Rozpiski :)

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Re: Rozpiski :)

Post autor: Opos »

Tak, bez Lordów, tu są pełne ograniczenia:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=45518
PS fajna sprawa, tylko, że coś musiałbym wykopać z rozpy ;)
Let the River of Blood flow...

Xyxel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: Xyxel »

Może dwa oddziały łuczników zamiast jednego? Będzie gdzie się przenieść z liczami w razie zagrożenia.
Przy średniej (wiem, że to zdradliwe) ilości PD z wichrów rzucisz czary z wszystkich casterów i casketa? ;) (nawet z Hierotytanem)
2x Light of Lore nie byłby lepszy?

Zamiast jednego łucznika polecam Dragonbane Gem na Hierophancie. Nie będzie mu straszny fireball jak będzie musiał odłączyć się od oddziału oddziału.

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Chce zmaksymalizować ilość popychaczek i czarów leczących. Może nie będę kastował wszystkich spelli, za to będę miał duży wybór, zależnie od sytuacji 8) Nad dwoma łukami pomyślę, zobaczę jak to będzie wyglądało w poniedziałek. Ale w punktach ciasno, więc może być problem :wink:
Kacpi, przy tych ograniczeniach z PS jest jeden problem: żeby w ogóle mieć szansę go użyć, musiałbym wywalić kaszkiet (maks 2 dodatkowe kostki), a to odpada :wink:
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Alternatywa do tego : http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1268095 (na samym dole). Ogolnie sklaniam sie do takich corow (niezaleznie od rozpy): 5 rydwanow/2x3 wozki ,bunkier dla magow ,kilka piatek kawy.


Liche High Priest: Lvl.4, Hierophant, Talisman of Preservation, Neferra's Scrolls of Mighty Incantations.
Liche High Priest: Lvl.4, Death, Obsidian Lodestone, Dispel Scroll.


5 Skeleton Chariots
25 Skeleton Warriors

5 Skeleton Horsemen
5 Skeleton Horsemen
5 Skeleton Horsemen
5 Skeleton Horsemen
5 Skeleton Horsemen

Tomb Scorpion

5 Necropolis Knights
5 Necropolis Knights
5 Necropolis Knights


Casket of Souls

Screaming Skull Catapult
Screaming Skull Catapult


2635 pkt. - zostalo troche pkt... 3 sepy ? rozbic wozki na 2 oddzialy ?
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

zamieniłbym warriorów na łuczników

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Przy tak malej ich liczbie chyba sie nie opyla ... zreszta to ma byc tylko bunkier dla magow .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Podobają mi się Twoje rozpiski, są ciekawe. Masz dużo odginaczek i kontre w postaci rydwanów i węży. Nie boisz się tylko, że ciężko będzie się tym manewrować na stole?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Tego boję się najbardziej ... wszystko zależny jak naćkane będzie terenów (grałem kiedyś na dużym oddziale rydwanów, 2 x mniejsze + 5/6 węży i robiło się mega ciasno ) :wink: Alternatywa to świniaki, które zajmują mało miejsca(kombinowałem już nawet gigsona z GW, ale wtedy przydałby się light ). Niemniej węże to mój ulubiony oddział, no i uwielbiam te modele :wink: Ewentualnie z corów pchać ile wlezie łuków i stawiać jedne za drugimi, a do walki mieć tylko 3 oddziały węży .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Ulubiony, czy też nie - moim zdaniem JEDYNY, który może nawiązać wyrównaną walkę :)

Świniaki są zbyt niepewne. W końcu z wiadra ataków (taka 6 Maneaterów ma ich 25) na pewno uda się wyrzucić parę 6, a wadą tych konstruktów jest niski ASv...

Jeśli węże miały by być jedynym argumentem to 3 oddziały to trochę mało :/ Zostałbym przy tym co masz teraz, ewentualnie jakieś kosmetyczne poprawki :)
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Dość niestandardowe pytanko:
Gramy z kolegą na turnieju parowym 3000pkt na parę (do dysponowania jak się chce np 1,5k+1,5k lub 2k+1k), ja gram Tk a on Vc, znacie jakieś fajne combosy czy coś w tym stylu :P ?

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

czesc, malo sie tu dzieje ostatnio, az tak malo popularna ta armia? ;p

gram na lidze czyms takim 1300pkt

1 Liche Priest
hierophant; Nehekhara lv2; Dispel Scroll; Ruby Ring of Rhuin

1 Tomb Prince
general; great weapon; Armour of Destiny

39 Skeleton Warriors
standard; champion; musician; light armour

15 Skeleton Archers
champion; musician

1 Screaming Skull Catapult
skulls of the foe

1 Khemrian Warsphinx
fiery roar

1 Tomb Scorpion

1 Tomb Scorpion

1 Casket of Souls


rozpiska gra mi sie swietnie, turniejowo/ligowa tak powazniej gram 1wszy raz i narazie jest spoko

narazie 1 gra vs z emp za mna, udalo sie mocno wygrac.

hierophant i dodatkowe strzelanie na lucznikach miod malina!
ward 5+ tez super, ale jakos mniej go uzywalem, tak samo ringa...

prince w klocku szkieli, bardzo fajny oddzial! ws5 kosi, wszystkie elity typu demigryfy trafiaja na 4+!!
szkiele maja save 4+ i parry lub ward 5+ z czaru, bardzo wytrzymaly klocek.

katapulta jak kazda inna, zalezy od farta, raz pudlo, raz niszczy armate

scorpiony bardziej dzialaly jako odgninaczki czegos co mialo szarzowac z moje wazne rzeczy, sprawdzily sie w tym doskonale, jak za 85 pkt warto moim zdaniem ;)

no i sphinx, najlepszy z mojej armii chyba. zjadl caly oddzial z 2 bohaterami i maszyne nie dostajac zadnej rany!!
wiem juz, ze na wieksze pkt bede gral na 3. niby slaby ma sejw, ale T8 jest najlepszy

casket nie robi nic.. nic a nic... tylko zabiera PD magowi..

w sumie tyle, rozpiska na male pkt fajna, mocna magia, walka mocna , strzelanie tez niczego sobie.

zobaczymy jak dalej bedzie mi szlo vs inne armie, ale narazie nie przegralem TK zadnej gry, a zagralem cos kolo 10 juz.
nie znam sie zbyt jeszcze na tej grze, ale +100pkt bym tej armii nie dawal turniejowo, wydaje mi sie ,ze jest na poziomie innych. no moze procz WochU ,w ktory sie teraz wkrecam.. ten jest bardzo bardzo mocny


pozdrawiam

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Jedna 0 tzw. snajperka z lore of death w hierofantę kończy grę. Rozumiem że siedzi w łukach? To z ld 7 tym bardziej płynie, daj mu warda bo nie zawsze wylosujesz z czarów i rzucisz. Jest tu na forum kilku mistrzów od TK co mówią że jest to armia silna jak każda, szkoda tylko że się to nie przekłada na wyniki na masterach. Stąd zapewne popularność tej armii jest taka, a nie inna.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2014, o 14:26 przez SoCiu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Jak wytrzasnąłeś +4 as na szkieletach?? lekka zbroja +6, zbroja i tarcza +5 a a skąd +4 ?? I w rozpisce nie widziałem tarczy :/

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

SoCiu pisze:Jedna 0 tzw. snajperka z lore of death w hierofantę kończy grę. Rozumiem że siedzi w łukach? To z ld 7 tym bardziej płynie, daj mu warda bo nie zawsze wylosujesz z czarów i rzucisz. Jest tu na forum kilku mistrzów od TK co mówią że jest to armia silna jak każda, szkoda tylko że rzeczywistość jest inna i się to nie przekłada na wyniki na masterach.
tu masz racje ,ale chyba da sie zaslonic latwo przed snajperka?
heiro ma slabo ofensywne rzeczy, bardzi boostuje armie, moze to robic z tylu, bedac zaslonietym
na wieksze pkt dam mu jakis mr to prawda, taki goly i wesoly jest kiepsko przezywalny ;p
z tym, ze armia jest silna jak kazda zgadzam sie doskonale
beszcza pisze:ak wytrzasnąłeś +4 as na szkieletach?? lekka zbroja +6, zbroja i tarcza +5 a a skąd +4 ?? I w rozpisce nie widziałem tarczy :/
lekka zbroja, tarcze i hw to w walce 4+ zgadza sie?

4pkt to szkielet z tarcza
+1pkt lekka zbroja

no i juz ;p

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Mateo pisze:
beszcza pisze:ak wytrzasnąłeś +4 as na szkieletach?? lekka zbroja +6, zbroja i tarcza +5 a a skąd +4 ?? I w rozpisce nie widziałem tarczy :/
lekka zbroja, tarcze i hw to w walce 4+ zgadza sie?

4pkt to szkielet z tarcza
+1pkt lekka zbroja

no i juz ;p
hand weapon nie daję Ci bonusa... Masz light armour save na +6, shield + light armour +5, heand weapon+shield daję pary save na +6 ;) pozdro!

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

fatalna sytuacja w takim razie :(

gdzie ja moglem wyczytac ze mam lepszy sejw za walke hw i shieldem to nie mam pojecia.

ale jak za 5pkt za model te szkielety sa superowe!

jeszcze kminilem by wrzucic do nich bsb z bannerem leczacym, ale on pewnie zawsze bedzie padal jako 1wszy..

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

SZKIELE są spoko ale wałowałeś kolegę ;)

Rikard
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: Rikard »

W poprzedniej edycji hw z sh tak działały w walce :wink:

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Akurat w tej syt to nie wal, sam myslalem że mam save 5+ a po grze plulem sobie w brodę ,że mialem 4+ i nie uzylem.

Pewnie z tej poprzedniej edycji mi się do głowy wbilo dzięki za wyjaśnienie :)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

tu masz racje ,ale chyba da sie zaslonic latwo przed snajperka?
Snajperki nie wymagają widzenia celu.
casket nie robi nic.. nic a nic... tylko zabiera PD magowi..
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że to mag zabiera PD cascetowi. Cascet jest jednym z najlepszych jednostek, jakie ta armia ma do zaoferowania. Niektórzy grają na dwóch.

ODPOWIEDZ