Rozpiski elfów
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Z imperium i krasnalami będzie trzeba grać inaczej niż dotychczas(remis zadowalający,bo generalnie niema prawa bytu frontalne uderzenie,za mało dojedzie),ale reszta niestanowi problemu(oczywiście rasowego ,że jak będzie ta armia to odrazu maska w plecy,tak jak to było z khemrii),skaveny już nie takie straszne ze swoimi tunelingami,khemrii teraz też ma zupełnie inną sytuację,stardragona niezdejmie, i do tego dragoni,albo opcja defensywna,wtedy ciut gorzej,ale też do ugrania,skorpiony zjadamy swordami,a magów skitrać gdzie indziej.
Z imperium będzie prościej, bo altar ginie w spotkaniu ze Star Dragonem, Tanki są tak samo wrażliwe na RBT jak wcześniej, a w dodatku ze star dragonem szans nie mają, a mamy na tyle duzo szybkich jednostek, że cannony nie powinny być aż takim zagrożeniem
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Drogi Jankielu pamiętaj że wróg (imperium w tym przypadku) też myśli i wykorzystuje swoje oddziały.
Canony rozpieprzają dragona bo zbytnio nie ma jak go ukryć (1tura, potem canony strzelają do bolców (2tura), oczywiście cały proces niszczenia HE może trwać 3 tury ale już wtedy HE tracą ok. 1000pkt. Reszta oddziałów nie dochodzi (piechota) a kawa jest wyrzynana przez altara, resztki seemtanków i ciężką kawę.
Dla tego też nowe HE będą miały problem z imperium i dwarfami z powodu że nie mają corowej kawy, ogólnie cała armia jest dużo wolniejsza a dragon ma za dużą podstawkę by go dobrze ukryć.
Canony rozpieprzają dragona bo zbytnio nie ma jak go ukryć (1tura, potem canony strzelają do bolców (2tura), oczywiście cały proces niszczenia HE może trwać 3 tury ale już wtedy HE tracą ok. 1000pkt. Reszta oddziałów nie dochodzi (piechota) a kawa jest wyrzynana przez altara, resztki seemtanków i ciężką kawę.
Dla tego też nowe HE będą miały problem z imperium i dwarfami z powodu że nie mają corowej kawy, ogólnie cała armia jest dużo wolniejsza a dragon ma za dużą podstawkę by go dobrze ukryć.
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
no tak magią z imperium tez duzo nie srobicie bo honory sa w magic itemach wiec nie bedzie samy komet spadających na cannony
RBT bedą wystrzeliwywane przez cannony piechota moze dojdzie mówie o PG i WL ale bardzo oslabiona
Smoczki beda spadac od cannonów a kwasa tez dojdzie 1 odddział z 4
i zgniecie ja imperialna kawasa labo Altar
RBT bedą wystrzeliwywane przez cannony piechota moze dojdzie mówie o PG i WL ale bardzo oslabiona
Smoczki beda spadac od cannonów a kwasa tez dojdzie 1 odddział z 4
i zgniecie ja imperialna kawasa labo Altar
Są lasy, obeliski i inne pierdoły. Strzał z armaty można przyjąć.Canony rozpieprzają dragona bo zbytnio nie ma jak go ukryć (1tura,
Wystarczy stać za terenem i pilnować, by altar nie podjechał
Musi widzieć - jak RBT są zasłonięte przez łuczników to nie może do nich strzela, a RBT spokojnie mogą niszczyć steamtankipotem canony strzelają do bolców (2tura),
resztki seemtanków
Resztki steamtanków nic nie są w stanie zrobić. Po wbiciu czterech ran czołg nie nadaje się do użytku
Testowałem to wielokrotnie grając DE i spisywało się świetnie. A HE mają dużo większy potencjał i smoka rozwalającego altar w jedną turę.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Akurat z imperium 13 da się jeszcze ugrać przy odpowiednim terenie(nie patelnia,najlepiej jakaś górka po naszej stronie),unieruchomić tanki bolcami jest git bo dragoni/shadwosi zjadają armaty,omijając tanki,trzeba jeszcze uważać na tych 20-30 hundgónerów i przewage magii,którą trzeba będzie zlikwidować,a stardragon zjada waraltara,i jazda dobiać czołgi albo zjadać oddziały z magami.Ale do tego trzeba mieć teren,i mówie o opcji ofensywnej,w defensywnej wygląda to nieco inaczej choć niegorzej,zależy też oczywiście jak ona jest zbudowana,2 magów i stardragon,czy 3 magów i commander,ale generalnie działkami unieruchomiamy tanki,bolcami/łucznikami po oddziałach z magami,nasza magia to generalnie raczej metal+death,którą ranimy czołgi albo pociskujemy oddziały z czarodziejami,i można iść piechotą tak aby dostać się do dział,aczkolwiek tutaj też niemoże być patelni,czyli obie opcjie uzależnione od terenu,jak jest dobry to można spróbować 13 ugrać,bo da się.Z kolei krasnoludy to niemam żadnego pomysłu jak ruszyć,na remis i tyle.
1.jak zasłonie łucznikami bolca to on może po prostu zadeklarować strzał tak by przechodziło przez tego 1 archera i bolca (turlanie itd)
2.bloec będzie mógł strzelać do seemtanka bo czołg jest duży
3.Trudno tera schować smoka bo ma większą podstawkę, przy dobrym rozstawieniu co najmniej 1 canon i tak go będzie widział, a jak canony nie zdejmą smoka w 1 turze to zdejmą go w 2. Dużo znaczy tutaj teren na jakim będą walczyć.
4.Resztki seemtanka to nie musi być czołg z wbitymi 4 woundami
Ale oczywiście wszystko wyjdzie w praniu
2.bloec będzie mógł strzelać do seemtanka bo czołg jest duży
3.Trudno tera schować smoka bo ma większą podstawkę, przy dobrym rozstawieniu co najmniej 1 canon i tak go będzie widział, a jak canony nie zdejmą smoka w 1 turze to zdejmą go w 2. Dużo znaczy tutaj teren na jakim będą walczyć.
4.Resztki seemtanka to nie musi być czołg z wbitymi 4 woundami
Ale oczywiście wszystko wyjdzie w praniu
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
O 10" się nie pomyli, bo zarobi worst playa1.jak zasłonie łucznikami bolca to on może po prostu zadeklarować strzał tak by przechodziło przez tego 1 archera i bolca (turlanie itd)
Mnie juz wychodziło, wiec się nie martwię (a rozpę DE mam praktycznie taką samą, jak HE: smok, bsb, 2xciężka kawaleria, 2xstrzelcy, skauci, latacz, fasty, 3 RBT)Ale oczywiście wszystko wyjdzie w praniu
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
bzdura, nie raz widzialem jak ludzie deklaruja calkiem nieswiadomie na glowe nie liczac dorzutow badz tez nawet robia przestrzaly.. nieswiadomie bo za celem nic nie stalo, IMO nie da sie powstrzymac i egzekwowac przedeklarowywania, jedyna sankcja jest sumienie/honor i podejscie do gry danego graczaJankiel pisze: O 10" się nie pomyli, bo zarobi worst playa
(nawet u osoby bardzo doswiadczonej zdarzaja sie pomylki.. nie mowie tutaj o strzale np Marcina Galocha w bitwie z Niedbalem na DMP... ale tak po prostu z wlasnego doswiadczenia, 15 razy zadeklaruje helka idealnie a 16 cos sie spierniczy i dam te 4-6 cali za duzo..)
pzdr
najlepiej to miec 2x10 archersow wali toto w armatki bolce po tankach i w sumie w domqu. Ewentualnie tak sie wystawic zeby smoka widziala 1 armatka i ak sie ruszyc smokiem zeby dostal tylko od niej shoota. Wtedy smok moze nie zejdzie i w 2 tuze leci w ten czolg potem juz w domqu lecimy po wszystkim z tylu co moze tego smoka zabic i szarza na tego tanka itd.
tak wszystko pięknie łucznicy po cannonach RBT i smok na tanka a kawaleria rozwala strzelców poprostu miodzio
Tylko gdzie tu kwaleria która przetszyma stzrały z bolca i rozwali wasze bolce i łuczników a wasza kawaleria moze nie dojść bo jest hellblaster i masa strzelców, outridersi sciągają scoutów a altar podobija kawalerię
Tylko gdzie tu kwaleria która przetszyma stzrały z bolca i rozwali wasze bolce i łuczników a wasza kawaleria moze nie dojść bo jest hellblaster i masa strzelców, outridersi sciągają scoutów a altar podobija kawalerię
Tiaaa a kto go wystawia...?bo jest hellblaster
Najlepsze branie uwagi na missfire to takie ktore nie przewiduje zadnego...Zawsze trezba wziasc pod uwage motyw losowy
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/