś kolejną osobą twierdzącą, że UL to jest dodatek podczas gdy jest to oficjalny update zasad. Pora kończyć aby się nie powtarzać. Over&out.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2014, o 14:02 przez Xyxel, łącznie zmieniany 2 razy.
Sorry, że tak post pod postem ale nie mogę normalnie...JarekK pisze:Tak jak nie graliśmy na storm of Chaos tak nie pogramy na End of Times.
Czy ja jeździłem po innych turniejach czy wy nie macie pojęcia o tym o czym piszecie????
Jakie "nie graliśmy"?
To że WY nie graliście nie oznacza że nie grali nimi INNI.
Dla przykładu:
- DUKE - na DMP w 2008 roku grał Errantry War. Tak samo na Arenie 2008 jak i na co najmniej 3 innych masterach
- DYD na kilku turniejach grywał Eshin Army
Więc weźcie i przestańcie pitolić, że armie z KAMPANII nie były dopuszczane, ok?
Koledzy ewidentnie zatrzymali się na 7. ed.
Rydwany nie maszeruja.
TK są armia mega klimatyczną i mają pierdolniecie.
Więc nie biadolcie mi tu o ich slabosciach.
To że wam nie idzie, nie oznacza że armia jest słaba.
Zły dobór jednostek + słaba taktyka doprowadza właśnie do takich kwiatków o jakich piszecie.
A kolega Jarek niech wraca do piaskownicy, bo tylko tam rzucają takimi tekstami: nie podoba się to zmień armie. Ot podejscie battlowca do panujacych realiów.
A co do Paziowania.
Osobiście uważam że obydwie armie maga być dla siebie paziami.
Mocne strony VC: lord morderca, banshetki, eteryki i krypty.
Mocne strony TK: tania magia Light, hierotytan, klopy, Cascet, węże, stalki i RYDWANY!!!!
Połączenie obydwu armii może stworzyć potwora.
PS.
Bardzo proszę nie słuchać/czytać battlowcow którzy myla kampanie Storm of Magic z przed 2 lat, z dodatkiem do 6. ed jakim byl wlasnie Storm of Chaos.
To byly zajebiste czasy I bardzo dlugo sie na to gralo.
I nikomu nie przeszkadzalo jak na jednym turnieju mozna bylo grac polaczonym rulespackiem : Vampire Counts i Army of Sylvania. I caps masa innych.
Rydwany nie maszeruja.
TK są armia mega klimatyczną i mają pierdolniecie.
Więc nie biadolcie mi tu o ich slabosciach.
To że wam nie idzie, nie oznacza że armia jest słaba.
Zły dobór jednostek + słaba taktyka doprowadza właśnie do takich kwiatków o jakich piszecie.
A kolega Jarek niech wraca do piaskownicy, bo tylko tam rzucają takimi tekstami: nie podoba się to zmień armie. Ot podejscie battlowca do panujacych realiów.
A co do Paziowania.
Osobiście uważam że obydwie armie maga być dla siebie paziami.
Mocne strony VC: lord morderca, banshetki, eteryki i krypty.
Mocne strony TK: tania magia Light, hierotytan, klopy, Cascet, węże, stalki i RYDWANY!!!!
Połączenie obydwu armii może stworzyć potwora.
PS.
Bardzo proszę nie słuchać/czytać battlowcow którzy myla kampanie Storm of Magic z przed 2 lat, z dodatkiem do 6. ed jakim byl wlasnie Storm of Chaos.
To byly zajebiste czasy I bardzo dlugo sie na to gralo.
I nikomu nie przeszkadzalo jak na jednym turnieju mozna bylo grac polaczonym rulespackiem : Vampire Counts i Army of Sylvania. I caps masa innych.
Storm of chaos byl moim zdaniem rewelacyjny, pojawilo sie duzo alternatywnych army listow, w wiekszosci dopuszczonych do normalnej gry, m.in sylvania, czy cult slaanesha w DE. Pojawilo sie tez mnostwo swietnie pomalowanych i skonwertowanych armii.
No i kazdy zył tą kampanią i sprawdzal dokad juz doszedl Archaon
No i kazdy zył tą kampanią i sprawdzal dokad juz doszedl Archaon
dokadnie. Zle patrzyles. tu masz link do zasad etc:Xyxel pisze:@Shino
No to widoczne patrzyłem na jakieś stare/inne zasady ETC (mój błąd w przypadku 2-3PD) gdzie :
"• Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive."
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 2039bf742d
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 64&start=0
to nie oznacza, ze armia jest slaba, tylko, ze ty nie nie potrafisz grac tak aby wygrywac.Jak gram TK defensywnie to ugrywam max. remisy. Jak gram ofensywnie to udaje się minor victory czasem ugrać.
co ma kowadlo wspolnego z gra ofensywna w dwarfach?A Dwarfy potrafią grać ofensywnie (z kowadłem i górnikami) raz widziałem
no wlasnie bedzie to nie dosc, ze armia wygrywajaca turnieje, to jeszcze wygrywajaca jest dosc latwo.Z marszem w 12" od Generała (zasady UL) i dodatkowym ruchem z sygnatury Nehekary TK to byłaby potencjalnie bardzo mobilna armia.
Dalej nie będzie to armia wygrywająca turnieje więc nie wiem skąd opór u niektórych osób.
Skwara gral eshinem. Dyd z reguly gral elektrownia. eshinem moze ze 2 turnieje odwiedzil.- DYD na kilku turniejach grywał Eshin Army
inna sprawa, ze byly tam najglupsze armie swiata -> sea patrol, slayer army, errantry war
@Śmiechu
Z tymi rydwanami maszerującymi to się faktycznie deczko rozpędziłem
Dzięki za sprostowanie.
Co do pozostałych Twoich argumentów - pełne i całkowite +1.
Co prawda, nie wiem czy podpisałbym się pod tym "pierdolnięciem" - ale jakby nie patrzeć grywam na turniejach i jakoś specjalnie nie narzekam na wyniki.
I masz całkowitą rację twierdząc, że ludziom się chyba dodatki mylą.
@Shino
Niektóre armie faktycznie były dziwne - ale i tak dodatek uważam za zajebiaszczy
A Dyd w tym sezonie ma zgłoszone 4 turnieje Eshinami
Ale kto by się tam przejmował detalami - ważne że nikt nie robił z tego problemu i nie płakał "ale tym nie możesz grać bo to było w dodatku który nie nazywał się armybook"...
Z tymi rydwanami maszerującymi to się faktycznie deczko rozpędziłem
Dzięki za sprostowanie.
Co do pozostałych Twoich argumentów - pełne i całkowite +1.
Co prawda, nie wiem czy podpisałbym się pod tym "pierdolnięciem" - ale jakby nie patrzeć grywam na turniejach i jakoś specjalnie nie narzekam na wyniki.
I masz całkowitą rację twierdząc, że ludziom się chyba dodatki mylą.
@Shino
Niektóre armie faktycznie były dziwne - ale i tak dodatek uważam za zajebiaszczy
A Dyd w tym sezonie ma zgłoszone 4 turnieje Eshinami
Ale kto by się tam przejmował detalami - ważne że nikt nie robił z tego problemu i nie płakał "ale tym nie możesz grać bo to było w dodatku który nie nazywał się armybook"...
Jak dla mnie to wygląda na ucieczkę przed nieuniknionym. Mówię odnośnie nie dopuszczanie UL do gry. GW pokazało już swoją tendencję i kierunek jaki obrali. Wyrazili to w Wh40K gdzie sojusze z innymi armiami to norma. Tak będzie i w battlu czy się to komuś podoba czy nie. UL pewnie chwyci u graczy na zachodzie i machina łączenia armii stanie się normą. Po co więc sztucznie blokować coś co i tak się wydarzy. Dla mnie UL są to istotne zmiany, których TK po prostu potrzebuje żeby być bardziej elastyczną armią, lepiej dostosowaną do obecnych standardów. W ogóle moje zdanie jest takie, że liga zamiast martwić się jak sztucznie zbalansować grę przycinając tu i tam powinna w końcu przysiąść i zastanowić się nad tworzeniem scenariuszy, które by zastąpiły porąbane Battleline. Zawsze zachodzę w głowę jak to jest możliwe, że w Kanadzie czy USA ludzie grają BEZ LIMITÓW i nawet na specjalnych bohaterach i życie toczy się normalnie, w sensie bez wgniatania nikogo w podłogę. Oczywiście remedium jest tu plik fajnie skomponowanych scenariuszy gdzie ani demon prince z wardem 3+ and dwa terrory nic nie wskórają bo cele scenariusza stawiają na inne czynniki i decyzję generała a nie na wygar.
Faktycznie iście merytoryczny wkład w dyskusjęJarekK pisze:Nie płacz, GW kiedyś da ci kredki.