skłaniałbym się do opcji, że każdy z black orków zadaje swoje d6 hitów....If a Black Orc character is in a unit that fails an Animosity test, he immediately inflicts D6 Strength 5 hits on his unit...
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Biorąc pod uwagę cytat:
Dlaczego większość z Was bierze dużych orkowych magów, a nie goblińskich? Czy to ze względu na większe prawdopodobieństwo wylosowania stopy i teleportacji (moim zdaniem to jedyne ciekawe czary w dużym Łaa, przydaje się jeszcze szaman killer, ale do niego potrzeba fencerów)? Przeglądając i porównując czary dużej i małej magii twierdzę, że Małe Łaa ma bardziej użyteczne czary.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Silvestro, do kogo jest kierowane pytanie? obecne meta to dwóch arcy magów, gobliński i orkowy
Patrząc na Wasze rozpiski widzę, że w Lordach najczęściej występuje Duży Black Orc i Savage Shaman. Nie znam mety, bo nie gram turniejowo OnG (wręcz zaczynam tylko w domu raczkować ), dlatego pytam
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
małe waaaagh jest bardzo dobre i IMO bardzo potrzebne, uzupełnia braki OnG. warto brać
- sernikwystygl
- Wałkarz
- Posty: 74
- Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E
czesc Zieloni mam pytanko:
Czy na 1 dzidomiot wybucha z automatu czy tez jest to traktowane jako misfire i dopiero wtedy rzucamy na tabelke co sie dzieje?
dzieki za pomoc
Czy na 1 dzidomiot wybucha z automatu czy tez jest to traktowane jako misfire i dopiero wtedy rzucamy na tabelke co sie dzieje?
dzieki za pomoc
- sernikwystygl
- Wałkarz
- Posty: 74
- Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E
edycja sie konczy i okazuje sie ze przez caly czas sam sie walowalem :/ no nic heeh
dzieki wielkie za sprostowanie
pozdrawiam
dzieki wielkie za sprostowanie
pozdrawiam
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Pytanko co do zasad nowego fakju w kwestii upewnienia się czy dobrze rozumiem.
1. Biorąc Night Goblina Shamana zamiast małego waaagh mogę wybrać domenę Lore of Undeath. Right?
2. Rzucając czary z LoU korzystam normalnie z grzybka i mam dodatkową kość na każdy czar.
3. Rozumiem, że korzystam też z atrybutu magii LoU. Może ktoś tu wrzucić to dokładnie robi ten atrybut?
1. Biorąc Night Goblina Shamana zamiast małego waaagh mogę wybrać domenę Lore of Undeath. Right?
2. Rzucając czary z LoU korzystam normalnie z grzybka i mam dodatkową kość na każdy czar.
3. Rozumiem, że korzystam też z atrybutu magii LoU. Może ktoś tu wrzucić to dokładnie robi ten atrybut?
http://www.thefieldsofblood.com/2014/08 ... death.htmlcrazygandalf pisze:Pytanko co do zasad nowego fakju w kwestii upewnienia się czy dobrze rozumiem.
1. Biorąc Night Goblina Shamana zamiast małego waaagh mogę wybrać domenę Lore of Undeath. Right?
2. Rzucając czary z LoU korzystam normalnie z grzybka i mam dodatkową kość na każdy czar.
3. Rozumiem, że korzystam też z atrybutu magii LoU. Może ktoś tu wrzucić to dokładnie robi ten atrybut?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Wydaje mi się że Grolshek dał link do czarów z błędami.
Prawidłowe:
#Attr - Raise the Dead Place a Raise Dead counter on the battlefield. Friendly [0.0]
Wizard that subsequently casts summoning spell from Lore
of Undeath can choose to expend one or more of you
counters to increase points of summoned unit by +10 per
counter
#Un0 - Ryze - The Grave Call Signature Spell. Summoning. 9+ to Cast. Range 12". Summon
Undead Legions infantry unit worth up to 50 points. OR 14+
to Cast, summon 100 points of infantry. OR 16+ to Cast,
summon 150 points of Monstrous Infantry.
#Un1 - Morkharn - Breath of Augment. 6+ to Cast. Range 12". Friendly Undead unit
regains D3+1 Wounds. In addition, if the unit is unengaged
it may make a normal move as if it were a Remaining Moves
sub-phase.
#Un2 - Sulekhim - The Hand o Augment. 7+ to Cast. Targets caster. In close combat
caster may exchange all of his normal attacks into a
single one. If this attack hits, target suffers a Wound
with Multiple Wounds (D6) and no armour saves. If this
attack slays enemy character in challenge immediately gain
D6 RtD counters.
#Un3 - Khizzar - The Soul St Direct damage. 8+ to Cast. Range 12". Roll 2D6+2, for
each point the result exceeds target's Ld, enemy suffers 1
Wound with no armour saves. If at least 1 Wound is caused
gain D3 RtD counters.
#Un4 - Razkhar - The Abyssal Summoning. 10+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions
War Beast or Swarm unit worth up to 75 points. OR 16+ to
Cast, summon 150 points of Monstrous Beasts.
#Un5 - Kandorak - The Harbri Summoning. 10+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions
character worth up to 65 points. OR 24+ to Cast, summon
single Monster, Chariot or War Machine worth up to 200
points.
#Un6 - Akar'aran - The Dark Summoning. 16+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions
Cavalry, Monstrous Cavalry or Chariots worth up to 150
points.
Prawidłowe:
#Attr - Raise the Dead Place a Raise Dead counter on the battlefield. Friendly [0.0]
Wizard that subsequently casts summoning spell from Lore
of Undeath can choose to expend one or more of you
counters to increase points of summoned unit by +10 per
counter
#Un0 - Ryze - The Grave Call Signature Spell. Summoning. 9+ to Cast. Range 12". Summon
Undead Legions infantry unit worth up to 50 points. OR 14+
to Cast, summon 100 points of infantry. OR 16+ to Cast,
summon 150 points of Monstrous Infantry.
#Un1 - Morkharn - Breath of Augment. 6+ to Cast. Range 12". Friendly Undead unit
regains D3+1 Wounds. In addition, if the unit is unengaged
it may make a normal move as if it were a Remaining Moves
sub-phase.
#Un2 - Sulekhim - The Hand o Augment. 7+ to Cast. Targets caster. In close combat
caster may exchange all of his normal attacks into a
single one. If this attack hits, target suffers a Wound
with Multiple Wounds (D6) and no armour saves. If this
attack slays enemy character in challenge immediately gain
D6 RtD counters.
#Un3 - Khizzar - The Soul St Direct damage. 8+ to Cast. Range 12". Roll 2D6+2, for
each point the result exceeds target's Ld, enemy suffers 1
Wound with no armour saves. If at least 1 Wound is caused
gain D3 RtD counters.
#Un4 - Razkhar - The Abyssal Summoning. 10+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions
War Beast or Swarm unit worth up to 75 points. OR 16+ to
Cast, summon 150 points of Monstrous Beasts.
#Un5 - Kandorak - The Harbri Summoning. 10+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions
character worth up to 65 points. OR 24+ to Cast, summon
single Monster, Chariot or War Machine worth up to 200
points.
#Un6 - Akar'aran - The Dark Summoning. 16+ to Cast. Range 12". Summon Undead Legions
Cavalry, Monstrous Cavalry or Chariots worth up to 150
points.
no wszyscy to wszyscy więc póki co nasi szamani także mają dostęp do LoU
opis grzyba musisz przeczytać, ja nie pamiętam,
jesli jest, że po prostu rzucasz czar i dorzucasz grzyba to działa
jeśli jest, że rzucasz czar z małego waagh i dorzucasz grzyba to nie działa na LoU, bo jest ograniczenie w opisie zdolności co do domeny
co do kolejności to często wynika to z opisu atrybutu, czasami nie ma znaczenia i gracz decyduje a czasami jest opisane
tu masz wg opisu, że kładziesz znacznik. Jakikolwiek czarodziej następnie rzucający udanie czar z LoU może wykorzystać tokeny.
opis grzyba musisz przeczytać, ja nie pamiętam,
jesli jest, że po prostu rzucasz czar i dorzucasz grzyba to działa
jeśli jest, że rzucasz czar z małego waagh i dorzucasz grzyba to nie działa na LoU, bo jest ograniczenie w opisie zdolności co do domeny
co do kolejności to często wynika to z opisu atrybutu, czasami nie ma znaczenia i gracz decyduje a czasami jest opisane
tu masz wg opisu, że kładziesz znacznik. Jakikolwiek czarodziej następnie rzucający udanie czar z LoU może wykorzystać tokeny.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Mam dwa pytania:
1. Załóżmy taką sytuację: Oddział Mournfangów szarżuje na Nocniki z sieciami. Zarówno Impacty jak i Sieci mają w opisie "używane na początku tury walki". W tym wypadku oddział Mournfangów będzie wypłacał XD3 hitów z siłą 5, czy siłą 4?
2. Usłyszałem ostatnio, że gobliny na wilkach biorąc tarcze nie tracą zasady Fast Cavalry. Czy to prawda? Jeśli tak, to proszę o potwierdzenie stosownym zapisem.
Pozdrawiam
1. Załóżmy taką sytuację: Oddział Mournfangów szarżuje na Nocniki z sieciami. Zarówno Impacty jak i Sieci mają w opisie "używane na początku tury walki". W tym wypadku oddział Mournfangów będzie wypłacał XD3 hitów z siłą 5, czy siłą 4?
2. Usłyszałem ostatnio, że gobliny na wilkach biorąc tarcze nie tracą zasady Fast Cavalry. Czy to prawda? Jeśli tak, to proszę o potwierdzenie stosownym zapisem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 6 lis 2014, o 18:01 przez Silvestro, łącznie zmieniany 1 raz.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
1. na impacty sieci nie dzialają
2. stosownym zapisem udowodnij że tracą zasadę fast kawalery
2. stosownym zapisem udowodnij że tracą zasadę fast kawalery
FAQ RB - Page 82 – Cavalry, Cavalry and Special Rules.
Add “If the mount has the Fast Cavalry special rule, then the
whole model has it.” to the list of exceptions.
O&G AB - 45 i 105 - Wolf Riders mają zasadę Fast Cavalry
O&G AB - 100 - Giant wolf ma zasadę Fast Cavalry
Nigdzie nie widziałem zasady ogólnej mówiącą, że fast cavalry się traci jak się ma light armour i shield. W innych podręcznikach jest, OG nie mają tego.
Co do Impact Hitów to zawsze rozgrywałem sieci najpierw a potem wszystko standardowe w fazie walki (ale to się rzadko zdarzało w sumie - zazwyczaj o nich zapominam) bo sieci są "at the beggining of each round of close combat". Tak naprawdę uważam, że sam ten zapis powinien wystarczać ale faktycznie nie znalazłem żadnego sensownego uzasadnienia w żadnym podręczniku, faq czy uściśleniach więc jak najbardziej mogę się mylić.
Add “If the mount has the Fast Cavalry special rule, then the
whole model has it.” to the list of exceptions.
O&G AB - 45 i 105 - Wolf Riders mają zasadę Fast Cavalry
O&G AB - 100 - Giant wolf ma zasadę Fast Cavalry
Nigdzie nie widziałem zasady ogólnej mówiącą, że fast cavalry się traci jak się ma light armour i shield. W innych podręcznikach jest, OG nie mają tego.
Co do Impact Hitów to zawsze rozgrywałem sieci najpierw a potem wszystko standardowe w fazie walki (ale to się rzadko zdarzało w sumie - zazwyczaj o nich zapominam) bo sieci są "at the beggining of each round of close combat". Tak naprawdę uważam, że sam ten zapis powinien wystarczać ale faktycznie nie znalazłem żadnego sensownego uzasadnienia w żadnym podręczniku, faq czy uściśleniach więc jak najbardziej mogę się mylić.
Właśnie kojarzyło mi się, że konni maruderzy Chaosu tracą tę zasade jeśli wezmą LA (przyznam się, ze nigdy nie dociekałem dlaczego, jako gracza ogrów mało mnie to obchodziło), dlatego myślałem, ze podobnie jest z Goblinami i tarczami.Aron_Banalny pisze: 2. stosownym zapisem udowodnij że tracą zasadę fast kawalery
@ślivek, co do impactów i sieci, to sądzę, że byłaby tu sprzeczka na temat, które "na początku fazy walki wręcz" jest bardziej pierwsze od pierwszego, stąd moja wątpliwość. Dlatego odpowiedź Arona mnie jak najbardziej zadowala
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.