Demony znerfione

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Re: Demony znerfione

Post autor: JaceK »

Dmtrij pisze:no jest to problem...
Może kwestia tego, że trzeba nim grać inaczej wtedy? ale w pewnych match-up'ach i tak jesteś do tyłu. Wydaje mi sie, że siła 6 nie wystarczy na prawdziwych twardzieli.
Czyli?
Dostaję kopa na WoCH, który przy braku shadowa/lighta jest mega problematyczny. A WoCHu jest multum.
Sądzę, że mam lepiej na Lizaki.
Mam ciężko na DE na pewno. HE - różnie. Te na Light Magic - ciężko jak cholera, ale to nic nowego.
Ale pamiętaj, że Obsidian i KBki trochę osłabiają prawdziwych twardzieli :)
Jasne, że na Dwarfy nie wyskoczę na pałę, bo popłynę - to jasne.

Ale generalnie mam szybką i mocno bijącą armię.
I tonę cegieł, która lata.
Trochę się zrobiło 6/7-ed.

To z kim mam ciężko Twoim zdaniem?
Wiem, że nie jest różowo, ale może coś przeoczyłem.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Ja nie gram na bloodku, bo nie czuje sie z nim pewnie. Mimo ze jest kozakiem, to ma marne 5w i ginie jak dziwka. 1-2 działa skutecznie powstrzymują go przed wyjściem zza górki czy obelisku.

A jeśli chodzi o złożenie do KB jest wg mnie lepszy niż collar - który polepsza mu warda o 1. Jak masz kb to fajnie sie można przez kawalerię czy jakiś kozaków co mają sejw na 1+ z przerzutem czy cośtam.

Co do herlaków, to chyba zerówka z metala jednak sie przydaje, na kowbojów i czołg zwłaszcza - inaczej nie masz co z nim zrobić, poza skarmianiem go śmieciami - których nie masz za dużo i spieprzaniem przed nim całą flanką. Pociski mają gówniany zasięg (twoja armia jest naporowa, to horrory nie nadążą za bardzo za BL), i robia też zwykle gówno. (poza dużymi, wiadomo) :P

BT na lizaki raczej jest ok, bo on nie zdąży cie pochlastać za bardzo, zanim nie będziesz siedział na jego twarzy. Wogóle na armie bez ciężkiej artylerii z mocno zbunkrowanymi klockami pełnymi magów jest super, bo przeciwnik szybko zaczyna sie pocić jakby tu nie dostać go na ryj i zdechnąć.

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Ja gram na Bloodku od początku wyjścia pierwszego draftu i jestem z niego bardzo zadowolony. Zagrałem nim z 15 bitew i ani razu nie zginął. Złożony był tak samo jak ten Jacka. Z lizakami jest o wiele łatwiejszy paring. Praktycznie można się wystawiać na pałę, najlepiej z możliwością szarży na slana. Snajperki mu nie straszne. Jak ktoś ma lighta to trzymam kostki/DS tylko na Banishment ( bardzo go boli przerzut warda). Nawet 2d6 z S6 nie robi na nim większego wrażenia. Na pewno jak jest bloodek potrzebne są też fiendy, co by brały na klatę ewentualne kule armatnie.
Oczywiście są bitwy, gdzie się nie spłaci, bo nie zdążę szybko wyeliminować maszyn wroga. No ale jak nawet wyleci w 5 turze to zdąży pojechać coś wartościowego. Drugi draft go na pewno wspiera poprzez obcięcie maszyn.
Obrazek

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Hej hej nowe demony do szczyrku w starym temacie!

a więc oto mój pomysł z pamięci ;)

KoS z slaaneshem
2x greater

Herald tzeentcha 2lvl metal

Herald slaanesha, ASF na oddział, BSB

34 demonety FCG, banner +1 move (M7)

12 horrorów muzyk

2x 5 furii slaanesha

5 bestii nurgla

3 drony, posion

6 flesh houndów, ambushers

1 skullcannon

Myślę jeszcze nad wzięcem shadowa na Kosa i liczeniem na brzytwe, albo ogólne boosty do walki. Ale slaanesh jest sycącym lorem też, i dorabia demonetki :)

Oczywiście zawsze mozna bardziej naporowo, wsadzić latającego DP nurgla z deathem albo nurglem, dać bloodletterów 30 i crusherów zamiast bestii. O i muchy drugie zamiast psów też są kuszące.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

greater+2xlesser to jedyny zlozenie kazdego GD moim zdaniem - chyba ze ekonomicznie tylko z ASFem
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

A grałem już tak i asf faktycznie daje rade, ale chodzi mi głownie o to żeby wziąć bicz i może jeszcze coś fajnego sie trafi. Ale potestuje i pomyślimy.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Ku uciesze gawiedzi, wrzucam demoniczne rozpy na nowy draft. Elo

MSU classic tzeentch nurgle

Herlak 2lvl tzeentch, generał
Blue Scribes ot Tzeentch
Herlak Nurgla, BSB, poison, razor
11 pinków standard, mus
31 plagusów, fcg, swiftness
2x 5 furii tzeentcha
2x 1 bestia nurgla -> 1 choice
3 screamery
5 flesh houndów ambush
5 putrid blightkings, standard, music, dyscyplina
4 drony, standard, gleaming -> 1 choice
4 drony, standard -> 1 choice
1 skull cannon -> 1 choice

8 Fortidute

DPGUO
GUO 1lvl nurgle, Exalted gift, lesser gift, generał (dostaje kose) -> 1 choice
DP 4lvl slaanesh, greater, lesser, armour, latanie (dostaje bicza)
HoN, bsb, razor, regena
31 plagusów, fcg, swiftness
16 demonetek, stnd, muzyk
11 pinków stnd
2x1 BoN -> 1 choice
2x 5 furii nurgla
1 kannon -> 1 choice

6 fortitude

3. 2 DP
1. DP nurgla, generał, 4lvl death, armour, latanie, greater, lesser (dostaje balesworda) 2cho
2. DP slaanesha, armour, latanie, greater, lesser (dostaje z bicza)
HoT, 2lvl Metal
2 x 10 pinków, standard, muzyk
25 plagusów, MR1, standard, muzyk
1 skull cannon -> 1 choice
5 putrid blightkingów, stnd, muzyk
5 putrid blightkingów, stnd, muzyk, gleaming
5 furii
5 furii nurgla

7 fortidute

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Póki można brać blightkingów, wyszło mi coś takiego.

HoT, 2lvl, metal
Hot, 2lvl, metal, dysk
HoN, regena, bsb, razor
11 horrorów, stnd, muzyk
10 horrorów
31 plagusów, fcg, swiftness
2x 5 furii tzeentcha
5 flesh houndów, ambush
4 screamery
5 blightkingów, stnd, mus, gleaming
5 blightkingów, stnd, mus
skullcannon
skullcannon

Tak, dwa skulle. Taka powolna defensywna rozpa demonów :) Jeśli poprawią to że blightkingów nie można brać, to zamiast tego wchodzi np. 5 psów i bloodcrusherzy, ew soul grinder. No od biedy psy, screamery i exalted flamer. Ale fajnie byłoby mieć jakąś mocną kontrę, screamery są wypas, ale nie umiem tak jak butan, ogarniać nimi :)

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

7 psów. musisz mieć 7:) 5 za łatwo zwarzywić, te 2 robią różnice
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

No pewnie, elfiki strzelą i potem uderzą swoimi chudymi łapkami i już 2 do piachu.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

No dobra, czym mam grać na Mistrzostwach Podbeskidzia? Jest to drużynówka 3 osobowa.

1. DPGUO nurgl

GUO, exalted, lesser, 4 lvl nurgl
DP, amorur, latanie, nurgle, greater, lesser

Herald Nurgla, Virulence (poison 5+), bsb, razor

31 plagusów, fcg, swiftness
10 horrorów, fcg

5 furii
2 x 1 bestia nurgla

5 dron, posion
1 skull cannon

2. GUO+MSU vs WOCH

GUO, exalted, lesser
2x Herald Tzeentcha, 2lvl, metal

2x 10 horrorów, standard, muzyk
24 plagusy standard, muzyk

2x1 beast of nurgl
2x5 furie nurgle
2x5 flesh hounds, ambush

5 dron, standard, gleaming, posion
1 skull cannon

3. MSU classic

2x Herald Tzeentcha, 2lvl, metal
20 pinków, stnd, muz
2x 11 pinków, stnd, muz

6 furii tzeentcha
5 furii tzeentcha
2x 4 screamery
6 flesh houndów, ambush
4 bloodcrushery, muzyk

4 drony, standard, gleaming
4 drony, standard
1 skull cannon


Nie mam pomalowanych blightkingów, dlatego nie wystawiam. Inaczej byliby raz albo 2x w dużej części rozp :P

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Jak to drużynówka to warto abyś napisał coś o armiach swoich towarzyszy. Masz robić remisy, czy maski?

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

E jest Woch i OG. Sądze że mam zbierać te armie, które są dla reszty niewygodne. Najlepiej tak, żeby OG nie dostały czegoś strasznego. Z drugiej strony, jeśli OG mają tylko z jedną z 3 armii źle, to powinny wychodzić, żeby sobie wybrać tego z kim nie mają źle.

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

No to tak : nie warto brac wiecej niz 5 furi w unicie ten oddzial i tak ma za zadanie odgiąć i zginac kolejna sprawa gifty na guo wiekszosc gra na 2x50 imo tez sa lepsze wieksza szansa na sejva mozna zawsze zamienic na d3 woundy ;) herald duzo lepszy z regeną niz n psn

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Testowałem d3 woundy na guo, i wychodzi to tak, że Exalted Hero na DM go klepie.

GUO 5 ataków 0,83 poisona, trafia 2 przebija 1,33 + 0,833 = 2.16 sejwuje i warduje, guo wbija 0,38x2 = 0,7 wounda na TURĘ.
Tamten mu wbija 0,88.

Przy najgorszym rzucie na mieczu GUO wbija średnio 0,55, ale za to koleś już trafia na 5+ i wbija 0,59 :P
Przy średnim rzucie na mieczu GUO wbija 1,08 wounda wow.
Przy najlepszym rzucie GUO wbija 1,48 wounda wow.

Balesword jest dobry jak se kulniesz +2 ataki wtedy wbija 0,8 wounda mmm duża poprawa.
NoAs jest dobry bo wtedy wbija 1,48 - tak jak eternal blade przy najlepszym rzucie.

Ale to się często nie zdarza niestety. Poza tym jak bierzesz Exalted gifta to możesz wykulać dodatkowy lesser gift. A z lesserów możesz mieć multiple wounds 2, albo ASFa, który z tą giverą dramatycznie poprawia skuteczność.


6 furii jest lepsza niż dodatkowy horror. Ciężej je zastrzelić, wywołuje frustrację u elfów i takie tam. Dłużej będzie żyć, żeby odgiąć.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Hej, śmieszna kmina - co powiecie?

Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Daemon Prince of Nurgle @ 480.0 Pts
Lore of Nurgle; Magic Level 4; Chaos Armour; Daemonic Flight
Lesser Gift [25.0]

1 Daemon Prince of Nurgle @ 470.0 Pts
General; Lore of Undeath; Magic Level 3; Chaos Armour;Daemonic Flight
Greater Gift [50.0]

1 The Blue Scribes of Tzeentch @ 81.0 Pts

1 Herald of Nurgle @ 160.0 Pts
Battle Standard; Greater Locus of Fecundity

29 Plaguebearers of Nurgle @ 422.0 Pts
FCG
Banner of Swiftness [15.0]

26 Plaguebearers of Nurgle @ 368.0 Pts
FCG

5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts

1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts

Models in Army: 68
Total Army Cost: 2391.0

KMINA V2:
wywalić skrybów i mniejsze plagusy, duże do maxa, i dodać SOUL GRINDERA NURGLA z ŁAPĄ. Wada - nie ma leczenia ze skrybów :( ani komet i innych takich. Ale jest ciężki bloker, poza tym zwykle losuje z life'a jakieś gówno i i tak wole coś innego rzucić.

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

W sumie kmina fajna aby zrobic takie krasio-demony...2 cannony i grinder z klopa. Jednak magia troche slaba, po co Ci oddajace ptk lore of undead? po co Ci lore of nurgle? Lepiej (moim zdaniem) wziac jednego DP z tzee i do drugich plagow wrzucic drugieg herlaka z regena. Masz wtedy magie daleko zasiegowa wiec to przeciwnik idzie do Ciebie a nie na odwrot. Warto pomyslec o pinkach i herlaku aby miec pestki.

Albo moze cos takiego?
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Daemon Prince of Slaanesh @ 475.0 Pts
Slaanesh Prince; General; Lore of Slaanesh; Magic Level 4; Chaos Armour;
Daemonic Flight
Lesser Gift [25.0]

1 Herald of Nurgle @ 205.0 Pts
Lore of Nurgle; Battle Standard; Greater Locus of Fecundity
Razor Standard [45.0]

30 Plaguebearers of Nurgle @ 448.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts

1 Herald of Tzeentch @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Exalted Locus of Conjuration

1 Herald of Tzeentch @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch

11 Pink Horrors of Tzeentch @ 168.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician
Lichebone Pennant [15.0]

1 Soul Grinder of Nurgle @ 315.0 Pts
Daemonbane Claw; Phlegm Bombardement; Daemon of Nurgle

1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts

1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts

5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle

5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle

5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle

Models in Army: 61
Total Army Cost: 2391.0

Masz znow park maszynowy, 3 odginaczki, duzy kloc plag, masa pestek z +1S, i magie slaa.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Podoba mi się ta idea.

@Tirit: furie powinny być raczej slaneszowe.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Ta, niech beda slaa, w sumie i tak bez roznicy bo DP bedzie schowany za gorka, ale moze faktycznie lepiej by byly Slaa. Chociaz mark nurgla jest lepszy :)
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

No to jest taka bardziej standardowa wersja +2 cannony w twoim wykonaniu. LoU chciałem potestować, nie wiem jak to działa. Czytałem sobie jakieś raporty i sporo tego można sobie dorobić. Co do Locusa tzeentcha to też nigdy nie grałem, ale też można sprawdzić. LoN jest fajne boo wskrzesza plagusy, ma buffy/debuffy i nienajgorszy vortex, który super działa na elfy wszelkiej maści. Ma też dobry pocisk. Blue scribes też są spoko bo: możesz śmiało kulać coś z heavena 4-5-6 to mega czary albo z life, żeby coś wyleczyć. Dają dodatkowe chanelle i +1 do casta dla horrorów za szereg. Wiadomo że furie muszą być marka generała żeby maszerowały albo miały stubborn z ld9 w lesie.

Jak już biore DP slaanesha to bym mu wcisnął Lash. Ma 5 BS-a ale lata i łatwiej mu podlecieć na bliski niż KoSowi, więc się troche wyrównuje. Klopa na grinderze - hmm grałem na nim z Torrentem i nie najlepiej się spisywał BO: albo maszerował, albo się trzymał poza zasięgiem, albo nie miał w co strzelać, bo sami pancerniacy i kowboje. Jak już strzelił w jakieś skaveny to i tak miały w D że zabił 15, bo zostawało jeszcze 40 :D. Klopa może troche postraszyć.

ODPOWIEDZ