Chciałbym serdecznie zaprosić na organizowany przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE turniej
„BITEWNE DUETY”
Miejsce: Klub 15 Brygady Zmechanizowanej w Giżycku, ul. Mazurska 4
http://www.biznesfinder.pl/Gizycko_Klub ... 20814.html
Termin: 14.09.2014
Format: 2 x 1800 z ograniczeniami
Bitwy: 3 x batteline
Wjazd: 15 zł
Catering: będzie
Nagrody: TOP 3 i nagrody pocieszenia za ostatnie miejsca
Sędzia: będzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie
ROZKŁAD JAZDY:
Niedziela
7.30-8.30 zapisy i parowanie duetów
8.30-12.00 - 1 bitwa battleline
12.00-15.30 - 2 bitwa battleline
15.30-19.00 - 3 bitwa battleline
# Zgłoszenia :
Nie wysylamy rozpisek ale zgłoszenie zawierające imię, nazwisko i ligowe ID proszę przesyłać na adres rudobrody79@wp.pl lub jako PW tutaj na forum.
Nie wysylamy rozpisek, ale za znalezienie walka w rozpie jest 5 pkt karnych za kazda bitwe grana na walku.
Za przesłanie prawidłowego zgłoszenia w terminie do 09.09.2014 do g.23.59 – 4p do klasyfikacji generalnej
Za przesłanie prawidłowego zgłoszenia w terminie do 11.09.2014 do g.23.59 – 2p
Bardzo prosze o wpisywanie zgloszen jako PW tutaj na forum lub do mnie na mail rudobrody79@wp.pl, ulatwi to organizację catteringu.
# Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lordów!
Zakaz triplowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż trzy Machiny Wojenne
Nie więcej niż trzy jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 450 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
#Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 2 kostki ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów) na sojusz-niezlaeznie kto je wygenerowal.
Jeżeli sojusz wygeneruje więcej niż 2 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12 dla calego sojuszu.
#Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję np "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski".
Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową.
Bretonnia
+ 50 punktów do rozpiski
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Gor and Minotaur units may carry magic standards (max 50 points)
Units with Beastmen Ambush may alternatively deploy as if they had the Ambushers special rule (Note that this doesn’t require an equal or bigger unit not ambushing).
Chaos Dwarfs
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 10 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
Warlocks max 6 modeli,
Wystawiamyalbo lore of death na czarodziejce albo warlocy.
każdy Reaper Bolt Thrower to pojedynczy slot maszyn
Dwarfs
max 1 scrol i 1 zjadaczka czarow.
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
każdy Reaper Bolt Thrower to pojedynczy slot maszyn
Lizardmen
saurus na co max 1
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 50 punktów do rozpiski
kazda czaka to pojedynczy slot maszyn
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie dwie jednostki eteryczne (bohater nie wlicza sie do tej puli)hexwrights max 7 modeli
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
max 2 z chimera/jurki/helena(max 1)
Wood Elves
waywatchers/wildriders max 20 modeli (czyli np 10wayow i 10 wildow to max)
Wystawianie po jednej jednostce z kazdej armii z pary, naprzemiennie z przeciwnikiem.
#Losowanie graczy:
Każdy gracz zostaje losowo przydzielony do innego gracza wg nastepujacych zasad:
Gracze sa dzieleni na dwie "pule": dostawionych oraz dostawianych.
Wg rankingu ligi ustala sie polowe graczy ktora jest rozstawiona, sa to gracze o najwyzszych miejscach w rankingu. Druga polowe graczy dostawia sie do tych graczy metoda losowania, gdzie losowanie zaczyna gracz najnizej sklasyfikowany z dostawianych. Zaden gracz nie bedzie pauzowal. Dopuszcza sie maxymalnie 2 graczy ktorzy moga grac 2 armiami-co pozwoli na unikniecie nieparzystosci.
#Sojusze sa zawsze "Suspiciuos Allies" - ten sredni.
# Progi dla par co 200pkt, bsb i general po 100pkt.
# wymagamy rozpiski drukowanej na turnieju do wglądu z A.Buildera dla przeciwnika, nawet jak gracz posiada dla siebie w formie elektronicznej
Giżycko,14.09, 2 x 1800 "BITEWNE DUETY"
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
#1 nie pamiętałem, że bolt thrower w HE to rzadka jednostka, dlatego :
"Mozna miec 2 RBT"
#2. Zgłoszeni :
1. Lenczek
2. Prezes
3. Norb
4. Lohost
5. Dzielny Bizon
6. Mad Max
7. Szczur
8. Lahire
9. Chemol
10 Kondzio
11 Fario
12 Pyrus
0. Rudobrody
"Mozna miec 2 RBT"
#2. Zgłoszeni :
1. Lenczek
2. Prezes
3. Norb
4. Lohost
5. Dzielny Bizon
6. Mad Max
7. Szczur
8. Lahire
9. Chemol
10 Kondzio
11 Fario
12 Pyrus
0. Rudobrody
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
jak na razie mam potwierdzenie przybycia na turniej od :
1. Lenczek
2. Prezes
3. Norb
4. Lohost
5. Dzielny Bizon
6. Mad Max
7. Szczur
8. Lahire
9. Chemol
10 Kondzio
11 Fario
12 Pyrus
13.Sekret
14.Bela16
15. HdRade
16 Rudobrody
w związku z tym zapowiada się miła niedziela...

1. Lenczek
2. Prezes
3. Norb
4. Lohost
5. Dzielny Bizon
6. Mad Max
7. Szczur
8. Lahire
9. Chemol
10 Kondzio
11 Fario
12 Pyrus
13.Sekret
14.Bela16
15. HdRade
16 Rudobrody
w związku z tym zapowiada się miła niedziela...


