Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Kordelas »

Nie ,bo to Monster Cavalry
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
salix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124

Post autor: salix »

coby nie zaśmiecać forum z powodu jednej prośby na pisze tutaj. Czy móglby ktoś z łaski swojej przedstawic na zdjęciu cześci pozostałe po złożeniu imperialnego zestawu celestial hurricanum oraz odwrotnie z luminark of hysh?
Kloc orków wbija się w 3 obslugantów i krasiowego master inżyniera- fartem wbija ino 1 rane, krasie oddają 5 ran i orkowie czmychają...po kilku nieudanych szarżach- kloc orków znika bezpowrotnie a inżynier spokojnie wraca do maszyny...

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Zależy co złożysz to inne części zostają :)
Tutaj masz fotki wyprasek:
http://www.games-workshop.com/en-PL/Emp ... Hurricanum
A tutaj instrukcję:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 5#p1129875
Jak sobie dobrze popatrzysz to zobaczysz, które części są niepotrzebne.

Awatar użytkownika
salix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124

Post autor: salix »

ok dzięx
Kloc orków wbija się w 3 obslugantów i krasiowego master inżyniera- fartem wbija ino 1 rane, krasie oddają 5 ran i orkowie czmychają...po kilku nieudanych szarżach- kloc orków znika bezpowrotnie a inżynier spokojnie wraca do maszyny...

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

mam pytanie, lepiej wystawiac pistoliers czy outriders?

i Ci drudza musza stac zeby strzelic?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Drudzy mają ruch albo strzał. Pistoliers mogą się ruszyć 16" i dalej strzelić.
Dlatego IMO pistoliers lepsi. Poza tym mogą zawsze robić stand and shoot, co odstrasza śmieci od szarżowania w nich.
Outraiderzy się dobrze sprawdzą w defensywnych rozpiskach, np. dwa działa helblaster i dwa oddziały outraiderów.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

ok dzieki za odp!

a pistoliersi strzelaja 3 razy kazdy i bez kar za ruch dobrze mowie? czy 4 razy kazdy?

i jak maszeruja maja kare do strzelania?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Jak się poruszą to mają -1 do trafienia.
Każdy model oddaje dwa strzały, łącznie piątka bez ulepszeń strzela 10 razy.
Za 20pkt więcej możesz mieć championa z lepszym BS i dwoma powtarzalnymi pistoletami, wtedy strzela ona 4 razy a oddział pięciu modeli z nim łącznie 12 razy.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

dziekuje juz wszystko wiem ;)

mam jeszcze pytanie o zlozenie bsb konnego.

jak go skladacie?

dawnstone i dodatki?

czy moze mr 3 ?

bedzie w sporym oddziale ICK

Awatar użytkownika
Insejn
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 106

Post autor: Insejn »

Jeśli chodzi o pistoliersów to nie otrzymają żadnych minusów do sztrzelania po ruchu, patrz zdolność quick to fire... Jak już to warto brać championa nie z tego względu że mają dwa dodatkowe strzały, tylko po to żeby mieć szanse dwukrotnego odginania przeciwnika (ustawiasz w kreche, szef ginie z przodu, uciekasz, zbierasz się i znowu odginasz).
BSB z dawnstonem, raczej mag na koniu z mr3.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

no tak pistoliers po ruchu nie maja kary, a po marszu?

Awatar użytkownika
Insejn
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 106

Post autor: Insejn »

Też nie, ponieważ są Fast Cavalry.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

wow extra! czyli jedyne minusy do trafiania beda mieli za zasieg wiekszy niz polowa mam racje?

i strzelanie do covera i jak reakcja na szarze.


a i gdzie moge znalezc ograniczenie armii emp na turniejach?
chetnie bym sie wybral na jakis

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Zwykle w temacie turnieju są ograniczenia.

Co do kary za ruch to my bad, zapomniałem o quick to fire. Ale nadal mają -1 za strzelanie multiple shoot.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

kurcze, macie profil ich broni?

w army booku za nic nie moge znalezc brace of pistols nigdzie...

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

Empire

• Steam Tank/One or more duplicated war machines/Each 5 (or fraction) Demigryph models/War Altar and 2 or more Light Wizards in the army, max 3
• Great Cannon (max 2 if Steam Tank in the army)/Steam Tank (max 1)/Hellblaster Volleygun/Each Light Wizard after the first in an army with War Altar, max 4




no bez jaj.... strasznie ta armie pocielo ;p

Awatar użytkownika
Insejn
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 106

Post autor: Insejn »

I za multiple shot, czyli nawet i -2(covery swoją drogą). Nie zmienia to faktu że są raczej bardziej klimatyczni niż grywalni, chociaż osobiście lubie ich używać :)

https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

ok wszytsko mam ,zaraz wrzuce jakas rozpe nowa.

powiedzcie mi jak konnych lepiej ustawic?

np 2 szeregi po 7

czy moze 3 szeregi po 5?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Profil broni jest na 31 stronie.
Ograniczenia są w porządku, jakieś super combo i tak nie mieści się w punktach.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

ok wszystko mam ;)

a moge miec sejwa na 0+ ?

czy sa jakies limity? ;p

ODPOWIEDZ