IMO ta rozpa ma trochę słabości, które zamierzam wytknąć

1) Jedyne 2 modele, które są w stanie coś ubić to Szarak i Aboma, reszta to mięso (sztormy są w stanie ubić jakieś małe unity, ale generalnie to nie jest nic na czym warto polegać)
2) przez pierwsze tury nie stanowisz żadnego zagrożenia, bo poza Szarakiem nie masz nic co generuje zagrożenie na odległość. Gra będzie wyglądać tak (zakłądając, że zaczniesz):
- Ruch: zaczynasz, idziesz, Aboma rzuca coś tam na ruch,
- Magia: rzucasz na magię, albo coś Ci wejdzie z czarowania albo nie, albo wysadzisz sobie połowę modeli, które coś robią z miscasta albo nie

- Strzelanie - brak
- CC - brak
opp cała naprzód albo oskrzydlanie, bo generalnie wszystko jest lepsze w CC od szczurów (chyba, że to rozpa strzelająca, to po prostu Cię ostrzela i poczaruje), jak nie zdejmie Ci abomy z działa mimo sztormówy, to może jeszcze coś pograsz w turze drugiej:
- Ruch: aboma do przodu albo ją kitrasz, reszta opcjonalnie,
- Magia: znowu wyjdzie albo nie
- reszty brak
opp oflankuję jedną jedyną wysuniętą abomę z 10 stron i ją zbrejkuje szarżą i szeregami, jak ma Cavę albo GW, to może nawet ubije. Ewentualnie możesz ją kitrać gdzieś między slavami, ale jeśli strzela, to będzie na jego korzyść, że nie idziesz do przodu.
Z mojego doświadczenia, zamiast abomy poleciłbym Ci wrzucenie 2 dział, żebyś od 1 tury stanowił zagrożenie, do tego wyrzucić Sztormówę, bo na te pkty to niewiele robi, a dorzuć trzeci unit slavów. Wyrzuć championów ze slavów, bo to stracone 8pkt. Zamiast brania elektryka z 1lvl, wrzuć ring of fireball na BSB, to zawsze 30 lub 40pkt mniej, żeby mieć pocisk i nie ryzykujesz miscastem. Dispel Scrolla bym olał, chyba że spodziewasz się obecności dużej ilości magów 4lvl na te pkty. Jak coś zostanie pkt, to wrzuć gutterów, bo na te pkty, gdzie każdy ma 3 unity na stole 48x48, to albo wystawisz ich oppowi na plecach albo wymusisz nieoptymalne szerokie wystawianie się u niego.
Czyli podsumowując:
- masz 100pkt wolnych
- minus 2 championów slavów to kolejne 8pkt wolnych (jakbyś wywalił championa z stormów, bo nie jest jakiś super potrzebny, to nawet 18pkt)
- wymiana abomy na 2 latarki to 55pkt wolnych
- wywalenie stormówy, to chyba 50pkt
razem masz 223pkty do wykorzystania
- unit 39 slavów z muzykiem to 80pkt
- 6 gutterów to 108pkt
- ring of fireball to 25pkt.
razem 223pkt

W tym momencie w ruchu zasłaniasz się slavami, w magii coś tam poczarujesz i nawet jak zostanie Ci jedna kość, to na 3+ wchodzi fireball, w strzelaniu zdejmujesz machiny wojenne z GR albo strzelasz z dział. Czekasz aż coś wejdzie do CC ze slavami, zeby strzelać do tego dalej, podczas gdy wrogi unit będzie stał w nich z 3 tury co najmniej.