Kilka pytań początkującego v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Re: Kilka pytań początkującego v 2.0

Post autor: Fuxiorr »

Jaka jest wielkość stołu do gry ?
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

48 na 72

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Kacpi 1998 pisze:48 na 72
Dzięki :mrgreen:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Garland the Ironfart
Chuck Norris
Posty: 399
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Garland the Ironfart »

Dzień dobry,

czy jeśli wybrałem w reakcji na szarżę S&S, to czy straty jakie zadałem w wyniku ostrzału liczą się do do późniejszego CR. No i gdzie to jest w RB opisane :D

dziękuję

Garland

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Nie liczą się.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Duchy szarżyją na wild ridersów. Terrorgheist podlatuje do wildów i zabija ich wszyskich z krzyku. Czy duchy mogą zrobić overrun?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

To nie podpada pod FAQ i punkt "No more foes"? W takim wypadku, jeśli jednostka szarżowała, mogła zrobić Overrun lub Reform, a jeśli nie szarżowała, to sam Reform chyba :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Szarżowała.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

Snajperka z death'a. Generuje 5 woundów na bohaterze, który miał tylko 2 woundy. Ile kostek biorę do rzutu na atrybut (Life Leeching)? 5 czy 2 ?

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

JarekK pisze:Duchy szarżyją na wild ridersów. Terrorgheist podlatuje do wildów i zabija ich wszyskich z krzyku. Czy duchy mogą zrobić overrun?
FAQ jest dość klarowne w tej kwestii:
Q: If I charge an enemy and they are wiped out before the Close Combat phase, can I choose to either Overrun or Reform From Victory? If I can, when does this occur? (p58)
A: Yes. This occurs at the start of the Close Combat phase before any blows have been struck.
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

ironhead pisze:Snajperka z death'a. Generuje 5 woundów na bohaterze, który miał tylko 2 woundy. Ile kostek biorę do rzutu na atrybut (Life Leeching)? 5 czy 2 ?
Podbijam pytanko :)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

W atrybucie masz napisane za każdy zadany wound, nie możesz ich zadać więcej niż ma model, także IMO dwie kostki.

diamo
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: diamo »

Czy bohater Dark Elfów na Cold One ma T własnego (3) czy bierze T swojego mount'a (4) ??

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

ma własnego.

T i W bierze się tylko będąc MC.
W przypadku DE działa to u bohatera na pegazie.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Bosch
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 193

Post autor: Bosch »

Czy na turniejach w tej edycji dalej uzywa sie tych duzych pkt zwyciestwa 1-20? Szukalem jakis zasad wyliczania tych duzych pkt, ale jedyne co znalazlem to, ze jesli w zwyklych pkt masz przewage 100 to wygrywasz, a jak dwa razy wiecej to jest masakra
Ostatnio zmieniony 11 paź 2014, o 23:48 przez Bosch, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Tak, obowiązuje system 20-0. Co do progów to zależy od turnieju, raz progi są co 80pkt, raz co 100pkt, na większe punkty jeszcze wyższe.

Awatar użytkownika
Bosch
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 193

Post autor: Bosch »

Dzieki :)

Pytalem ostatnio o zasady slosu, ale dwie rzeczy mnie zastanawiaja:
1. jednostki widza przez nieograniczona liczbe jednostek? Tzn czy moge strzelic w cel ktory przyslaniaja mi np trzy jednostki w linii prostej?

2. Czy moge strzelac przez swoja jednostke?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

2x tak. Działa i katapy strzelają bez kar, ale broń która korzysta z BS'a przy strzale przez inny oddział ma -2 do trafienia za hard cover.

Kerdej88
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47

Post autor: Kerdej88 »

Witam wszystkich. Czy zasada Parry, czyli Ward Save 6+ w Close Combat z tarczą, sumuje się z Ward Savem z magicznej zbroi np.? Czyli np. bohater z tarczą i Armor of Fortune w Close Combat ma Armor Save 4+(bo tarcza i heavy armor) i Ward Save 4+ (5+ ze zbroi i 6+ z parowania)?

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

Wardy nie kumulują się. Wybierasz lepszego.
RB str. 44
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

ODPOWIEDZ