The Witcher 3: Wild Hunt

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14645
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Post autor: swieta_barbara »

DZIK pisze:E tam
Już prędzej gdyby krzywonosy naród przez siebie wybrany czegoś się czepił
Roszczeniowa postawa, histeria i agresja wobec innych kultur, wyznań
bywa u nich znacznie wyższa, chęć znalezienia pretekstu by zrobić burzę
i ...zarobić albo coś na tym uzyskać jest naturalna.
Oni mają realny wpływ na rynek i media, nadają ton opinii
a owce :) ich słuchają
Gra jest znana, biznes dobry więc... :wink:

co do filmu z gry jeszcze raz: kwestia wyboru, której nie brałem
pod uwagę - zmienia sprawę. ok.
Dzik - to jest hejt spicz w kiepskim wydaniu - szaleju żeś się opił? Wstyd...

DZIK
Oszukista
Posty: 883
Lokalizacja: BP Border Princes Klan

Post autor: DZIK »

swieta_barbara pisze: Dzik - to jest hejt spicz w kiepskim wydaniu - szaleju żeś się opił? Wstyd...
Pierwszy raz widzę żeby Ork bronił wroga. My to sobie z Naviedzonym o :wink: krasnoludach :wink:
jak koledzy stylowo gaworzymy...
Zapominałeś coś w 2010 po Smoleńsku tu tworzył Barbaro? : :wink:
Dlaczego na tym forum można spokojnie i z aprobatą deklarować niechęć, nienawiść i agresję wobec
Katolicyzmu czy Islamu ( dwóch modów też tak robiło) a niepochlebna uwaga o żydach to temat tabu?

a wracając do Tematu :mrgreen: Interesuje mnie podział czasu w grze pomiędzy częścią "filmową", dialogami,
przemieszczaniem się po lokacjach, przygotowywaniem ekwipunku i buffów, rozwojem postaci a samymi walkami
jak to wygląda na tle poprzednich części i na co tym razem położony jest nacisk
chętnie poczekam na inne materiały, zwłaszcza z rozgrywki - bo dialogi z twórcami różnych
produkcji często bywają zwodnicze a tu jak widać - nawet długi fragment może być determinowany jedynie
przez klika wyborów i nie daje mi wymiernej odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

Obrazek

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2683
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Premiera przesunięta na maj... :( :cry:
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Ja nie narzekam, będzie po maturce i urodzinkach i może do tego czasu uda mi się uciulać jakąś mocniejszą maszynkę. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2683
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Smutłem, ale wolę poczekać, aż dokończą robotę, niż dostać niedopracowany produkt.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Deus pisze:Ja nie narzekam, będzie po maturce i urodzinkach i może do tego czasu uda mi się uciulać jakąś mocniejszą maszynkę. :P
+1 w sprawie maturki :D
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Mam do nich zaufanie jak do Blizzarda. Niech robią ile chcą, byle by gra była dobra. :)

Awatar użytkownika
Chomikozo
Chuck Norris
Posty: 598

Post autor: Chomikozo »

Naviedzony pisze:Mam do nich zaufanie jak do Blizzarda. Niech robią ile chcą, byle by gra była dobra. :)
Też tak miałem. Potem Blizzard wypuścił Diablo III i teraz ufam im tak samo jak ufam GW w robieniu dobrego fluffu. Czyli wcale.

A co do Wiedźmina, to też się nawet trochę cieszę. Mam te kilkadziesiąt dni więcej żeby uzbierać na nowego peceta :wink:
Prawdziwy krasnolud gardzi słonecznikiem.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Nie tylko ty, zwłaszcza że 19 maja to moje urodzinki więc świetny prezent będę miał od cdproject.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mistrz Miecza Hoetha
Falubaz
Posty: 1011

Post autor: Mistrz Miecza Hoetha »

Cóż może na początku powiem, że jestem wielkim fanem uniwersum Sapkowskiego, książek i gier, słuchowisk i o dziwo komiksów (mimo paskudnej kreski).

Ale obawiam się, że z Wiedźminem III nie dzieję się dobrze.
Jestem ,,aktywnym widzem" na forum wiedźmina 3 (znaczy-wchodzę codziennie, czytam co inni napisali, ale sam się nie udzielam). Na początku byłem mega podjadany ,,Dzikim Gonem", wierzyłem we wszystkie zapewnienia twórców, wszystkie trailery wywoływały przysłowiowe ciary. Gdy udostępniono nowy gameplay, cieszyłem się jak dziecko. Niestety coś się spieprzyło.

Przed państwem tragedia w trzech aktach.

Akt I
Trudna komunikacja.
CD PROJEKT RED nie rozmawia z fanami, nie udostępnia nowych informacji. Odkąd zapowiedziano grę, nie przekazano żadnych nowych informacji o technikaliach. Na 3 miesiące przed premierą nie pokazano alchemii, trybu dobowego czy systemu rozwoju postaci. Gra jest chwalona za wspaniały system pogodowy. Ale nikt poza dziennikarzami (którzy widzieli go rok temu) tego nie potwierdzi. We wszystkich wywiadach padają te same słowa: gra jest wspaniała, jest cudowna. Nic o mechanice, same ogółki, i na forum wiedźmina przysłowiowe już ,,soon" które według RED-ów stanowi odpowiedź na każde pytanie. I przy okazji, gra na gameplayu wygląda świetnie... ale nikt w nią nigdy poza RED-ami nie grał.


Akt II
Doniesienia o tym co dzieję się w studiu.
Parę miesięcy temu osoba podajaca się za RED-ańczyka napisała o strasznych warunkach pracy, budowaniu wizji gry której nie ma i o tym, że CD PROJEKT RED wzięło na swe barki zbyt duży ciężar. Wtedy zbyłem to, przekonany iż to zwykłe kłamstwo. Dziś jednak trafiłem na:
Tak się składa, że dziewczyna mojego znajomego pracuje u Redów, z wiadomych względów nie mogę napisać nic więcej. Z tego co się dowiedziałem i wnioskuje z tych kilku zdań które jakiś czas temu wydusiłem z niej na imprezie, wizja całości projektu "Wiedźmin 3" rysuje się raczej w szarych barwach. Firma zatrudniła zawodowych kłamców, którzy bez ograniczeń kłamali na temat projektu przy każdej możliwej okazji ( nawiasem mówiąc ostatnio wypowiadają się coraz rzadziej ) przez co firma zapędziła się w kozi róg. Chociaż założenia redzi mieli ambitne od samego prawie początku jasne było, że realizacji ich jest nie możliwa. Przede wszystkim ze względu na brak sił przerobowych no i głównie finansów aby to wszystko zrealizować w możliwie krótkim czasie.
Od samego początku pewne sprawy trzeba było tonować i przycinać. Zaczęło się od wielkości świata, i tutaj najlepsze, bo z tego co się dowiedziałem, nie ma mowy o jednym wielkim otwartym świecie, jednej lokacji, niczym w GTAV i Skyrim, ponieważ gra podzielona jest na 3 bądź 4 lokacje oddzielone od siebie wąskimi przejściami z ekranami ładowania, podobnie jak to miało miejsce w grze Stalker, lub bardziej w ostatnim Stalker: Lost Alpha. Stąd właśnie mamy do czynienia z lokacjami znacznie od siebie oddalonymi w sadze Sapkowskiego. Novigrad i okolice to jest jedna lokacja, natomiast oddzielną są wyspy Skelige i obszar ziemi niczyjej, itd itp. Sytuację można porównać do tego jakby wszystkie lokacje z Wiedźmina 2 były od razu dostępne, lecz oddzielone od siebie ekranami ładowania. Same poszczególne lokacje nie są znowu tak ogromne jak to próbują sprzedać spece od marketingu, a razem do kupy stanowią ledwo obszar porównywalny z tym ze Skyrima. Należy zapomnieć tez o 100 godzinach grania ponieważ długość rozgrywki na obecnym etapie to +- czas potrzebny na przejście wiedźmina 1. Podobno problemem są zadania poboczne, które na obecnym etapie nie są zbyt atrakcyjne i dopracowane.
Ostatnią ważna sprawą są problemy z silnikiem, który nie do końca sprawdza się w większych lokacjach do tego mając wielki apetyt na zasoby sprzętowe. Na pececie z mocnymi bebechami jakoś daję radę gorzej natomiast jest z tym na konsolach gdzie do tej pory jeszcze nie osiągnięto zadowalających efektów. Z cięciami na grafice mieliśmy do czynienia prawie od samego początku a pokazane trailery zupełnie nie odzwierciedlały rzeczywistości.
I ostatnie kilka zdań tym razem wynikających tylko i wyłącznie z moich obserwacji ostatniego traileru. Przede wszystkim rzuca się w oczy niska jakość grafiki, ale to nie jest najważniejsze, istotniejsze są niskiej jakości animacje i kiepska ogólna jakość świata w nim przedstawionego. Ponieważ są to lokacje nowe, wcześniej nie pokazywane, widać gołym okiem jak są one słabo dopracowane. Podobnie jest z postaciami np. Eskel, natomiast animacja Ciri, którą widzimy w biegu, prawdopodobne przed czymś uciekającą, jest żywcem wyjęta z Wiedźmina 2 - całkowicie zapożyczona od Triss.
Ogólnie od dłuższego czasu u Redów panuje potężny chaos i panika a przede wszystkim brak konsekwencji w ich działaniach.
Jest wielce prawdopodobne, że po premierze fani będą tym tytułem rozczarowani i zawiedzeni, a wszystko przez niepotrzebnie rozbuchane puste obietnice speców od marketingu.
Mam szczerą nadzieję, że to tylko jakiś niewyżyty troll z bujną wyobraźnią :(

Akt III
Niedotrzymane obietnice.
CD PROJEKT RED zawsze dbało o wizerunek, wydawali się być porządnym studiem. Problem jest tylko jeden: łamią obietnice. I jest na to dużo przykładów.

1)Prosili aby na ich grę głosować, żeby ją wspierać na głosowaniu TGA. Rozesłałem prośby do wszystkich znajomych: głosujcie na wiedźmina! Po głosowaniu napisali:
,, Cieszymy się, że już za niedługo będziemy mogli dostarczyć wam tak wspaniałą grę, dziękujemy za wsparcie"
Tylko że gdy już wygrali głosowanie, zdobyli nagrodę to... ogłosili że zmieniają datę premiery. Dziwny zbieg okoliczności, ze po gali... Ciekawe czemu? A tak, bo jakby ogłosili to wcześniej nie wygraliby.

2)Premiera:

,,Marcin Iwiński ze studia CD Projekt Red obiecał w wywiadzie dla serwisu Eurogamer, że data premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie więcej przesuwana. Oznacza to, że opóźnienie debiutu na luty 2015 roku jest ostatnim, jakiego dopuścili się twórcy. Deweloper jest całkiem pewien, że pozostały czas w zupełności wystarczy na dopracowanie produktu i wydanie go na rynek. Marcin Iwiński zaznacza, że Wiedźmin 3: Dziki Gon nie jest pierwszą grą studia CD Projekt Red, więc zespół ma już spore doświadczenie w kwestii dewelopingu i potrafi ocenić, ile czasu potrzebuje na stworzenie danej produkcji. Decyzja o przesunięciu daty premiery została więc podjęta dopiero wtedy, gdy twórcy mogli dość dokładnie określić ostateczny termin. Gracze mogą więc już teraz rezerwować sobie czas w lutym potrzebny na ukończenie kolejnej przygody Geralta z Rivii. ---> "

A teraz mamy:

Drodzy Gracze,

Od początku prac nad Wiedźminem 3: Dziki Gon zakładaliśmy, że będzie to bardzo ambitna gra. Chcemy dać graczowi możliwość przeżycia epickiej historii w olbrzymim, otwartym świecie fantasy.

Wielkość i złożoność Wiedźmina 3, będąca jedną z jego kluczowych zalet ma decydujący wpływ na przebieg produkcji. Teraz, pod koniec prac, widzimy jak wiele detali wymaga poprawek. Wypuszczając najważniejszą grę w historii studia musimy być pewni, że błędy zredukowaliśmy do poziomu pozwalającego w pełni cieszyć się rozgrywką.

Patrząc realnie na obecne tempo prac i obciążenie zespołu doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu. Team pracuje na maksymalnych obrotach, ale potrzebujemy dodatkowych 12 tygodni i dlatego przesuwamy datę premiery na 19 maja 2015.

Czujemy, że jesteśmy Wam winni przeprosiny. Za wcześnie wyznaczyliśmy datę premiery i to jest nasza lekcja na przyszłość. Wiemy co musimy zrobić by Dziki Gon stał się jedną z najlepszych RPG w jakie zagracie i ciężko nad tym pracujemy. Przepraszamy i jednocześnie prosimy o Wasze zaufanie.

3)Zwiastun Elder Blood
Obiecywano iż wersja Polska będzie dostępna w poniedziałek... mamy wtorek no nie?

4)Film na youtubie o zasadach gry planszowej ,,Wiedźmin Gra Przygodowa" dalej dostępny jest tylko w wersji angielskiej. Obiecywali że będzie po Polsku, jakieś dwa-trzy tygodnie temu.

To tylko przykłady z ostatnich tygodni... jest tego niestety dużo więcej.

Epilog, podsumowanie.
Kibicuje Wiedźminowi III z całego serca, CD PROJEKT RED też. Niestety studio wyczerpało kredyt zaufania jaki do nich miałem. Szkoda, ale mam nadzieję iż się zrehabilitują. Mam nadzieję, że komunikacja z graczami się polepszy, że te wszystkie niepokojące plotki są kłamstwem a wszystkie obietnice RED-ów zostaną za niedługo spełnione. Mam nadzieję iż Wiedźmin 3 będzie grą roku 2015. Mam nadzieję iż CD PROJEKT RED nie ma żadnych poważnych problemów, a z tymi mniejszymi szybko sobie poradzi. Ale niestety ostatnie doniesienia wskazuję na coś zupełnie przeciwnego.
Mimo wszystko jestem w miarę dobrej myśli.
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Tekst z "Aktu II" wydaje mi się być nieco... rozbuchany? Histeryczny? Spokojnie, to tylko doniesienia randomowej osoby z internetu. Zastrzeżenia co do wielkości świata są absurdalne. "Tylko" taki jak w Skyrim? Wolne żarty. Fakt, że jest podzielony na kilka dużych obszarów nie powinien nikogo dziwić, pojawiało się to w plotach już rok temu. Problem z optymalizacją dwójki polegał podobno na tym, że gra liczyła wodę znajdującą się "pod" światem. W trzeciej części ten problem miał być wyeliminowany. Jestem ciekaw też, czy wykasują w końcu idiotyczną opcję okradania ludziom chałup.

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

A tam Wiedźmin. Cenega poinformowała, że wydają pudełkową wersję Pillars of Eternity. Poza tym Internet obiegła informacja, że Brian Fargo złożył wniosek o rejestrację dwóch znaków towarowych: Meantime (kontynuacja Wastelanda 1 jeszcze produkowana przez Interplay) oraz Van Buren, czyli izometryczny Fallout 3.

Przy takich njusach i nadziejach to wiadomość, że Wiesiek będzie później nie powinna być powodem do rozpaczy dla jakiegokolwiek erpegowca. :wink:
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Weź :P . Ja się nawet jeszcze za "łejstlanda" 2 jeszcze nie zabrałem, a ty już mnie straszysz trójką :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

http://wiedzmin3.eu/wiedzmin3/wymagania ... dziki-gon/
Wymagania nowego wiedźmina już są.

Ja mam tylko GTX 750Ti i procesor 3,1... Nic to, trzeba będzie kręcić.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

A ja chromolę wymagania. Po to jest PS4.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

jesli dziki gon na ps4 ma wygladac jak GTAV to ja bym podziekowal za taka gre.

--- edit ---
zreszta nie mam sie czym przejmowac. wlasnie sprawdzilem i wpasowuje sie w zalecane.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Może jeszcze do czasu premiery go zoptymalizują.

PS. Miałem dzisiaj koszmar, że kupiłem procesor pod W3, a on nie pasował mi do MOBO, bo się podstawka nie zgadzała. :lol2:
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Deus pisze:Ja nie narzekam, będzie po maturce i urodzinkach i może do tego czasu uda mi się uciulać jakąś mocniejszą maszynkę. :P
+1 8)
PS4 kusi... :D

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

https://www.facebook.com/PLthewitcher?fref=nf

Dzisiaj na całym świecie dziennikarze sukinsyny dostały W3 do gameplayowania... :evil: Zobaczymy...
Jak na razie to na tym filmiku widać, że stary Vesemir coś nam się roztył, a kusza pistoletowa Geralta potwierdzona na 100%

ODPOWIEDZ