Ruch fanatyków
Moderator: Kołata
Ruch fanatyków
Panowie mam pytanko odnośnie fanatyków.
Jak już "latają" po stole i w rzucie na ich ruch wypadnie hit to gracz O&G wybiera stronę w którą się ruszają?
Ostatnio nie możemy się dogadać w tej kwestii ze znajomymi.
Jak już "latają" po stole i w rzucie na ich ruch wypadnie hit to gracz O&G wybiera stronę w którą się ruszają?
Ostatnio nie możemy się dogadać w tej kwestii ze znajomymi.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
nie zakładamy nowych tematów dla takich pytań
Mam prośbę: czy ktoś mógłby proszę wrzucić stronę / przepisać fragment odnośnie ruchu fanatyków? Potrzebuję dokładnego wordingu. Bardzo proszę!
pozdrawiam
Furion
pozdrawiam
Furion
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
jak eteryk wpadnie w fanola to go zabija, fanol swoim ruchem przez niego przeskakuje
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Nie można już teleportowac fanoli na ryj. Wypuszcza sie z 8 cala nawet przy ręce gorka.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Myślicie ze można celowac z kombatu wzdłuż frontu przeciwnika?
Direct domage można puścić w bok czy cała kreska we front arc'u?
Teleport z domu był nielegalny w Polsce już wcześniej.
Direct domage można puścić w bok czy cała kreska we front arc'u?
Teleport z domu był nielegalny w Polsce już wcześniej.
Panowie (i Panie jeśli są)
zastanawiałem się dziś patrząc na bitwę Arona ...
jeśli jest założenie, ze fanatyków musi,y wyrzucić bo teleport porusza się po linii i 8 cali przed przeciwnikiem trzeba sie zatrzymać ...
to czy można to samo przyjąć dla manglerów - tzn poruszmy sie po .linii, a wówczas przez co przechodzimy to łomot ... (2xd6)
nie jestem pewien ,.. jak na to patrzycie ?
zastanawiałem się dziś patrząc na bitwę Arona ...
jeśli jest założenie, ze fanatyków musi,y wyrzucić bo teleport porusza się po linii i 8 cali przed przeciwnikiem trzeba sie zatrzymać ...
to czy można to samo przyjąć dla manglerów - tzn poruszmy sie po .linii, a wówczas przez co przechodzimy to łomot ... (2xd6)
nie jestem pewien ,.. jak na to patrzycie ?
Teleportem nie przechodzisz przecież po innych jednostkach. Wyraźnie w opisie czaru stoi że podnosisz model i kładziesz go gdzie indziej. Nie ma tam żadnego ruchu jednostki przez jednostkę a to jest warunek hitów od manglera (move into contact).
To że wylatują fanatycy akurat zależy od ich zdolności specjalnej a nie od czaru. Bo przecież podczas kładzenia gdzieś oddziału/modelu Night Goblina zbliża się on wcześniej w te 8" i tylko dlatego wypadają fanatycy.
*edytka*
Gdyby było jak mówicie to od teraz używam Skitterleap do zabijania Manglerów Elektrykami za 15punktów . Przecież przez nie przechodzę podczas teleportacji nie?
Sorry ale to się nie trzyma kupy ...
To że wylatują fanatycy akurat zależy od ich zdolności specjalnej a nie od czaru. Bo przecież podczas kładzenia gdzieś oddziału/modelu Night Goblina zbliża się on wcześniej w te 8" i tylko dlatego wypadają fanatycy.
*edytka*
Gdyby było jak mówicie to od teraz używam Skitterleap do zabijania Manglerów Elektrykami za 15punktów . Przecież przez nie przechodzę podczas teleportacji nie?
Sorry ale to się nie trzyma kupy ...
Life's a game with save and load features disabled.
Witam,
Co się dzieje w sytuacji gdy przeciwnik skutecznie szarżuje na NG.
8'' przed jednostką zatrzymujemy się na chwilę, żeby wypuścić fanatyka.
Fanatyk nie dobiega do szarżującej jednostki, a tamta jednostka kończy szarżę przejeżdżając przez fanola.
Czy tenże fanatyk ginie zadając 2D6 hitów?
Co się dzieje w sytuacji gdy przeciwnik skutecznie szarżuje na NG.
8'' przed jednostką zatrzymujemy się na chwilę, żeby wypuścić fanatyka.
Fanatyk nie dobiega do szarżującej jednostki, a tamta jednostka kończy szarżę przejeżdżając przez fanola.
Czy tenże fanatyk ginie zadając 2D6 hitów?