Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Akurat 2 dużych magów to jest najbardziej klawa część tej rozpy
a takie cos? :
hero:
jakiś bsb konny 145 pkt
mag 2 lvl scroll 125pkt
mag 2 lvl 100pkt
core:
13 ICK fcg dyscyplina = 370pkt
10x luki champion = 80pkt
10x luki champion = 80pkt
special:
armata 120pkt
armata 120pkt
3xdemi= 174pkt
3xdemi = 174pkt
1488pkt
zostaje 12 pkt na cos, jeszcze ni wiem co..
co o tym myślicie?
luki dla magow sa ok?
hero:
jakiś bsb konny 145 pkt
mag 2 lvl scroll 125pkt
mag 2 lvl 100pkt
core:
13 ICK fcg dyscyplina = 370pkt
10x luki champion = 80pkt
10x luki champion = 80pkt
special:
armata 120pkt
armata 120pkt
3xdemi= 174pkt
3xdemi = 174pkt
1488pkt
zostaje 12 pkt na cos, jeszcze ni wiem co..
co o tym myślicie?
luki dla magow sa ok?
2 magow to naprawde spoko opcja i to za smiesznie niska cene. Ja grywalem na duzym lighcie i haevenie. Dawalo rade bardzo dobrze. Na pegazie shrieking blade. Raz ze zabezbiecza przed dire wolfami a dwa fasty nie maja z reguly wysokiego ld i operuja zdala od gienia/bsb
Diabel teraz tkwi w szczegolach itemki lore na magach itp
Wyznacz generala jeszcze.
Wyznacz generala jeszcze.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
niestety ,ale nie przeskoczę empire z greatswordami zamiast demi...a tak chciałem ;p
dlatego nie wzialem ani tego, ani tego
oto co mam ( btw kon ,nogi i tors od pistoliersi + części od maga z boxa to wyjdzie cos fajnego jako konny mag czy cos fatalnego?) :
hero:
captain, bsb, pancer horse, full plate, lanca, dawnstone, dragon helm = 149pkt
mag 2 lvl, warhorse, scroll = 137pkt
mag 1lvl, warhorse = 76pkt
core:
13x ICK , fcg, dyscyplina = 370pkt
9x knight order = 198pkt
9x knight order = 198pkt
special:
armata = 120pkt
rare:
czolg = 250pkt
razem 1499pkt
porady mile widziane! nie za dużo konnych cos?
dlatego nie wzialem ani tego, ani tego
oto co mam ( btw kon ,nogi i tors od pistoliersi + części od maga z boxa to wyjdzie cos fajnego jako konny mag czy cos fatalnego?) :
hero:
captain, bsb, pancer horse, full plate, lanca, dawnstone, dragon helm = 149pkt
mag 2 lvl, warhorse, scroll = 137pkt
mag 1lvl, warhorse = 76pkt
core:
13x ICK , fcg, dyscyplina = 370pkt
9x knight order = 198pkt
9x knight order = 198pkt
special:
armata = 120pkt
rare:
czolg = 250pkt
razem 1499pkt
porady mile widziane! nie za dużo konnych cos?
Sugerowalbym wymienic lance na GW u bsb,oraz zrobic oddzial kawy dla maga Generala/mag,bo slabo sie nadaja do wa"ki w pierwszej lini. Np.5 oddzial
Bsb moze byc jeszcze taki dawnstone,som+charmd shield
Ale to ty podejmjesz decyzje
Pzdr.
Bsb moze byc jeszcze taki dawnstone,som+charmd shield
Ale to ty podejmjesz decyzje
Pzdr.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
5 i mag to za mało, właśnie z tego powodu. Ja bym powiedział ze 7/8 to taka optymalna ilość dla maga.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Odejmij z jednej 9tki jednego i zrob 2x 5 Ko jeszcze jako odginaczki/niszczyciele odginaczek, poza tym mozesz smialo scrolla przerzucic na 1lvl maga aby "rozrzucic" pkt bardziej, strata 2lvl nie bedzie az tak bolesna i nie bedzie ciebie kosztowac caly prog pktKrówka pisze:dokladnie to sa w zalozeniu oddzialy do trzymania magow
moge dac mniejsze np z muzykami czy cos..
ale taka rozpa zostaje raczej
dokladnie tak...szkoda marnowac tyle punktow na oslone obu, lepiej miec ich w 1 oddziale, i jak wspominalem, oni tez moga robic za odginaczki bo sa tansi od 8KO, 2x5 KO do tego i wagon IC....pomyslalbym na twoim miejscu o daniu Hurricanum, bardzo ladnie wspiera IC i do tego masz pewna kostke do magiiKrówka pisze:brzmi fajnie ,ale gdzie wtedy bede trzymal magow?
2 magow w tej osemce? moze to wlasnei jakis pomysl
Czolg jest przyzwoity chociaz losowy nie zdejmowalbym go kosztem kolejnego dziala bo dziala dosc ciezko obronic przed lataczami, a knechci zarowno IC, Ko, Demi maja za niski WS w obecnych realiach, jak nie maja plusow lub przerzutow to bieda, to samo tyczy sie kapitanow, wiekszosc celow beda trafiac na 4+...lepiej miec jednak te +1do hita za darmocheKrówka pisze:no chyba ze zamiast czolgu druga armata i hurricanum :>
nie mam pojecia co byloby lepsze
i na bsb serio gw lepsze od lancy?
czemu?