Warszawa, 08.11.2014, 2000 pkt, Szturm #5 - Hobbystyczny
Warszawa, 08.11.2014, 2000 pkt, Szturm #5 - Hobbystyczny
Klub Adeptus Mechanicus wraz ze wspierającym go sklepem Galaktyka Gier oraz Kromlech.eu, zaprasza na piąty już "Szturm" - pierwszy w Warszawie hobbystyczny turniej Warhammera. Turniej nie będzie zgłoszony do Ligii.
Fotki z czwartej edycji Szturmu są na forum klubu na Facebook'u. Jeśli chcesz zobaczyć to kliknij o przyjęcie do grupy.
Galaktyka Gier
Dzięki uprzejmości Kromlech.eu będą małe niespodzianki, które otrzyma trzech losowych uczestników turnieju
Kromlech
Dzięki uprzejmości GameMat.eu zagramy na ich fantastycznych matach
GameMat.eu
REGULAMIN
DATA: 08-11-2014 (sobota)
MIEJSCE: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL. Mapka dojazdu. Jeśli jeszcze u nas nigdy nie byłeś napisz mi PM lub wyślij e-mail na youngolo@gmail.com.
FORMAT: OPEN + The End Times vol.1 Nagash + Comp Score, 2000 pkt
LIMIT GRACZY: 18
WEJŚCIÓWKA: 20zł
SĘDZIA: Aleksander "YoungOlo" Kaczor
Obowiązuje Kodeks Wojownika (Warhammer World Warrior's Code), czyli:
1) Wszystkie używane w turnieju modele są produkcji Games Workshop (citadel, Forge World lub Warhammer Forge)
2) Wszystkie modele muszą być całkowicie pomalowane
3) Wszystkie modele muszą mieć zrobione podstawki
4) Wszystkie modele muszą być kompletne i całkowicie złożone
5) Rozpiska musi być zrobiona na podstawie obowiązującej publikacji GW *
6) Wszystkie modele w armii muszą mieć broń/wyposażenie z rozpiski odwzorowane na modelu
7) Wszystkie oddziały składające się z więcej niż 1 modelu muszą mieć pomalowaną podstawkę regimentową odpowiednich rozmiarów
8 ) Unit fillery nie mogą przekraczać 20% oddziału i muszą reprezentować coś porównywalnego do modeli, które zastępują
9) Nie używamy proxów
10) Wszystkie poważniejsze konwersje muszą zostać zatwierdzone przez organizatora turnieju
11) Gramy fair i szanujemy przeciwnika
12) Przestrzegamy Najważniejszej Zasady, gramy w duchu gry i nie grzęźniemy w dysputach na temat zasad.
* - w tym Undead Legions z dodatku The End Times. Dodatkowo dopuszczona jest armia Dogs of War wraz z dodatkiem Regiments of Renown
Szczegóły tutaj: Warrior's Code
PLAN DNIA:
09:00 - 09.45 zapisy*
10.00 - 12.45 pierwsza bitwa
13.00 - 15.45 druga bitwa
15.45 - 16.15 przerwa obiadowa i głosowanie na najlepszą armię
16.15 - 19.00 trzecia bitwa
19:00 - ogłoszenie wyników
*Przy zapisach sprawdzane będą wymogi turniejowe, prosimy więc przygotować:
- armię (wystawić wszystkie modele)
- Podręcznik, Księgę Armii**, czytelną rozpiskę, kostki, miarkę, używane wzorniki, długopis
Dopiero po sprawdzeniu wymogów (i oczywiście wpłacie wejściówki) wydawane będą karty graczy. Cały proces może chwilę zająć, lepiej więc przyjść wcześniej niż wpaść na ostatnią chwilę i na dzień dobry dostać karniaka za spóźnienie!
PUNKTACJA:
+20 PT* (Punktów Turniejowych) za wygranie bitwy (zwycięstwo w bitwie określają zasady scenariusza)
+3 PT za wygranie bitwy Masakrą (podwójna przewaga w VP)
+10 PT* za remis
+5 PT* za przegraną bitwę
+3 PT za każdy głos "Najlepsza Gra" jaki otrzymasz od przeciwników
+50 PT za przestrzeganie Kodeksu Wojownika przez cały turniej
+1 PT za przesłanie rozpiski na czas
-1 PT za brak każdego z następujących: Podręcznik, Księga Armii**, czytelna rozpiska, kostki, miarka, używane wzorniki, długopis
-1 PT za każde spóźnienie (na zapisy, rozpoczęcie bitwy, zakończenie bitwy itp)
* te punkty są modyfikowane przez zasady Oceny Kompozycji
**lub odpowiednia publikacja z zasadami armii, np. Tamurkhan dla Chaos Dwarfów lub Battle Scroll dla Bel'akora. Grający Undead Legions są zobowiązani przynieść zarówno książkę Undead Legions, jak i Vampire Counts/Tomb Kings (jeśli używają jakichkolwiek zasad z danej książki)
Ocena Kompozycji (Comp Score):
Stosujemy system kompozycji pulowej, zapożyczony z jednego z największych turniejów Warhammera w Wielkiej Brytanii (South Coast Grand Tournament). W skrócie chodzi o to, że liście armii (rozpisce) każdego gracza przypisujemy liczbę. Im ta liczba jest wyższa, tym rozpiska potencjalnie silniejsza - im niższa, tym rozpiska potencjalnie słabsza. Po każdej grze, punkty każdego gracza modyfikuje się o tyle, ile wynosi różnica pomiędzy Ocenami Kompozycji obu graczy. Dodatkowo, przed pierwszą bitwą pary nie są losowane, tylko dobierane według Oceny Kompozycji. Pełne zasady Kompozycji Pulowej są do pobrania w pliku PDF: Kompozycja Pulowa na Szturm, v2.0
Najlepsza Gra:
Po zakończeniu ostatniej bitwy, każdy gracz może oddać głos na jednego ze swoich przeciwników, z którym bitwa była dla niego najlepsza z jakiegoś powodu. Być może jego armia zapierała dech w piersiach, może nauczył Cię nowej taktyki a może po prostu dobrze się bawiłeś?
NAGRODY:
Najlepszy Generał
Gracz z największą ilością PT (w razie remisu rozstrzygną VP) otrzyma certyfikat "Najlepszego Generała", nagrodę ufundowaną przez Kromlech oraz jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier
Najlepsza Armia
Gracz, którego armia zbierze najwięcej głosów na najładniejszą armię, otrzyma certyfikat "Najlepsza Armia", nagrodę ufundowaną przez Kromlech, jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier oraz unikalną kartę przedmiotu magicznego do użycia na kolejnych Szturmach.
SCENARIUSZE:
Wszystkie bitwy gramy na stołach 72x48, a teren jest ustawiony przez organizatora. Każdej bitwie przypisano dwa scenariusze. Przed rozpoczęciem każdej rundy bitew organizator wylosuje który z tych dwóch scenariuszy będzie grany na wszystkich stołach.
Bitwa 1: Bój Spotkaniowy (Meeting Engagement) / Bitwa o przełęcz (Battle for the Pass)
Bitwa 2: Wieża strażnicza (The Watchtower) / Krew i Chwała (Blood & Glory) - Punkt Złamania (Breaking Point) wynosi: 2
Bitwa 4: Szyk Bojowy (Battleline) / Atak o świcie (Dawn Attack)
FAQ:
Q1: Czy na Szturmie naprawdę mogę używać tylko modeli GW (punkt 1. Kodeksu Wojownika)?
A1: Punkt 1. Kodeksu Wojownika należy rozpatrywać wspólnie z punktem 10. (o konwersjach). Połączenie punktów 1. i 10. należy interpretować jako: "Jeśli masz odpowiedni model, z automatu możesz go użyć. Jeśli masz model inny niż oryginalny, musisz uzyskać zgodę organizatora turnieju na jego użycie". Ma to na celu zapewnienie uczestnikom turnieju, że po drugiej stronie stołu nie zobaczą żadnych "kfiatków", a jednocześnie daje szanse użycia innych niż oryginalne modeli ludziom, którzy je skonwertowali aby wzbogacić wygląd swojej armii.
Q2: Czy full WYSIWYG obowiązuje też na bohaterach?
A2: Tak, obowiązuje na wszystkich modelach w armii. Szczegółowy opis co musi a co nie musi być odwzorowane, znajduje się w Kodeksie Wojownika.
Q3: Czy naprawdę za brak długopisu będę miał karniaka?
A3: Tak. Niestety, ale doświadczenie pokazuje, że to jedyny skuteczny sposób "zachęcenia" graczy do przyniesienia długopisu, który jest konieczny do wpisywania zdobytych punktów na karcie gracza...
Q4: Jak uzyskać zatwierdzenie przez organizatorów "poważnej konwersji" do turnieju?
A4: Należy wysłać na PM lub e-mail youngolo@gmail.com, zawierający:
- zdjęcie modelu
- nazwę jednostki, którą model ma reprezentować (zgodną z nazwą w Księdze Armii - żeby uniknąć nieporozumień)
- pełną listę wyposażenia/opcji wymaganych do odwzorowania na modelu przez Kodeks Wojownika (takich jak broń, pancerz, wierzchowiec czy sztandar)
ZGŁOSZENIA:
Zgłaszamy się w tym temacie lub bezpośrednio u organizatora, podając: imię i nazwisko (+ opcjonalnie ksywa). Nie trzeba podawać armii.
Aby zgłoszenie było kompletne, najpóźniej na tydzień przed turniejem (czyli do 01.11 do godz. 23:59) należy wysłać czytelną rozpiskę (TXT, DOC lub PDF), zawierającą wyliczoną Ocenę Kompozycji na e-mail youngolo@gmail.com. Po sprawdzeniu rozpiski, każdy otrzyma e-mail zwrotny z potwierdzeniem tego faktu, a jego nazwisko na liście zgłoszeń zostanie pogrubione.
Po upływie terminu nadsyłania rozpisek (02.11) niekompletne zgłoszenia będą przenoszone na listę graczy rezerwowych.
1. [AM] Andrzej "Dziekan" Bystrek
2. [AM] Jan Jankowski
3. [AM] Jan "Kyoshi" Mejor
4. [AM] Marek "Bayer" Barej
5. Michał "PanDwaM" Mońka
6. Karol "gervaz" Siadul
7. Edgar Czop
8. Buguś "Bobson" Kułakowski
9. Szczepan "Bearded Unclean 'Un" Kalisiak
10. Błażej "błazgaj" Luberadzki
11. Michał "misha" Stelmaszuk
12. Paweł Fijałkowski
13. Radosław "radas" Lindner
14. Bartłomiej "Mohort" Ciechomski
15. Paweł "Gąsior" Gąsiewski
16. Artur "Never" Szyndler (jr)
17. Piotr "Dębek" Dębkowski
18.
GRACZE REZERWOWI:
1.
2.
3.
X. Aleksander "YoungOlo" Kaczor
ODPADLI:
1. Filip "Elvis" Głowacki
2. Tomasz "lwieserce85" Rosłoniak
3. Bartek "Lazur" Lazurek
4. Konrad "ironhead" Kuźmiński
5. Michał "Mihau_" Kucharski
6. Mateusz "thorash" Mańka
Fotki z czwartej edycji Szturmu są na forum klubu na Facebook'u. Jeśli chcesz zobaczyć to kliknij o przyjęcie do grupy.
Galaktyka Gier
Dzięki uprzejmości Kromlech.eu będą małe niespodzianki, które otrzyma trzech losowych uczestników turnieju
Kromlech
Dzięki uprzejmości GameMat.eu zagramy na ich fantastycznych matach
GameMat.eu
REGULAMIN
DATA: 08-11-2014 (sobota)
MIEJSCE: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL. Mapka dojazdu. Jeśli jeszcze u nas nigdy nie byłeś napisz mi PM lub wyślij e-mail na youngolo@gmail.com.
FORMAT: OPEN + The End Times vol.1 Nagash + Comp Score, 2000 pkt
LIMIT GRACZY: 18
WEJŚCIÓWKA: 20zł
SĘDZIA: Aleksander "YoungOlo" Kaczor
Obowiązuje Kodeks Wojownika (Warhammer World Warrior's Code), czyli:
1) Wszystkie używane w turnieju modele są produkcji Games Workshop (citadel, Forge World lub Warhammer Forge)
2) Wszystkie modele muszą być całkowicie pomalowane
3) Wszystkie modele muszą mieć zrobione podstawki
4) Wszystkie modele muszą być kompletne i całkowicie złożone
5) Rozpiska musi być zrobiona na podstawie obowiązującej publikacji GW *
6) Wszystkie modele w armii muszą mieć broń/wyposażenie z rozpiski odwzorowane na modelu
7) Wszystkie oddziały składające się z więcej niż 1 modelu muszą mieć pomalowaną podstawkę regimentową odpowiednich rozmiarów
8 ) Unit fillery nie mogą przekraczać 20% oddziału i muszą reprezentować coś porównywalnego do modeli, które zastępują
9) Nie używamy proxów
10) Wszystkie poważniejsze konwersje muszą zostać zatwierdzone przez organizatora turnieju
11) Gramy fair i szanujemy przeciwnika
12) Przestrzegamy Najważniejszej Zasady, gramy w duchu gry i nie grzęźniemy w dysputach na temat zasad.
* - w tym Undead Legions z dodatku The End Times. Dodatkowo dopuszczona jest armia Dogs of War wraz z dodatkiem Regiments of Renown
Szczegóły tutaj: Warrior's Code
PLAN DNIA:
09:00 - 09.45 zapisy*
10.00 - 12.45 pierwsza bitwa
13.00 - 15.45 druga bitwa
15.45 - 16.15 przerwa obiadowa i głosowanie na najlepszą armię
16.15 - 19.00 trzecia bitwa
19:00 - ogłoszenie wyników
*Przy zapisach sprawdzane będą wymogi turniejowe, prosimy więc przygotować:
- armię (wystawić wszystkie modele)
- Podręcznik, Księgę Armii**, czytelną rozpiskę, kostki, miarkę, używane wzorniki, długopis
Dopiero po sprawdzeniu wymogów (i oczywiście wpłacie wejściówki) wydawane będą karty graczy. Cały proces może chwilę zająć, lepiej więc przyjść wcześniej niż wpaść na ostatnią chwilę i na dzień dobry dostać karniaka za spóźnienie!
PUNKTACJA:
+20 PT* (Punktów Turniejowych) za wygranie bitwy (zwycięstwo w bitwie określają zasady scenariusza)
+3 PT za wygranie bitwy Masakrą (podwójna przewaga w VP)
+10 PT* za remis
+5 PT* za przegraną bitwę
+3 PT za każdy głos "Najlepsza Gra" jaki otrzymasz od przeciwników
+50 PT za przestrzeganie Kodeksu Wojownika przez cały turniej
+1 PT za przesłanie rozpiski na czas
-1 PT za brak każdego z następujących: Podręcznik, Księga Armii**, czytelna rozpiska, kostki, miarka, używane wzorniki, długopis
-1 PT za każde spóźnienie (na zapisy, rozpoczęcie bitwy, zakończenie bitwy itp)
* te punkty są modyfikowane przez zasady Oceny Kompozycji
**lub odpowiednia publikacja z zasadami armii, np. Tamurkhan dla Chaos Dwarfów lub Battle Scroll dla Bel'akora. Grający Undead Legions są zobowiązani przynieść zarówno książkę Undead Legions, jak i Vampire Counts/Tomb Kings (jeśli używają jakichkolwiek zasad z danej książki)
Ocena Kompozycji (Comp Score):
Stosujemy system kompozycji pulowej, zapożyczony z jednego z największych turniejów Warhammera w Wielkiej Brytanii (South Coast Grand Tournament). W skrócie chodzi o to, że liście armii (rozpisce) każdego gracza przypisujemy liczbę. Im ta liczba jest wyższa, tym rozpiska potencjalnie silniejsza - im niższa, tym rozpiska potencjalnie słabsza. Po każdej grze, punkty każdego gracza modyfikuje się o tyle, ile wynosi różnica pomiędzy Ocenami Kompozycji obu graczy. Dodatkowo, przed pierwszą bitwą pary nie są losowane, tylko dobierane według Oceny Kompozycji. Pełne zasady Kompozycji Pulowej są do pobrania w pliku PDF: Kompozycja Pulowa na Szturm, v2.0
Najlepsza Gra:
Po zakończeniu ostatniej bitwy, każdy gracz może oddać głos na jednego ze swoich przeciwników, z którym bitwa była dla niego najlepsza z jakiegoś powodu. Być może jego armia zapierała dech w piersiach, może nauczył Cię nowej taktyki a może po prostu dobrze się bawiłeś?
NAGRODY:
Najlepszy Generał
Gracz z największą ilością PT (w razie remisu rozstrzygną VP) otrzyma certyfikat "Najlepszego Generała", nagrodę ufundowaną przez Kromlech oraz jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier
Najlepsza Armia
Gracz, którego armia zbierze najwięcej głosów na najładniejszą armię, otrzyma certyfikat "Najlepsza Armia", nagrodę ufundowaną przez Kromlech, jednorazową zniżkę 10% w sklepie Galaktyka Gier oraz unikalną kartę przedmiotu magicznego do użycia na kolejnych Szturmach.
SCENARIUSZE:
Wszystkie bitwy gramy na stołach 72x48, a teren jest ustawiony przez organizatora. Każdej bitwie przypisano dwa scenariusze. Przed rozpoczęciem każdej rundy bitew organizator wylosuje który z tych dwóch scenariuszy będzie grany na wszystkich stołach.
Bitwa 1: Bój Spotkaniowy (Meeting Engagement) / Bitwa o przełęcz (Battle for the Pass)
Bitwa 2: Wieża strażnicza (The Watchtower) / Krew i Chwała (Blood & Glory) - Punkt Złamania (Breaking Point) wynosi: 2
Bitwa 4: Szyk Bojowy (Battleline) / Atak o świcie (Dawn Attack)
FAQ:
Q1: Czy na Szturmie naprawdę mogę używać tylko modeli GW (punkt 1. Kodeksu Wojownika)?
A1: Punkt 1. Kodeksu Wojownika należy rozpatrywać wspólnie z punktem 10. (o konwersjach). Połączenie punktów 1. i 10. należy interpretować jako: "Jeśli masz odpowiedni model, z automatu możesz go użyć. Jeśli masz model inny niż oryginalny, musisz uzyskać zgodę organizatora turnieju na jego użycie". Ma to na celu zapewnienie uczestnikom turnieju, że po drugiej stronie stołu nie zobaczą żadnych "kfiatków", a jednocześnie daje szanse użycia innych niż oryginalne modeli ludziom, którzy je skonwertowali aby wzbogacić wygląd swojej armii.
Q2: Czy full WYSIWYG obowiązuje też na bohaterach?
A2: Tak, obowiązuje na wszystkich modelach w armii. Szczegółowy opis co musi a co nie musi być odwzorowane, znajduje się w Kodeksie Wojownika.
Q3: Czy naprawdę za brak długopisu będę miał karniaka?
A3: Tak. Niestety, ale doświadczenie pokazuje, że to jedyny skuteczny sposób "zachęcenia" graczy do przyniesienia długopisu, który jest konieczny do wpisywania zdobytych punktów na karcie gracza...
Q4: Jak uzyskać zatwierdzenie przez organizatorów "poważnej konwersji" do turnieju?
A4: Należy wysłać na PM lub e-mail youngolo@gmail.com, zawierający:
- zdjęcie modelu
- nazwę jednostki, którą model ma reprezentować (zgodną z nazwą w Księdze Armii - żeby uniknąć nieporozumień)
- pełną listę wyposażenia/opcji wymaganych do odwzorowania na modelu przez Kodeks Wojownika (takich jak broń, pancerz, wierzchowiec czy sztandar)
ZGŁOSZENIA:
Zgłaszamy się w tym temacie lub bezpośrednio u organizatora, podając: imię i nazwisko (+ opcjonalnie ksywa). Nie trzeba podawać armii.
Aby zgłoszenie było kompletne, najpóźniej na tydzień przed turniejem (czyli do 01.11 do godz. 23:59) należy wysłać czytelną rozpiskę (TXT, DOC lub PDF), zawierającą wyliczoną Ocenę Kompozycji na e-mail youngolo@gmail.com. Po sprawdzeniu rozpiski, każdy otrzyma e-mail zwrotny z potwierdzeniem tego faktu, a jego nazwisko na liście zgłoszeń zostanie pogrubione.
Po upływie terminu nadsyłania rozpisek (02.11) niekompletne zgłoszenia będą przenoszone na listę graczy rezerwowych.
1. [AM] Andrzej "Dziekan" Bystrek
2. [AM] Jan Jankowski
3. [AM] Jan "Kyoshi" Mejor
4. [AM] Marek "Bayer" Barej
5. Michał "PanDwaM" Mońka
6. Karol "gervaz" Siadul
7. Edgar Czop
8. Buguś "Bobson" Kułakowski
9. Szczepan "Bearded Unclean 'Un" Kalisiak
10. Błażej "błazgaj" Luberadzki
11. Michał "misha" Stelmaszuk
12. Paweł Fijałkowski
13. Radosław "radas" Lindner
14. Bartłomiej "Mohort" Ciechomski
15. Paweł "Gąsior" Gąsiewski
16. Artur "Never" Szyndler (jr)
17. Piotr "Dębek" Dębkowski
18.
GRACZE REZERWOWI:
1.
2.
3.
X. Aleksander "YoungOlo" Kaczor
ODPADLI:
1. Filip "Elvis" Głowacki
2. Tomasz "lwieserce85" Rosłoniak
3. Bartek "Lazur" Lazurek
4. Konrad "ironhead" Kuźmiński
5. Michał "Mihau_" Kucharski
6. Mateusz "thorash" Mańka
Ostatnio zmieniony 7 lis 2014, o 10:27 przez YoungOlo, łącznie zmieniany 45 razy.
Lista zmian w stosunku do poprzednich edycji:
- gramy na 2000 pkt
- gramy 3 bitwy (a nie 4), po 2h 45 min każda
- przed każdą rundą bitew losujemy scenariusz spośród dwóch przewidzianych na tę rundę (na wszystkich stołach gramy ten sam)
- poprawiliśmy Ocenę Kompozycji. Aktualny plik do pobrania tutaj: Kompozycja Pulowa na Szturm, v2.0
- rozpiskę (z wyliczoną oceną kompozycji) należy przesłać do 01.11 do godz. 23:59 na youngolo@gmail.com
- używamy wszystkich zasad z Warhammer The End Times vol.1 - Nagash. W szczególności zwracam uwagę, że obowiązują poniższe zasady:
- Lords max 50%
- Heroes max 50%
- można korzystać z listy armii Undead Legions
- każdy mag, z każdej armii w grze (nie tylko z Undead Legions) ma do wyboru dodatkową domenę magii: Lore of Undeath
- w armii Vampire Counts można wystawiać oddziały Morghast Harbringers oraz Morghast Archai
- gramy na 2000 pkt
- gramy 3 bitwy (a nie 4), po 2h 45 min każda
- przed każdą rundą bitew losujemy scenariusz spośród dwóch przewidzianych na tę rundę (na wszystkich stołach gramy ten sam)
- poprawiliśmy Ocenę Kompozycji. Aktualny plik do pobrania tutaj: Kompozycja Pulowa na Szturm, v2.0
- rozpiskę (z wyliczoną oceną kompozycji) należy przesłać do 01.11 do godz. 23:59 na youngolo@gmail.com
- używamy wszystkich zasad z Warhammer The End Times vol.1 - Nagash. W szczególności zwracam uwagę, że obowiązują poniższe zasady:
- Lords max 50%
- Heroes max 50%
- można korzystać z listy armii Undead Legions
- każdy mag, z każdej armii w grze (nie tylko z Undead Legions) ma do wyboru dodatkową domenę magii: Lore of Undeath
- w armii Vampire Counts można wystawiać oddziały Morghast Harbringers oraz Morghast Archai
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Przygotowałem pacynki. ..bede:)
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Lord z siekiera tez przyjedzie. A raczej przyleci
Bobson pisze:Lord z siekiera tez przyjedzie. A raczej przyleci
przy okazji masz artefakty z poprzednich Szturmów w postaci kart?
klub Adeptus Mechanicus
http://admech.club/
http://admech.club/
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Zgłaszam się:
Szczepan Kalisiak
Szczepan Kalisiak
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
a i będzie nagroda również dla Najlepszego Generała oraz Best Painted Army Players Choice
klub Adeptus Mechanicus
http://admech.club/
http://admech.club/
Mam tylko jeden wyczepisty artefakt jaki dostałem od Mattiego. Jak mogę odebrać drugi?liwan pisze:Bobson pisze:Lord z siekiera tez przyjedzie. A raczej przyleci
przy okazji masz artefakty z poprzednich Szturmów w postaci kart?
Ja mam, więc kwestia spotkania się. Jak potrzebujesz na już (np żeby planować rozpiskę) to mogę podesłać w jpg póki co.Bobson pisze:Mam tylko jeden wyczepisty artefakt jaki dostałem od Mattiego. Jak mogę odebrać drugi?
Cfaniaczek... Chciał sobie dwa miejsca zarezerwować! Nie ma tak, poprawioneKyoshi pisze:P.S. Kyoshi i Jan Mejor to ta sama osoba