
[Rybnik: 06.09] Poznańska parówka w Goblinie [2x1200]
Re: [Rybnik: 06.09] Poznańska parówka w Goblinie [2x1200]
Myśmy (Woch +DE) grali na EMP+WE. Gra generalnie grała się sama, działa same wybuchały, skulle i wild ridersi nie zdawali frenzy, warlocki same się panikowały po IFce. Czułem się jak w kinie 

Jasif pisze: c) Kibel - muszę przyznać, Goblin ma najlepszy kibel z ośrodków turniejowych, jakie znam.
Co racja to racja, Kibel przez duże K.

"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Wcale nie pokazują, ty bez tych welfów to byś top 10 nie zrobił nawet 

No co jak co ale akurat na ten format to WE jest nie do zajechania 3 oddziały łuków dobrze złożone robią grę z każdą armią, bez sava - imp breta woch, posion - woch działa monstery wszelkiej maści, trafianie na 3+ skaveny i inne masowe armie. Żadnej innej rozpy nie zrobisz tak uniwersalnej i mobilnej.
E tam, 1 armia czy łuki - warhawki.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2014, o 13:20 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 1 raz.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Dużo biadolenia, mało treści
Jakoś nie czułem powera tych WE, mocne są, jasne, ale wylewanie żali i darcie koszul to lekka przesada. Parafrazując Arona Banalnego : WE są mocne, jak wiele innych rzeczy, więc zamknijcie japy i nauczcie się grać 


paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Wroce dzis do domu wieczorem to skrobne pare slow o turnieju i o moich wrazeniach z we
Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalk 4
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
kupcie se demony, na male punkty gniotą o wiele bardziej
sojusz doch + vc i laik i podwys nie mieliby czego szukąc. zresztą doch + df tez jest w stanie fajnie zagrac
sojusz doch + vc i laik i podwys nie mieliby czego szukąc. zresztą doch + df tez jest w stanie fajnie zagrac

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dzięki wszystkim za turniej, czekam na następny 

Rozważam 2,6 etc ze specialami jak na Silesianie. Cos podobnego będzie w Krk, mysle że to może być ciekawe.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Dzięki za turniej i w ogóle:) Fajne bitwy, 0 spin, kretyński błąd w bitwie z Laikiem i Podwysem kosztował nas pewnie wyższe miejsce. (idiotycznie postawiony fast o którym pisał Jasif)
Co do mocy WE... są mocne aczkolwiek jestem zdania, że gdyby nie błąd z fastem (4,5 punktu nas kosztował) i może lepsze wystawienie manow spokojnie byśmy tą bitwę wygrali minorem, albo chociaż zremisowali. Wyciągnięcie czegoś więcej już byłoby bardzo trudne. W sojuszach trzeba wziąć parę rzeczy pod uwagę. WE jako sojusznik są trochę za mocne, stabilna liderka, świetny shooting do tego odginaczka i tani, z wygarem wildzi no i snajperzy, którzy robią grę na te punkty. Mieści się wszystko co trzeba o ile gramy parówke i magie zabezpieczy HE czy cokolwiek innego. Jesli będziemy to częściej grywać można coś pomyśleć o cięciach, albo napisać do Furiona/Kudłatego co myślą o parówkach na takie punkty
Co do mocy WE... są mocne aczkolwiek jestem zdania, że gdyby nie błąd z fastem (4,5 punktu nas kosztował) i może lepsze wystawienie manow spokojnie byśmy tą bitwę wygrali minorem, albo chociaż zremisowali. Wyciągnięcie czegoś więcej już byłoby bardzo trudne. W sojuszach trzeba wziąć parę rzeczy pod uwagę. WE jako sojusznik są trochę za mocne, stabilna liderka, świetny shooting do tego odginaczka i tani, z wygarem wildzi no i snajperzy, którzy robią grę na te punkty. Mieści się wszystko co trzeba o ile gramy parówke i magie zabezpieczy HE czy cokolwiek innego. Jesli będziemy to częściej grywać można coś pomyśleć o cięciach, albo napisać do Furiona/Kudłatego co myślą o parówkach na takie punkty
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Laik co Ty sądzisz? snajperzy, bsb, nie za mocne te WE? Tak obiektywnie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Na parówce wykorzystaliśmy że to ta druga armia może mieć maga, daliśmy tylko 1 BSBka (i gleaming pendant na główny unit armii bez BSBka) - więc wymaksowaliśmy snajpowanie.
Na singlu jednak mag musi być i wtedy nie wchodzi ani jeden snajper więc nie ma problemu.
Na singlu jednak mag musi być i wtedy nie wchodzi ani jeden snajper więc nie ma problemu.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Po prostu skladajac sie na parówke trzeba sie sideowac na WE i tyle. Tak zmienia sie meta
kiedyś DF + Lizz było OP na druzynówki ,teraz moze nowe złożenie WE i HE . will see

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No he jak dla mnie to szalu nie robilo a gralem na he 3 razy
Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalk 4
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.