Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Też gram w chwili obecnej na life. Niestety ma ten sam problem co metal. Brak elastyczności.
4lvl death / 1/2lvl shadow lub altar+4lvl light / 1lvl beast, niestety na life potrzeba za dużo kostek, żeby weszło to co chcesz z tronem, a heaven jakoś mi nie podszedł, z kolei metal sprawdza się tylko na puszki w sumie.
- Lord_Michaelos
- Wałkarz
- Posty: 65
- Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn
Metal nie tylko na puszki. Tak naprawdę metal ma tylko dwa czary zadające damage, które opłaca rzucać na pancerniki (oczywiście nie stosować na zwierzątkach o tej wdzięcznej nazwie, bo od razu obrońcy praw zwierząt się czepną). Reszta to całkiem fajne buffy i debuffy działające w praktycznie każdej sytuacji. Jest i Final Transmutation, ale ona rani na 5+ niezależnie od tego czy cel jest pancerniakiem czy nie. Jednak czy owe buffy/debuffy są tak strasznie lepsze od innych z pozostałych domen? Raczej nie.
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
buffy i hexy z metalu pięknie kombują się z pancernym imperium wypada właściwie jeden czar z nich wypada i można na 0' zamienić, czyli scaly scin, ale obniżenie ASv permanentne czy obniżenie WSa z ASv jest naprawdę niezłym czarem; i na deser wspomniana transmutacja i mieczyki aibana, które dają 2 fajne rzeczy, +1 do hita i magic ataki;
pamiętajcie o jednej rzeczy, że pancerka w 2-3 turze jest już w combacie i ciężko znaleźć syte cele dla magic missli, więc buffy mile wskazane są; jak mówiłem, przy 4lvl te castingi nie są wysokie w stosunku do jakości czarów
co do pocisków i złotych szczeniaczków; przeciwnik może mieć 2+ od flammingów ale te '1' i tak wpadają a potem robi się mniej przyjemnie, jeżeli te czary wpadają na 10+ i na 9+ jakoś; lore poza transumatcją nie powala niszczącą siłą, ale potrafi bardzo wrednie combować z innymi rzeczami, np. z takim hurricanum, i demigryfy nagle walą przeciwnika na 2+;
pamiętajcie o jednej rzeczy, że pancerka w 2-3 turze jest już w combacie i ciężko znaleźć syte cele dla magic missli, więc buffy mile wskazane są; jak mówiłem, przy 4lvl te castingi nie są wysokie w stosunku do jakości czarów
co do pocisków i złotych szczeniaczków; przeciwnik może mieć 2+ od flammingów ale te '1' i tak wpadają a potem robi się mniej przyjemnie, jeżeli te czary wpadają na 10+ i na 9+ jakoś; lore poza transumatcją nie powala niszczącą siłą, ale potrafi bardzo wrednie combować z innymi rzeczami, np. z takim hurricanum, i demigryfy nagle walą przeciwnika na 2+;
Ja zacząłem cisnąć life głównie ze względu na fakt, że miałem dosyć wybuchającego klocka kawalerii kończącego grę. Life jest stabilny i nie zgadzam się, że potrzeba na niego dużo kości. Oprócz tronu dwa najważniejsze czary (0 i 2) wchodzą na 8+. Zawsze mam tylko dylemat czy jako ostatni czar brać dwellersów czy leczenie, ale to zależy od paringu. Aspekt też jest jednym z lepszych. Natomiast nie zmienia to faktu, że w life brakuje odpowiedzi na wiele rzeczy i gra od 3-4 tury tak na prawdę.
- Lord_Michaelos
- Wałkarz
- Posty: 65
- Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn
Dlatego - choć drogi - Balthasar "Gąbka" Gelt jest nieocenionym mistrzem metalu (także heavy, death, black etc.)#helion# pisze:buffy i hexy z metalu pięknie kombują się z pancernym imperium wypada właściwie jeden czar z nich wypada i można na 0' zamienić, czyli scaly scin, ale obniżenie ASv permanentne czy obniżenie WSa z ASv jest naprawdę niezłym czarem; i na deser wspomniana transmutacja i mieczyki aibana, które dają 2 fajne rzeczy, +1 do hita i magic ataki;
pamiętajcie o jednej rzeczy, że pancerka w 2-3 turze jest już w combacie i ciężko znaleźć syte cele dla magic missli, więc buffy mile wskazane są; jak mówiłem, przy 4lvl te castingi nie są wysokie w stosunku do jakości czarów
co do pocisków i złotych szczeniaczków; przeciwnik może mieć 2+ od flammingów ale te '1' i tak wpadają a potem robi się mniej przyjemnie, jeżeli te czary wpadają na 10+ i na 9+ jakoś; lore poza transumatcją nie powala niszczącą siłą, ale potrafi bardzo wrednie combować z innymi rzeczami, np. z takim hurricanum, i demigryfy nagle walą przeciwnika na 2+;
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
czyli pełne kolegium light, podwójny banish z 6 i 7S zamiata prawie wszystko pod dywan
- Lord_Michaelos
- Wałkarz
- Posty: 65
- Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn
Nic dodać nic ująć. Do tego Ruby Ring of Ruin żeby mieć w zanadrzu jeszcze trochę damage na przyzywane przed nosem regenki/eteryki.joyninho pisze:czyli pełne kolegium light, podwójny banish z 6 i 7S zamiata prawie wszystko pod dywan
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?
Kolegium light za wiele nie pomoze jak pojawiac sie beda urzadzenia w postaci mortisa lub terrorgeja, a piechota ma juz najbardziej przechlapane bo te armie to bedzie jakis koszmarek; light ma jedna kluczowa wade, magic missle czyli wymaga LoSa do rzucenia na cel
Niewszystkie,szkoda ze zbanowali UL i Chl, LoU jest dopuszczone ale dostalo takie ograniczenia ze wybor tego lora jest raczej slaby... Spece dopuszczeni ale trzeba liczyc sie z tym ze oczywiste przegiecia takie jak Karl Franz zostana ograniczone. Mnie sie najbardziej podoba pomysl na dopuszczenie scenariuszy, nawet jesli nie beda za czesto grane to i tak beda mialy wplyw na kompozycje armii poniewaz trzeba bedzie przy robieniu rozpiski uwzglednic mozliwosc pojawienia sie scenariusza b&g.