Kielce 11.10.2014r 3000pkt parowo
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Kielce 11.10.2014r 3000pkt parowo
Miejsce: Wargamer Kielce ,ul. Bodzentyńska 8. (koło rynku)
Data: 11 października sobota
Start: 10.00 PUNKTUALNIE!
Koniec: 15.00
Armie: 3000pkt na parę czyli np. 1500pkt i 1500pkt lub 2000pkt i 1000pkt itp
Wpisowe: 5zł od osoby/ 10zł od pary
Nagrody: coś będzie
Czas turnieju:
2 bitwy po 2+h, będę tym razem rygorystycznie pilnował by nikt nie przedłużał
Zasady
- stoły: 72x48 cali,
- scenariusze: 2x dawn attack
- WE mają dodatkowy las jeżeli go sobie przyniosą,
- Jednostki Regiments of Renown i Dogs of War tylko jako samodzielna armia,
- Obowiązują faq-i GW armijne oraz do podręcznika (do ściągnięcia ze strony GW),
- Obowiązują uściślenia sędziowskie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294,
Zasady turnieju:
- W pierwszej rundzie parowanie losowe lub dobrowolne wyzwania, później system szwajcarski z wyzwaniami od najniższego miejsca
- wzgórza są 1 poziomowe (wysokość 2), ruiny są Impassable oraz blokują LOS.
- zero prox
- Gracze muszą posiadać WYRAŹNE rozpiski armii,
- Gracze powinni posiadać zasady swojej armii (w przypadku braku podręcznika każda sytuacja sporna rozstrzygana jest na niekorzyść takiego gracza) oraz wydrukowaną aktualną erratę GW do swojej armii,
- jeżeli ktoś ma jednostki korzystające z jakiś templatów lub kostek to proszę je przynieść,
Punktacja i punkty karne / dodatkowe:
- progi co 10% pkt,
- zabicie/społowienie jednostki (jednostki uciekające w ostatniej rundzie traktuje się jak zniszczone),
- liczymy punkty za społowienie bohaterów, potworów i maszyn (za zabicie potwora spod bohatera są punkty tylko za potwora),
- 100 punktów za zabicie generała,
- 100 punktów za zabicie BSB,
- 25 punktów za każdy zdobyty sztandar,
- za pokonanie przez własnego czempiona wrogiego bohatera w chalengu 50pkt,
- dodatkowo za pomalowaną armię 0-5 dużych punktów (10-25% = 1p, 26-50% = 2p, 51-75% = 3p, 75-99% = 4p ,100%= 5p),
- za dopracowanie podstawek 0-1 DP (ponad 50% armii),
- za posiadanie własnego zestawu: kostki, miarka, templaty i Armybook 0-1 DP (jeśli są przynajmniej 3 z nich),
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów, wyposażenia i grup dowodzenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP,
- sumujemy hobbistykę jednego i drugiego
Modyfikacje zasad:
- sytuacje sporne rozstrzygane są rzutem k6 (zamiast decyzji aktywnego gracza),
- Postacie mają prawo do "look out sir" przy czarach Dwellers Below oraz Dreaded 13th. Zwykłe wymagania do "look out sir" nadal obowiązują,
- jeżeli gracze nie ustalą inaczej to sporne zasięgi szarż oraz zasięgi strzelania mierzymy od podstawek modeli a nie od trayów,
-max 12 PD w fazie magii
Zasady grania w parze:
Trusted alliance czyli dobry z dobrym lub zły ze złym
-nie korzystamy z sojuszniczego bsb
-korzystamy z liderki generała
-wywołujemy paniki
-przyłączamy bohaterów do oddziałów kolegi
-traktujemy oddziały kolegi jako sprzymierzone na potrzeby czarów, efektów
-nie robimy testów niebezpiecznego terenu przebiegając przez oddział sojusznika
Desperate alliance czyli dobry ze złym
-nie korzystamy z sojuszniczego bsb
-nie korzystamy z liderki generała
-nie wywołujemy paniki
-nie przyłączamy bohaterów do oddziałów kolegi
-nie traktujemy oddziałów kolegi jako sprzymierzonych na potrzeby czarów, efektów
-robimy testy niebezpiecznego terenu przebiegając przez oddział sojusznika
Suspicius alliaes czyli neutralny z kimś
-nie korzystamy z sojuszniczego bsb
-nie korzystamy z liderki generała
-wywołujemy paniki
-nie przyłączamy bohaterów do oddziałów kolegi
-traktujemy oddziały kolegi jako sprzymierzone na potrzeby czarów, efektów
-nie robimy testów niebezpiecznego terenu przebiegając przez oddział sojusznika
Data: 11 października sobota
Start: 10.00 PUNKTUALNIE!
Koniec: 15.00
Armie: 3000pkt na parę czyli np. 1500pkt i 1500pkt lub 2000pkt i 1000pkt itp
Wpisowe: 5zł od osoby/ 10zł od pary
Nagrody: coś będzie
Czas turnieju:
2 bitwy po 2+h, będę tym razem rygorystycznie pilnował by nikt nie przedłużał
Zasady
- stoły: 72x48 cali,
- scenariusze: 2x dawn attack
- WE mają dodatkowy las jeżeli go sobie przyniosą,
- Jednostki Regiments of Renown i Dogs of War tylko jako samodzielna armia,
- Obowiązują faq-i GW armijne oraz do podręcznika (do ściągnięcia ze strony GW),
- Obowiązują uściślenia sędziowskie http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=29&t=35294,
Zasady turnieju:
- W pierwszej rundzie parowanie losowe lub dobrowolne wyzwania, później system szwajcarski z wyzwaniami od najniższego miejsca
- wzgórza są 1 poziomowe (wysokość 2), ruiny są Impassable oraz blokują LOS.
- zero prox
- Gracze muszą posiadać WYRAŹNE rozpiski armii,
- Gracze powinni posiadać zasady swojej armii (w przypadku braku podręcznika każda sytuacja sporna rozstrzygana jest na niekorzyść takiego gracza) oraz wydrukowaną aktualną erratę GW do swojej armii,
- jeżeli ktoś ma jednostki korzystające z jakiś templatów lub kostek to proszę je przynieść,
Punktacja i punkty karne / dodatkowe:
- progi co 10% pkt,
- zabicie/społowienie jednostki (jednostki uciekające w ostatniej rundzie traktuje się jak zniszczone),
- liczymy punkty za społowienie bohaterów, potworów i maszyn (za zabicie potwora spod bohatera są punkty tylko za potwora),
- 100 punktów za zabicie generała,
- 100 punktów za zabicie BSB,
- 25 punktów za każdy zdobyty sztandar,
- za pokonanie przez własnego czempiona wrogiego bohatera w chalengu 50pkt,
- dodatkowo za pomalowaną armię 0-5 dużych punktów (10-25% = 1p, 26-50% = 2p, 51-75% = 3p, 75-99% = 4p ,100%= 5p),
- za dopracowanie podstawek 0-1 DP (ponad 50% armii),
- za posiadanie własnego zestawu: kostki, miarka, templaty i Armybook 0-1 DP (jeśli są przynajmniej 3 z nich),
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów, wyposażenia i grup dowodzenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP,
- sumujemy hobbistykę jednego i drugiego
Modyfikacje zasad:
- sytuacje sporne rozstrzygane są rzutem k6 (zamiast decyzji aktywnego gracza),
- Postacie mają prawo do "look out sir" przy czarach Dwellers Below oraz Dreaded 13th. Zwykłe wymagania do "look out sir" nadal obowiązują,
- jeżeli gracze nie ustalą inaczej to sporne zasięgi szarż oraz zasięgi strzelania mierzymy od podstawek modeli a nie od trayów,
-max 12 PD w fazie magii
Zasady grania w parze:
Trusted alliance czyli dobry z dobrym lub zły ze złym
-nie korzystamy z sojuszniczego bsb
-korzystamy z liderki generała
-wywołujemy paniki
-przyłączamy bohaterów do oddziałów kolegi
-traktujemy oddziały kolegi jako sprzymierzone na potrzeby czarów, efektów
-nie robimy testów niebezpiecznego terenu przebiegając przez oddział sojusznika
Desperate alliance czyli dobry ze złym
-nie korzystamy z sojuszniczego bsb
-nie korzystamy z liderki generała
-nie wywołujemy paniki
-nie przyłączamy bohaterów do oddziałów kolegi
-nie traktujemy oddziałów kolegi jako sprzymierzonych na potrzeby czarów, efektów
-robimy testy niebezpiecznego terenu przebiegając przez oddział sojusznika
Suspicius alliaes czyli neutralny z kimś
-nie korzystamy z sojuszniczego bsb
-nie korzystamy z liderki generała
-wywołujemy paniki
-nie przyłączamy bohaterów do oddziałów kolegi
-traktujemy oddziały kolegi jako sprzymierzone na potrzeby czarów, efektów
-nie robimy testów niebezpiecznego terenu przebiegając przez oddział sojusznika
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2014, o 15:26 przez Kacpi 1998, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Pary / Wyniki
Kacpi Tk i Carry Vc
matthew De i Punisher Ok
Whitelion ? i KacperB ?
Kordelas Emp i Wernon Dw
Osoby niesparowane
Prosiek Vc
Kacpi Tk i Carry Vc
matthew De i Punisher Ok
Whitelion ? i KacperB ?
Kordelas Emp i Wernon Dw
Osoby niesparowane
Prosiek Vc
Ostatnio zmieniony 7 paź 2014, o 07:46 przez Kacpi 1998, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
jak ktoś chce to tak, tylko trzeba znaleźć frajera co zagra 200pkt 

- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
minimum to 55pkt czyli elektryk generał i 20 slavów w corach 

- Punisher17
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 163
ktos chetny zagrac w parze? moge zagrac na 1000
Jak nie jeden to sto jeden
dodaj dwa oddziały giant ratów bo inaczej nie masz 3 oddziałów (nie wiem czy to tańsze czy swarmy). Poza tym bez tego nie masz zapewnionego że heroe 0-25% a z tymi jeszcze dwoma oddziałami już takKacpi 1998 pisze:minimum to 55pkt czyli elektryk generał i 20 slavów w corach

Graliśmy to w Łodzi ale na minimum 1000 pkt na stronę. Było ciekawie.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A