Stary Klinkiera LI 26.10.2014 Sopot 2500 SweComp
Re: Stary Klinkiera LI 26.10.2014 Sopot 2500/2600 pkt.
Większość i tak chyba jest chujowa.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
troche czasu tym razem zajmie zrobienie rozpiski..do kiedy i gdzie wysyłać rozpy do sprawdzenia?
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
ja
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
dodałem termin zgłoszeń, maila i nagrody.
dodałem przykład zgłoszenia i wytłumaczenie na przykładzie rozpiski lizaków jak liczyć pkt.
zastanawiamy się też które z dodatków dołożyć, urozmaiciłoby to troszkę grę
1. Comp Threshold: To have a legal army your comp score must be above a certain predetermined value.
Pros: A very simple approach that forces all armies to be of somewhat equal strength.
2. Classic Bonus Comp Points: At the end, beginning or middle of a tournament, each player’s comp score is added to his total score.
Pros: Each player can play whatever he want, and players that brings softer armies are rewarded.
3. Active Comp: At the end of each battle, the result of the game is effected by the difference in comp score between the players. The easiest way
of doing this is to give bonus victory points to the player with the higher comp score. Comp difference multiplied by a value (between 100 and 150
works well) gives the additional victory point.
dodałem przykład zgłoszenia i wytłumaczenie na przykładzie rozpiski lizaków jak liczyć pkt.
zastanawiamy się też które z dodatków dołożyć, urozmaiciłoby to troszkę grę
1. Comp Threshold: To have a legal army your comp score must be above a certain predetermined value.
Pros: A very simple approach that forces all armies to be of somewhat equal strength.
2. Classic Bonus Comp Points: At the end, beginning or middle of a tournament, each player’s comp score is added to his total score.
Pros: Each player can play whatever he want, and players that brings softer armies are rewarded.
3. Active Comp: At the end of each battle, the result of the game is effected by the difference in comp score between the players. The easiest way
of doing this is to give bonus victory points to the player with the higher comp score. Comp difference multiplied by a value (between 100 and 150
works well) gives the additional victory point.
Jesli nic mi w robocie nie wypadnie to będę. Myślę, że najciekawszą opcja jest 3) tylko trzeba dać np max 500 pkt bonusu, albo jakieś widełki compowe dla rozpiski. Zeby nie bylo sytuacji ze ktos plewną rozpą gra na remis. Imho 8+ lub 9+ 100/1puntk roznicy i max 500 bedzie spoko.
Uaktualnienie regulaminu. Miłego tworzenia rozpisek, będę sprawdzał termin jest do piątku, żeby w sobotę można było je jeszcze poprawić lub przynieść poprawną na turniej
Myślę że ta forma turnieju będzie miłą odmianą od euro, ja mam zagwozdkę z opracowaniem rozpiski
Myślę że ta forma turnieju będzie miłą odmianą od euro, ja mam zagwozdkę z opracowaniem rozpiski
Ja też niestety nie dam rady się zjawić.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
dopiszcie mnie z sową.. mam nadzieje ze turniej sie odbedzie w ogole :/
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ja odpadam
A na jakie progi gramy?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Gramy słońca z 6 kości i ponad 12 kości w fazie magii tak jak jest w compie, czy będą jakieś dodatkowe ograniczenia?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki