ORAZ
MAJĄ PRZYJEMNOŚĆ ZAPROSIĆ GRACZY DO UDZIAŁU W TURNIEJU GRY WARHAMMER FANTASY BATTLE
MACKI WRON
Czas i miejsce:
28.09.2014 (NIEDZIELA)
Paradox Cafe - ul. ANIELEWICZA 2
Wpisowe: 15zł od armii
Limit miejsc: 26 par (Zostanie rozstawiony ogródek przed knajpą stąd tak duża ilość)
Format:
2000+1000 (wg ustaleń organizatorów turnieju klasy Master Macki Łódź)
Ogólne zasady turnieju.
- W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i army bookach
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294
- gramy 3 bitwy (6 tur lub 3:00h): 3x Battleline
- gramy na stołach 72"x48"
RULESPACK MOŻE ULEC ZMIANIE, JEŻELI DO WTORKU 23.09 NIC SIĘ NIE ZMIENI GRAMY WG. PONIŻSZEGO
Progi co 200pkt.
zakaz gry dwiema armiami przez jedna osobę.
Obowiązują Uściślenia Sędziowskie oraz Etyka graczy.
Gramy na Simple Line of Sight.
Nie losujemy terenów - obowiązują mapki Euro, tereny nie są magiczne.
Nie losujemy scenariusza bitwy - określone są w harmonogramie.
Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi
Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.
SCENARIUSZ:
BLOOD&GLORY
BATTLELINE
BATTLELINE
Ograniczenia:
0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Armia na 2000 może wygenerować do 2 kości mocy poza wiatrami magii.
Armia na 1000 może wygenerować do 1 kości mocy poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturakami naturalnie).
Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW neutralne). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1, elektrycy 0-3
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, elektrycy 0-3
O&G małe: 0-8 trolli, chukki 2 na slot maszyn
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn
VC małe: 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki 0-3, Terrorgheist 0-1
DE małe: 0-8 warlocki
DE duże: jednostki kawalerii i kawalerii potworów z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6
WoC małe: Ward Save 3+ nie dopuszczony na bohaterach, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0.
WoC duże: Ward Save 3+ nie dopuszczony na bohaterach, DP/Chimera 0-2, Lord w armii/Chimera/Hellcannon 0-3, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1.
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, Kadaii destroyer liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, drugi Skullcannon -100pkt do limitu armii, bestie nurgla 0-6, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
Bretka czy mała czy duża bez ograniczeń.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: gyrocopter i gyrobomber liczą się jako 0,5 maszyny każdy, Bolt throwery 2 na slot maszyn.
Empire małe: 1-5 Demigryfów/Steam tank 0-1, Steam tank liczy się jako maszyna.
Empire duże: Steam Tank/zduplikowana maszyna/każda 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym (o ile War Altar występuje w armii) 0-4, Steam tank liczy się jako maszyna.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, Banner of the World Dragon na White Lions +100 do kosztu.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4.
TK małe: +1 do limitu kości mocy, +100 pkt do armii.
TK duże: +1 do limitu kości mocy, +200 pkt do armii.
OK małe: 0-4 modele Mournfang cavalry, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
OK duże: drugi Ironblaster/Lord w armii 0-1, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
DoW małe: +200 pkt do armii.
DoW duże: +300 pkt do armii, Galloping Guns 2 na slot maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła.
Obowiązuje zakaz spożywania WŁASNEGO alkoholu, napojów, jedzenia oraz środków odurzających powszechnie zdelegalizowanych w trakcie turnieju. Osoby nie stosujące się do powyższych zaleceń będą wypraszane z Paradox Cafe.
Harmonogram czasowy
09:00-09:30 - otwarcie PX Cafe oraz start z zapisami
09:35-12:35 - I bitwa
12:40-15:40 - II bitwa
15:45-18:45 - III bitwa
18:55 - Zakończenie turnieju, rozdanie nagród oraz dyplomów
ZA PRZEDŁUŻANIE BITWY PONAD 5 MIN. ORGANIZATORZY MOGĄ PRZYZNAĆ D6+1 PUNKTÓW KARNYCH. ILOŚĆ PUNKTÓW KARNYCH BĘDZIE WPROST PROPORCJONALNA DO CZASU O JAKI BITWA ZOSTAŁA PRZECIĄGNIĘTA. PO 15 MIN. JEŻELI GRACZE NIE ZASTOSUJĄ SIĘ DO UWAG ORGANIZATORÓW BITWA KOŃCZY SIĘ WYNIKIEM 1:1 NIEZALEŻNIE OD SYTUACJI ORAZ ZDOBYTYCH PUNKTÓW.
Ocena Malowania:
0 - wystarczy jeden prox w armii,
1 - armia nie w pełni pomalowana, ale ponad 50% modeli jest pomalowane,
3 - armia w pełni pomalowana, chociaż posiada pewne niedoróbki (np.brak trayów pod skirmish),
4 - armia w pełni pomalowana, WYSiWYG, traye pod regimentami, zarówno dla zwykłych jak i skirmish.
oceniany będzie cały sojusz, a nie poszczególne armie
DodatkoweSimple Line of Sight
- All units and terrain pieces are divided into the following three categories:
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
+3 duże punkty do klasyfikacji generalnej za nadesłanie poprawnego zgłoszenia do dnia 26.09 do godziny 23:59 na adres helion.merlin@gmail.com
Zgłoszenie jest poprawne jeśli:
zawiera w tytule nazwę turnieju
zawiera w treści imię, nick, nazwisko, ligowe ID (http://ranking.wfb-pol.org/players.php), reprezentowane miasto,
zawiera w załączniku (format .txt, .html lub .doc) poprawną i czytelną rozpiskę,
jako, że istnieje limit miejsc na liście zgłoszonych będą znajdować się tylko osoby po nadesłaniu pełnego i poprawnego zgłoszenia; nie ma możliwości bukowania miejsc.
Punkty zarówno za malowanie jak i nadesłane zgłoszenie będą dodane po zakończeniu ostatniej rundy.
GORĄCA PROŚBA, ABY PRZYSPIESZYĆ SPRAWDZANIE ROZPISEK ORAZ AKTUALIZACJE LISTY ZGŁOSZONYCH, PROSIŁBYM O TYTUŁOWANIE PLIKU ROZPISKI IMIENIEM, NAZWISKIEM, SKRÓTEM ARMII ORAZ ID LIGOWYM. Z GÓRY DZIĘKUJĘ
Turniej zgłoszony zostanie do ligi ogólnopolskiej WFB.
Za niesportowe zachowanie; celowe przedłużanie, notoryczne wykłócanie się, obrażanie innych uczestników, nadużywanie wulgaryzmów, awantury i skrajne pijaństwo Organizatorzy mają prawo przyznać dowolną ilość karniaków a w skrajnych przypadkach nawet wykluczyć uczestnika z dalszej części imprezy.