Pytania WE ( raczej... "fluffowe"/kompozycyjne)
Moderator: Gremlin
Re: pytania WE (dawniej :Spellsinger)
Lece z pamieci bo podrecznika nie mam pod reka (swoja droga czemu sie to nazywa pod-recznik skoro nigdy go nie ma pod reka jak jest potrzebny ).
Wild riders sa forest spirit wiec hero musi tez byc forest spirit zeby sie dolaczyc.
Jak jednostka ma zasade fast cavalery i dolaczy sie do nich hero to nie traca tej zasady, dodatkowo hero moze sie poruszac jak fast cavalery ale nie ma bonusow wynikajacych z marszu i strzelania jak maja fasty.
Pozdrawiam
Pelzak
Wild riders sa forest spirit wiec hero musi tez byc forest spirit zeby sie dolaczyc.
Jak jednostka ma zasade fast cavalery i dolaczy sie do nich hero to nie traca tej zasady, dodatkowo hero moze sie poruszac jak fast cavalery ale nie ma bonusow wynikajacych z marszu i strzelania jak maja fasty.
Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."
Aha rozumiem - jeszcze jedno czy jeżeli urzyję czaru ,, Pieśń drzew" i przesunę las na jakąś jednostkę wroga to czy wtedy zadaje mu K6 ran o sile 5 czy nie ?? Czy może moge zadać mu obrażenia tylko jeżeli jednostka wroga stoi już w lesie ??
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Jak pchniesz las we wroga to w momencie gdy dotknie wroga las sie zatrzymuje wiec nie mozesz nikogo wepchnac do lasu. A zeby zadac obrazenia, ktos musi stac w lesie, wiec albo rzucasz ten czar zeby pchac las albo zeby zadawac obrazenia (jesli ktos juz jest w lesie).
Pozdraawiam
Pelzak
Pozdraawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."
zasada mniej więcej jest taka:
Jeśli ostatni post w temacie, który Cie interesuje ma więcej niż rok, warto założyć nowy temat. Natomiast w dziale każdej armii i w dziale zasad są podklejone na górze tematy "pytania początkującego" czy coś w tym stylu i na początku przygody z wfb warto tam szukać rad.
Jeśli ostatni post w temacie, który Cie interesuje ma więcej niż rok, warto założyć nowy temat. Natomiast w dziale każdej armii i w dziale zasad są podklejone na górze tematy "pytania początkującego" czy coś w tym stylu i na początku przygody z wfb warto tam szukać rad.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Myślę, że nowy kolega na forum połapie o co w tym wszystkim chodzi i wkrótce nie będzie to tak bardzo zauważalne i uciążliwe bawienie się w nekromancję starych tematów z lat 2013<
Ja widzę ten zwiększony ruch w dziale Wood Elves, widzę nowe tematy i posty i staram się usuwać/przenosić w odpowiednie miejsce jeśli jest tego zbyt dużo lub jeśli są to sprawy błahostkowe.
Dodatkowo zawsze można poprzez PM zapytać jednego bądź drugiego użytkownika forum zamiast zadawać pytania w nowym temacie
Ale i tak najlepszym rozwiązaniem na wszelkie pytania/wątpliwości jest dyskusja/pytania w temacie: "Kilka pytań początkującego " --> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=17&t=14378
Jest ok - jeden nowy użytkownik to wbrew pozorom nie aż taki wielki ruch na forum aby tego nie ogarnąć
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Odpowiedź brzmi: dopasowana do twojego stylu gry. Life jest bezpieczniejszy, polega raczej na wspomaganiu oddziałów. Bestia działa lepiej na pojedyncze modele.
Wszystko zależy czym grasz....
life - raczej magia defensywna, (boostowanie T, wskrzeszanie, dwellersi jako gamebreaker, regena, leczenie ran z herosów/monsterów w 12" z pasywki)
beast - magia mocno boostująca herosów jak i oddziały (+1S/T, +3A/+3S, +3T, dzida, -1hita)
Jak grasz na kilku treemanach, treekinach (tak jak się kiedyś grywało) life jest spoko bo sobie ożywisz to co straciłeś
Natomiast jeśli masz herosów/klepaczy itp to beast sprawdzi się lepiej + masz dzidę, która jest odpowiedzią na szereg badziewi, które nas bolą
pograj, potestuj
Każdy powie Ci coś innego na temat tych 2 ... ale spora część powie Ci, że beast bardziej uniwersalny się wydaje.
life - raczej magia defensywna, (boostowanie T, wskrzeszanie, dwellersi jako gamebreaker, regena, leczenie ran z herosów/monsterów w 12" z pasywki)
beast - magia mocno boostująca herosów jak i oddziały (+1S/T, +3A/+3S, +3T, dzida, -1hita)
Jak grasz na kilku treemanach, treekinach (tak jak się kiedyś grywało) life jest spoko bo sobie ożywisz to co straciłeś
Natomiast jeśli masz herosów/klepaczy itp to beast sprawdzi się lepiej + masz dzidę, która jest odpowiedzią na szereg badziewi, które nas bolą
pograj, potestuj
Każdy powie Ci coś innego na temat tych 2 ... ale spora część powie Ci, że beast bardziej uniwersalny się wydaje.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dziad Zbych pisze:Na razie gram na starym kodeksie
Po co? bo sugeruję sie, że nie grasz na 6 edycyjne zasady i zamierzasz przejść na nowego armybooka
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com