Co prawda jestem słaby i się nie znam, ale nie mam pojęcia jak imperium Piotra miałoby punktować te HE. Jak dla mnie to jest co najmniej 15 dla HE.Ziemko pisze: Bitwa IV BWT
Paringi:
Ja vs Demony
Imperium vs High Elfy
High Elfy vs Chaos
Dark Elfy vs Lizardmen
Wood Elfy vs Ogry
Szczerze myślałem, że ten mecz wygramy. 3 teoretycznie punktujące paringi (ja, Pasiak i Piotr) , jeden remisowy – Elvis, jeden, który może pójść w obie strony – Krzychoss.
Relacja lizardmenów z DMP 2014
Moderator: Ziemko
Re: Relacja lizardmenów z DMP 2014
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Piotr generalnie z He nie przegrywa -chyba, ze odwala maniany rzutowe.
On lubi ten paring.
On lubi ten paring.
kazde EMP z którym grałem "lubiło" nasze HE. Efekt: 50/60 naszego gracza HE. To zły paring jest, tylko grać trzeba więcej żeby się o tym przekonać
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Myslalem, ze standard masz Shadow na pewno miales, wiec pita tez mogla zawisnac
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Kiedy ale brak busta do inicjatywy i niszczarki przedmiotów troche boli....do tego jest drain magick ktory pięknie niweluje efekty wrogich czarów....a jesli bede potrzebowac zerowki to sobie jakis czar na nia wymienie....polecam fire ball na lesne elfy...albo duza kuznie na imperialny czolg
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Boli brak flamsow. Jakby ktos mi dal flamsy + sygnatury - wchodze w ciemno. Sygnatury nie maja zadnego porzadnego AOE i to jest dla mnie ich najwiekszym minusem.
Area of effect. Coś co działa na duże oddziały typu właśnie flamsy lub ewentualnie tempest.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Tak jak Macias napisal, AOE to tez slonce, pitka, dwellersy.